Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie!

Dziś w końcu udało mi się odpalić maxa (dzięki bogu) i stwierdziłem ze smutkiem że pliki z poprzedniego WIP'a niestety się nie otwierają więc zrobie to od nowa, najpierw jednak chce przygotowac kilka Vizek do portfoila. Gdyby to miała być robiona z jakiegoś projektu Vizka to chyba walił bym odrazu do gelerii lecz tu (jak zawsze z resztą:D ) wszystko jest projektowane przez mój chory umysł dlatego wole być zapoznany z opiniami ekspertów.

-------------------------------------------------------------------

Moją prace prosił bym oceniac nie tylko pod względem technicznym i estetycznym ale takze jak już będzie cos więcej wiadomo to powiedzcie pare słów o samej "architekturze".

-------------------------------------------------------------------

Obecnie męcze rendery bo wyglądają strasznie :P jak tylko cos się urodzi to wrzce renderki.

-------------------------------------------------------------------

 

vizualizacja9lu.jpg

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Biorac pod uwage proporcje, to te schody mialy by tu mniej wiecej 25 cm. Zdziebke duzo. ;)

Co to za pieciokat pod sufitem? Be! :)

Jesli chodzi o "architekture", to moze pokaz jakis plan z boxow, hmm? :)

I napisz cos wiecej o tym pomieszczeniu. :)

 

pozdrawiam

Napisano

No racja schodki troche za jebitne natomiast te połki to wina światła bo w portach wszystko ślicznie. Planu z boxów nie pokaze bo jak mówiłem projektuje pomieszczenie w locie:D postaram się to naprawić i jeszcze dziś wrzuciś renderki

 

EDIT: szybki render, sory za jakośc i bugi ale zalezało mi na czasie

Napisano

No dziś trosze podłubałem

daje w screeny by udowodnić że półki sa takie same i to wina światał, na finale ten problem zniknie bo półki bedą szklanne a u góry znajdą się 2 halogenki

Napisano

taka moja mala uwaga co do architektury: na tym etapie warto zwrocic uwage na elementy ktore spoja poszczegolne fragmenty sceny tak aby pod koniec pracy nie okazalo sie ze wszystko z osobna jest super ekstra ale zestawione razem nie tworzy logicznej calosci.

Napisano

Arch - a tu wiele rzeczy nie pasuje? Bo wiecie ja tam żaden architekt nie jestem dlatego prosze o rady jesli będzie trzeba to nawet zaczne od nowa byle to było poprawne

Napisano

nie mialem na mysli niczego konkretnego :) tylko pojawiaja sie pierwsze charakterystyczne elementy geometryczne (5-kat,szafka po lewej, szafka po prawej) i miejsami warto nawiazac do jakiegos ksztaltu (tak jak u Ciebie schody nawiazuja do zaglebienia w suficie), czy wrecz go powtorzyc. W pomieszczeniu takim jak kuchnia sprawa jest latwa bo same meble spelniaja ta role, natomiast w przypadku tego typu salonu trzeba nadrabiac geometria.

Napisano

czesc wiesz zastanawiam sie czy twoja praca nie przerobi sie w scenke upychanke.. bo jak na razie to fajnie wyglada bo jest przestrzen ale nie za wiele wynika funkcji z formy.. chodzi mi o to ze tworzac jakie kolwiek wnetrze powinienes sie najpier zastanowic co gdzie dla czego w jakim celu i jeszcze parenascie pytan tego typu..masz pewna dowolnosc (tak mi sie wydaje) poniewaz nie aranzujesz zadnego istniejacego wnetrza wiec najpier powinienes przemyslec co gdzie bedzie stac i jak to bedzie wygladac bo narazie wyglada jakbys zaczął projektowac od dachu.. jesli to ma byc salon to napewno powinna sie pojawic jakas kanapa czy cus wiec pomysl co gdzie ma byc... ach jeszcze taka rada z tego co zauwazylem masz listwe na okolo przy podlodze.. spoko tylko nie wiem czy musi ona koniecznie leciec prze schodach bo troche psuje ich charakter zreszta nie wiem czy ona w ogole bedzie ci poczebna bo jak na moje oko do takiego wypasionego salonu nie wrzuca sie wykladziny ani innego badziewia.. a po za tym ladniej chyba wygladaja kanty :) jezu koncze bo i tak za duzo napisalem:)

Napisano

Hmmm.... nad zamianą listwy pomysle, mysalem tez o chromowanym kątowniku:D

 

a tu taki up:

Tam za kanapą będzie sporo kwiatów zasłaniających jej tył. Obecnie zaczynam modelowac szafki i elektronike mysle że wieczorem dam update

vizualizacja3a2hb.jpg

Napisano

No i po pary godzinkach w rhino zrobiłem bardzo kompo-żerne kolumienki:

Co sadzicie, i co byście jeszcze poprawili, starałem im się dodać dynamiki ale mi nie wyhodziło więc zostawiłem takie

kolumieniki2rc.jpg

Napisano

hmm troszke martwi mnie funkcjonalnosc takiego pomieszczenia. Z salonu o calkiem sporej powierzchni zrobil sie malenki pokoik, bo tak naprawde do normalnego uzytku nadaje sie jedynie przestrzen pomiedzy kanapa a telewizorem. W takim salonie wypocznie maksymalnie 3-4 osoby i to w srednio komfortowych warunkach. Taki azyl to z jednej strony + bo stanowi mala oaze spokoju dla domownikow, a z drugiej spory minus bo drastycznie marnuje miejsce...

Napisano

Witam!!

jesli dobrze rozumiem to te kolumienki maja prawie 900k tri tak??

jak tak to nie lepiej bylo tego w maxie zrobic oszczednosc poly jest ogromna :) i ciekawe jak ci komp wytrzyma

pozdro

Napisano

Archangel - Cóż masz racje, starałem się by nie było tu nacpane i by było troche przestrzeni ale jak mówiłem to ja robie projekt a że mam bardzo silne zamiłowanie do przepychu to niestety to musi tak wyglądac, mam nadzieje że wszystko wyjdzie jakoś fajnie, i orzytulnie:D Kolorystyka to chyba odcienie czerwieni i żółci ale jeszcze nie postanowiłem

 

 

Nielot - coz to jeszcze będzie optymalizowane mam nadzieje że zamkne się w 200K tri na kolumnie:D

Napisano

Hmm ja tam na architekturze się wogóle nie znam więc się nie wypowiem, aczkolwiek mi tam się podoba. Mam jedynie zastrzeżenie do kolumn- wydaje mi sięże zaciekawe to one nie są ze wględu na ilość sredników? sopranów? Bo chyba trochę tego za dużo (ale to moje zdanie, więc się nie przejmój :)

Napisano

Nie, nie:D one nie lewityja tylko czekają az zechce mi sie podstawki wymodelowac:P

 

A maszyna nie odleci:P modeluje u kumpla (GF 7800 256mb i 2gb ramu) więc jakoś to idzie tylko renderki u siebie ale juz jutro on jedie wiec się zacznie szybka optymalizacja:P

Napisano

lol

Modelowanie u kumpla. Tego jeszcze nie slyszalem... no przynajmniej nie na taka skale. :D

 

pozdrawiam, fajnie jest

Napisano

nie bede Ci nic pisal o shaderkach itp bo nie mam o tym pojecia (w dodatku uzywasz Vraya o ktorym nie mam zielonego pojecia) wiec napisze tylko tyle podoba mi sie pomieszczenie samo w sobie, bardzo bym chcial miec kiedys cos takie u siebie kurcze:)

 

dawaj dalej, chce pozniej rendery z roznych ujec !:)

 

powodzenia i pozdrawiam

Napisano

dzięki za posty

 

A więc tak - pięciokat to raczej już nie zostanie zmienione chociaż bardzo sobie cenie wasze zdanie (lubie rzeczy na planie pentagramu:P:P joke)

Shadery - parkiet musze jeszcze poprawic i troche reflexuó zdjąc a sciany takie nie biuałe bo przesadziłem z reflactem;(

 

Obiecuje że dam render z innych kamer ale raczej w ubogiej rozdziałce

Napisano

wszystko fajnie ale te cienie na dolnym stopniu się troszkę rozmazują - spróbuj w zmienić w Interpolation type na DT (Delone triangulation) pozdrawiam

edit- dotyczy to tego białego rendera (teraz dopiero zobaczyłem ten kolorowy) aczkolwiek i tu też nie zaszkodzi spróbować

Napisano

no bardzo fajnie jeszcze tylko bump na podloge(chyba ze juz jest, wtedy ziekwsz troche). Aha i to lustro nie odbija jak lustro, tzn za bardzo wyblakle te odbicia:)

Napisano

fajnie ale (imo) ;) :

 

- za ciemno

- za dużo koloru ściany łapią

- z tego ujęcia kanapa dziwnie wygląda

- lustro/wnęka na suficie nie pasuje

- shadery na kolumnach i tv, oraz na kanapie

- mała rozdziałka - czemu tak długo renderowało ?

 

Rób jak uważasz to moja opinia ;P

Napisano

A więc:

- Ciemno jak naraziebo za wielki reflact na ścinach:(

- j/w

- Cóż pomyśle nad kanapa nawet rozważam jej zmiane na inną moze coś a archmodels- To nie lustro a zwykła szyba ale musze jeszcze nad shaderkiem posiedzieć, we wnece bedzie 10 halogenków

-Długo myślałem nad shaderem kanapy i dalej nad nim pracuje, tv i kolumny mają ten sam materiał no i nie wiem co w nim zmieniac a Tv, TV bedzie włączony;)

- Bo ja wiem może przesadziłem z próbkowaniem przy odbiciach no i tu wszystko ma reflacta, każdy obiekt wraz z glosines

Napisano

A więc:

- Ja tam żadnego reflecta nie widze to po pierwsze, po drugie pewnie łapie od podłogi i od tych czerwieni - przesycone za bardzo - może generate gi ?

- Napewno nie od reflecta j/w

- Pomyśl pomyśl

- Co do telewizora i kolumny to chodzi o ten srebrny shader :P widze że ejst wyłączony.

Napisano

Podłoga jakoś zbyt zbampowana . Ogólnie fajnie się zapowiada . A ja myślałem że to tylko u mnie tak długie renderingi . Coś za duże jakoweś parametry . Pozdrowienia

Napisano

hindus - tam serio jest reflact wiem bo sam robiłem jak nie wierzysz to Ci postne ustawienia shadera;P

 

Podłoga własnie nie ejst prawie w ogóle zbumpowana tylko zapomniałem wyłączyć blura bitmapki dlatego tak to wygląda ni i jeszcze titling dam większy. Mam nadzieje że jutro postne nowe renderki w większej rozdziałce

Napisano

Nowy render, modeli nie przybyło ale starałem się shadery poprawić

 

vizualizacja0110ar.jpg

 

 

TAKIE MAŁE INFO:

-----------------------------------------------------

-Te seledynowe paskudstwa przy szybie w suficie to moje nie dopatrzenie już poprawione

 

- Podłoga będzie maiała wyraźniejsze deski i mocniejszego bumpa oraz będzie jaśniejsza

 

- Zamieżam dodac kinkiety tam nad telewizorem

 

- Ta czerwona ściana po lewej będzie miała różne czerwono białe wzory dla urozmaicenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności