Napisano 21 Wrzesień 200519 l Wszystkie tematy odnoszą się do danego problemu z V-Rayem a możecie mi powiedzieć poprostu co to jest V-Ray i do czego go można wykorzystać, jakie sytuacje, obiekty czy coś w tym stylu.
Napisano 21 Wrzesień 200519 l Autor Yo cfaniak jeden. Szukanie wiedzy na forum a w google to podobna rzecz, z tą różnicą że tu mi to ktoś lepiej wytłumaczy, ale skoro nie masz ochoty to ide w google świat hehe
Napisano 21 Wrzesień 200519 l oj lenistwo, lenistwo :D Vray to chyba render, tyle wiem ;) A tak na powaznie to poszukaj własnie na google, tam jest duzo info. :D
Napisano 21 Wrzesień 200519 l Autor Nie jestem leniwy, poprostu wiem że tu są mądrzy ludzi którzy to wiedzą.
Napisano 21 Wrzesień 200519 l Autor Po angielsku kurcze ale myśle że coś mi do głowy wejdzie, przestudiuje to i może czegoś się naucze.
Napisano 21 Wrzesień 200519 l Plugin VRay przeznaczonych do programów 3ds Max posiada zoptymalizowaną architekturę, co czyni go obecnie najszybszym rendererem na rynku. VRay posiada wiele różnorodnych funkcji, takich jak między innymi szeroki zakres regulacji jakość/szybkość, obsługa renderingu sieciowego, efekt Depth-of-Field, różne rodzaje kamer. Jeden pakiet umożliwia użytkowanie oprogramowania na maksymalnie 10 komputerach w sieci, bez względu na to, czy są to maszyny jedno- czy wieloprocesorowe! VRay pozwala użytkownikowi decydować o jakości renderowania w pełnym zakresie – od obrazów o bardzo niskiej jakości, ale za to otrzymywanych błyskawicznie, do pięknych obrazów w doskonałej jakości. VRay oferuje użytkownikom zestaw, których należy oczekiwać od profesjonalnego renderera. Program posiada obsługę szybkiego, w pełni wielowątkowego raytracingu, co pozwala na obsługę wszystkich procesorów dostępnych w systemie. Umożliwa uzyskiwanie czystych lub połyskujących i rozmytych odbić oraz załamań światła, dzięki czemu efekty są niezwykle realistyczne. Funkcja symulacji regulacji ostrości (Depth-of-Field) zapewnia lepszy, bardziej zbliżony do rzeczywistego, efekt kamery. Różne sposoby symulacji oświetlenia, wsparcie obliczeń kaustycznych dla osobnych ustawień parametrów obiektu pozwala osiągać doskonałą wydajność renderowania oraz fotorealistyczne obrazy. Antyaliasing dostowujący ustawienia na podstawie różnic kolorystycznych oraz kanałów G-Buffer to tylko jedna z zaawansowanych funkcji tego programu. Umożliwia wieloprzebiegowe metody jak równiez proste metody podejść. VRay obsługuje przezroczystość, dzięki czemu użytkownik ma możliwość generowania fotorealistycznych materiałów takich jak wosk, szkło zadymione, galaretka itp. Niewiele rendererów dostępnych na rynku oferuje rendering sieciowy. VRay posiada taką funkcję. Zapewnia ona niezwykłe możliwości w studiach, w których wiele komputerów połączonych jest w sieć – połączona moc wszystkich urządzeń może zostać użyta do renderingu jednego obrazu. Nie ma żadnych specjalnych ograniczeń, co do liczby, typu ani mocy użytych komputerów – można wykorzystać wszystkie te, które spełniają wymagania programu 3ds Max. Oferowane się różne pakiety, na różną liczbę maszyn renderujących. Proooste nie?? Oczywiscie ze taaaak:D
Napisano 21 Wrzesień 200519 l a tak mi serduszko zmiękło, więc prosze: http://exodus-art.com/html/opis_vray_light.htm
Napisano 21 Wrzesień 200519 l renderer: program (wtyczka do programu) do renderowania w wyniku którego otrzymujemy matematycznie przetworzony obraz nazywany potocznie renderingiem. :] Filip: read my signature (scond line) :]
Napisano 21 Wrzesień 200519 l Autor Filip: read my signature (scond line) :] HAHAHAHAHAHA masz to jak w banku :)
Napisano 17 Październik 200519 l Nie chciałem pisac nowego tematu na takie głupie pytanie więc pytam tutaj :D Skoro mam V-Ray'a zainstalowanego już na kompie gdzie mam odpalić jego VFB? I czy V-ray w ogóle ma osobny...? ;/ chyba ma... ale wole sie upewnić... niecierpliwie czekam na odpowiedź... ;)
Napisano 18 Październik 200519 l Strona którą podałeś nie działa... :The requested URL was not found on this server.
Napisano 18 Październik 200519 l mi dziala ... moze masz jakas szaloną przegladarke , u mnie na operze i na IE dziala http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/index.htm wejdz tam i poszukaj w tej liscie vray frame buffer
Napisano 18 Październik 200519 l Już mi odpaliła ta stronka, wszedłem tam gdzie radziłeś jednak niewiele z tego zrozumiałem ;/ hmmm
Napisano 18 Październik 200519 l przeczytaj pare razy to zrozumiesz potem poeksperymentuj w maxie i znów poczytaj ;)
Napisano 18 Październik 200519 l ale co tam nie rozumiec ? w zakladce vray framebuffer włączasz enable i wszystko masz do dyspozycji kompleksowe okno z renderem w ktorym mozesz experymentowac z curve`ami i innymi rzeczami
Napisano 19 Październik 200519 l Przecież Vray jest tak wszędzie dostępny ze az grzech nie poszukać na google albo na evermotion videotutoriali i wszystko bedzie jasne ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto