Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 188
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No.. .szczerze to mi sie nie podoba :P Ale czuc ten profesjonalizm, zwlaszcza w oswietleniu. W czym to renderujesz?

Pozdrowka

(nie placz ze mi sie nie podoba, jeden lubi blondynki a inny brunetki, wiesz jak jest ;)

Napisano

malutki update - znowu deficyt wolnego czasu :(

 

światła oczywiście bez shadera ... same kolorki ... no i pytanko: udało się komuś uzyskać jakiś w miare realistycznie wyglądający shader takich starych lamp ??? z takimi malutkim trujkącikami jak w odblasku :) ja męczyłem dwa wieczory w scanlinie i vrayu i nic sensownego mi nie wychodziło :( .... ba, po tym co mi wychodziło musiałbym stwierdzić że to nieosiągalne :( obym się mylił i nie musiał tego zastępować texturami :/ help !!

 

no i obrazek

wip489ku.jpg

Napisano

modelik piękny, autko w moim stylu :) CO do tych lamp to o ile dobrze kojarze to te trojkaciki sa rozlozone na plaskie powierzchni i o ile nie byly by zbyt geste, moze by wymodelowac ?

 

Pozdrawiam

Napisano

Hejka - te trojkaciki to nie problem- nie jest to moze nie wiadomo co ale nie wyglada zle- zalatwia sie to opcja raytrace i textura jako bump -efekt to cos takiego jak na obrazq-jezeli jest ok to postaram sie dokladniej opisac albo znalezc linka do pomocy(teraz na modemie jade wiec musze znikac)- a modelik jest super!! - masz moze blueprinty do starej szosteczki???- bo ja szy\ukam juz jakis czas i nie moge nic znalezc a 6 to jedno z moich faworytnych autek:D POZDRO

Napisano

dawno nic nie robiłem więc czas jakiś render wkleić :P (mam nadzieję że nikt nie pomyślał że autka tego nie skończe ??)

dużo nie zrobiłem i szybko kolejnego update'u pewnie nie zobaczycie bo niemam czasu ostatnio maxa włanczać :(

przybyły tylko wycieraczki no i te "wieczorowe" rendery :P

komentujcie

 

wip522zg.jpg

 

wip518us.jpg

 

wip544le.jpg

 

wip538zt.jpg

 

wip555mz.jpg

Napisano

kurde dopiero co wlaczylem kompa jeszcze mam zimny monitor ;) widze tylko hdri, wiec pytam czy finalne tez planujesz robic na plejnie z hdri? co do tylnych swiatel to jezeli masz tam w miare rowna siatke, to mozna by je skopiowac, odrobine zmniejszyc i przesunac o kilka milimetrow w glab normalnych swiatel, pare razy tesselate i extrude no i chyba bedzie ok :?

Napisano

nie wiem czy to o to chodzilo.. jezeli tak to napisze tutka :) dodam tylko ze to jest na szybko dlatego tak nieladnie odbija ale kwadraciki są :)

 

pozdrawiam

 

--------------------

 

dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/

 

to dlaczego nie zrobisz?

Napisano

kome: jak wymodelować te kwadraciki to ja wiem ale byłbym bardzo wdzięczny jak byś opowiedział troche o ustawieniach shaderka który pokazałeś bo kompletnie mi nie wychodzi :/ może dlatego że renderuje scanlinem :P

Napisano

Idą święta i czas wolny od szkoły więc pora odkurzyć mój wątek :)

Troche się pozmieniało choć na pierwszy rzut oka tego nie widać :P więc podpowiem że np opony które stanowiły połowe polygonów w scenie zastąpiłem prostszymi z texturą, zrobiłem fotele których prawie nie widać na tych renderach :P, poszerzyłem na prawidłowy rozstaw kół (były za wąsko jak w wersji 316), poprawiłem dolne listwy pod bocznymi szybami, wyciełem klapke do wlewu paliwa, dorobiłem tarcze i bębny chamulcowe, spryskiwacze szyby przedniej :P, szkła przednich reflektorów (materiał do poprawy), no i poprawiłem shader chromu .... chyba tyle :)

 

wip709ku.jpg

 

wip698kt.jpg

 

wip710dd.jpg

Napisano

czas na kolejny update :)

powróciłem też do dziennego oświetlenia żeby troche wnętrza było widać ... a jak komuś dalej za ciemno to niech sobie rozjaśni monitor :P

 

wip754yc.jpg

 

wip746pp.jpg

 

wip767dy.jpg

Napisano

achh te męczące detale :) idzie powoli ale do przodu

render jest słaby bo ma kiepski sampling i musiałem go 2x prześwietlić żeby lepiej było wszystko widać :P

 

wip774pb.jpg

Napisano

dzięki za komentarze :)

..:: Wiktor ::.. : zgadzam się w 100% co do starych autek :)

Georgas: siateczke czego ?? wnętrza czy zewnątrz ??

JohnZi: chciałbym zrobić ale niewiem czy będe miał czas, pomysł, chęci i czy coś z tego wyjdzie :P

RA: z pewnością tak :)

kome: hmmm a mi się wydaje że po zabawach z rhino i poznaniem nurbsów właśnie sporo lepiej mi poly wychodzi :)

Napisano

oj miałem troche komplikacji z tymi vray'owymi siatexami ale wkońcu się udało :)

wire40bz.jpg

wire50gr.jpg

wire69kn.jpg

wire70mo.jpg

 

no i jeden szczegół: na siedzeniach i na głównej części deski rozdzielczej jest meshsmooth z interlations 1 którego zapomniałem wyłączyć :) i oczywiście nie chce mi się ponownie renderować :P

Napisano

Jak ty to robisz, że to wszystko jest takie równe, w niektórych miejscach wydaje się ta siatka taka skopana a po renderze jest wszysto git, ja też tak chce.

Napisano

no mistrzunio pod mosteczkem bez resztuni ..... no prze palantunio :) bo model bez smotha prawdopodobnie zrobil zajefajny i sie nie ponawydurnial :P:P:P:P:P

Napisano

Ardeni: nie no już bez przeady po co będe modelował to czego nie widać :P

dawcio_unikat: sam niewiem :P

JohnZi, himek: nie ... meshsmooth jest tylko na niektórych elementach wnętrza, na tych o "organicznych" kształtach bo ciężko by to było zrobić bez niego :/ a karoseria jest taka jaką widzisz na siatkach czyli bez ms :)

Vorek: całość ma teraz około 200k poly czyli ze 400k trisów a samej karoserii nie chce mi się sprawdzać :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności