Skocz do zawartości

Najlepsze tematy:  

54 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Najlepsze tematy:

    • Walka
      19
    • Olimpiada
      1
    • Taniec
      1
    • Short Story
      18
    • Tor Przeszkód
      5
    • Akrobatyka
      4
    • Zabawy z Piłką
      6


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie będziemy ograniczali czasu bo mnie wszystkim sie to podoba. Po prostu nie ma wykluczania z bitwy. Dajemy 2 miesiące jak czas się skończy to tym co nie zdąrzą dajemy jeszcze troche i tyle =]

  • Odpowiedzi 179
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co do czasu tak jak Błazi napisal:P WuJeK jeszcze masz chyba w okolicach brzucha/nogi babolka, ale malego, tak to fajnie wyglada;)

 

Ps. macie juz jakies pomysly? bo mnie nic nie przychodzi do glowy:P

Napisano

a ja uwazam ze lepeij animowac z przygotowanych, zrigowanych modeli, poniewaz rogowanie wcale nie jest proste i samo w sobie jest tematem na bitwe.

Jak chcecie zrobic bitwe animacyjna - to fajne sa zasady podobne do 10secondclub- bierzecie gotowy model i jazda. - bo jak nie , to polowa ludzi wam odpadnie juz na etapie rigowania.

Napisano

Taka też była ostatnia bitewka i to mi się podoba. Jak już ktoś jest dobry w animacji to musi być dobry w rigowaniu. Jeżeli nie umie rigować to nie umie animować =]

Napisano

ja uwazam ze rigowanie jest czescia animacji i jak sobie zrigujesz tak sobie zanimujesz, ale chyba nie o tym ten watek.

 

jak ktos ma w ulubionych jakies pomocne linki do morphera to chetnie sobie poczytam.

 

pozdro

Napisano

taki OT:

jak ktoś umie skinować, bindować czy jak to się tam zwie (Maya) i chce się tym ze maną podzialić to zapraszam na GG :p

kompletnie mi nie idzie...

Napisano

kannu_ skoooncz:/ nie umiesz rigowac, (chocby bipeda) to nie robisz animki, tyle!

 

...a mnie partycja siadla, musze chyba jeszcze raz go zrigowac, ale najpierw... trzeba bedzie zainstalowac maxa^^

Napisano

glupoty gadasz chlopaku. nie umiesz rigowac to sobie nie zrigujesz. zriguje Ci kolega to sobie mozesz animowac.

Sprobuj sobie wyobrazic sytuacje (skup sie to dasz rade) ze animatorzy dostaja np, zrigowane modele i je tylko animuja. to prawda ze swietnie jest umiec rigowac - ale nie jest to NIEODZOWNY element. Ładnych pare lat animuje i riguje - widzialem wiec rozne mozliwosci.

 

--edit--

a poza tym juz cos Wam asblaze pisal na temat slownictwa łaczenia pojeć biped i "rigowanie" :D

Napisano

jesli chodzi o ten biped, to napisalem gdzies ze nie mozna go uzywac?! jak daja ulatwienia to czemu z nich nie korzystac... sam moge i zrobic IK ale po co...

 

skup sie to dasz rade

 

nie bede sie wku***c bo to nie w moim stylu (:P) ale powiem ci ze jest to chamskie...

 

i co mnie obchodzi ze animatorzy dostaja zrigowane modele... minibitwa polega na 2 etapach zrigowaniu i animacji, masz cos do powiedzenia? zaloz wlasna bitwe z zrigowanymi modelami...

 

koniec tematu! nie chce tego ciagnac w nieskonczonosc, jakos nikt nie marudzil ze trzeba rigowac, i jakos wszyscy sobie poradzili z tym. Peace

Napisano

Kanu_ Skończ już kur.a bo jak nie to poprosimy o bana ^^. My tu ustalamy zasady (przynajmniej tak mi sie zdaje) a jak cos ci sie nie podoba to nikt ci nie kaze chyba zaglądać do tego wątku co? :>

 

Nie mam zamiaru się kłócić więc sie zdecyduj albo załóż własną minibitwe... :/

Napisano

Kanu_ Skończ już kur.a bo jak nie to poprosimy o bana ^^.

 

mozecie poprosic o bana .

nieprawda jest tylko to zdanie :

 

"Jak już ktoś jest dobry w animacji to musi być dobry w rigowaniu. Jeżeli nie umie rigować to nie umie animować =]"

 

i tylko o to mi chodzilo.

Odnosnie slownictwa- jedyne co moge powiedziec :ostygnij.

Napisano

kannu ale to nie ma znaczenia bitwa dotyczy riggowania i animowania a nie tylko animowania jak cos nie pasi to nie startuj jak pasi to startuj

a jak cos ci sie nie podoba odnosnie tego ze jesli nie umie riggowac to nie umie animowac...to zaluz sobie temat a nie robis lekkiego ot

pozdro

Napisano

prosze o bana.

 

a tak na marginesie to wyobraz sobie sytacje: koles chce zrobic film potrzebuje grupke ludzi do modelowania texturowania itp i na koniec od animacji i zgadnij kogo wybierze tego co potrafi tylko animowac +tego co mu to zriguje czy tego co umie tez sobie model przygotowac ??

Napisano

przestańcie Wy wkońcu się kłócić o bzdury tylko pokażcie jakieś animki, szkielety, bipedy, CATY, cokolwiek :) bitwa to czy dyskusja ? :]

Napisano

mnie dzis straszny los spotkal, komp mi sie przegrzal i wylaczyl :/ dziwnym zwyczajem dosc dlugo nie zapisywalem i .... wkurzylem sie ;] ale nie ma co sie smucic to byly testy tylko i tak :P i to cala relacja z dzisiejszych postepow :D

Napisano

i zgadnij kogo wybierze tego co potrafi tylko animowac +tego co mu to zriguje czy tego co umie tez sobie model przygotowac ??

 

mnie dzis straszny los spotkal, komp mi sie przegrzal i wylaczyl :/ dziwnym zwyczajem dosc dlugo nie zapisywalem i i

 

wybralbym takiego, ktory zapisuje swoja prace.

Napisano

musicie mnie wypisac z minibitwy bo modele do animowania są do niczego

(siatka musi być gęsta i zrobiona z kwadratów ( trójkąty ??? co to C++ z API OpenGL ??????)) i zaczęła się brutalna szkoła :(

Napisano

hmmm a co tu niby pokazywac? postepy animacji Wam nie pokaze, bo niewiem nawet czy ten pomysl zostanie do konca, narazie zbieram referki (hmm bajki^^). moge pokazac myszaka zrigowanego i morph na obu modelach.... pozdr

 

myszak7ik.th.jpg

Ps. co znowu z ta czcionka sie dzieje:/

Ps2. dobra juz nic, pomylka:P

Ps3. patry juz Cie wypisujemy.... (na wlasne zyczenie of cors)

Napisano

przyznaj się, biped footsteps ?:] hehe, nóżki fajnie wyszły, dopracuj jeszcze secondary motion bo koleś wygląda jakby miał w kręgosłupie i rękach stalowe pręty :D

 

Pozdrawiam

Napisano
Buhahahahha 5 stron zawalonych tekstem i ani jednego zrzutu ekranowego :)

NICE :D

 

heheh, ale za to jacy wygadani . No zobaczymy kiedy beda updaty blaziego i lelenia. ..lub rezygnacja. Animowanie chyba trudniej wychodzi niz gadanie :P

Napisano

rowr- widzialem animke ktora zamiesciles, wszystko ladnie tylko chyba prawa stopka cos nie teges...jakby pare werteksow nie wiedzialo co ma robic...Pozdrawiam

He, fajnie sie to wszystko zapowiada :) tylko troszke stoi w miejscu :|

Napisano

widze ze watek zdycha :/

pytalem patry'ego na GG w piatek czy moze mnie dopisac powiedzial (po negocjacjach ;) ) ze tak, wiec wrzucam renderki pomieszczenia w ktorym ma rozegrac sie akcja mojej animki (walka).

nalozylem material ale wiekszosc alementow nie jest jeszcze zmapowana i jest troche niedociagniec w geometri.

dzis powinienem skonczyc rigowac chudzielca i jutro cos z postacia wrzuce.

mam nadzieje ze sie wszyscy nie wykruszyli bo jesli tak to sie bede musial przeniesc do dzialu Animacja.

Napisano

t0m3k - bardzo mi sie to podoba - klimacik i oswietlenie . napewno z odp[owiednimi teksturkami bedzie jeszcze lepiej . Juz teraz wyglada sympatycznie :)

Napisano
pytalem patry'ego na GG

 

*błaziego nie patrego;)

 

3. Nie bedzie brane pod uwage: render, otoczenie, tekstury tylko sama animka...

 

mimo to scenka i tak wymiata;) powodzenia zycze:]

 

widzę ogromne postępy w stosunku do pozostałych uczestników :).

 

swieta racja:P co sie z Wami dzieje wszyscy spita? (ja nie swiety;))

Napisano
*błaziego nie patrego;)

ups... no tak sorki :)

 

 

widze ze bedzie scena podobna jak z matriksa ;] fajnie to wyglada.

niom... :) prawdopodobnie wezme tez muzyke z matrix'a (RobZombie - Reload) ;)

 

 

test riga i modelik miecza .:: TEST ::.

 

co zrobic z tym miganiem?? znalazlem w topic'u Vray'a cos na ten temat i wylaczylem Randomize ale jak widac nie pomoglo :/ pisza tam cos jeszcze o Flickeringu ale nie wiem jak to ugryzc (jakis filtr do tego trzeba czy co??)

 

mam juz pomysla na animke i jak dobrze pojdzie to jutro zaczne animowac a dzis jeszcze dopieszcze pomieszczenie

 

 

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności