Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Słodka ? Poznaj ducha bu-sheep-do ! :)

 

A tak na poważnie- wielkie dzięki. To moja pierwsza próba w stronę "cute" i nie do końca wiem jak to gryźć. Update- hełm nie pasował do działka, myślę że taka czapeczka będzie lepsza.

Napisano

Rzeczywiscie z czapeczka wyglada o niebo lepiej mniej pustych miejsc, podobaja mi sie te linie ktore zrobiles fajnie uwydatniaja i dodaja tego "mangowego" charakterku :)

Napisano

Sam nie wiem czy to będzie dziewczyna-łobuz, owca łobuz czy kamikaze sheep ale im dłużej siedzę w cutesy tym bardziej mnie to wciąga. Główna geometria- postaci skończona i upozowana na makiecie, przed smoothem i shaderami.

Napisano

Przymiarki kompozycji i shaderów. Brak nieba, landscape, dobrego światła i mnóstwa detali ale chyba zaczyna być widać o co chodzi.

Napisano

Test kompozycji. Bez trzeciego planu. Z tego co widzę lewą stronę trzeba dociążyć- pewnie po prostu dosunąć postać bliżej do nogi działa- i zmienić światło na bardziej "heroic". Kombinuję jak dodać collage twarzy do ostatecznej wersji tak żeby były wszystkie tradycyjne elementy heroicznego kiczu. Pożyjemy- zobaczymy, póki co jeszcze od cholery do zrobienia.

Napisano

RK -> świetna kolorystyka :) bardzo miło się odbiera ten render. Nic nie będę więcej dopisywał do tego co już sam sobie wytknąłeś. Super!

Napisano

Przepraszam- raz że firma ma problemy (hurgan w Nowym Orleanie), dwa- przenosiny do nowego domu (efekt 10 lat pracy w 3d i nie tylko - wreszcie kończę !!!) trzy- jestem chory i leżę w łóżku. Skończę napewno ale póki co odkładam na bok... W każdym razie wielkie dzięki za pamięć.

Gość _Kreska_
Napisano

chcialbym taki plakat miec, a1 conajmniej, swietny klimat.

Napisano

Dzięki wielkie za dobre słowo. Update- dodałem jajca (baterie zasilające działo), kilka materiałów podkręciłem. W tło wrzucę chyba jakieś białe domki, może palmę kokosową...

Napisano

Kadr poszerzę bo muszę jeszcze miejsce na napisy znaleźć (ma być plakat - liternictwo i co tam jeszcze). 11 dni... chyba jakoś się wyrobię- przeziębienie mija, łazienka wykończona. Co do zlewania się- chyba dam dołem trochę mgły albo inny gradient żeby spłaszczyła kontrasty i pooddalała to wszystko od siebie. Ciągle jestem w kropce co jeszcze dodać...

Napisano

półkole za wiatrakiem ma kąty na kantach, daj jeszcze jeden interation w meshsmoothu.

dobra praca, jedyne co to ziemia jakby nie pasuje, zwłaszcza z przodu gdzie stoi na niej postać z czarnymi obrysami, a ziemia żadnych obrysów ani kresek nie ma, wygląda nietego.

Napisano

RK -> mgła powinna załatwić zlewanie się postaci z wiatrakiem :)

próbowałeś wiatrak trochę przesuwać to w lewo to w prawo, odwracać go lustrzanie ? Tylko sugestia bo osobiście nie widze go tam jakoś :/

Napisano

to samo co Leru, nagle wiele istotnych szczegolow znajduje sie w dokladnie 1 punkcie, co niezbyt dobrze wyglada. pozdro, klimat masz super tylko pozazdroscic heheeh :}

Napisano

Nom pracka ma klimat :) taki nietypowy i przyjemny a co do ujęcia to dałbym kamere bardziej w lewo i do góry aby odsłonić całość taj pięknej maszynki pozdrawiam :)

Napisano

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.

 

AniaC.- meshsmootha nie dodam bo Maya go nie ma ;) A tak na poważnie- ta część będzie z blach i ma być kanciata- do "rogów" będą biegły promieniście krawędzie blach. Za to na dzisiejszym updacie cysterna jest faktycznie nie wygładzona.

 

Co do kompozycji- pomyślę jeszcze. Jest tyle czasu... Kusiło mnie dodanie zachodzącego słońca i helikopterów na jego tle ale byłem twardy i opanowałem się- wzamian mam coś takiego. Zboże/trawa do dopracowania, dodam jeszcze liny, pranie na sznurze, duży zegar i pyłki na wietrze... no i oczywiście materiały ale tak naprawdę to to pierdoły i chyba powoli zaczyna być widać o co chodzi. Trzeba będzie trochę podkreślić samo działo - dokładnie tak jak mówicie.

 

Żałuję że nie uda mi się wkomponować zbliżenia na główkę "pilota"- jestem z niej zadowolony a wygląda na to że zniknie w scenie ale koniec końców nie można mieć wszystkiego.

 

...ale poemat...

Napisano

ojoj, zaczyna się wszystko powoli zlewać, chyba że planujesz w postprodukcji dodać głębie ostrości, która lekko rozmyje tło, poza tym... fajnie :)

 

pozdrawiam

Napisano

czuję osobistą awersję do tego typu wielgachnych planetek, księżyców itp wiszących nad krajobrazem. ale mną się nie przejmuj.

 

trawka o wiele lepsza od gołej ziemi, tylko że przez to że jest na dole wszędzie równo ciemna wygląda jakby zaczynała się dopiero tam gdzie kadr, jakby poza zasięgiem wzroku już trawy nie było.

Napisano

hehe fajna trawa, rtlko pierwsze moje skojazenie to futro jakiegos psa a na nim micro dzialo: ], ale fajnie wyglada, no i to co Ania C, trawa jest ucieta przed kadrem

Gość _Kreska_
Napisano

bardziej podobala mi sie wersja bez wiatraka i zbiornika, tamta czystosc byla naprawde super, teraz wyglada to jak bys pare elementow wrzucil jeden na drugi nie dbajac o jakiekolwiek relacje miedzy nimi.

Napisano

Tak to wygląda na dziś. Trawa do poprawki, coś na górze warto dodać, jakieś pyłki, lepiej podkreślić twarzyczkę "sheepy" ale na dziś to niestety wszystko co mam. Żeby to wylizać potrzebaby jeszcze z ... tydzień. Mam nadzieję że przynajmniej płetwa wiatraka tłumaczy się ze swojej kanciastości.

Napisano

Jest jeszcze lepiej, swietnie ze poprawiles outline'y , teraz wszystko jest przegryzione, pylki to dobry pomysl :), i wogole super praca :D Dodasz napis?

 

pozdrawiam

Napisano

Niestety przywaliła mnie robota, sypnął się jeden kontrakt i na co jak na co ale na bitwę czasu nie zostało. Dzięki wszystkim współwalczącym i- do następnego razu.

Napisano

Tekst dla jury

 

I wanted to break up this "oh-so-serious-and-heroic" approach that's common in many works related to battle and wargear so I jumped into cartoony type exageration and kind of unrealistic/unpractical design. Composition is kind of cliche- I wanted it to somehow resemble anime posters so I used same tricks (although because of lack of time I had to drop some of the ideas for finishing it up). Technicaly scene (or work on it) was kind of test of cartoon shading and combining them with more traditional shader types. Thank you for watching it.

Napisano

Super, bardzo się cieszę.

 

PS- Kannu, przepraszam za osobiste pytanie- robiłeś dla IAVision ? Pracowałem dla nich przez...3 czy 4 miesiące.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności