Napisano 28 Czerwiec 200519 l Witam wszystkich uczestnikow bitwy. Postanowiłem zawalczyć scenką na której główną rolę odegra niemiecki czołg z 2 wojny światowej - panzer 3. A właściwie bedą to dwa czołgi - pierwszy probuje wyciągnąć drugiego z rozpadliny za pomocą liny. Chyba że w trakcie modelowania przyjdzie mi coś innego do głowy :) Na razie wrzucam pierwszy renderek , ogólny zarys bryły i troche wiecej detalu przy lufie. Nastepne updaty pewnie juz niedlugo :) http://republika.pl/spinoza/promo/p3_bitwa_02.jpg
Napisano 28 Czerwiec 200519 l oby ci sie udało to ładnie zrobić, bo jak spiepszysz ten czołg to ci niedaruje ! kocham ten pojazd ! :) hmm lufa wydaje mi sie troche za małokalibrowa, a troche przydługa, ale robi sie pozno i juz mi sie oczy kleją wiec niedowidzam :p powodzenia i wygranej zycze
Napisano 29 Czerwiec 200519 l Witam! No, no kroi się ładny modelik. Valery ta lufa taka powinna być :). Tylko, że taka lufa z tym kalibrem występowała a Ausf. A, a jarzmo armaty jest od Ausf. H, Ausf. N, bo cała lufa i jarzmo nie wygląda mi na Ausf. F. Teraz sprawa scenki, ze swoim silniczkiem Ausf. A, raczej drugiego sam by czołgu nie wyciągną, to też zależy co on będzie wyciągał. Pozdrawiam!
Napisano 6 Lipiec 200519 l Autor ...heh lufa malokalibrowa bo to 50 mm , zapomniałem dodać że bedzie to wersja F z wieżą przystosowaną właśnie pod 50 mm (wcześniejsze miały 37 mm) ...zamieszczam mały update wieży ... jest jeszcze sporo przy niej do podłubania ale chyba sobie troche odpoczne i zaczne koła modelować ...
Napisano 7 Lipiec 200519 l Oj konkurencja dla pancerniakow z forum sie kroi. Narazie bardzo dobrze. Trzymam kciuki. pozdrawiam
Napisano 7 Lipiec 200519 l Witam! No ładnie, napisz coś więcej może o scence w jakiej to będzie :D. No i pracuj dalej, a ja będę tutaj często zaglądał :D Pozdrawiam!
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor ...odpoczywając od wykończenia wieży zrobiłem zarys podwozia ... jutro postaram sie nałożyć gąsienice ... ...co do scenki to cały czas nad nią myślę ... może niedługo jakiś concepcik zamieszczę jednakze priorytem teraz jest skonczenie modelu ...
Napisano 10 Lipiec 200519 l Autor ...szybki update ... założyłem gąsienice (sztuk jedna) i czołg przytył 72 000 trojkątów ..ach masakra ... muszę sie zastanowić nad optymalizacją ...:|
Napisano 10 Lipiec 200519 l noo,bardzo ladny czolg,tak samo w realu i jak dotąd tutaj:) obys nie zwalil potem texturek pozdro
Napisano 11 Lipiec 200519 l Autor ..heh thx, postaram sie nie zwalić texturowania :)....na razie mały update - dodałem zawiasy przy luku ewakuacyjny , poprawiłem troche tylne koło i wyciąłem w nim dziurki, przerobiłem kilka innych drobiazgów ...
Napisano 11 Lipiec 200519 l Witam! Nio modelik widzę że będzie hiperrealistyczny :). Ale coś mi tam nie pasuje, zaznaczam to na renderku. Poniżej opis: 1. To też chyba powinno być przy tylnim kole prowadzącym (wbrew pozorom nie jest to koło jezdne :)) 2. Te wszystkie powinny być pochylone pod kontem 10 stopni w lewo, bo w Pz.Kfw IV są one na prosto, ale może tutaj jest inaczej niż mówię :) 3. Ciut powinno być grubsze 4. Brakuje ci drugiej części tylniego koła prowadzącego !!, mam nadzieję że specjalnie po prostu go tam jeszcze nie ma :) 5. A tutaj brakuje ci drugiej części przedniego koła napędowego, czyli prawie tak jak wyżej. 6. Czekam na nowe Renderki :) Pozdrawiam!
Napisano 11 Lipiec 200519 l Autor ..hej dzięki za wnikliwą analizę ... opdowiadam punktami... 1.ten amortyzator jest też z tyłu , przysłoniło go troche koło podtrzymujące ...amortyzuje on wahacz ostaniego koła jezdnego 2.kurcze fakt oglądnąłem referki w wiekszej rodziałce i rzeczywiscie powinny być pochylone ... gdzieś mi to umknęło ...big thx :) 3. wiem to juz idzie do poprawy 4.-5. jescze ich nie zrobiłem - problem z dobrymi referkami , nie wiem czy nie bedę musiał trochę zaimprowizować ... 6. a więc zabieram sie do pracy ... :)
Napisano 25 Lipiec 200519 l Dla mnie bomba. :D Ten renderek tylko troche jakby przeswietlony czy cus. :| pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200519 l Skąd Ty bierzesz cierpliwość do tych wszystkich detali ? Strach się bać...Albo nieżonaty albo bezrobotny. Gratulacje i wyrazy podziwu.
Napisano 25 Lipiec 200519 l A czy moglbym zobaczyc czolg z widoku z boku? Wystarczy sama wiezyczka z lufa. pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200519 l Witam! Nio jest ładnie. Czy mi się zdaje czy ty spawy zrobiłeś na wierzy :D?. Bardzo takie modelowanie dokładne pochwalam i podziwiam :D. Jest super. Oczywiście jeszcze wieże nie skończona?. Jak skończysz jakiś element do końca to napisz jak możesz, żebym wiedział :). Pozdrawiam!
Napisano 25 Lipiec 200519 l Autor ... dziekuje za komentarze ... RA: ... render specjalnie przepaliłem , chciałem żeby mój skyline udawał vraya ;)... RK: ...nieżonaty (ale pewnie juz nie długo ;) - detale to pikus gorzej o dobre referki i póżniejsze ich analizowanie - to pożera znacznie wiecej czasu niż sam modeling ... HEKTOR: ...spawy są w jednym miejscu na wieży , na razie jestem z nich średnio zadowolowy wiec nie brałem się za spawanie reszty :) ...wieża z tyłu jest kompletnie nie ruszona ... tak samo jak zadek podwozia ... dolne koła jescze nie skonczone wiec są troche kanciaste ...kilka rzeczy musze poprawić bo znalazłem lepsze referki i nie jestem już z nich zadowolony ... ..postaram się wrzucać skończone elementy wraz z siateczką ... jak tylko bedą mnie satysfakcjonowały ...:) ...a teraz renderek z boku :
Napisano 25 Lipiec 200519 l Czy czesci zaznaczone na ponizszym obrazku nie powinne byc bardziej okragle? Lufa wkoncu musi sie ruszac. ;)
Napisano 25 Lipiec 200519 l Wedlug tej referki, to czolg bylby bezuzyteczny w walce. :/ Tak mi sie wydaje. Niech mnie ktos poprawi. Moze ta lufa dziala inaczej. :|
Napisano 25 Lipiec 200519 l hyba jest dobrze tak jak jest moja referencja tego czołgu (zaczołem go robic ale potem zabrałem sie za pzkpfw I
Napisano 26 Lipiec 200519 l Witam! No RA, ale wnikliwa analiza. Masz rację, jest o inaczej, a dokładnie jest to trochę odgięte. Oś obrotu i tak nie przebiega po środku tego zaokrąglenia, ale i tak trzeba odgiąć. Coś te referki macie dziwne :) Jednak dobrze że RA jest na forum :). W załączniku mniej więcej jak to powinno wyglądać. Pozdrawiam!
Napisano 28 Lipiec 200519 l Autor hmmm ... znalazlem zdjęcie na którym widać ze ta osłona jest jednak trochę wygięta ... ale mam tez kilka kreślonych referek (różne zródła na których jest tak jak zrobiłem) ... mały update ... zestawione kółeczka ...
Napisano 29 Lipiec 200519 l spinoza Powinno byc mniej wiecej tak: Sorki za beznadziejny rysunek pogladowy. ;) pozdrawiam, swietne kolka. :)
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor ...kolejny update ... osłona jescze nie poprawiona , skoncetrowałem sie na lewym błotniku ...
Napisano 2 Sierpień 200519 l fajna masa detali ale gąsiennica chyba za mocna naciągnięta - i ten render - ale modelik i detale miodzio.
Napisano 2 Sierpień 200519 l Kolejny bawi się w "Pioniera" :P To bardzo dobrze ;) Narazie bardzo ladnie :) PS. Zmień oświetlenie. Wygląda teraz jaoś tak jakby wpadł do wybielacza i wypalony renderek nie ukazuje w pełni "potęgi" detali ;P
Napisano 2 Sierpień 200519 l Witam! Nio mnie się podoba… Lewy błotnik jest jak najbardziej, podobny do PzKpfw. III. Pozdrawiam!
Napisano 2 Sierpień 200519 l cieszy piekny detal :) Zdradz jak zrobiles ta kratke w tylniej czesci ?? modelowales czy tekstura ??
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor hindus:...co do gąsienic na jednych referkach są takie naciągniete na innych trochę luźniejsze ...jeszcze nad nimi pomyślę ... Falcrum:...jeszcze 2-3 updatów bedzie w takim stylu , szkoda mi teraz czasu na zmienianie oświetlenia ... chcę najpierw skończyć model ...potem się zacznę bawić światłem i sceną ...chociaż przepalenia mogłbym przygasić ... Archangel:...kratka jest na prostej siatce ... w załączniku wire ...
Napisano 4 Sierpień 200519 l nom witojcie panocku! modelik ladnie wychodzi nie powiem :) zycze powodzenia i wytrwalosci bo konkurencja duza jest :) (ps. sprawdzaj pm czesciej niz raz na pol roku! :D )
Napisano 6 Sierpień 200519 l Kolejny swietny model ciekawe jak dasz sobie rade z teksturkami i otoczeniem Hatred - To powinno być ogł;oszenie do większej ilości userów;)