brumugun Napisano 4 Wrzesień 2005 Share Napisano 4 Wrzesień 2005 Skóra panienki wygląda minimalnie plastikowo, no chyba że jest natarta jakimś olejkiem czy czymś, to wtedy rozumiem , (ale i tak można pokusić się o zrobienie czegoś takiego -->), aby tego uniknąć proponuje , skopiować teraz nałożony materiał skóry , w tej kopii zwiększyć speculara czy glossa nie wiem jak to się w maxie nazywa, przygotować w ps mapę która będzie maską , stosować bardzo malutkie "kropkowate" brushe, tak aby zasymulować pory, np tło czarne i białe kropeczki tam gdzie ten materiał połyskliwy ma przenikać (polecam stworzenie swojego brusha który będzie bombardował tymi kropeczkami i losowo dobierał kolor, ale bez dużych rozbieżności, tutaj uwaga, mapa musi być w niezłej rozdziałce), bo trzeba mieć na uwadze że skóra inaczej odbija światło w różnych miejscach , np więcej się błyszczy troszku na nosku i pod oczami wiadomo itp , zblendować te dwa materiały z użyciem maski , to taka moja skromna porada. + SSS (choć niekoniecznie) BTW czekam na update'y. Mam nadzieję że coś zrozumieliście z mojego bełkotu. ;) Dodam że warto utworzyć więcej niż jedną kopie materiału skóru z różnym natężeniem spec/gloss i je również blendować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 4 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2005 Z tego co sie orientuje to to te rendery to chyba scanline:) Jest jeszcze duzo pracy przed nami :) Brumugun dzieki napewno cos poprawimy i pobawimy sie z szaderkami :) wizz narazie ja nie moge nic zrobic poprostu jestem bez mojego komputera a na tym mi sie nawet max nie miesci wiec narazie pracuje tylko Jarek Dzieki za komentarze i pozdrawiam :) ps. Pionier spoko poprawimy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 4 Wrzesień 2005 Share Napisano 4 Wrzesień 2005 kolorystyka obrazka uległa całkowitej zmianie (Kris_R - buziaczki *) i tej wersji już się będziemy trzymali dojdzie jeszcze to i owo (schody są już poprawione ale coś mi się po... zajączkowało i dałem jeszcze te stare) dzięki za wszystkie komentarze i rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 4 Wrzesień 2005 Share Napisano 4 Wrzesień 2005 Dzięki za buziaczki Jaras :D Cieszę się że mogłem jakoś doradzić ;) pracka z minuty na minutę wygląda co raz lepiej :) (mi osobiście brakuje w scenie powietrza... mam na myśli wszelkie efekty jakie drobinki kurzu wywołują... glow, volume, fog, itp. wiem że to brzmi banalnie ale możecie mi wierzyć że umiejętnie użyte w scenie potrafią nieźle dać kopa!) pozdro! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 no ładnie drodzy Państwo kefirowi:) co by tu napisac a czego jeszcze nie bylo? No nie wiem ale moze zrobilibyscie pare szotow animacji z tego dzieła np do reela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 no i ogien, mam nadzijee ze on ulegnie dramatycznej zmianie, bo narazie jego zadaniem jest chyba redukowanie efektow wizualnych i zabezpieczenie przed upadkem z kszesla,,, jesli tak to zadanie spelnione, bo tylko on mnie zaklol w oczy, reszta, hmmm cod mniod i orzeszki: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 Kris_R- dodałem iskierki nad płomieniami , myśleliśmy nad drobinkami kurzu ale to będzie dodane na samym końcu Tomek Kosiorek - spoko , dokumentujemy wszystko co się da bo myślimy o reelu - nawet chcę zrobić małą animację w tym wnętrzu Komic- dzięki , specjalnie dla Ciebie popracowałem troszkę nad ogniem (Phoenix) ale dodam jeszcze chyba rozgrzane, falujące powietrze pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2005 Dzieki chlopaki za comentsy :) Myslelismy w zasadzie nad reelem od jakiegos czasu niestety bardzo duzo moich modeli poszlo sie kochac razem z moim komputerem nie wiem co da sie odzyskac niestety :( Co do dziadka jest on bardzo blisko kamerki wiec na 99 procent bedzie mial na sobie displejsa ze zbrusha :) Tyle moge dodac od siebie Pozdrawiam czekajacy na komputer Klicek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 No pięknie panowie, światełko jest bardzo dobrze dobrane, nic dodać nic ująć, tylko czekać na finał :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 Bardzo ladnie. :) Rozszerzylbym jedeynie kadr troche do gory i moze zachaczylibyscie wtedy o rozgwierzdzone niebo. :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 macz beter, : ] co do propozycji RA, to nie wiem czy jest to dobry pomysl, hehe moze dlatego ze ja preferuje pozycje horyzontalne a co za tym idzie kadry tez by sie latwiej ogladalo hehe: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 hehe, napisalem tak, bo patrzac sie na prace odrazu wedruje oczyma na sama gore. :) Przyciaga mnie. Poprzez dodanie gwiazd mozna to ladnie zakonczyc - ogladajacy bylby bardziej "nasycony" praca... ja napewno. :) Mozna tez zostawic to jako smaczek i rozszerzyc kadr tak jak chcialby to KoMic, czyli na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 KoMic- kadr zostawimy już taki jak jest bo nie ma już czasu na kombinowanie. Zostało nam jeszcze sporo innych rzeczy do zrobienia. RA- zrobiłem próbkę z fragmentem niebka i nawet nie jest źle ale zobaczymy jak będzie z czasem. Dzięki za rady. Na razie dopracowaliśmy schody i wrzucam do wglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 No panowie, panowie idziecie po całaości. Niezła pracka, co ja mówię świetna raca. BTW THX Jaras za pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 5 Wrzesień 2005 Share Napisano 5 Wrzesień 2005 schody sa super :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 6 Wrzesień 2005 Share Napisano 6 Wrzesień 2005 niema totamto dobra robota . kolejne progresy coraz to piekniejsze elementy ukazuja . Gratulacje . :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 6 Wrzesień 2005 Share Napisano 6 Wrzesień 2005 A juz chcialem truc z tymi schodami. :) Swietne. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 6 Wrzesień 2005 Share Napisano 6 Wrzesień 2005 a ja sie przyczepie, miejscami textura jakby rozmazana - ot co! no chyba ze sie czepiam :P a ten skorpion co taki przyczajony ukryty tam robi :>? hehe, chyba sie czepiam bo wszystko ladnie wyglada.. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 6 Wrzesień 2005 Share Napisano 6 Wrzesień 2005 To może i ja się doczepię jak wszyscy się czepiają ;) : 1. schody są ok, zakładając że były by jakoś podzielone na mniejsze bloki. No ale nie są, więc są wykute w skale (?). W tedy ta faza-szczelina u dołu każdego ze stopni musiała by być płytsza. 2. ten dziadziu, którego zrobiliście jest jak by trochę za gładki na ciele jak na jego twarz. 3. koniec czepialstwa. Powyższe uwagi można puścić w niepamięć, bo i tak całość będzie super! Życzę powodzenia i dalszych równie owocnych postępów nad pracą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2005 dziadek + vrej + dsp w ostatecznym renderze czyli zyllaki na rekach i poprawienie przy okazji niedociagniec w rigu co do schodow dzisiaj wlasnie Jarek juz mi kazal zrobic podzialy i pekniecie niestety ich nie widac modelowanych recznie wiec prawdopodobnie tutaj tez bedzie disp w koncowej scenie :) W sumie narazie stanelo na tym ze mamy zarysowane te szczelinki mniej wiecej, ale niechcielismy ich za bardzo wciskac bo poprostu nie wiemy jak maja one wygladac :P wiec jezeli jakis dobry architekt(:)) udzielil by rady w jaki sposob pojechac przeciecia w tych schodach to buziaczki dla niego:] Dzieki za komentarz wszystko bierzemy pod uwage i naprewno poprawimy :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 6 Wrzesień 2005 Share Napisano 6 Wrzesień 2005 Pionier- czepiaj się jak najbardziej ! texturki jeszcze są na warsztacie ale robię co mogę. Poprawiłem tochę texturkę - dodałem małe pęknięcia i ślady dłuta :D Klicek- nie rób ze mnie jakiegoś dyktatora :) co tzn. "Jarek kazał mi robić ..." ????? ;) LuQ- trafna uwaga , od 2 dni kombinuję nad jakimiś podziałami na bloki ale chciałbym zasięgnąć porady , tak co by to miało ręce i nogi a nie było radosną twórczością. Jakby tu zaglądał jakiś architekt to prosimy o pomoc "jak podzielić płyty kamienne na podłodze? " ! dzięki za comentsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 7 Wrzesień 2005 Share Napisano 7 Wrzesień 2005 Pozostaje pod nieustajacym wrazeniem!. Ale moge byc nieobiektywny bo dzis wypiłem actimela:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 7 Wrzesień 2005 Share Napisano 7 Wrzesień 2005 Jak już zacząłem mędzić o schodach, to i skończę: Wg mnie trzeba było by zacząć dzielić od najwyższego stopnia w jego wnęce na 3 części. Pwstają w tedy płyty o proporcjach około 120x120x15 (jeśli 15 cm to wysokość Waszych stopni) - całkiem "poręczne" i odporne na złamanie. Jeśli wnęka ma 3 podziały, a po obu bokach wystające do przodu części są z pojedynczych płyt to jest git (spróbowałem u siebie na kompie). ...No i trzeba się trzymać mniej więcej kwadratowych proporcji płytek. Niższe stopnie można przekombinować na 2 lub 3 podziały we wnęce. Resztę jak sie dopasuje to jakoś wyjdzie. Koniec mendrolowania.:) Pozdrawiam PS. Skonsultowane z pewną Panią architekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 7 Wrzesień 2005 Share Napisano 7 Wrzesień 2005 dalej mi sie textura nie podoba, jak bede siedzial na 2 kompie to wrzuce fotke zeby zobrazowac to o co mi chodzi :) EDIT: wrzucam fotke, moze teraz mnie lepiej zrozumiecie :-) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 7 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 7 Wrzesień 2005 Notabene kamien kruszy sie inaczej niz beton ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMDe Napisano 7 Wrzesień 2005 Share Napisano 7 Wrzesień 2005 tu macie fajne kamienne schody : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 Witam :) mysle ze powzyej te schody z calkiem innej epoki i sterfy klimatycznej wzieles ale co tam . Co do klimatu i symboli egiptu to i ja sie dorzuce :) a co . Mysle Klicek i Jaras ze schody sa jak najbardziej podobne do tych z grobowco , pirami . mialem kiedys ksiazke o egipcie ladna cegielka byla nawet, szukalem zeby troche wam referek porzucic ale niemoge jej znalesc , pewnie macie juz dosyc stuffu . Wszyscy piramidy widzieli ale nie wszyscy widzieli je w wykonaniu kobiet :) . Oto i ona . Piramida XXI w. moje i nie ulega erozji , niszczeniu ale sie stazeje :). To tak oftopikowo zebys Klicek oczkow nie wypatrzyl przy dzierganiu tych modeli. Troche ja ocenzurowalem :) Zeby nikogo nie zdemoralizowac :] ale chyba wiecie co jest pod glowkami , a jak nie to do anatomi zapraszam zasiasc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 Hmmmm no nie źle nie źle ale za mało pęknięc tam na schodach Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olej Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 Pieknie, pieknie. Tylko nie przecholujcie z actimelem, bo bedziecie wygladac jak ekipa z waszej pracy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 11 Wrzesień 2005 Share Napisano 11 Wrzesień 2005 fajne nieronosci tylko na plasko troche sie tekstura rozmywa, fajna gra swiatel pozatym :D i pozostaje czekac na kolejne updaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 11 Wrzesień 2005 Share Napisano 11 Wrzesień 2005 noo Panowie :] zabieramy się do drugiego riga ;) Przypominam o terminie nominacji i zakończenia Bitwy! Czasu coraz mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 12 Wrzesień 2005 Share Napisano 12 Wrzesień 2005 oo dajcie im rekome :] nie wyrabiam powoli.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 12 Wrzesień 2005 Share Napisano 12 Wrzesień 2005 zrobiłem złoty sarkofag, lekko doświetliłem katafalk i ponieważ Klicek z powodu awarii kompa stracił ostatnie swoje poprawki (m.in zrigowana postać panny i niewolników) dlatego musiałem ją na nowo zrigować pozdrawiam i thx 4 c&c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 13 Wrzesień 2005 Share Napisano 13 Wrzesień 2005 Imo shader sarkofagu do wymiany i w tych okolicach co stoją filary na ziemi powinniscie podmalować textury na wspomnianej ziemi bo widać taką znaczącą różnica między texturami - nie wiem czy ktos zakapuje o co mi biega ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 13 Wrzesień 2005 Share Napisano 13 Wrzesień 2005 ja jajajja, powiedz ze zakapoalem, chodzi o to ze nie ma sladow wspolpracy miedzy elementami wiadomo ze pod sciankami i w narozach bedzie troche kamieni i piasku, ja bym podciemnil,,,, zgadlem zgadlem,?? ?? ? hehehe: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 13 Wrzesień 2005 Share Napisano 13 Wrzesień 2005 cień zniczy na ziemi jest zbyt ostry, płomień jest objektem rozległym dlatego cień przezeń rzucany powinien być rozmazany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kemil Napisano 13 Wrzesień 2005 Share Napisano 13 Wrzesień 2005 Zgodze sie z Ania C. Ale jak patrze na pracke i zostanie ona utrzymana na tkaim poziomie to jest miom faworytem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 14 Wrzesień 2005 Share Napisano 14 Wrzesień 2005 KoMic - spoko, kamyczki i piasek będą dodane na końcu - thx Ania - dzięki - słuszna uwaga , poprawię to hindus - poprawiłem szaderek sarkofagu (malefatal dzięki za pomoc :* namęczyłem się żeby to złoto wyglądało jakoś i w końcu musiałem dodać leciutką mapkę hdri bo samo otoczenie nie dawało takiego efektu dzisiaj kończę kostium naszej panny i ustawiam ją w scenie - na razie wrzucam poprawiony sarkofag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 14 Wrzesień 2005 Share Napisano 14 Wrzesień 2005 hehe miodnie, swietnei to wyglada baaardzo dobrze ze zloto nie jest idealnie gladkie, no i wyglada na to ze lepsze jest swiatlo bo calosc wyglada duzo atrakcyjniej niz poprzednia wersja, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 14 Wrzesień 2005 Share Napisano 14 Wrzesień 2005 Teraz to jest zloto. :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 14 Wrzesień 2005 Share Napisano 14 Wrzesień 2005 Jaras, ten ostani renderek za dużo klimatu zdradza... Co tu dużo gadać - to jest świetne. Oświetlenie trochę jak na planie filmowym, ale i tak jest świetne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-MW- Napisano 14 Wrzesień 2005 Share Napisano 14 Wrzesień 2005 pracka ogulnie fajna, tylko coś dziwnego jest z tym dziadziem, a raczej z ciałem od szyji w dół - coś jakby głowa nie od tego ciała :confused: głowę z szyją ma fajnie zaczerwienioną a potem jakiś dziwne cięcie (pewnie cien) i jeden kolor, ni i jeszcze szmatka terz jakoś dziwnie mu leży na ramieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bojar Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 Dawno tu nie zaglądałem i widze, że dużo przegapiłem ale teraz to nadrobie ;) piękna sprawa będzie się działo i świetniy klimaty mistyczna tajemnika śmierci farona i ten mnich niby taki niepozorny a wie coś więcej od nas ale nie powie i zaierze to ze sobą do grobu jest świadkiem czegoś wielkiego ostatnim stranikiem tradycji i honoru ... Pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 bojar- dzięki - piękna interpretacja :) -MW- to jest kwestia oświetlenia bo textura jest dobrze rozłożona , będą jeszcze zmiany bo dziadek idzie do Zbrusha (jak tylko Klicek zreanimuje kompa) Wrzucam taki luźny renderek sarkofagu (experymentalnie sobie załączyłem na noc rendering z boku bo byłem ciekaw jak będzie wyglądać ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolfe Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 wasze pracki sa po prostu genialne!!!!! chcialbym kiedys dojsc do tego poziomu!! podziwiam was!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 twoje pracki sa po prostu genialne!!!!! chcialbym kiedys dojsc do twojego poziomu!! podziwiam cie!!Nie zapominajmy o KLICKU. :) Poklony dla obu panow. :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nermal Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 No to bedzie wypas.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FireHunter Napisano 16 Wrzesień 2005 Share Napisano 16 Wrzesień 2005 No coz wasza pracka jest na wysokim poziomie wiec musze od was wymagac troszke wiecej. Chodzi mi glownie o tę postac na szczycie grobu, nie wiem czy jest to otateczna wersja ale jesli tak to jest ona zbyt plaska i nie widac na niej szczegolow a biorac pod owage ze bedzie ona na pierwszym planie przeznaczyl bym na nia troszke wiecej czasu, zgadzam sie rowniez z hindusem co do dokladniejszego textorowania otoczenia. Plan nie jest zbyt wielki a takeie szczegoliki wnosza naprawde wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 16 Wrzesień 2005 Share Napisano 16 Wrzesień 2005 swietna robota, pozazdroscic tylko talentow i cierpliwosci. Na tym z renderu z boku troche jednak rzuca sie w oczy powtarzalnosc tych plaskorzezb no i dziwna tekstura ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 16 Wrzesień 2005 Share Napisano 16 Wrzesień 2005 Modeling jest super, ach och i zazdrość do bólu- po prostu mucha nie siada ale coś póki co materiały niedopracowane. To próbne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi