Skocz do zawartości

Maszyny bojowe- hommage a Shirow


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Słodka ? Poznaj ducha bu-sheep-do ! :)

 

A tak na poważnie- wielkie dzięki. To moja pierwsza próba w stronę "cute" i nie do końca wiem jak to gryźć. Update- hełm nie pasował do działka, myślę że taka czapeczka będzie lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem czy to będzie dziewczyna-łobuz, owca łobuz czy kamikaze sheep ale im dłużej siedzę w cutesy tym bardziej mnie to wciąga. Główna geometria- postaci skończona i upozowana na makiecie, przed smoothem i shaderami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test kompozycji. Bez trzeciego planu. Z tego co widzę lewą stronę trzeba dociążyć- pewnie po prostu dosunąć postać bliżej do nogi działa- i zmienić światło na bardziej "heroic". Kombinuję jak dodać collage twarzy do ostatecznej wersji tak żeby były wszystkie tradycyjne elementy heroicznego kiczu. Pożyjemy- zobaczymy, póki co jeszcze od cholery do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam- raz że firma ma problemy (hurgan w Nowym Orleanie), dwa- przenosiny do nowego domu (efekt 10 lat pracy w 3d i nie tylko - wreszcie kończę !!!) trzy- jestem chory i leżę w łóżku. Skończę napewno ale póki co odkładam na bok... W każdym razie wielkie dzięki za pamięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kadr poszerzę bo muszę jeszcze miejsce na napisy znaleźć (ma być plakat - liternictwo i co tam jeszcze). 11 dni... chyba jakoś się wyrobię- przeziębienie mija, łazienka wykończona. Co do zlewania się- chyba dam dołem trochę mgły albo inny gradient żeby spłaszczyła kontrasty i pooddalała to wszystko od siebie. Ciągle jestem w kropce co jeszcze dodać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

półkole za wiatrakiem ma kąty na kantach, daj jeszcze jeden interation w meshsmoothu.

dobra praca, jedyne co to ziemia jakby nie pasuje, zwłaszcza z przodu gdzie stoi na niej postać z czarnymi obrysami, a ziemia żadnych obrysów ani kresek nie ma, wygląda nietego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.

 

AniaC.- meshsmootha nie dodam bo Maya go nie ma ;) A tak na poważnie- ta część będzie z blach i ma być kanciata- do "rogów" będą biegły promieniście krawędzie blach. Za to na dzisiejszym updacie cysterna jest faktycznie nie wygładzona.

 

Co do kompozycji- pomyślę jeszcze. Jest tyle czasu... Kusiło mnie dodanie zachodzącego słońca i helikopterów na jego tle ale byłem twardy i opanowałem się- wzamian mam coś takiego. Zboże/trawa do dopracowania, dodam jeszcze liny, pranie na sznurze, duży zegar i pyłki na wietrze... no i oczywiście materiały ale tak naprawdę to to pierdoły i chyba powoli zaczyna być widać o co chodzi. Trzeba będzie trochę podkreślić samo działo - dokładnie tak jak mówicie.

 

Żałuję że nie uda mi się wkomponować zbliżenia na główkę "pilota"- jestem z niej zadowolony a wygląda na to że zniknie w scenie ale koniec końców nie można mieć wszystkiego.

 

...ale poemat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czuję osobistą awersję do tego typu wielgachnych planetek, księżyców itp wiszących nad krajobrazem. ale mną się nie przejmuj.

 

trawka o wiele lepsza od gołej ziemi, tylko że przez to że jest na dole wszędzie równo ciemna wygląda jakby zaczynała się dopiero tam gdzie kadr, jakby poza zasięgiem wzroku już trawy nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

bardziej podobala mi sie wersja bez wiatraka i zbiornika, tamta czystosc byla naprawde super, teraz wyglada to jak bys pare elementow wrzucil jeden na drugi nie dbajac o jakiekolwiek relacje miedzy nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda na dziś. Trawa do poprawki, coś na górze warto dodać, jakieś pyłki, lepiej podkreślić twarzyczkę "sheepy" ale na dziś to niestety wszystko co mam. Żeby to wylizać potrzebaby jeszcze z ... tydzień. Mam nadzieję że przynajmniej płetwa wiatraka tłumaczy się ze swojej kanciastości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tekst dla jury

 

I wanted to break up this "oh-so-serious-and-heroic" approach that's common in many works related to battle and wargear so I jumped into cartoony type exageration and kind of unrealistic/unpractical design. Composition is kind of cliche- I wanted it to somehow resemble anime posters so I used same tricks (although because of lack of time I had to drop some of the ideas for finishing it up). Technicaly scene (or work on it) was kind of test of cartoon shading and combining them with more traditional shader types. Thank you for watching it.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności