Jump to content
RK

Maszyny bojowe- hommage a Shirow

Recommended Posts

koncept jak zawsze super , pozostaje czekac na modeliki :D

 

powodzenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki. Koncept tak naprawdę jeszcze w powijakach- wrzuciłem żeby potem nie było krzyku że małpuję czyjąś pracę. Teraz mogę w spokoju go dokończyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe no i pytanie, które sobie zadawałem dziś cały dzień - "gdzie jest RK?", uległo przedawnieniu :D

witam serdecznie, życzę powodzenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no no, znow ciekawey pomysl,,, i pewnie wykonanie tez bedzie na wysokim poziomie: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde, czerwienić się zacznę. Miłej walki panowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, że tak to odkopałem, ale wcześniej go przeoczyłem. Też się zastanawiałem czy wystartujesz (ale nagrody robią swoje, tylko co z tym Vrayem zrobisz ;) ) Jak dla mnie to wystarczy zbliżenie na tą panią i będzie OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ KoMic- Heh... nie ma sensu zapieprzać na zbity pysk a potem siedzieć i czekać, czekać, czekać aż coś się stanie. Koniec końców- ile czasu można modelować taką maszynę ? Popatrzę jak konkurencji idzie, jakie chwyty stosuje, poduczę się, zbiorę dane ;) .

 

@ Bacry - eee tam nagrody. Tak naprawdę jedyne co o nich pamiętam to to że jakieś figurki były ( a i to głównie dlatego że jestem fanatykiem miniaturek). Sam wiesz że nie wygrałem ani razu a biorę udział tak często jak tylko mogę. Startuję żeby nie zdziadzieć tak jak ci co siedzą z d... za piecem trując głodne kawałki bo raz kiedyś coś im się udało. Zabawa jest fajna i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Shirow"?!! ten shirow od Aplleseeda?!! Ojeju czuje w kosciach ze bedzie bomba! Tylko ze jeszcze nic nie widac :((

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ ... żeby nie zdziadzieć tak jak ci co siedzą z d... za piecem trując głodne kawałki bo raz kiedyś coś im się udało. Zabawa jest fajna i tyle.

 

hmm :) wrzucę jakiś głodny kawałek - no i jak Ci idzie RK ? działasz coś ? :D pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL Czyżbym komuś na odcisk niechcący ? W Twoim przypadku byłby to nieuzasadniony zarzut. Dłubię sobie pomalutku i bawię się nienajgorzej póki co. Dzięki za troskę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

RK- wiesz mam poważne wyrzuty sumienia że nie startuję w tej edycji :( ale myślę intensywnie nad rozwiązaniem tego problemu i może coś się uda ? ;) coś byś mógł juz pokazać ! - czas najwyższy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jak powiem że mam do końca miesiąca dużo pracy a WOW to bardzo wciągająca gra to uwierzysz ;). Startuj stary- kto jak kto ale Ty przez miesiąc to flaki wyprujesz ze wszystkich aż będzie po bokach chlupać.

 

A pokazać ? Pod koniec tygodnia... jeśli się obrobię z levelem. Takie życie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekoncepcone... a będzie jeszcze bardziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widze że lubimy te same klimaty :) powodzenia życze i trzymam kciuki , no i zapraszam do krytyki mojej pracy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurcze a mi to przypomina biegajacego fajfusa:p.... koniecznie musisz to zmienic

pozdro. i powodzenia

ps. czemu zmieniles koncept tamten byl wypasiony

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierwszy koncept duuuuuzoooo lepszy...ten budzi jednoznaczne aczkolwiek niekoniecznie bojowe skojarzenia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL A dlaczego biegające fajfusy mają być złe ? Tak szczerze mówiąc tamten wymodelowałem i wyglądał dość żałośnie więc uznałem że póki nie znajdę czegoś lepszego to nie ma sensu pchać się "do ludzi" z byle g... Cieszę się że się podobał- niech poleży, może jeszcze do niego dorosnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy