Napisano 7 Sierpień 200519 l Autor .:qba:. ten ciemny szary poniżej listew ??? może tego nie widać ale to lakier a nie plastik :P
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor troche tyłka ... światła oczywiście jeszcze nie dopracowane (gdyby ktoś miał wątpliwości)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Cytat .:qba:. ten ciemny szary poniżej listew ??? może tego nie widać ale to lakier a nie plastik :P aha myslalem ze plastik :) no tyłek rownie dobry jak przodek :) dla mnie rewelacja ;)
Napisano 8 Sierpień 200519 l No.. .szczerze to mi sie nie podoba :P Ale czuc ten profesjonalizm, zwlaszcza w oswietleniu. W czym to renderujesz? Pozdrowka (nie placz ze mi sie nie podoba, jeden lubi blondynki a inny brunetki, wiesz jak jest ;)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor kingwins: scanline + lighttracer ten ostatni się renerował z 15 minut (niewiem czego tobie tak powoli galanta liczyło :| )
Napisano 12 Sierpień 200519 l Autor malutki update - znowu deficyt wolnego czasu :( światła oczywiście bez shadera ... same kolorki ... no i pytanko: udało się komuś uzyskać jakiś w miare realistycznie wyglądający shader takich starych lamp ??? z takimi malutkim trujkącikami jak w odblasku :) ja męczyłem dwa wieczory w scanlinie i vrayu i nic sensownego mi nie wychodziło :( .... ba, po tym co mi wychodziło musiałbym stwierdzić że to nieosiągalne :( obym się mylił i nie musiał tego zastępować texturami :/ help !! no i obrazek
Napisano 12 Sierpień 200519 l modelik piękny, autko w moim stylu :) CO do tych lamp to o ile dobrze kojarze to te trojkaciki sa rozlozone na plaskie powierzchni i o ile nie byly by zbyt geste, moze by wymodelowac ? Pozdrawiam
Napisano 13 Sierpień 200519 l Hejka - te trojkaciki to nie problem- nie jest to moze nie wiadomo co ale nie wyglada zle- zalatwia sie to opcja raytrace i textura jako bump -efekt to cos takiego jak na obrazq-jezeli jest ok to postaram sie dokladniej opisac albo znalezc linka do pomocy(teraz na modemie jade wiec musze znikac)- a modelik jest super!! - masz moze blueprinty do starej szosteczki???- bo ja szy\ukam juz jakis czas i nie moge nic znalezc a 6 to jedno z moich faworytnych autek:D POZDRO
Napisano 8 Październik 200519 l Autor dawno nic nie robiłem więc czas jakiś render wkleić :P (mam nadzieję że nikt nie pomyślał że autka tego nie skończe ??) dużo nie zrobiłem i szybko kolejnego update'u pewnie nie zobaczycie bo niemam czasu ostatnio maxa włanczać :( przybyły tylko wycieraczki no i te "wieczorowe" rendery :P komentujcie
Napisano 9 Październik 200519 l Siemka Javor model pierwsza klasa naprawde . Teraz tylko doprowadz render do takiego samego stanu i bedzie naprawde pieknie. :) Pozdrawiam.
Napisano 9 Październik 200519 l kurde dopiero co wlaczylem kompa jeszcze mam zimny monitor ;) widze tylko hdri, wiec pytam czy finalne tez planujesz robic na plejnie z hdri? co do tylnych swiatel to jezeli masz tam w miare rowna siatke, to mozna by je skopiowac, odrobine zmniejszyc i przesunac o kilka milimetrow w glab normalnych swiatel, pare razy tesselate i extrude no i chyba bedzie ok :?
Napisano 9 Październik 200519 l nie wiem czy to o to chodzilo.. jezeli tak to napisze tutka :) dodam tylko ze to jest na szybko dlatego tak nieladnie odbija ale kwadraciki są :) pozdrawiam -------------------- javor napisał: dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/ to dlaczego nie zrobisz?
Napisano 9 Październik 200519 l Jak już będę duży, to też będę modelował jak Javor żeby poly wyglądało jak nurbs... a przynajmniej chciałbym tak modelować :)
Napisano 9 Październik 200519 l Autor kome: jak wymodelować te kwadraciki to ja wiem ale byłbym bardzo wdzięczny jak byś opowiedział troche o ustawieniach shaderka który pokazałeś bo kompletnie mi nie wychodzi :/ może dlatego że renderuje scanlinem :P
Napisano 10 Październik 200519 l Witam ... Javor juz po felgach było widać że masz poly w małym paluszku ... ale to co widzę teraz ... miodzio ... Dodaję Ciebie do listy moich POLY guru ;) Pozdrawiam.
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor Idą święta i czas wolny od szkoły więc pora odkurzyć mój wątek :) Troche się pozmieniało choć na pierwszy rzut oka tego nie widać :P więc podpowiem że np opony które stanowiły połowe polygonów w scenie zastąpiłem prostszymi z texturą, zrobiłem fotele których prawie nie widać na tych renderach :P, poszerzyłem na prawidłowy rozstaw kół (były za wąsko jak w wersji 316), poprawiłem dolne listwy pod bocznymi szybami, wyciełem klapke do wlewu paliwa, dorobiłem tarcze i bębny chamulcowe, spryskiwacze szyby przedniej :P, szkła przednich reflektorów (materiał do poprawy), no i poprawiłem shader chromu .... chyba tyle :)
Napisano 18 Grudzień 200519 l Pięknie! Nawet nie wiedziałem, że w POLY można tak równo wyklepać blachę samochodu:) Pozdrawiam
Napisano 23 Grudzień 200519 l Autor czas na kolejny update :) powróciłem też do dziennego oświetlenia żeby troche wnętrza było widać ... a jak komuś dalej za ciemno to niech sobie rozjaśni monitor :P
Napisano 23 Grudzień 200519 l Cu-do-wne. Jak zobaczylem lewy gorny rog ostatniego obrazka, to... to sie wzruszylem. ;) Przepiekne.
Napisano 23 Grudzień 200519 l nie nawidze BMW ale ten ladnie wyszedł chyba juz czas na kierunkowskazy javor
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor achh te męczące detale :) idzie powoli ale do przodu render jest słaby bo ma kiepski sampling i musiałem go 2x prześwietlić żeby lepiej było wszystko widać :P
Napisano 28 Grudzień 200519 l Dobrze jest! :D Podoba se mi to :) Lubie auta z tamtej epoki!Nimi trzeba bylo umiec jezdzic a teraz to roia takie "japonskie komputerki" na kolkach... :/ Modelling bajera!
Napisano 28 Grudzień 200519 l piękna robota javor ładne wnętrze a materiały tez niczego sobie no ale ciemno troszkę
Napisano 29 Grudzień 200519 l Autor dzięki za komentarze :) ..:: Wiktor ::.. : zgadzam się w 100% co do starych autek :) Georgas: siateczke czego ?? wnętrza czy zewnątrz ?? JohnZi: chciałbym zrobić ale niewiem czy będe miał czas, pomysł, chęci i czy coś z tego wyjdzie :P RA: z pewnością tak :) kome: hmmm a mi się wydaje że po zabawach z rhino i poznaniem nurbsów właśnie sporo lepiej mi poly wychodzi :)
Napisano 29 Grudzień 200519 l Autor oj miałem troche komplikacji z tymi vray'owymi siatexami ale wkońcu się udało :) no i jeden szczegół: na siedzeniach i na głównej części deski rozdzielczej jest meshsmooth z interlations 1 którego zapomniałem wyłączyć :) i oczywiście nie chce mi się ponownie renderować :P
Napisano 30 Grudzień 200519 l OO qrde ale wypas, ja też tak chcę umieć, wszystko jest równe i wogóle cool. //A spręzyny do siedzeń też wymodelowałeś?:P
Napisano 30 Grudzień 200519 l Jak ty to robisz, że to wszystko jest takie równe, w niektórych miejscach wydaje się ta siatka taka skopana a po renderze jest wszysto git, ja też tak chce.
Napisano 30 Grudzień 200519 l powiedz mi czy na karoserii bedzie mesh smooth? czy to samo w sobie jest takie rowne?
Napisano 30 Grudzień 200519 l wlasnie - w renderach z lakierkiem dawales mesh smootha?? - bo jakos nie moge sie dopatrzyc chyba ze jestem juz slepy ;)
Napisano 30 Grudzień 200519 l no mistrzunio pod mosteczkem bez resztuni ..... no prze palantunio :) bo model bez smotha prawdopodobnie zrobil zajefajny i sie nie ponawydurnial :P:P:P:P:P
Napisano 30 Grudzień 200519 l javor świetna robota. Możesz zdradzić ile w sumie ma trisów (bez ms) a ile ma sama karoseria ? Będę wdzięczny. Pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor Ardeni: nie no już bez przeady po co będe modelował to czego nie widać :P dawcio_unikat: sam niewiem :P JohnZi, himek: nie ... meshsmooth jest tylko na niektórych elementach wnętrza, na tych o "organicznych" kształtach bo ciężko by to było zrobić bez niego :/ a karoseria jest taka jaką widzisz na siatkach czyli bez ms :) Vorek: całość ma teraz około 200k poly czyli ze 400k trisów a samej karoserii nie chce mi się sprawdzać :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto