Skocz do zawartości

Shortfilm : Odkupienie by: EAX, CASPIK, PREDATOR, ILLY


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio cos tam pobakiwalem na forum ze szykuje animacje, no i stalo sie. Razem z Caspikiem Predatorem i ILLYM zamierzamy zrobic animacje pod tytulem "Odkupienie" nizej zamieszczam zblizony opis tego co bedzie zawierala animacja. Jak narazie mamy obiekty przedstawione na screenach, czesc modeli byla wykonana przeze mnie a inna czesc przec illego(Hotel Sheraton) texturingiem zajmie sie Caspik, ktory juz sie wykazal przy teksturowaniu Kosciola, ktory bedzie odgrywal znaczaca role w filmie. A predator zajmie sie animacja postaci oraz riggowaniem i morphingiem.

 

OPIS---...

Zaczyna sie w grudniu, 24-boze narodzenie. Pokazany kosciol o polnocy do kosciola wchodzi jeden facet(John ) jest sam - nawet nie ma ksiedza, widac tylko sutanne na krzesle facet wychodzi. Nadciaga kataklizm tragiczny w skutkach, ktory zniszczy duza czesc naszego globu... Z czasem dowiecei sie wiecej szczegolow, a teraz nie bedziemy o wszystkim mowic...

 

SCREENY:

 

184is.jpg

194fv.jpg

 

tego mialem nie pokazywac bo wszystkie tekstury zmieniam,

9.jpg

konkurs5_mini.jpg

geba.jpg

LP, gostek z tlumy, ktory sie nie bedzie rzucal w oczy...

 

Jutro wrzuce jakies kolejne renderki

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wrzucam pare concept art'ow . Wykonane technika Matte-painting. Maja one za zadanie pokazac ogolny zarys poszczegolnych scen. Eax zapomnial wspomniec o tym ze bede zajmowac sie rowniez FX jak i camera mappingiem. Na kazdy z ponizzych

"obrazkow" poswiecilem okolo 45min wiec mozna sie domyslic ze sie zbytnio nie staralem, poniewaz jak juz mowilem sa one tylko CONCEPTAMI

 

oto pare concept'ow:

concept2fast7qp.jpg

27bm1.jpg

most37pe.jpg

 

 

pozdro

Napisano

Łoo jakie budyneczki ladne, te detale...albo macie zamiar to wszystko pokazac, albo mocny sprzet:) Ten kataklizm to bedzie zamiec sniezna? Czyli fajerwerki pełna geba;) nie no czekam na jakies dalsze niusy. Powodzenia

Napisano

heh :) no w zasadzie to przekroj kinowy pokazuje wszystkie kataklizmy, od powodzi przez trzesienia poazary i sniezyce i inne, a ze pojutrze bylo niedawno ;) to raczej porownan i odniesien nie unikniemy...

Napisano

No koledzy, ambitnie :) Będę trzymał kciuki za projekt. Modele super. Swietnie wyszły uliczki, wzorowane na fotce czy z wyobraźni ?:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Wow watek wystrzelil jak z bicza strzelil :) Dolanczam sie do wszyskich. Concept art wymiataja, Mam nadzieje ze uda wam sie taki klimacik osiagnac jak na tych podmalunkach. Chcecie poswiecic pol zycia na ta animke?? czy raczej to ma byc taka zajawka waszych umiejetnosci?? bo zapowiada sie wyswienicie...ale zeby taki projekt duzy zrealizowac...hmmm no dosc duzo czasu chyba bedziecie musieli spedzic przy kompach.

Napisano

i spedzamy duzo czasu ;) powiedzmy ze robimy to od dwoch miesiecy z wiekszymi badz mniejszymi przerwami.

VOREK,

Chcemy zeby wyszlo to jak najlepiej, ja NYC znam tylko z filmow i dlatego oczywiscie podpieram sie zdjeciami.

 

MELLODEQUE,

No jak widac modeling tez juz jest zaczety(w pierwszym poscie widac)

CASPIK wczesniej wspominal bedziemy sie podpierali camera mappingiem, tj. modelujemy budynki nakladamy tekstury pozniej robimy render jednej klatki w duzej rozdzielczosci CASPIK domalowuje przemalowuje zmienia kolory etc(podobnie jak w konceptach) w PS, i uzywajac cameramappingu nanosimy to na animacje.

 

Do tego wszystkiego moge dolaczyc kilka samochod ktore raczej sie tez znajda w tej animacji(aktualnie robie taksowke)

 

MediumPOLY

214fc.jpg

201kq.jpg

HP

saab_front.jpg

nissan_350z_black.jpg

 

LP

jaguar.jpg

 

ilosc polygonow bedzie uzalezniona od tego jak bedzie widac dany pojazd przez jaki okres czasu z jakiej odleglosci etc..

 

PS.

Oczywiscie kazdy z samochodow domaga jeszcze dopieszczenia

Napisano

Praca w zespole jest trudna za niedlugo sie o tym przekonacie :) w dodatku na odleglosc i przy animce to juz w ogole ;)

 

Zycze wam powodzenia narazie jest superancko :)

 

Btw okroicie ta animke ? czy dazycie do glownego zalozonego celu?

Napisano

Praca w zespole? Eax daje jakas fotke, wali mi limit poly, ja mu wysylam skriny i jest ok. Reszte oni z bratem sie dogaduja jak ma wygladac a ja ich popedzam zeby mi skriny dawali ;p

Napisano

animatici.... ostateczna decyzja jeszcze nie zapadla nie wiemy czy sie na to zdecydujemy, jestesmy w pewien sposob ograniczeni czasowo :/ i nie bardzo jest nam to na reke, mamy troche konceptow 2d, w postaci komiksow czy szkicow w PSie(ktorych raczej nie bedziemy tutaj zamieszczac). A nie chcielibysmy sie tez wypalic juz przy animaticu ;). Projekt nie bedzie krojony ewentualnie wyrzucimy sceny ktore uznamy ze bezsensowne.(docelowo ok 15min)....

 

pozdrawiam

Napisano

O spoko sie zapowiada, uwazajcie na forumowiczów, ja tez zaczynałem animacje i mnie ostro zjezdzili, powodzenia

ps. wiem cos o animacjach na słabym sprzecie

Napisano

no wiec w koncu przyszla pora na update. Po woli tworzy sie animatic, juz zaczete sa prace nad glowna postacia, do ekipy doloczyl leru bedzie on "zarzadzal" dzialaniami odnosnie wszelkich spraw zwiazanych z particlami, oraz Klicek, ktory jak wspomnialem zobowiazal sie do zrobienie glownej postaci.

 

 

nizej kilka renderkow:

oczywiscie podstawowy pojazd w NYC;)(ilosc polygonow aktualnie 9tys, docelowo 15k z interiorem) no i ostateczny wyglad tez bedzie inny - postaram sie go zrobic zeby bardziej HP przypominal

 

 

47ct.jpg

 

 

68bn.jpg

 

 

438tr.jpg

 

 

429wu.jpg

 

taki troszke wiesniacki :/ zwlaszcza twarz chociaz z teksturami nie wyglada najgorzej(twarz widac u gory) oczywiscie pseudo stroj do wymiany, ogolne zalozenie - LP i sie chyba udalo 3200calosci

blackman6mk.jpg

 

autosrada:

77ck.jpg

55ha.jpg

 

 

Za jakis czas postaramy sie wrzucic glownego bohatera oraz cos Fala gnajaca przez miasto...

Napisano

UHU hu HUuu a ja myslalem ze juz ten projekcik upadl. NO co tu duzo mowic, miasto wypas autka tez ale to juz wiecie - ale za ta postac to ja nie wiem kto powinien oberwac hehe jakos zupelnie nie pasuje do waszego prezentowanego poziomu. Pewnie taki gostek i tak bedzie daleko z tylu ze nie bedzie go wogole widac ale fakt faktem pokazaliscie go w zblizeniu no to trza wygarnac. No i jeszcze na koniec - poco modelowac cale cialo takiego gosta skoro bedzie w ubranku?? chyba ze bedzie sie rozbieral i ganial po ulicy wymachujac Stefanem. No to pozostaje tylko wyczekiwac tego animatica

Napisano

animatica chyba nie pokazemy :) a za gostka to powinna dostac ta sama osoba co robila miasto samochody kosciol etc czyli Ja ;) poprostu na odpiernicz machnieta, faktycznie to bedzie pan w tlumie na ulicy czyli postac naprawde malo znaczaca. a ze jest caly.. to byla wprawka, oczywiscie tego(klaty stop etc) pozniej nie bedzie ;). A jedyne co mi umarlo to Stalingrad bo mi sie ukipa wykruszyla - a tutaj jak widac rosnie w sile.. ;)

Napisano

cos mi sie niewydaje zeby taka taxoweczka miala takie felgi .. ;) ale calos spoko, i jak inny - czlek do dopracowania. zycze wam zebyscie skonczyli

Napisano

O, kolejny który pracuje w TECHNICE MATTE-PAINTINGU, jak ona wygląda, ta technika;)? I scąd ta conieczność pisania "cocncept" jack by napisanie przez 'k" było bez mała obraźliwe?

Napisano

a jak napiszesz jeansy czy dżinsy? :P- obie formy poprawne ale ta nasza jakos koslawo wyglada ;)... :)

Napisano

Mi nie wygląda coślawo, jest nawet takie słówko w języcu polskim "koncept", tak, pisane przez "k" - w 100% odpowiednie i adoptowalne bo tym właśnie projekt jest - konceptem. Crzywo i coszmarnie wyglądają wszelcie zangielszczenia na siłe, ale wiem, są trendi a ojczysty nigdy nie w modzie. Cultura instant messengerów. Przypomniał mi się brodaty i mało śmieszny dowcip o cacale i kytrynach.

Napisano

ale cie wzielo;) zaraz wyedytujemy nasze posty poprawimy i damy przy kazdym "*" a na dole

*-dla biglebowsky'iego ostatniego obroncy jezyka polskiego
;). "Mimo wszystko" masz racje :)...
Napisano

biglebowsky ma racje. Po co się "zangliczać". Polacy nie gęsi- swój język mają. Co prawda napisanie Koncept przez "c" to nie wielki błąd...ale mozna zauważyć, że zastepowanie słow polskich słowami angielskimi w rozmoe to juz prawdziwa plaga:/

 

btw. wszystko fajne. Animka sie szykuje ekstra. Tylko dalej i do przodu Panowie a będzie super:D

Napisano

Powtorka zTerranowy?

Podejzewam ze nie macie scenariusza, nie macie tez storyboardu, nie zamierzacie zrobic animatiku.

w tym watku bedziemy dlogo ogladac wipy modeli, potem wipy modeli, potem wipy modeli, oteksturowanych, potem wipy modeli renderowanych bez sensu globalem, nastepnie zalamiemy sie animacja, a na koncu bedziemy mowic dlaczego ten wspanialy projekt upadl?

 

Mam nadzieje ze nie, ale zaczynacie od tylu panowie, radze sie przyjzec watkowi terranowa, naprawde. Mimo wszystko mam nadzieje sie pozytywnie rozczarowac czego wam zycze z calego serca.

Napisano

co prawdaz rowniez podchodze sceptycznie co do tak duzych projektow ale drogi belzebubie - przeczytaj caly watek.. na samym poczatku jest napisane ze scenariusz juz jest tylko nie zdradzaja- a animatik sie robi juz. takze czekamy - oby nie dlugo

Napisano

moment, chyba nie liczyles ze wrzucimy tutaj scenariusz?? Przeciez to by nie mialo sensu, powiem tobie ze jestes w duzym bledzie: Scenariusz jest napisany recznie ze wszestkimi szczegolami na kilkunastu kartkach a4, z podzialem na kolumny wiersze(z tym ze planujemy zmienic scenariusz poniewaz jest za dlugi jak na shorta). Storyboardu nie robimy bo po co jak bedzie animatic? I bedziemy tutaj wrzucam modele z GI poniewaz pozniej to bedzie wygladalo dokladnie jak na renderach z GI z tym ze posluzymy sie czyms innym(wypalone GI) zeby skrocic czas renderingu. Tak wiec nie rozumiem dlaczego mowisz ze od tylu?Zaczelismy od pomyslu pozniej scenariusza, powoli zbieramy modele i robimy animatic(ktorego publicznie nie pokazemy - ewentualnie jak skonczymy projekt to w malym making offie)

Napisano

Pytanie brzmi w takim razie-po co pokazujecie szkice i wipy modeli? to jest dzial animacja, fajnie by bylo wreszcie ogladac w nim animacje zamiast popisow modelerow, do tego sa inne dzialy.

Napisano

serwusik :)

belzebub ma racje. I widze ze jakos jedna z nielicznych osób wyczajił o co chodziło z Terranową.

Terranowa to poprostu taki blog grafika - pojedyncze testy ( jak u kazdego grafika) ,niezwiązane ze sobą , i tylko

owiane tekstami ze to bedzie film . :D Tam sie chlopcom wydawało ze bez umiejetnosci mozna zrobic film.

To przekonanie brało sie z braku jakiegokolwiek doswiadczenia .

I tutaj rozumiem belzebuba - wyraził obawe, ale także nadzieje. Mysle , ze tutaj panowie podeszli powazniej do sprawy

i wyciagneli wnioski z upadku terranowej.

Scenariusz i sotryboard , a potem animatic to podstawowa podstawa :) Tam tez uwazli ze maja scenariusz i nawet animatik :D

(wiadomo jak sie skonczylo - ze za pomoc w animatiku byla oferowana suma 100 pln ) :D

Tutaj chyba sytuacja wyglada inaczej, i jest szansa na skonczenie.

Przed wami przeogromna praca. Taka praca, którą osobie nie majaca nigdy z czyms takim do czynienia trudno sobie wyobrazic.

Zapewne niedlugo pojawia sie problemy , których tworcy pojedynczych modeli nie mają - typu skala, nazewnictwo elementow

, materiałow w łaczonych (mergowanych ) scenach, problemy z renderingiem wiekszych rzeczy itp.

Wiem ze wiekszosc z tych problemow byla poroszana na forach itp - natomiast teoretyczne ujęcie problemu gdy sie czyta o nim, w zestawienuiu

z proaktycznym wałkiem , gyd sie samemu przed tym staje jest zupełnie czyms innym.

W Polsce animacje powstają gównie ...w trybie tekstowym. Chodzi o to , ze szumnie brzmią plany na forach dyskusyjnych , czasem nawet

szkice, a ile animacji powstaje - sami wiecie :). Wystarczy przejrzec wątek animations.

 

Tutaj widze szanse na doprowadzenie sprawy do końca. To bedzie trudne, ale jest mozliwe. Polecałbym nie szaleć z monumentalnością itp.

A jesli sie pochwaliliście ze macie animatik, scenariusz itp , a nie jest to prawdą , to szybko to nadróbcie :) - kazdy tydzień spędzony przy animatiku ,

zapobiega potem trzem miesiącom bładzenia i męczarni :)

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia.

 

kannu

Napisano
Pytanie brzmi w takim razie-po co pokazujecie szkice i wipy modeli? to jest dzial animacja, fajnie by bylo wreszcie ogladac w nim animacje zamiast popisow modelerow, do tego sa inne dzialy.

niestety tu sie mylisz, przeczytaj opis dzialu pod napisem Animations -> Tutaj umieszczajcie zarówno swoje projekty jak i WIPy ich tworzenia

a wiec dzial dobry...

nie mniej rozumiem Cie bo tez sie zawiodlem na poprzednim duzym projekcie bo zapowiadal sie znakomicie i niestety nic poza tym...

ale tu dalbym czas, w koncu cos sie musi udac :) i wierze ze sie uda

 

PS. super koncepty, maja specyficzny klimat; modele tez ladne, tak 3mac a sie uda!

pzdr

Napisano

serwusik :)

belzebub ma racje. Sam kiedys powiedziałem prawie identyczną rzecz i otrzymałem prawie identyczną odpowiedz.

Wniosek jest taki , ze poprostu regulamin jest zle napisany.

Tutaj mozna sobie wipa zalozyc - i jedyny warunek, ktory trzeba spelnic , to PRZYNAJMNIEJ RAZ napisac , ze to bedzie animacja. Glupie to troche.

Takie rzeczy powinny byc w WIP-ie - i chyba tak byloby fajniej i ciekawiej.

pozdrawaim i zycze powodzenia :)

Napisano
Wniosek jest taki , ze poprostu regulamin jest zle napisany.

a tego to ja nie wiedzialem :)

trzeba to wtedy zmienic bo niepotrzebnie klotnia sie moze zaczac, jak teraz :P :)

pzdr

Napisano

No wiec chyba pora by cos odpisac. Zdajemy sobie bardzo dobrze sprawe z animacji, kadrowania, fx i postprodukcji. Dlatego na jakis czas, nie tyle porzucimy projekt co, zrobimy inny 60s klip z uzyciem modeli pod animacje, klip zrobimy wlasnie po to zeby zobaczyc co i jak wyglada od kuchni, traktujemy to jako wprawke do calego projektu. A co do animaticu nie powiedzialem ze mamy a ze robimy(bo fakt faktem to jest podstawa calosci), ale scenariusz mamy :). Mam nadzieje ze tym razem wszystko potoczy sie jak trzeba a co do modeli - ej no, najpierw trzeba zrobic cos co pozniej mozna animowac prawda??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności