asfalton Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Prace nad tym ciagna sie juz od tygodnia, wiekszosc czasu pochlonely koncepty, szkice i bazgroly niestety jeden ze rysunkow jaki chcialem pokazac sie popsul i pan photoshop nie raczyl nawet zapisac przy zawiesinie (kurde wale grypsami komputerowego swetra). Wracajac do projektu, chce pokazac robota w kilku roznych scenach w hangarze, na ulicy i jesli wiatry beda sprzyjac to zrobie jeszcze scene wbitego w budynek, pilotem jest bardzo zgrabna laseczka, robot posiada otwierajacy sie panel, wewnatrz ktorego znaduje sie rozkladana kulka do ktorej wchodzi Ayame (ta laseczka, nie sugerujcie sie ta niebieska dummy medelka) zobaczycie zreszta jeszcze na konceptach jeszcze do tego dojdzie gigantyczna spluwa :) pozdrawiam
misiold Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 koncept mi przypomina pewną mange evalgelion czy jakoś tak która się rajcowałem kiedyś tam, co do eee mecha to noooo nieno fajne nawt bardzo takie to noooo..."mangowe" ? Jak zrobisz cały to się zobaczy bo różnie to bywa ale zapowiada się na b.dobra ramen :P
Leru Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 mmmmmmmmmm roboty, tony żelastwa, niesamowita siła :] świetny pomysł, rączka chyba wymaga poprawy troszkę... powodzenia będę obserwował :)
asfalton Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 misiold - no niestety tez juz widze spojnosc z evangelionem, bede musial to zmienic Ayame(Ayanami dummy plug:)) na jakies inne Leru - no nad raczka popracuje, w drugiej bedzie mial specjalna przelotke do spluwy, taki chwytak jeszcze na niektorych przegubach dorzuce boostery przegubowe (takie butle z cisnieniem, oczywiscie wlasciwie opancerzone;)) cos sie dzieje z moja ortografa yhh dzieki :)
Simple_man Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 A ja tam lubię Evangeliona. Niezła jazdeczka. A co do pracki to fjny pomysł i narazie wykonanie też dobre. Mało jest prac wtym temacie, więc jesteś jak by to powiedzieć gatunkiem niszowym. Napewno będę tu zaglądał. Acha i ten pierwszy render to mnie mocno zaskoczył. Patrzę i nie wiem co widzę. Dopiero drugi z GI to wyjaśnił. Nieźle, nieźle.
asfalton Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 ja tez uwielbiam evangeliona, tylko nie chcialem plagiatu robic niesmacznego, dzieki za wsparcie :) ps. Evangelion jest seria ktora musiala sie odbic na mojej psychce w jakis sposob, tylko ze nie wiem czy pozytywnie czy negatywnie :) pozdrawiam
lpshinoda Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 projekt zapowiada się świetnie, pokaż jakiś rysunki czy koncepty.... pozdro
JunioR Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 B. fajnie tylko noga troche dziwna( mozliwe ze tak mialo byc) no i wzuc z texturkami.
Yalas Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 hmm...chłopie kiedyś ty to zrobił??nie dość że tego mechalca wyprodukowałeś w swojej fabryce złomu to jeszcze jakiegoś człowieczka ci sie udało wyskrobać...nie no aplauzik na stojąco będzie pewnie...ale poczekamy zobaczymy, jak będą wyglądać nóżki...
asfalton Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Dzieki :D kurt_hectic - tekstury beda zaraz po modelingu lpshinoda - koncept dorzucam, troche mija sie z prawda JunioR - noga jeszcze jest w produkcji :) Yalas - no staram sie zrobic jak najszybciej oto dzisiejsza robota
lpshinoda Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 fajny ten twój koncept, ludzie powinni zamieszczać więcej takich rzeczy pozdro
Simple_man Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Z tego co widzę to będzie masakrycnie dużo detali. Na jakim sprzęcie to robisz chłopie. Pewnie pod biurkiem spokojnie sobie stoi SG o2.
asfalton Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 dzieki, moj sprzet to zx spectrum, ee atlon 2000+ 256MB radeon4200 +mysz
asfalton Napisano 22 Maj 2005 Autor Napisano 22 Maj 2005 maly update mysle ze uda troche sie zabrdzo zmniejzyly przy smoothowaniu, jeszcze duszo robotyy
ZiBi_PL Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 kurde chlopie ! super mi sie podoba. uwielbiam takie klimaty....jeszcze tak animka jak takie "cos" biegnie i nagle strzela z dzialka lbu dostaje laserem i mu obrywa lape....ach (i tu weschnienie wspomnien :P ) to by bylo cos :D
RK Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 Uroczy jest. Gundam Wing, Evangelion- kłania się klasyka mangi. Jeśli chodzi o sam design to może warto osłonić słabe miejsca- kolana i łokcie ? Dałbym mu też (gdyby to był mój model a niestety nie jest) trochę bardziej kanciaste osłony ale to pewnie wpływ na moją dziecięcą psychikę zbyt dużej ilości filmów o wielkich robotach. Dawaj dalej.
KLICEK Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 modelik pierwsza klasa :) jak mozesz to zrenderuj go na powaznie bo teraz wyglada strasznie plasko i nie widac polowy detali :)
lpshinoda Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 robocik niezły, możę skręcisz później do tego jakąś animke pozdro
asfalton Napisano 23 Maj 2005 Autor Napisano 23 Maj 2005 DZIEKI :D ZiBi_PL, lpshinoda- ostro sie zastanawiam nad animka, jak skoncze to uloze story board. RK- tez tak myslalem zeby przeguby byly dziwnie male, mysle ze je minimalnie zmniejsze. KLICEK - jeszcze nie dawalem oswietlenia z cieniem, niebawem sie ukarze. ZiBi_PL, lpshinoda- no animka Jeszcze co do animki, to przydal by sie drugi robot i zrujnowane miasto. Nie moge sie pozbyc mysli jak jeden robot rzuca drugiego w budynek, z takim impetem ze przeszywa nim jeszcze kilka budynkow, poczym robi wyrwe w ziemi, oczywiscie dalszy plan chyba zraz przesle zamysl...hyhy:)
lpshinoda Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 całkiem ciekawy ten twój scenariusz na animka, niczym hoolywood'dzka produkcja, na przykład, roboty walczące na titanic'u :):):) ale beton, asfalton, zapodaj jakiś apdejt i dalszą część planu, jaki masz sprzęt, ile robocik ma poly??? pozdro
ZiBi_PL Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 w sumie to drugi robot moze byc podobny do tego tylko dodac jakies "skrzydla" inne ramie czy cus :P i bedzie git. a co do animki to stal sie to moj ulubiony watek :D ale coz, najpierw modele potem reszta :D
asfalton Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 Jo ,ciesze sie robot ma 150 000 poly razem ze smoothami Mialem dac wczoraj SZOT, to daje jeszcze inna scene ktora mogla by sie tez znalesc w animce, jak skoncze te kilka grafik przeniose sie do anmacji...mam nadzieje ze wyczaicie cos z tych bazgolow :)
RK Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 A nie, to nie tak- przeguby jako takie są ok, chodziło mi raczej o to że w maszynach zawsze się je chowa jako najsłabsze miejsca konstrukcji- tak jak kolana i łokcie u ludzi. Proporcje są IMO świetne.
ZiBi_PL Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 concept b.dobry :-) a zwlaszcza to JEB na koncu!! o bys utrzymal taki efekt !!!!!
asfalton Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 dzieki Kolejny updajt, Mech z koordynatami, nad shaderem nadal pracuje, szczerz powidziawsz to materialy to moja najwieksza slabosc, pilotka ma dwa dni, tylko ze niestety nie spelnia zabardzo moich zachcianek...eee no to tyle, dajcie jaki cynk
KLICEK Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 uvałki sa spox troche sie rozwalaja w niektorych miejscach ale ogolnie spoko, koordynaty stopy bym powiekszyl do takiej szachownicy jaka masz wyzej, ale nie sa one polaczone bezposrednio i chyba nie musi byc plynne przejscie miedzy texturkami wiec tez ujdzie :) pracuj pracuj nad panienka bo bryla jest calkiem calkiem :)
polka dot Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 kojarzy mi sie ze starowym marinsem a to juz go wysoko plasuje jak dla mnie :) fajne koncepty :D
asfalton Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 Dzieki, pracuje pracuje . kome, starowym marinsem? whata du ju min? chwilowo moj mozg nie jest w stanie tego pojac POZDRAWIAM :D
Knysha Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 asfalton - ladnie ci to idzie :). Rigowales juz? komemu chodzilo o podobienstwo do Starcraftowego Marines :). [tak mysle ;) hehe]
asfalton Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 Yo Knysha, jeszcze nie rigowalem, jeszcze troche chce pomodelowac... tatakai-znaczy wojana, konflikt? pozdr
Knysha Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 asfalton - tatakai znaczy: bitwa, walka, potyczka, konflikt :).
asfalton Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 niebawem Hindusie niebawem :) Domo arigatoo Knysha san :)
asfalton Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 Czas na update, wlasciwie bawilem sie przy pilotce, chce zeby byla kreskowkowato komiksowa, a w glownej scenie zeby przypominala figurke(garage kit, actionfigure) . Siatka jest lekko zburdelizowana, i jeszcze wiecej pracy, przy kazdym zageszczaniu licznik x 4 przy ustawianiu, chyba sie wezme za low poly, mniej roboty :)(chyba ze sie myle, bo nigdy nie robilem) jedno powinno byc ocenzurowane:), jak juz sie uporam z wszystkim zrobie koncept jej kostiumu, i ogolna aranzacje sceny cenzura jest -blur he he he he he he
asfalton Napisano 28 Czerwiec 2005 Autor Napisano 28 Czerwiec 2005 a scenka powinna wygladac mniej wiecej tak, czyli troche enviromentu, dwie spluwy, jedna dla robota druga dla laski,ktora bedzie przeladowywac, w tle budynki we mgle le le le to narazie tyle rysunek wykonany mysza ha i mam bardzo wazne pytanie , jak zaczac mapowac ta laseczke przed rigowaniem , po, jakbyscie mi mogli doradzic co i jak(musze zmapowac i zrigowac)
misiold Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 i'm love it! coś jest nie tak z modele kobitki jakoś tak te niektóre krawędzie i eee...wklęsności nie tego... sam robocik podoba mi się bardzo... i wogle kocept... masz moje błogosławieństwo :D Pozdro i czekam na końcowy render [fajnie by było jak by miał klimat HL2].
blood_brother Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Robot jest bardzo fajny natomiast babke troche za bardzo przerysowales.
WToreK Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 Nie szkoda ci takiego ladnego robota ucinac w kadrze? Moze zamien go miejscem z panienka? Albo troche zmien ustawienie kamery
Hindus Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 nie rób tak jak masz pomysł - tak jest dobrze.
asfalton Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Helo dzieki za zainteresowanie watkiem :D Fakt babiczka nie nadaje sie, zrobie inna ;), w zasadzie zrobie jeszcze inne rendery,jednak glownie trzymac sie koncepcyjnego bazgrolu, w koncu animka pewnie bedzie, przynajmniej pare urywkow... :D pozdrawiam
Blaster Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 No nie powiem... pomysł i wykonanie R0CkZ! Życze powodzenia, Asfalton, i obyś ukończył tą pracę! :) Pozdrawiam, Maciello.
kat21 Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 Szczerze.... Bardzo ładnie to wykonałeś i nie mam rzadnych przeciwwskazań.
tweety Napisano 30 Czerwiec 2005 Napisano 30 Czerwiec 2005 może dodałbyś temu mechowi cos takiego na plecach jak to: http://www.itchstudios.com/psg/robotics/thorbjorn_p.jpg
asfalton Napisano 30 Czerwiec 2005 Autor Napisano 30 Czerwiec 2005 Blaster,kat21 -THX :) tweety - mialem zamontowc na plecach cos na zasadzie jetpack'a ale zrezygnowalem, dzieki za link, fajne te podoczepiane bajery, zobaczymy :)
asfalton Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 witam, postanowilem lekko proporcje pozmieniac, i im wiecej siedze przy tym robocie widze coraz wiecej bledow, w koncu postanowilem mu troche kukitami poruszac, i dupa...robot korki, juz nie mowiac o tym ze sie nie podrapie po glowie, do lap mu dam miniguna bo inna bron moze byc niebezpieczna, zarowno dla pilotki jak i samego mecha, pozatym sie bawie troche mental ray'em... ciekieralt skromny updejt!
asfalton Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Houston we got a problem!!! Oto wprawka do modelingu miniguna, zrobilem path constrain dla ogniwa w pasie z nabojami, i po skopiowaniu nie da sie ustalic rownej odleglosci miedzy ''ogniwami'', pozatym sie wykracaj skrecaja eeee, czy jest jakis sposob jakis tajny modyfikator co by mnie poratowal? ejkum kejkum pomocy
Szenszi Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Siemka podoba mi się pracka ale mam pytanko czy te nierówności sa celowe czy nie . Ja sie tak naprawde na niczym nie znam dlatego pytam ale model mi się podoba. Acha popracuj nad łuskami Powodzenia w dalszej pracy Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się