javor Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 .:qba:. ten ciemny szary poniżej listew ??? może tego nie widać ale to lakier a nie plastik :P
javor Napisano 8 Sierpień 2005 Autor Napisano 8 Sierpień 2005 troche tyłka ... światła oczywiście jeszcze nie dopracowane (gdyby ktoś miał wątpliwości)
ReflectVision Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 .:qba:. ten ciemny szary poniżej listew ??? może tego nie widać ale to lakier a nie plastik :P aha myslalem ze plastik :) no tyłek rownie dobry jak przodek :) dla mnie rewelacja ;)
kingwins Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 No.. .szczerze to mi sie nie podoba :P Ale czuc ten profesjonalizm, zwlaszcza w oswietleniu. W czym to renderujesz? Pozdrowka (nie placz ze mi sie nie podoba, jeden lubi blondynki a inny brunetki, wiesz jak jest ;)
Loozack Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 całkiem przyjemne ujęcie i oświetlenie :) pozdrawiam
javor Napisano 8 Sierpień 2005 Autor Napisano 8 Sierpień 2005 kingwins: scanline + lighttracer ten ostatni się renerował z 15 minut (niewiem czego tobie tak powoli galanta liczyło :| )
javor Napisano 12 Sierpień 2005 Autor Napisano 12 Sierpień 2005 malutki update - znowu deficyt wolnego czasu :( światła oczywiście bez shadera ... same kolorki ... no i pytanko: udało się komuś uzyskać jakiś w miare realistycznie wyglądający shader takich starych lamp ??? z takimi malutkim trujkącikami jak w odblasku :) ja męczyłem dwa wieczory w scanlinie i vrayu i nic sensownego mi nie wychodziło :( .... ba, po tym co mi wychodziło musiałbym stwierdzić że to nieosiągalne :( obym się mylił i nie musiał tego zastępować texturami :/ help !! no i obrazek
Vorek Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 modelik piękny, autko w moim stylu :) CO do tych lamp to o ile dobrze kojarze to te trojkaciki sa rozlozone na plaskie powierzchni i o ile nie byly by zbyt geste, moze by wymodelowac ? Pozdrawiam
eco Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 Hejka - te trojkaciki to nie problem- nie jest to moze nie wiadomo co ale nie wyglada zle- zalatwia sie to opcja raytrace i textura jako bump -efekt to cos takiego jak na obrazq-jezeli jest ok to postaram sie dokladniej opisac albo znalezc linka do pomocy(teraz na modemie jade wiec musze znikac)- a modelik jest super!! - masz moze blueprinty do starej szosteczki???- bo ja szy\ukam juz jakis czas i nie moge nic znalezc a 6 to jedno z moich faworytnych autek:D POZDRO
javor Napisano 8 Październik 2005 Autor Napisano 8 Październik 2005 dawno nic nie robiłem więc czas jakiś render wkleić :P (mam nadzieję że nikt nie pomyślał że autka tego nie skończe ??) dużo nie zrobiłem i szybko kolejnego update'u pewnie nie zobaczycie bo niemam czasu ostatnio maxa włanczać :( przybyły tylko wycieraczki no i te "wieczorowe" rendery :P komentujcie
RA Napisano 8 Październik 2005 Napisano 8 Październik 2005 Zacne. :] Teraz jakies otoczonko i bedzie ql. pozdrawiam
Predator Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 Siemka Javor model pierwsza klasa naprawde . Teraz tylko doprowadz render do takiego samego stanu i bedzie naprawde pieknie. :) Pozdrawiam.
ReflectVision Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 mam nadzieje ze zrobisz wnetrze ;)
polka dot Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 kurde dopiero co wlaczylem kompa jeszcze mam zimny monitor ;) widze tylko hdri, wiec pytam czy finalne tez planujesz robic na plejnie z hdri? co do tylnych swiatel to jezeli masz tam w miare rowna siatke, to mozna by je skopiowac, odrobine zmniejszyc i przesunac o kilka milimetrow w glab normalnych swiatel, pare razy tesselate i extrude no i chyba bedzie ok :?
polka dot Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 nie wiem czy to o to chodzilo.. jezeli tak to napisze tutka :) dodam tylko ze to jest na szybko dlatego tak nieladnie odbija ale kwadraciki są :) pozdrawiam -------------------- dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/ to dlaczego nie zrobisz?
Tymek Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 Jak już będę duży, to też będę modelował jak Javor żeby poly wyglądało jak nurbs... a przynajmniej chciałbym tak modelować :)
javor Napisano 9 Październik 2005 Autor Napisano 9 Październik 2005 kome: jak wymodelować te kwadraciki to ja wiem ale byłbym bardzo wdzięczny jak byś opowiedział troche o ustawieniach shaderka który pokazałeś bo kompletnie mi nie wychodzi :/ może dlatego że renderuje scanlinem :P
mario_online Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Witam ... Javor juz po felgach było widać że masz poly w małym paluszku ... ale to co widzę teraz ... miodzio ... Dodaję Ciebie do listy moich POLY guru ;) Pozdrawiam.
javor Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 Idą święta i czas wolny od szkoły więc pora odkurzyć mój wątek :) Troche się pozmieniało choć na pierwszy rzut oka tego nie widać :P więc podpowiem że np opony które stanowiły połowe polygonów w scenie zastąpiłem prostszymi z texturą, zrobiłem fotele których prawie nie widać na tych renderach :P, poszerzyłem na prawidłowy rozstaw kół (były za wąsko jak w wersji 316), poprawiłem dolne listwy pod bocznymi szybami, wyciełem klapke do wlewu paliwa, dorobiłem tarcze i bębny chamulcowe, spryskiwacze szyby przedniej :P, szkła przednich reflektorów (materiał do poprawy), no i poprawiłem shader chromu .... chyba tyle :)
Georgas Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Co tu dużo gadać pięknie i tyle :) i popraw te opony
MohSETH Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Pięknie! Nawet nie wiedziałem, że w POLY można tak równo wyklepać blachę samochodu:) Pozdrawiam
javor Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Napisano 23 Grudzień 2005 czas na kolejny update :) powróciłem też do dziennego oświetlenia żeby troche wnętrza było widać ... a jak komuś dalej za ciemno to niech sobie rozjaśni monitor :P
RA Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Cu-do-wne. Jak zobaczylem lewy gorny rog ostatniego obrazka, to... to sie wzruszylem. ;) Przepiekne.
THE MANYSH TRAFO Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 nie nawidze BMW ale ten ladnie wyszedł chyba juz czas na kierunkowskazy javor
javor Napisano 28 Grudzień 2005 Autor Napisano 28 Grudzień 2005 achh te męczące detale :) idzie powoli ale do przodu render jest słaby bo ma kiepski sampling i musiałem go 2x prześwietlić żeby lepiej było wszystko widać :P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 Dobrze jest! :D Podoba se mi to :) Lubie auta z tamtej epoki!Nimi trzeba bylo umiec jezdzic a teraz to roia takie "japonskie komputerki" na kolkach... :/ Modelling bajera!
himek Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 czlowieku - rob to co robisz - to jest piekne !!!!!!!!!!!!!!
mrkrzysiek Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 piękna robota javor ładne wnętrze a materiały tez niczego sobie no ale ciemno troszkę
JohnZi Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 kurcze pieknie :], powiedz czy bedziesz do tego jakas scenke robil?:>
RA Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Pikne. Bedziesz potem robil panorame z wnetrza? :)
polka dot Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 przez te głupie nurbsy już tak nie umię :( kozak :D
javor Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 dzięki za komentarze :) ..:: Wiktor ::.. : zgadzam się w 100% co do starych autek :) Georgas: siateczke czego ?? wnętrza czy zewnątrz ?? JohnZi: chciałbym zrobić ale niewiem czy będe miał czas, pomysł, chęci i czy coś z tego wyjdzie :P RA: z pewnością tak :) kome: hmmm a mi się wydaje że po zabawach z rhino i poznaniem nurbsów właśnie sporo lepiej mi poly wychodzi :)
Georgas Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 siateczke wnętrza ;) , a jak byś mógł to zewnątrz bym teżprosił :D
javor Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 oj miałem troche komplikacji z tymi vray'owymi siatexami ale wkońcu się udało :) no i jeden szczegół: na siedzeniach i na głównej części deski rozdzielczej jest meshsmooth z interlations 1 którego zapomniałem wyłączyć :) i oczywiście nie chce mi się ponownie renderować :P
Ardeni Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 OO qrde ale wypas, ja też tak chcę umieć, wszystko jest równe i wogóle cool. //A spręzyny do siedzeń też wymodelowałeś?:P
Dawcio_m Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Jak ty to robisz, że to wszystko jest takie równe, w niektórych miejscach wydaje się ta siatka taka skopana a po renderze jest wszysto git, ja też tak chce.
JohnZi Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 powiedz mi czy na karoserii bedzie mesh smooth? czy to samo w sobie jest takie rowne?
himek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 wlasnie - w renderach z lakierkiem dawales mesh smootha?? - bo jakos nie moge sie dopatrzyc chyba ze jestem juz slepy ;)
himek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 no mistrzunio pod mosteczkem bez resztuni ..... no prze palantunio :) bo model bez smotha prawdopodobnie zrobil zajefajny i sie nie ponawydurnial :P:P:P:P:P
Vorek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 javor świetna robota. Możesz zdradzić ile w sumie ma trisów (bez ms) a ile ma sama karoseria ? Będę wdzięczny. Pozdrawiam
Georgas Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Uła ale to pięknie wygląda,a te detale Javor jesteśmoim idolem :P
javor Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Ardeni: nie no już bez przeady po co będe modelował to czego nie widać :P dawcio_unikat: sam niewiem :P JohnZi, himek: nie ... meshsmooth jest tylko na niektórych elementach wnętrza, na tych o "organicznych" kształtach bo ciężko by to było zrobić bez niego :/ a karoseria jest taka jaką widzisz na siatkach czyli bez ms :) Vorek: całość ma teraz około 200k poly czyli ze 400k trisów a samej karoserii nie chce mi się sprawdzać :P
himek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 bosko - normalnie pod mosteczkem jestes bogiem :)
ReflectVision Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 widze ze ktos sie napalil na reklame heyah :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się