RK Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 Słodka ? Poznaj ducha bu-sheep-do ! :) A tak na poważnie- wielkie dzięki. To moja pierwsza próba w stronę "cute" i nie do końca wiem jak to gryźć. Update- hełm nie pasował do działka, myślę że taka czapeczka będzie lepsza.
KLICEK Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 Rzeczywiscie z czapeczka wyglada o niebo lepiej mniej pustych miejsc, podobaja mi sie te linie ktore zrobiles fajnie uwydatniaja i dodaja tego "mangowego" charakterku :)
SansSerif Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 pierwotna koncepcja z dziewczyną bardziej pasowała do tego bojowego penisa kroczącego, ale i tak zapowiada się bardzo ładnie :)
RK Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 Sam nie wiem czy to będzie dziewczyna-łobuz, owca łobuz czy kamikaze sheep ale im dłużej siedzę w cutesy tym bardziej mnie to wciąga. Główna geometria- postaci skończona i upozowana na makiecie, przed smoothem i shaderami.
Loozack Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 jak patrze na pilota tej maszyny to mam wrażenie, że to "strzela" bąbelkami pozdrawiam
RA Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Dobrze, ze nie makaronem. :P Ladniusio. :) pozdrawiam
RK Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 Przymiarki kompozycji i shaderów. Brak nieba, landscape, dobrego światła i mnóstwa detali ale chyba zaczyna być widać o co chodzi.
Archangel Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 widac widac i musze powiedziec szczerze ze choc bylem sceptycznie nastawiony do chodzacych penisow to teraz jestem pod wrazeniem :) czuc klimat tej pracki oby tak dalej !!
ZiBi_PL Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 fajne :D tylko jedyne co mi sie troche niepodoba to te raczki od sterowania. jakies takie dziwne. ale w tej pracy chyba ma byc DZIWNE :D
RK Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 Test kompozycji. Bez trzeciego planu. Z tego co widzę lewą stronę trzeba dociążyć- pewnie po prostu dosunąć postać bliżej do nogi działa- i zmienić światło na bardziej "heroic". Kombinuję jak dodać collage twarzy do ostatecznej wersji tak żeby były wszystkie tradycyjne elementy heroicznego kiczu. Pożyjemy- zobaczymy, póki co jeszcze od cholery do zrobienia.
KoMic Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 bardzo zgrabnie i ladnie to wyglada: ], szkoda tyko ze jest tak posto, pozdrawiam
Archangel Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 ja rowniez jestem za poszerzeniem kadru...
asfalton Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 fajne shadery, Bedzie swietne ANIME :D chusta powiewajaca na wietrze moglaby sie przydac:)
Leru Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 RK -> świetna kolorystyka :) bardzo miło się odbiera ten render. Nic nie będę więcej dopisywał do tego co już sam sobie wytknąłeś. Super!
bojar Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 Fajowa ta machinu :) postarałeś się trzymam kciuki i zapraszam do oglądnięcia mojego machina pozdrawiam
RK Napisano 16 Wrzesień 2005 Autor Napisano 16 Wrzesień 2005 Przepraszam- raz że firma ma problemy (hurgan w Nowym Orleanie), dwa- przenosiny do nowego domu (efekt 10 lat pracy w 3d i nie tylko - wreszcie kończę !!!) trzy- jestem chory i leżę w łóżku. Skończę napewno ale póki co odkładam na bok... W każdym razie wielkie dzięki za pamięć.
KLICEK Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 RK awansowales czy co ? :) gdyby nie Huragan to bylo by pieknie Zdrowiej i koncz szybko bitwe bo niecale 15 dni pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 16 Wrzesień 2005 Napisano 16 Wrzesień 2005 chcialbym taki plakat miec, a1 conajmniej, swietny klimat.
RK Napisano 17 Wrzesień 2005 Autor Napisano 17 Wrzesień 2005 Dzięki wielkie za dobre słowo. Update- dodałem jajca (baterie zasilające działo), kilka materiałów podkręciłem. W tło wrzucę chyba jakieś białe domki, może palmę kokosową...
RK Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Finiszuję jak mogę... a ile my jeszcze czasu mamy ? Bodaj 11 dni ? Nowy kawałek scenerii.
KLICEK Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 sprytnie to rozwiazales zeby nie musec poszerzac kadru ale chwilowo sie to zlewa troszeczke ale wierze ze bedzie super :)
Leru Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 11 dni do nominacji, później jeszcze dwa tygodnie do finału :)
RK Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Kadr poszerzę bo muszę jeszcze miejsce na napisy znaleźć (ma być plakat - liternictwo i co tam jeszcze). 11 dni... chyba jakoś się wyrobię- przeziębienie mija, łazienka wykończona. Co do zlewania się- chyba dam dołem trochę mgły albo inny gradient żeby spłaszczyła kontrasty i pooddalała to wszystko od siebie. Ciągle jestem w kropce co jeszcze dodać...
Ania Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 półkole za wiatrakiem ma kąty na kantach, daj jeszcze jeden interation w meshsmoothu. dobra praca, jedyne co to ziemia jakby nie pasuje, zwłaszcza z przodu gdzie stoi na niej postać z czarnymi obrysami, a ziemia żadnych obrysów ani kresek nie ma, wygląda nietego.
KLICEK Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 RK prawa dolna czesc masz wolna moglbys tam upchnac samoloty w dali albo cos w tym stylu, ladnie by dowazylo imo
asfalton Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 podoba mi sie klimat, taki iluminacyjny (hyhy)... reszte kompozycji przetrawic fajnym napisem, cool !
Leru Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 RK -> mgła powinna załatwić zlewanie się postaci z wiatrakiem :) próbowałeś wiatrak trochę przesuwać to w lewo to w prawo, odwracać go lustrzanie ? Tylko sugestia bo osobiście nie widze go tam jakoś :/
KoMic Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 to samo co Leru, nagle wiele istotnych szczegolow znajduje sie w dokladnie 1 punkcie, co niezbyt dobrze wyglada. pozdro, klimat masz super tylko pozazdroscic heheeh :}
bojar Napisano 20 Wrzesień 2005 Napisano 20 Wrzesień 2005 Nom pracka ma klimat :) taki nietypowy i przyjemny a co do ujęcia to dałbym kamere bardziej w lewo i do góry aby odsłonić całość taj pięknej maszynki pozdrawiam :)
RK Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. AniaC.- meshsmootha nie dodam bo Maya go nie ma ;) A tak na poważnie- ta część będzie z blach i ma być kanciata- do "rogów" będą biegły promieniście krawędzie blach. Za to na dzisiejszym updacie cysterna jest faktycznie nie wygładzona. Co do kompozycji- pomyślę jeszcze. Jest tyle czasu... Kusiło mnie dodanie zachodzącego słońca i helikopterów na jego tle ale byłem twardy i opanowałem się- wzamian mam coś takiego. Zboże/trawa do dopracowania, dodam jeszcze liny, pranie na sznurze, duży zegar i pyłki na wietrze... no i oczywiście materiały ale tak naprawdę to to pierdoły i chyba powoli zaczyna być widać o co chodzi. Trzeba będzie trochę podkreślić samo działo - dokładnie tak jak mówicie. Żałuję że nie uda mi się wkomponować zbliżenia na główkę "pilota"- jestem z niej zadowolony a wygląda na to że zniknie w scenie ale koniec końców nie można mieć wszystkiego. ...ale poemat...
polka dot Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 technicznie grejt :) ale koncept mi sie nie widzi ksiezyc specjalniie kanciasty?
Loozack Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 ojoj, zaczyna się wszystko powoli zlewać, chyba że planujesz w postprodukcji dodać głębie ostrości, która lekko rozmyje tło, poza tym... fajnie :) pozdrawiam
Ania Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 czuję osobistą awersję do tego typu wielgachnych planetek, księżyców itp wiszących nad krajobrazem. ale mną się nie przejmuj. trawka o wiele lepsza od gołej ziemi, tylko że przez to że jest na dole wszędzie równo ciemna wygląda jakby zaczynała się dopiero tam gdzie kadr, jakby poza zasięgiem wzroku już trawy nie było.
KoMic Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 hehe fajna trawa, rtlko pierwsze moje skojazenie to futro jakiegos psa a na nim micro dzialo: ], ale fajnie wyglada, no i to co Ania C, trawa jest ucieta przed kadrem
Gość _Kreska_ Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 bardziej podobala mi sie wersja bez wiatraka i zbiornika, tamta czystosc byla naprawde super, teraz wyglada to jak bys pare elementow wrzucil jeden na drugi nie dbajac o jakiekolwiek relacje miedzy nimi.
RA Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Osobiscie widzialbym w tle cos bardziej wojskowego, ale w ostatecznosci tak tez moze byc. ;) pozdrawiam
KoMic Napisano 25 Wrzesień 2005 Napisano 25 Wrzesień 2005 hehe mi tez by pasowal jakis dreamTeam w locie te smugi z jednegoz poprzednich renderkow byly ciekawe, pozdro
Archangel Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Klimat coraz bardziej mi odpowiada. Taki w stylu Final Fantasy ;) Pozdrawiam
RK Napisano 30 Wrzesień 2005 Autor Napisano 30 Wrzesień 2005 Tak to wygląda na dziś. Trawa do poprawki, coś na górze warto dodać, jakieś pyłki, lepiej podkreślić twarzyczkę "sheepy" ale na dziś to niestety wszystko co mam. Żeby to wylizać potrzebaby jeszcze z ... tydzień. Mam nadzieję że przynajmniej płetwa wiatraka tłumaczy się ze swojej kanciastości.
asfalton Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 Jest jeszcze lepiej, swietnie ze poprawiles outline'y , teraz wszystko jest przegryzione, pylki to dobry pomysl :), i wogole super praca :D Dodasz napis? pozdrawiam
RK Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Niestety przywaliła mnie robota, sypnął się jeden kontrakt i na co jak na co ale na bitwę czasu nie zostało. Dzięki wszystkim współwalczącym i- do następnego razu.
RK Napisano 17 Październik 2005 Autor Napisano 17 Październik 2005 Tekst dla jury I wanted to break up this "oh-so-serious-and-heroic" approach that's common in many works related to battle and wargear so I jumped into cartoony type exageration and kind of unrealistic/unpractical design. Composition is kind of cliche- I wanted it to somehow resemble anime posters so I used same tricks (although because of lack of time I had to drop some of the ideas for finishing it up). Technicaly scene (or work on it) was kind of test of cartoon shading and combining them with more traditional shader types. Thank you for watching it.
Hatred Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 calkiem przyjemna tam kombinacja kiczu :) przyjemnie sie to oglada :)
kannu Napisano 3 Listopad 2005 Napisano 3 Listopad 2005 bardzo mi sie to podoba. pomimo prostych obiektow, swietny klimacik - zapewne w duzym stopniu dzieki kolorystyce :)
RK Napisano 3 Listopad 2005 Autor Napisano 3 Listopad 2005 Super, bardzo się cieszę. PS- Kannu, przepraszam za osobiste pytanie- robiłeś dla IAVision ? Pracowałem dla nich przez...3 czy 4 miesiące.
Rekomendowane odpowiedzi