Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

TTaaddeekk - Myślimy cały czas nad teksturami. Myśle, ze kulki ( masz na myśli chyba nity ) nie sprawia większego problemu :). W "Down of War" graliśmy...wlasciwie stąd pomysł i motywacja do tej sceny :D Będzie małe "stadko" wojaków...Majker nad nimi pracuje ;) Dzięki za grafike. napewno się nam przyda. Wlasnie o taki klimacik nam chodzi ;)

Pionier - siateczka będzie za kilka dni, bo Majker musial wyjechać.

Synuś - Dzięki, miło to...czytać :) Siateczka j/w

 

Dziś w nocy postaram sie skończyć wkońcu ten model...:P

 

Pozdr

  • Odpowiedzi 167
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W.I.K.I. - THX :)

RA - Mamy zamiar zrobić coś podobnego to tego:

warhammer40000dawnofwarwintera.jpg

 

Kończe juz modeling BaneBlade. Oto ostatnie rendery:

 

baneblade018f8qw.jpg

 

baneblade019f5mp.jpg

 

Będę musiał jeszcze troche przesunąć wiezę ku środkowi, bo dziwnie wygląda tak na skraju...odejdę w ten sposob od referek...ale co tam....:P

 

Kolejne update - Dreadnought :D

 

Pozdrawiam :)

Napisano

zarąbiste ujecie to na tym obrazku, jak zrobisz go w takiej formie to bedzie swietnie, poki co wszystko zmierza w dobra strone:) ...mam tylko jedno zastrzezenie co do gąsienic..nie wiem czy ogniwa nie są za wysokie,tzn jak gasienica zawija sie na przednim kółku to wydaje sie to zbyt..."kanciaste". W rzeczywistosci chyba jakos dziwnie gasienice by sie poruszaly..moze dobrze by bylo zagęścić ilosc ogniw...

Napisano

Witam. Po lekkiej nieobecności znalazłem czas na mały upgrade. Niektórzy forumowicze prosili o wrzucenie na forum siateczki budowli. Budowle sa z Poly i zostana gruntownie pod koniec projektu poddane uszczupleniu. Ze wzgledu na to ze budowla zostala wymodelowana w sposób taki aby można bylo ją w kazdym ujeciu postawic. W finalnym układzie to co nie będzie widać zostnie wycięte.

 

W zwiazku z yym ze udało mi sie dostać malutka wakacyjnąprace. bede teraz rzadziej na forum. :(

 

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)

siataaa01resize3xh.jpg

Napisano

Master Kiełbaster - Tank you :D

Sharp - THX. Masz rację z tymi ogniwami. Misiałbym je teraz zmniejszyć/przeskalować i zwiększyć ilość. Może to poprawie przy teksturowaniu. Dzięki za uwagę :D

Majker - Sieteczka :D

 

Pozdr

Napisano

Modele swietne... Ale co ja innego moglem napisac skoro takie sa. :D

Koncept calkiem fajny, ale ja bym scene troche rozjasnil i mam nadzieje, ze Wy nie dacie tych laserow zaslaniajacych wszystko co wazne. ;)

 

PS: Z niecierpliwoscia czekam na maszyne kroczaca, ktora chyba zapowiedziales wczesniej Falcrum. ;)

 

pozdrawiam i wzdycham dalej. :D

Napisano

RA - "Maszyna kroczaca" bedzie napewno. Zaraz sie za nia zabieram :D Co do laserków...hmmm...działka beda prowadziły ogień, ale które to jeszcze sie zobaczy ;)

 

Pozdr

Napisano

Lasery zaslaniajace scene - nie, ale lasery jakies tam w tle - jak najbardziej. ;)

Czekam na perwsze renderki Dreadnought'a z niecierpliwoscia. :)

 

pozdrawiam

Napisano
siataaa01resize3xh.jpg

 

 

gdyby ktos cos z tego sie nauczyl to prosze dac znac na priv :D

 

 

 

RA - Mamy zamiar zrobić coś podobnego to tego:

warhammer40000dawnofwarwintera.jpg

 

no jak takie cos zrobicie to rzadzicie :)

 

czekam na kolejne updaty...

Powodzenia !

Napisano

Pionier - ja , ja ! teraz już wiem że siatkę pokazuje się z shaded ;)

 

a tak na poważnie ...koncept ładny ale mam nadzieje że nie zasłonicie go tak bardzo laserami.

 

pozdr.

Napisano

RA - Dreadnought in progress...:D

Cleric - THX :) Pobrudze...mialem taki zamiar...

Pionier - :/ No fakt...ale z tym do Majkera

Chveti - postaramy sie...postaramy...;)

Leru - :D. Będzie wiecej akcji, bo dojdzie jeszcze z prawej stony Dreadnought, który w jednej "łapie ściska" jakiegoś biedaka :D i depcze kolejnego...:P (niedługo pokaze dokładnie o co mi chodzi ;) ).

 

A tu jeszcze taki deserek...VRayToon...(nie korzystałem z niego nigdy wcześniej i troche sie pobawiłem:P )

toonf9gq.jpg

 

toon2f0ws.jpg

 

Pozdr

Napisano

Falki pieknie Wam idzie !! musze sie tym VRayToon'em pobawic bo calkiem ladne rzeczy wychodza:)

 

P.S.

Mam nadzieje ze znajdzie sie w scenie troche miejsca na ciala orkow :P

Napisano

Archangel - THX. Ciągle mi chodza Orkowie po głowie...ale nie wiem czy bedziemy w stanie to wszystko wymodelować i oteksturowac na czas :/

Modele w scenie:

- BaneBlade ( model 90%, tekstuty 0%)

- Dreadnought ( model 10%, tekstury 0%)

- Trooper ( model 30%, tekstury 0%)

- Budynki ( model 50%, tekstury 0%)

- Ziemia ( model 0%, tekstury 0% )

- Wrak (model 0%, tekstury 0%)

...

- Ork ( model 0%, tekstury 0%)

 

Do tego jeszcze trzeba doliczyć matte, światła, kompozycja, "pozowanie" postaci i maszyn bojowych...sporo tego. Nie wiem czy wszystko uda nam się zrobić przed deadline...albo czy będziemy mieli jeszcze tyle samozaparcia :)

 

Pozdr

Napisano

ODŁACZAM SIE NARAZIE OD PRAC NAD PROJEKTEM.

WYJEŻDZAM , okres wakacji + PRACa TROCHE NIE BEDE MIAŁ CZASU ABY PRACOWAC NAD PROJEKTEM. WSZELKIE INFO ZWIAZANE Z BENEBLADE KIEROWAĆ PROSZE DO FALCRUMA .Za projekt odpowiedzialny jest już Falcrum. ZYCZE PIĘKNYCH RENDERÓW I SUPER POMYSŁÓW FORUMOWICZE. TRZYMAĆ SIE .. Powodzenia :)

Napisano

No coż....zostałem sam. Nie wiem czy sam zdołam na moim nedzym blaszaku wykonac wszystkie planowane modele...:( Ale nie poddam się i będe się starał skończyć to co juz rozpoczęte.

 

Pozdr

Napisano

No Falcrum nie odposzczaj!!!! - to choc tego skoncz i zrob jakas scenerie ciekawa. Mysle ze sam sobie poradzisz tylko troche wiary i chceci do pracy :] . trzymam kciuki za dalsze postepy. !!

Napisano

Predator - Dzięki za wsparcie. Dobrze wiedzieć, ze nie siedzi się po nocach tylko dla własnej satysfakcji :).

 

Wziełem się za Dreadnought'a ( 3 razy probowałem...az udało mi się coś wyskrobac :P ). Nie wiem, czy ma to sens, by robić kolejne modele, biorąc pod uwage to, ze na moim sprzecie będzie badzo cięzko poskładac wszystko w całość i wyrenderować :/ ale proboje...moze jednak sie da...:P

Jakiś pechowy ten model, bo większość czasu poświęcam na poprawki niz na samo modelowanie :P I tak duzo zmieniam w porownaniu do referencji.

Jakby kto nie wiedzial jak wygląda Dreadnought ze świata Warhammera 40000...

 

bloodangeldreadnoughtfurioso38.gif

dreadnought6hv.jpg

 

Oto pierwsze (mizerne) efekty:

 

dreadnought001f4mm.jpg

 

Pozdr

Napisano
Oto pierwsze (mizerne) efekty

Dlaczego mizerne? ;) Fajne - ładnie zaczęte, szcegółowe, no i nawet wymodelowałeś nity - za co masz pokłony :D

Napisano

MaGuu - :)

 

Taddeekk - hmmm...dobry pomysł. Tylko, czy Jerzy się zgodzi? :P Siateczka...staram się ;)

 

Update:

 

Dreadnought:

- wydech

- pierdoły od tylniej części ( narazie nie pokazuje ;P )

- "rury"

- działka

- drobne poprawki

 

W ramach oderwania sie trochę od Dreda, postanowiłem zacząć powoli budowac scenerię. Planuje w końcowej scenie przedstawić atak Imperial Guard & Space Marines na Orków. Tak więc wykonałem jedeną strukture Orków - wiezę obronną. Początkowo zrobiłem tylko Gun'a, ale potem jakoś samo poszło i się zrobiło tego nieco więcej...:P

 

update0015jq.jpg

Siateczka: http://img147.imageshack.us/img147/6821/update0016xd.jpg

 

Co powiecie na to, gdybym końcową scenę wyrenderował z VRay Toon'em ?? Wyszło by coś w stylu komiksowych grafik :D Tekstury można byłoby zrobić łatwiej ( bo nie koniecznie super realistyczne...), a i efekt z TOON'em wygląda ciekawie :D. Porsze o wypowiedzi w tej sprawie :)

 

Dzięki za komenty

Pozdr

 

Napisano

nie stary, tylko nie toon, to sa w miare proste obiekty powinienes sobi poradzic, bo ja jescze nie wiedzialem sceny toonowej zeby mi zainponowala, koniecznie realistyczne, chyba ze chcesz kreskuwkowe to zrób kolory niczym w warcrafcie...

pozdro i powodzenie

 

ps. siatke to masz pieknie upożądkowaną, tez bym chcial miec taka cierpliwosc... :]

Napisano

Leander - :)

Ttaaddeekk - Nad toon'em jeszcze pomyśle. Nie boję się teksturowania; pytam bo chcę wiedzieć, czy nie było by lepiej, gdybym zrobił nieco nierealistyczna senę. Byłoby szybciej i bardziej oryginalniej...:D Jestem bardziej za realistyczną wersją...taki byl zamia od samego poczatku, ale gdy poznałem VRayToon'a....zaczełem się zastanawiać :P

Mi mówisz, ze ja mam cierpliwość? :P Nie wiem, czy ja bym zdołał wykonac tak wpaniałe postacie, jakie Ty tworzysz...:)

 

Jak narazie 1 do 1...z TOON'em, czy bez...:D Kto ma jeszcze rzabierze zdanie apropo tego ?? :)

 

Pozdr

Napisano

Falcrum bardzo fajnie Ci (wam) to wychodzi :) od dluzszego czasu zagladam i jestem pod duzym wrazniem !

 

Co do Toona byl by on jakas nowoscia ... ale nie wiadomo jak zostanie odebrany ... czy jako pojscie na latwizne czy cos nowego. Musisz sam sie zdecydowac, chociaz moim zdaniem powinienes stawiac tak jak Pionier na jak najlepsze odwzorowanie i dobre texurki :)

 

3m sie i pracuj ostro, powodzenia

Napisano

zależy, trudno powiedzieć - np. paca bartona_finka, ta z żółwikami była debeściarska i klimat tam pasował niesamowicie. Pozostaje testowanie i experymentowanie. pozdrawiam

Napisano

KLICEK - BIG THX :)

 

Daje jeszcze zoom'a na nozke ;)

 

dreadnought0089jc.jpg

Na dziś to juz koniec. Nie wiem, czy jutro cos wyskrobię, bo dowiem się tego dnia czy sie dostałem na studia...jeśli się dostenę to pewnie będzie trzeba to opić :D...a jak sie nie dostane to pewnie jeszcze przez tydzień nie będzie updatów...:P

 

Pozdr

Napisano

Wlasnie nei wiem dokładnie jak wielki ma być człowiek...w "Dawno of War" jest coś koło tego, jednak rzeczywiście...cięzko byłoby mu się mu do mecha zmieścić :P Popacuje jeszcze nad skalą... ;)

 

Pozdr

Napisano

KLICEK - :)

Ttaaddeekk - Kierunek: informatyka Specjalizacja: systemy multimedialne i internetowe. Studia na PaństwowejWyzszejSzkoleZawodowej w Legnicy ( 2 w polsce szkola PWSZ :D ).

Scibor - Dzięki za podpowiedź. Co do czołgu, to mam zamiar pomalować go w kolory maskujące przeznaczone do walki w terenach zurbanizowanych. Musze wybrać któryś ze stylów malowania (Nie moge się zdecydować :P):

 

kolory3tg.jpg

Sam czołg będzie pomalowany podobnie do tego:

pdf014f2yb.jpg

Nie chce malowac je na jaskawe niebiesko- białe kolory...nie mam zamiaru robić kukiełek cyrkowych, a maszyny, które mają być w 100% maszynami bojowymi, odpowiednio przygotowanymi do boju :D Chociaz wciąz się zastanawiam...wszystko wyjdzie w trakcie etapu teksturowania ;)

Chcę zrobić scenę gdzie czuć, ze to nie zabawa, a prawdziwa wojna. Mam nadzieję, ze uda mi się uzyskać klimat taki jak w prawdziwym Warhammer'ze. Coś jak na tych obrazkach:

http://www.games-workshop.pt/warhammer40k/razas/imperial_guard/images/galeria/img016.jpg

 

 

Taki rozmiar "kukiełki" może być ?

 

dreadnought009f1lr.jpg

Pozdr

Napisano

A ja : Kierunek: informatyka Specjalizacja: systemy multimedialne i internetowe. Studia na PaństwowejWyzszejSzkoleZawodowej w Gorzowie :>

a do tej pory administracja systemami i sieciami :) tylko na innej budzie :)

 

No wyglada super ale chyba jeszcze troszke przydalo by sie powiekszyc :)

Napisano

ogolnie calego robocika bo troche za malo miejsca dla tego czlowieczka w tej srodkowiej kabinie ? nie to co w limo ;)) no chyba ze on siedzi gdzies indziej, bo ja malo znam sie na zelaznych pieknosciach :)

Napisano

Nie wiem, czy jest już sens badziej pomniejszać, bo mam zamiar w końcowej scenie przedstawić robocika, który trzyma postać w jednej "lapce", a nożką "przygniata" kolejna postać...jak będą za małe...to nie będzie ich widać :P

 

Zobaczy sie jeszcze jak zrobie postacie ;)

 

Pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności