Falcrum Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 TTaaddeekk - Myślimy cały czas nad teksturami. Myśle, ze kulki ( masz na myśli chyba nity ) nie sprawia większego problemu :). W "Down of War" graliśmy...wlasciwie stąd pomysł i motywacja do tej sceny :D Będzie małe "stadko" wojaków...Majker nad nimi pracuje ;) Dzięki za grafike. napewno się nam przyda. Wlasnie o taki klimacik nam chodzi ;) Pionier - siateczka będzie za kilka dni, bo Majker musial wyjechać. Synuś - Dzięki, miło to...czytać :) Siateczka j/w Dziś w nocy postaram sie skończyć wkońcu ten model...:P Pozdr
RA Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Kurcze, az mnie zacheciliscie by pograc znowu w Dawn of War... hehe. ;) pozdrawiam
W.I.K.I. 25 Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Narazie Super:) Tylko Tak Dalej:) ŻyczĘ Powodzenia!!!
Falcrum Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 W.I.K.I. - THX :) RA - Mamy zamiar zrobić coś podobnego to tego: Kończe juz modeling BaneBlade. Oto ostatnie rendery: Będę musiał jeszcze troche przesunąć wiezę ku środkowi, bo dziwnie wygląda tak na skraju...odejdę w ten sposob od referek...ale co tam....:P Kolejne update - Dreadnought :D Pozdrawiam :)
Sharp Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 zarąbiste ujecie to na tym obrazku, jak zrobisz go w takiej formie to bedzie swietnie, poki co wszystko zmierza w dobra strone:) ...mam tylko jedno zastrzezenie co do gąsienic..nie wiem czy ogniwa nie są za wysokie,tzn jak gasienica zawija sie na przednim kółku to wydaje sie to zbyt..."kanciaste". W rzeczywistosci chyba jakos dziwnie gasienice by sie poruszaly..moze dobrze by bylo zagęścić ilosc ogniw...
Jerzy Chodor Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 Witam. Po lekkiej nieobecności znalazłem czas na mały upgrade. Niektórzy forumowicze prosili o wrzucenie na forum siateczki budowli. Budowle sa z Poly i zostana gruntownie pod koniec projektu poddane uszczupleniu. Ze wzgledu na to ze budowla zostala wymodelowana w sposób taki aby można bylo ją w kazdym ujeciu postawic. W finalnym układzie to co nie będzie widać zostnie wycięte. W zwiazku z yym ze udało mi sie dostać malutka wakacyjnąprace. bede teraz rzadziej na forum. :( Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)
Falcrum Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 Master Kiełbaster - Tank you :D Sharp - THX. Masz rację z tymi ogniwami. Misiałbym je teraz zmniejszyć/przeskalować i zwiększyć ilość. Może to poprawie przy teksturowaniu. Dzięki za uwagę :D Majker - Sieteczka :D Pozdr
RA Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 Modele swietne... Ale co ja innego moglem napisac skoro takie sa. :D Koncept calkiem fajny, ale ja bym scene troche rozjasnil i mam nadzieje, ze Wy nie dacie tych laserow zaslaniajacych wszystko co wazne. ;) PS: Z niecierpliwoscia czekam na maszyne kroczaca, ktora chyba zapowiedziales wczesniej Falcrum. ;) pozdrawiam i wzdycham dalej. :D
Falcrum Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 RA - "Maszyna kroczaca" bedzie napewno. Zaraz sie za nia zabieram :D Co do laserków...hmmm...działka beda prowadziły ogień, ale które to jeszcze sie zobaczy ;) Pozdr
RA Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 Lasery zaslaniajace scene - nie, ale lasery jakies tam w tle - jak najbardziej. ;) Czekam na perwsze renderki Dreadnought'a z niecierpliwoscia. :) pozdrawiam
Cleric Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 Odnośnie czołgu: i to właśnie nazywa się dla mnie poezja! A co do scenki to "pobrudź" ją ;) pzdro Pawel
Pionier Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 gdyby ktos cos z tego sie nauczyl to prosze dac znac na priv :D RA - Mamy zamiar zrobić coś podobnego to tego: no jak takie cos zrobicie to rzadzicie :) czekam na kolejne updaty... Powodzenia !
chveti Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 Pionier - ja , ja ! teraz już wiem że siatkę pokazuje się z shaded ;) a tak na poważnie ...koncept ładny ale mam nadzieje że nie zasłonicie go tak bardzo laserami. pozdr.
Leru Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 http://img194.imageshack.us/img194/...fwarwintera.jpg o tak, to jest super! :) dorzucić można też do tego (żeby dodać życia, jakiegoś "dziania się" w scenie) klękającego żołnierza przy końcu gąsienicy i/lub ew. jednego stojącego z prawej strony kadru prującego ze swojego podręcznego rozpruwacza :]
Falcrum Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 RA - Dreadnought in progress...:D Cleric - THX :) Pobrudze...mialem taki zamiar... Pionier - :/ No fakt...ale z tym do Majkera Chveti - postaramy sie...postaramy...;) Leru - :D. Będzie wiecej akcji, bo dojdzie jeszcze z prawej stony Dreadnought, który w jednej "łapie ściska" jakiegoś biedaka :D i depcze kolejnego...:P (niedługo pokaze dokładnie o co mi chodzi ;) ). A tu jeszcze taki deserek...VRayToon...(nie korzystałem z niego nigdy wcześniej i troche sie pobawiłem:P ) Pozdr
Archangel Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 Falki pieknie Wam idzie !! musze sie tym VRayToon'em pobawic bo calkiem ladne rzeczy wychodza:) P.S. Mam nadzieje ze znajdzie sie w scenie troche miejsca na ciala orkow :P
Falcrum Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 Archangel - THX. Ciągle mi chodza Orkowie po głowie...ale nie wiem czy bedziemy w stanie to wszystko wymodelować i oteksturowac na czas :/ Modele w scenie: - BaneBlade ( model 90%, tekstuty 0%) - Dreadnought ( model 10%, tekstury 0%) - Trooper ( model 30%, tekstury 0%) - Budynki ( model 50%, tekstury 0%) - Ziemia ( model 0%, tekstury 0% ) - Wrak (model 0%, tekstury 0%) ... - Ork ( model 0%, tekstury 0%) Do tego jeszcze trzeba doliczyć matte, światła, kompozycja, "pozowanie" postaci i maszyn bojowych...sporo tego. Nie wiem czy wszystko uda nam się zrobić przed deadline...albo czy będziemy mieli jeszcze tyle samozaparcia :) Pozdr
Jerzy Chodor Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 ODŁACZAM SIE NARAZIE OD PRAC NAD PROJEKTEM. WYJEŻDZAM , okres wakacji + PRACa TROCHE NIE BEDE MIAŁ CZASU ABY PRACOWAC NAD PROJEKTEM. WSZELKIE INFO ZWIAZANE Z BENEBLADE KIEROWAĆ PROSZE DO FALCRUMA .Za projekt odpowiedzialny jest już Falcrum. ZYCZE PIĘKNYCH RENDERÓW I SUPER POMYSŁÓW FORUMOWICZE. TRZYMAĆ SIE .. Powodzenia :)
Falcrum Napisano 17 Lipiec 2005 Autor Napisano 17 Lipiec 2005 No coż....zostałem sam. Nie wiem czy sam zdołam na moim nedzym blaszaku wykonac wszystkie planowane modele...:( Ale nie poddam się i będe się starał skończyć to co juz rozpoczęte. Pozdr
Predator Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 No Falcrum nie odposzczaj!!!! - to choc tego skoncz i zrob jakas scenerie ciekawa. Mysle ze sam sobie poradzisz tylko troche wiary i chceci do pracy :] . trzymam kciuki za dalsze postepy. !!
Falcrum Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 Predator - Dzięki za wsparcie. Dobrze wiedzieć, ze nie siedzi się po nocach tylko dla własnej satysfakcji :). Wziełem się za Dreadnought'a ( 3 razy probowałem...az udało mi się coś wyskrobac :P ). Nie wiem, czy ma to sens, by robić kolejne modele, biorąc pod uwage to, ze na moim sprzecie będzie badzo cięzko poskładac wszystko w całość i wyrenderować :/ ale proboje...moze jednak sie da...:P Jakiś pechowy ten model, bo większość czasu poświęcam na poprawki niz na samo modelowanie :P I tak duzo zmieniam w porownaniu do referencji. Jakby kto nie wiedzial jak wygląda Dreadnought ze świata Warhammera 40000... Oto pierwsze (mizerne) efekty: Pozdr
MaGuu Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Oto pierwsze (mizerne) efekty Dlaczego mizerne? ;) Fajne - ładnie zaczęte, szcegółowe, no i nawet wymodelowałeś nity - za co masz pokłony :D
ttaaddeekk Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 to dlaczego ci Jerzy Chodor naczas wakacji kompa nie porzyczy siateczka idealna(moze az za:/) bo duzo czasu schodzi powodzenia i pozrdo.
Falcrum Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 MaGuu - :) Taddeekk - hmmm...dobry pomysł. Tylko, czy Jerzy się zgodzi? :P Siateczka...staram się ;) Update: Dreadnought: - wydech - pierdoły od tylniej części ( narazie nie pokazuje ;P ) - "rury" - działka - drobne poprawki W ramach oderwania sie trochę od Dreda, postanowiłem zacząć powoli budowac scenerię. Planuje w końcowej scenie przedstawić atak Imperial Guard & Space Marines na Orków. Tak więc wykonałem jedeną strukture Orków - wiezę obronną. Początkowo zrobiłem tylko Gun'a, ale potem jakoś samo poszło i się zrobiło tego nieco więcej...:P Siateczka: http://img147.imageshack.us/img147/6821/update0016xd.jpg Co powiecie na to, gdybym końcową scenę wyrenderował z VRay Toon'em ?? Wyszło by coś w stylu komiksowych grafik :D Tekstury można byłoby zrobić łatwiej ( bo nie koniecznie super realistyczne...), a i efekt z TOON'em wygląda ciekawie :D. Porsze o wypowiedzi w tej sprawie :) Dzięki za komenty Pozdr
leander Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 Swietnie wygladaja te renderki, szczegolnie srodkowy ma klimat. Taki styl bylby milą odmianą.
ttaaddeekk Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 nie stary, tylko nie toon, to sa w miare proste obiekty powinienes sobi poradzic, bo ja jescze nie wiedzialem sceny toonowej zeby mi zainponowala, koniecznie realistyczne, chyba ze chcesz kreskuwkowe to zrób kolory niczym w warcrafcie... pozdro i powodzenie ps. siatke to masz pieknie upożądkowaną, tez bym chcial miec taka cierpliwosc... :]
Falcrum Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 Leander - :) Ttaaddeekk - Nad toon'em jeszcze pomyśle. Nie boję się teksturowania; pytam bo chcę wiedzieć, czy nie było by lepiej, gdybym zrobił nieco nierealistyczna senę. Byłoby szybciej i bardziej oryginalniej...:D Jestem bardziej za realistyczną wersją...taki byl zamia od samego poczatku, ale gdy poznałem VRayToon'a....zaczełem się zastanawiać :P Mi mówisz, ze ja mam cierpliwość? :P Nie wiem, czy ja bym zdołał wykonac tak wpaniałe postacie, jakie Ty tworzysz...:) Jak narazie 1 do 1...z TOON'em, czy bez...:D Kto ma jeszcze rzabierze zdanie apropo tego ?? :) Pozdr
KLICEK Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 Falcrum bardzo fajnie Ci (wam) to wychodzi :) od dluzszego czasu zagladam i jestem pod duzym wrazniem ! Co do Toona byl by on jakas nowoscia ... ale nie wiadomo jak zostanie odebrany ... czy jako pojscie na latwizne czy cos nowego. Musisz sam sie zdecydowac, chociaz moim zdaniem powinienes stawiac tak jak Pionier na jak najlepsze odwzorowanie i dobre texurki :) 3m sie i pracuj ostro, powodzenia
jaras Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 zależy, trudno powiedzieć - np. paca bartona_finka, ta z żółwikami była debeściarska i klimat tam pasował niesamowicie. Pozostaje testowanie i experymentowanie. pozdrawiam
wesoledi Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 ta wieza przypomina mi tą z warcrafta III... niemniej ma to swoj klimacik, idzie CI swietnie, oby tak dalej
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 KLICEK - Milo mi to słyszeć ( a właściwie czytać :D) !! ;) Jaras & Wesoledi - THX Narazie będę uzywał toona. Jak przyjdzie czas na teksturki to się zobaczy ;) Update Dreadnought'a :) Dorobiłem nozki ;) Siateczka: http://img155.imageshack.us/img155/1422/update0021jk.jpg Pozdr
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 KLICEK - BIG THX :) Daje jeszcze zoom'a na nozke ;) Na dziś to juz koniec. Nie wiem, czy jutro cos wyskrobię, bo dowiem się tego dnia czy sie dostałem na studia...jeśli się dostenę to pewnie będzie trzeba to opić :D...a jak sie nie dostane to pewnie jeszcze przez tydzień nie będzie updatów...:P Pozdr
ttaaddeekk Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 chyba troche wiekszy powinien byc ten mech bo koles do srodka powinien sie zmiescic, nuzka bajer
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 Wlasnie nei wiem dokładnie jak wielki ma być człowiek...w "Dawno of War" jest coś koło tego, jednak rzeczywiście...cięzko byłoby mu się mu do mecha zmieścić :P Popacuje jeszcze nad skalą... ;) Pozdr
Pionier Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 uwaga jak wyzej, niezly ten ostatni render/zoom niezle Ci idzie, pozdro !
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 Dobra dobra...zmniejsze pajaca :P hehe ;) Dzięki Pionier ;)
RK Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 Stary, szczęka na ziemi. Wyrazy podziwu dla cierpliwości. Pozamiatane i tyle.
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 DOSTAŁEM SIĘ NA STUDIA !! (musiałem się pochwalić :P ) Pozdr
KLICEK Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 no to gratulacje ;) bo mi tez sie udalo zmienic kierunek
ttaaddeekk Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 gratulacje... a na jakie...a mi sie nic nie udalo a i tak sie ciesze z wami
Scibor Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 Witam. http://www.thewarp.net/war/poj/armies/granite_fists/army.jpg człowiek sięga troche powyżej pasa dreda , jeśli wieżyć figurkowym proporcjom :p Co do miejsca w Dreadnought'cie nie musisz sięmartwić do środka nie musi wejść człowiek w całości :D Modele super tylko mam pytanie odnośnie czołgu:Czy będziesz trzymał sie warhammerowskich kolorów i oznaczeń??
RK Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 no tak, ta część w środku dreda to sarkofag- nazwa wiele mówi :D.
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 KLICEK - :) Ttaaddeekk - Kierunek: informatyka Specjalizacja: systemy multimedialne i internetowe. Studia na PaństwowejWyzszejSzkoleZawodowej w Legnicy ( 2 w polsce szkola PWSZ :D ). Scibor - Dzięki za podpowiedź. Co do czołgu, to mam zamiar pomalować go w kolory maskujące przeznaczone do walki w terenach zurbanizowanych. Musze wybrać któryś ze stylów malowania (Nie moge się zdecydować :P): Sam czołg będzie pomalowany podobnie do tego: Nie chce malowac je na jaskawe niebiesko- białe kolory...nie mam zamiaru robić kukiełek cyrkowych, a maszyny, które mają być w 100% maszynami bojowymi, odpowiednio przygotowanymi do boju :D Chociaz wciąz się zastanawiam...wszystko wyjdzie w trakcie etapu teksturowania ;) Chcę zrobić scenę gdzie czuć, ze to nie zabawa, a prawdziwa wojna. Mam nadzieję, ze uda mi się uzyskać klimat taki jak w prawdziwym Warhammer'ze. Coś jak na tych obrazkach: http://www.games-workshop.pt/warhammer40k/razas/imperial_guard/images/galeria/img018.jpg http://www.games-workshop.pt/warhammer40k/razas/imperial_guard/images/galeria/img017.jpg http://www.games-workshop.pt/warhammer40k/razas/imperial_guard/images/galeria/img016.jpg Taki rozmiar "kukiełki" może być ? Pozdr
KLICEK Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 A ja : Kierunek: informatyka Specjalizacja: systemy multimedialne i internetowe. Studia na PaństwowejWyzszejSzkoleZawodowej w Gorzowie :> a do tej pory administracja systemami i sieciami :) tylko na innej budzie :) No wyglada super ale chyba jeszcze troszke przydalo by sie powiekszyc :)
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 Chveti - :) KLICEK - No widzisz...ta sama specjalizacja...ta sama szkoła...tylko inna lokalizacja :D Ale co powiększyć ?? :P Pozdr
KLICEK Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 ogolnie calego robocika bo troche za malo miejsca dla tego czlowieczka w tej srodkowiej kabinie ? nie to co w limo ;)) no chyba ze on siedzi gdzies indziej, bo ja malo znam sie na zelaznych pieknosciach :)
Falcrum Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 Nie wiem, czy jest już sens badziej pomniejszać, bo mam zamiar w końcowej scenie przedstawić robocika, który trzyma postać w jednej "lapce", a nożką "przygniata" kolejna postać...jak będą za małe...to nie będzie ich widać :P Zobaczy sie jeszcze jak zrobie postacie ;) Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi