Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Skóra panienki wygląda minimalnie plastikowo, no chyba że jest natarta jakimś olejkiem czy czymś, to wtedy rozumiem , (ale i tak można pokusić się o zrobienie czegoś takiego -->), aby tego uniknąć proponuje , skopiować teraz nałożony materiał skóry , w tej kopii zwiększyć speculara czy glossa nie wiem jak to się w maxie nazywa, przygotować w ps mapę która będzie maską , stosować bardzo malutkie "kropkowate" brushe, tak aby zasymulować pory, np tło czarne i białe kropeczki tam gdzie ten materiał połyskliwy ma przenikać (polecam stworzenie swojego brusha który będzie bombardował tymi kropeczkami i losowo dobierał kolor, ale bez dużych rozbieżności, tutaj uwaga, mapa musi być w niezłej rozdziałce), bo trzeba mieć na uwadze że skóra inaczej odbija światło w różnych miejscach , np więcej się błyszczy troszku na nosku i pod oczami wiadomo itp , zblendować te dwa materiały z użyciem maski , to taka moja skromna porada. + SSS (choć niekoniecznie)

BTW czekam na update'y. Mam nadzieję że coś zrozumieliście z mojego bełkotu. ;)

 

Dodam że warto utworzyć więcej niż jedną kopie materiału skóru z różnym natężeniem spec/gloss i je również blendować.

  • Odpowiedzi 526
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co sie orientuje to to te rendery to chyba scanline:)

Jest jeszcze duzo pracy przed nami :)

 

Brumugun dzieki napewno cos poprawimy i pobawimy sie z szaderkami :)

 

wizz narazie ja nie moge nic zrobic poprostu jestem bez mojego komputera a na tym mi sie nawet max nie miesci wiec narazie pracuje tylko Jarek

 

Dzieki za komentarze i pozdrawiam :)

 

ps. Pionier spoko poprawimy :)

Napisano

kolorystyka obrazka uległa całkowitej zmianie (Kris_R - buziaczki *) i tej wersji już się będziemy trzymali dojdzie jeszcze to i owo

(schody są już poprawione ale coś mi się po... zajączkowało i dałem jeszcze te stare)

dzięki za wszystkie komentarze i rady

koncept-Nowy6noc.jpg

Napisano

Dzięki za buziaczki Jaras :D Cieszę się że mogłem jakoś doradzić ;) pracka z minuty na minutę wygląda co raz lepiej :)

(mi osobiście brakuje w scenie powietrza... mam na myśli wszelkie efekty jakie drobinki kurzu wywołują... glow, volume, fog, itp. wiem że to brzmi banalnie ale możecie mi wierzyć że umiejętnie użyte w scenie potrafią nieźle dać kopa!)

pozdro! :)

Napisano

no i ogien, mam nadzijee ze on ulegnie dramatycznej zmianie, bo narazie jego zadaniem jest chyba redukowanie efektow wizualnych i zabezpieczenie przed upadkem z kszesla,,, jesli tak to zadanie spelnione, bo tylko on mnie zaklol w oczy, reszta, hmmm cod mniod i orzeszki: ]

Napisano

Kris_R- dodałem iskierki nad płomieniami , myśleliśmy nad drobinkami kurzu ale to będzie dodane na samym końcu

Tomek Kosiorek - spoko , dokumentujemy wszystko co się da bo myślimy o reelu - nawet chcę zrobić małą animację w tym wnętrzu

Komic- dzięki , specjalnie dla Ciebie popracowałem troszkę nad ogniem (Phoenix) ale dodam jeszcze chyba rozgrzane, falujące powietrze

pozdrawiam

koncept-Nowy6noc1a.jpg

Napisano

Dzieki chlopaki za comentsy :)

 

Myslelismy w zasadzie nad reelem od jakiegos czasu niestety bardzo duzo moich modeli poszlo sie kochac razem z moim komputerem nie wiem co da sie odzyskac niestety :(

 

Co do dziadka jest on bardzo blisko kamerki wiec na 99 procent bedzie mial na sobie displejsa ze zbrusha :)

 

Tyle moge dodac od siebie

 

Pozdrawiam

czekajacy na komputer Klicek ;)

Napisano

Bardzo ladnie. :)

Rozszerzylbym jedeynie kadr troche do gory i moze zachaczylibyscie wtedy o rozgwierzdzone niebo. :)

 

pozdrawiam

Napisano

macz beter, : ] co do propozycji RA, to nie wiem czy jest to dobry pomysl, hehe moze dlatego ze ja preferuje pozycje horyzontalne a co za tym idzie kadry tez by sie latwiej ogladalo hehe: ]

Napisano

hehe, napisalem tak, bo patrzac sie na prace odrazu wedruje oczyma na sama gore. :)

Przyciaga mnie. Poprzez dodanie gwiazd mozna to ladnie zakonczyc - ogladajacy bylby bardziej "nasycony" praca... ja napewno. :)

Mozna tez zostawic to jako smaczek i rozszerzyc kadr tak jak chcialby to KoMic, czyli na boki.

Napisano

KoMic- kadr zostawimy już taki jak jest bo nie ma już czasu na kombinowanie. Zostało nam jeszcze sporo innych rzeczy do zrobienia.

RA- zrobiłem próbkę z fragmentem niebka i nawet nie jest źle ale zobaczymy jak będzie z czasem.

Dzięki za rady.

Na razie dopracowaliśmy schody i wrzucam do wglądu

schody-poprawka1.jpg

schody-poprawka2.jpg

Napisano

a ja sie przyczepie, miejscami textura jakby rozmazana - ot co!

no chyba ze sie czepiam :P

 

a ten skorpion co taki przyczajony ukryty tam robi :>?

hehe, chyba sie czepiam bo wszystko ladnie wyglada..

 

pozdro

Napisano

To może i ja się doczepię jak wszyscy się czepiają ;) :

1. schody są ok, zakładając że były by jakoś podzielone na mniejsze bloki. No ale nie są, więc są wykute w skale (?). W tedy ta faza-szczelina u dołu każdego ze stopni musiała by być płytsza.

2. ten dziadziu, którego zrobiliście jest jak by trochę za gładki na ciele jak na jego twarz.

3. koniec czepialstwa. Powyższe uwagi można puścić w niepamięć, bo i tak całość będzie super!

 

Życzę powodzenia i dalszych równie owocnych postępów nad pracą.

Napisano

dziadek + vrej + dsp w ostatecznym renderze czyli zyllaki na rekach i poprawienie przy okazji niedociagniec w rigu

 

co do schodow dzisiaj wlasnie Jarek juz mi kazal zrobic podzialy i pekniecie niestety ich nie widac modelowanych recznie wiec prawdopodobnie tutaj tez bedzie disp w koncowej scenie :)

W sumie narazie stanelo na tym ze mamy zarysowane te szczelinki mniej wiecej, ale niechcielismy ich za bardzo wciskac bo poprostu nie wiemy jak maja one wygladac :P wiec jezeli jakis dobry architekt(:)) udzielil by rady w jaki sposob pojechac przeciecia w tych schodach to buziaczki dla niego:]

 

Dzieki za komentarz wszystko bierzemy pod uwage i naprewno poprawimy :*

Napisano

Pionier- czepiaj się jak najbardziej ! texturki jeszcze są na warsztacie ale robię co mogę. Poprawiłem tochę texturkę - dodałem małe pęknięcia i ślady dłuta :D

Klicek- nie rób ze mnie jakiegoś dyktatora :) co tzn. "Jarek kazał mi robić ..." ????? ;)

LuQ- trafna uwaga , od 2 dni kombinuję nad jakimiś podziałami na bloki ale chciałbym zasięgnąć porady , tak co by to miało ręce i nogi a nie było radosną twórczością.

 

Jakby tu zaglądał jakiś architekt to prosimy o pomoc "jak podzielić płyty kamienne na podłodze? " !

 

dzięki za comentsy

schody-poprawka3.jpg

Napisano

Jak już zacząłem mędzić o schodach, to i skończę:

Wg mnie trzeba było by zacząć dzielić od najwyższego stopnia w jego wnęce na 3 części. Pwstają w tedy płyty o proporcjach około 120x120x15 (jeśli 15 cm to wysokość Waszych stopni) - całkiem "poręczne" i odporne na złamanie.

Jeśli wnęka ma 3 podziały, a po obu bokach wystające do przodu części są z pojedynczych płyt to jest git (spróbowałem u siebie na kompie). ...No i trzeba się trzymać mniej więcej kwadratowych proporcji płytek.

Niższe stopnie można przekombinować na 2 lub 3 podziały we wnęce. Resztę jak sie dopasuje to jakoś wyjdzie.

 

Koniec mendrolowania.:)

 

Pozdrawiam

 

PS. Skonsultowane z pewną Panią architekt

Napisano

dalej mi sie textura nie podoba, jak bede siedzial na 2 kompie to wrzuce fotke zeby zobrazowac to o co mi chodzi :)

 

EDIT:

 

wrzucam fotke, moze teraz mnie lepiej zrozumiecie :-)

 

attachment.php?attachmentid=23293

 

pozdro

Napisano

Witam :) mysle ze powzyej te schody z calkiem innej epoki i sterfy klimatycznej wzieles ale co tam . Co do klimatu i symboli egiptu to i ja sie dorzuce :) a co .

Mysle Klicek i Jaras ze schody sa jak najbardziej podobne do tych z grobowco , pirami . mialem kiedys ksiazke o egipcie ladna cegielka byla nawet, szukalem zeby troche wam referek porzucic ale niemoge jej znalesc , pewnie macie juz dosyc stuffu . Wszyscy piramidy widzieli ale nie wszyscy widzieli je w wykonaniu kobiet :) . Oto i ona . Piramida XXI w. moje i nie ulega erozji , niszczeniu ale sie stazeje :). To tak oftopikowo zebys Klicek oczkow nie wypatrzyl przy dzierganiu tych modeli.

Troche ja ocenzurowalem :) Zeby nikogo nie zdemoralizowac :] ale chyba wiecie co jest pod glowkami , a jak nie to do anatomi zapraszam zasiasc.

piramid.jpg

Napisano

zrobiłem złoty sarkofag, lekko doświetliłem katafalk i ponieważ Klicek z powodu awarii kompa stracił ostatnie swoje poprawki (m.in zrigowana postać panny i niewolników) dlatego musiałem ją na nowo zrigować

pozdrawiam i thx 4 c&c

02sarkofag.jpg

kleo-RIG.jpg

Napisano

Imo shader sarkofagu do wymiany i w tych okolicach co stoją filary na ziemi powinniscie podmalować textury na wspomnianej ziemi bo widać taką znaczącą różnica między texturami - nie wiem czy ktos zakapuje o co mi biega ;)

Napisano

ja jajajja, powiedz ze zakapoalem, chodzi o to ze nie ma sladow wspolpracy miedzy elementami wiadomo ze pod sciankami i w narozach bedzie troche kamieni i piasku, ja bym podciemnil,,,, zgadlem zgadlem,?? ?? ? hehehe: ]

Napisano

KoMic - spoko, kamyczki i piasek będą dodane na końcu - thx

Ania - dzięki - słuszna uwaga , poprawię to

hindus - poprawiłem szaderek sarkofagu (malefatal dzięki za pomoc :* namęczyłem się żeby to złoto wyglądało jakoś i w końcu musiałem dodać leciutką mapkę hdri bo samo otoczenie nie dawało takiego efektu

dzisiaj kończę kostium naszej panny i ustawiam ją w scenie - na razie wrzucam poprawiony sarkofag

sark-gold333a.jpg

Napisano

hehe miodnie, swietnei to wyglada baaardzo dobrze ze zloto nie jest idealnie gladkie, no i wyglada na to ze lepsze jest swiatlo bo calosc wyglada duzo atrakcyjniej niz poprzednia wersja, pozdro

Napisano

Jaras, ten ostani renderek za dużo klimatu zdradza... Co tu dużo gadać - to jest świetne. Oświetlenie trochę jak na planie filmowym, ale i tak jest świetne.

 

Pozdrawiam

Napisano

pracka ogulnie fajna, tylko coś dziwnego jest z tym dziadziem, a raczej z ciałem od szyji w dół - coś jakby głowa nie od tego ciała :confused:

głowę z szyją ma fajnie zaczerwienioną a potem jakiś dziwne cięcie (pewnie cien) i jeden kolor, ni i jeszcze szmatka terz jakoś dziwnie mu leży na ramieniu

Napisano

Dawno tu nie zaglądałem i widze, że dużo przegapiłem ale teraz to nadrobie ;) piękna sprawa będzie się działo i świetniy klimaty mistyczna tajemnika śmierci farona i ten mnich niby taki niepozorny a wie coś więcej od nas ale nie powie i zaierze to ze sobą do grobu jest świadkiem czegoś wielkiego ostatnim stranikiem tradycji i honoru ... Pięknie

Napisano

bojar- dzięki - piękna interpretacja :)

-MW- to jest kwestia oświetlenia bo textura jest dobrze rozłożona , będą jeszcze zmiany bo dziadek idzie do Zbrusha (jak tylko Klicek zreanimuje kompa)

Wrzucam taki luźny renderek sarkofagu (experymentalnie sobie załączyłem na noc rendering z boku bo byłem ciekaw jak będzie wyglądać )

03ujecie.JPG

Napisano
twoje pracki sa po prostu genialne!!!!! chcialbym kiedys dojsc do twojego poziomu!! podziwiam cie!!
Nie zapominajmy o KLICKU. :)

Poklony dla obu panow. :)

 

pozdrawiam

Napisano

No coz wasza pracka jest na wysokim poziomie wiec musze od was wymagac troszke wiecej. Chodzi mi glownie o tę postac na szczycie grobu, nie wiem czy jest to otateczna wersja ale jesli tak to jest ona zbyt plaska i nie widac na niej szczegolow a biorac pod owage ze bedzie ona na pierwszym planie przeznaczyl bym na nia troszke wiecej czasu, zgadzam sie rowniez z hindusem co do dokladniejszego textorowania otoczenia. Plan nie jest zbyt wielki a takeie szczegoliki wnosza naprawde wiele.

Gość _Kreska_
Napisano

swietna robota, pozazdroscic tylko talentow i cierpliwosci. Na tym z renderu z boku troche jednak rzuca sie w oczy powtarzalnosc tych plaskorzezb no i dziwna tekstura ziemi.

Napisano

Modeling jest super, ach och i zazdrość do bólu- po prostu mucha nie siada ale coś póki co materiały niedopracowane. To próbne ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności