Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

.:qba:. ten ciemny szary poniżej listew ??? może tego nie widać ale to lakier a nie plastik :P

  • Odpowiedzi 188
  • Wyświetleń 28,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

troche tyłka ... światła oczywiście jeszcze nie dopracowane (gdyby ktoś miał wątpliwości)

 

wip467jq.jpg

Napisano
  Cytat
.:qba:. ten ciemny szary poniżej listew ??? może tego nie widać ale to lakier a nie plastik :P

 

aha myslalem ze plastik :)

 

no tyłek rownie dobry jak przodek :)

 

dla mnie rewelacja ;)

Napisano

No.. .szczerze to mi sie nie podoba :P Ale czuc ten profesjonalizm, zwlaszcza w oswietleniu. W czym to renderujesz?

Pozdrowka

(nie placz ze mi sie nie podoba, jeden lubi blondynki a inny brunetki, wiesz jak jest ;)

Napisano
  • Autor

kingwins: scanline + lighttracer ten ostatni się renerował z 15 minut (niewiem czego tobie tak powoli galanta liczyło :| )

Napisano
  • Autor

malutki update - znowu deficyt wolnego czasu :(

 

światła oczywiście bez shadera ... same kolorki ... no i pytanko: udało się komuś uzyskać jakiś w miare realistycznie wyglądający shader takich starych lamp ??? z takimi malutkim trujkącikami jak w odblasku :) ja męczyłem dwa wieczory w scanlinie i vrayu i nic sensownego mi nie wychodziło :( .... ba, po tym co mi wychodziło musiałbym stwierdzić że to nieosiągalne :( obym się mylił i nie musiał tego zastępować texturami :/ help !!

 

no i obrazek

wip489ku.jpg

Napisano

modelik piękny, autko w moim stylu :) CO do tych lamp to o ile dobrze kojarze to te trojkaciki sa rozlozone na plaskie powierzchni i o ile nie byly by zbyt geste, moze by wymodelowac ?

 

Pozdrawiam

Napisano

Hejka - te trojkaciki to nie problem- nie jest to moze nie wiadomo co ale nie wyglada zle- zalatwia sie to opcja raytrace i textura jako bump -efekt to cos takiego jak na obrazq-jezeli jest ok to postaram sie dokladniej opisac albo znalezc linka do pomocy(teraz na modemie jade wiec musze znikac)- a modelik jest super!! - masz moze blueprinty do starej szosteczki???- bo ja szy\ukam juz jakis czas i nie moge nic znalezc a 6 to jedno z moich faworytnych autek:D POZDRO

Napisano
  • Autor

dawno nic nie robiłem więc czas jakiś render wkleić :P (mam nadzieję że nikt nie pomyślał że autka tego nie skończe ??)

dużo nie zrobiłem i szybko kolejnego update'u pewnie nie zobaczycie bo niemam czasu ostatnio maxa włanczać :(

przybyły tylko wycieraczki no i te "wieczorowe" rendery :P

komentujcie

 

wip522zg.jpg

 

wip518us.jpg

 

wip544le.jpg

 

wip538zt.jpg

 

wip555mz.jpg

Napisano

Zacne. :]

Teraz jakies otoczonko i bedzie ql.

 

pozdrawiam

Napisano

Siemka Javor model pierwsza klasa naprawde . Teraz tylko doprowadz render do takiego samego stanu i bedzie naprawde pieknie. :) Pozdrawiam.

Napisano

kurde dopiero co wlaczylem kompa jeszcze mam zimny monitor ;) widze tylko hdri, wiec pytam czy finalne tez planujesz robic na plejnie z hdri? co do tylnych swiatel to jezeli masz tam w miare rowna siatke, to mozna by je skopiowac, odrobine zmniejszyc i przesunac o kilka milimetrow w glab normalnych swiatel, pare razy tesselate i extrude no i chyba bedzie ok :?

Napisano

nie wiem czy to o to chodzilo.. jezeli tak to napisze tutka :) dodam tylko ze to jest na szybko dlatego tak nieladnie odbija ale kwadraciki są :)

 

pozdrawiam

 

--------------------

 

  javor napisał:
dla mnie była by idealna gdybym ją zrobił nurbsami z dokładnością co do 1mm i z każdą śróbką itp :P (części niewidoczne już bym sobie darował) z czego wynika że pewnie nigdy nie zrobi idealnej jak dla siebie furki :/

 

to dlaczego nie zrobisz?

Napisano

Jak już będę duży, to też będę modelował jak Javor żeby poly wyglądało jak nurbs... a przynajmniej chciałbym tak modelować :)

Napisano
  • Autor

kome: jak wymodelować te kwadraciki to ja wiem ale byłbym bardzo wdzięczny jak byś opowiedział troche o ustawieniach shaderka który pokazałeś bo kompletnie mi nie wychodzi :/ może dlatego że renderuje scanlinem :P

Napisano

Witam ... Javor juz po felgach było widać że masz poly w małym paluszku ... ale to co widzę teraz ... miodzio ... Dodaję Ciebie do listy moich POLY guru ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Idą święta i czas wolny od szkoły więc pora odkurzyć mój wątek :)

Troche się pozmieniało choć na pierwszy rzut oka tego nie widać :P więc podpowiem że np opony które stanowiły połowe polygonów w scenie zastąpiłem prostszymi z texturą, zrobiłem fotele których prawie nie widać na tych renderach :P, poszerzyłem na prawidłowy rozstaw kół (były za wąsko jak w wersji 316), poprawiłem dolne listwy pod bocznymi szybami, wyciełem klapke do wlewu paliwa, dorobiłem tarcze i bębny chamulcowe, spryskiwacze szyby przedniej :P, szkła przednich reflektorów (materiał do poprawy), no i poprawiłem shader chromu .... chyba tyle :)

 

wip709ku.jpg

 

wip698kt.jpg

 

wip710dd.jpg

Napisano

Pięknie!

Nawet nie wiedziałem, że w POLY można tak równo wyklepać blachę samochodu:)

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

czas na kolejny update :)

powróciłem też do dziennego oświetlenia żeby troche wnętrza było widać ... a jak komuś dalej za ciemno to niech sobie rozjaśni monitor :P

 

wip754yc.jpg

 

wip746pp.jpg

 

wip767dy.jpg

Napisano

Cu-do-wne.

Jak zobaczylem lewy gorny rog ostatniego obrazka, to... to sie wzruszylem. ;) Przepiekne.

Napisano
  • Autor

achh te męczące detale :) idzie powoli ale do przodu

render jest słaby bo ma kiepski sampling i musiałem go 2x prześwietlić żeby lepiej było wszystko widać :P

 

wip774pb.jpg

Napisano

Dobrze jest! :D Podoba se mi to :) Lubie auta z tamtej epoki!Nimi trzeba bylo umiec jezdzic a teraz to roia takie "japonskie komputerki" na kolkach... :/

Modelling bajera!

Napisano

Pikne.

Bedziesz potem robil panorame z wnetrza? :)

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze :)

..:: Wiktor ::.. : zgadzam się w 100% co do starych autek :)

Georgas: siateczke czego ?? wnętrza czy zewnątrz ??

JohnZi: chciałbym zrobić ale niewiem czy będe miał czas, pomysł, chęci i czy coś z tego wyjdzie :P

RA: z pewnością tak :)

kome: hmmm a mi się wydaje że po zabawach z rhino i poznaniem nurbsów właśnie sporo lepiej mi poly wychodzi :)

Napisano

siateczke wnętrza ;) , a jak byś mógł to zewnątrz bym teżprosił :D

Napisano
  • Autor

oj miałem troche komplikacji z tymi vray'owymi siatexami ale wkońcu się udało :)

wire40bz.jpg

wire50gr.jpg

wire69kn.jpg

wire70mo.jpg

 

no i jeden szczegół: na siedzeniach i na głównej części deski rozdzielczej jest meshsmooth z interlations 1 którego zapomniałem wyłączyć :) i oczywiście nie chce mi się ponownie renderować :P

Napisano

OO qrde ale wypas, ja też tak chcę umieć, wszystko jest równe i wogóle cool.

//A spręzyny do siedzeń też wymodelowałeś?:P

Napisano

Jak ty to robisz, że to wszystko jest takie równe, w niektórych miejscach wydaje się ta siatka taka skopana a po renderze jest wszysto git, ja też tak chce.

Napisano

powiedz mi czy na karoserii bedzie mesh smooth? czy to samo w sobie jest takie rowne?

Napisano

wlasnie - w renderach z lakierkiem dawales mesh smootha?? - bo jakos nie moge sie dopatrzyc chyba ze jestem juz slepy ;)

Napisano

no mistrzunio pod mosteczkem bez resztuni ..... no prze palantunio :) bo model bez smotha prawdopodobnie zrobil zajefajny i sie nie ponawydurnial :P:P:P:P:P

Napisano

javor świetna robota. Możesz zdradzić ile w sumie ma trisów (bez ms) a ile ma sama karoseria ? Będę wdzięczny.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Ardeni: nie no już bez przeady po co będe modelował to czego nie widać :P

dawcio_unikat: sam niewiem :P

JohnZi, himek: nie ... meshsmooth jest tylko na niektórych elementach wnętrza, na tych o "organicznych" kształtach bo ciężko by to było zrobić bez niego :/ a karoseria jest taka jaką widzisz na siatkach czyli bez ms :)

Vorek: całość ma teraz około 200k poly czyli ze 400k trisów a samej karoserii nie chce mi się sprawdzać :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności