Skocz do zawartości

Maxwell 1.X


xeav

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wszędzie.

Moim zdaniem tak, i dłuższy rendering tego nie zmieni.

 

- - - -

ps. nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem maxwell`a.

 

 

"Moim zdaniem tak, i dłuższy rendering tego nie zmieni."

greg_jg - twoje zdanie szanuję, ale mylisz się niestety - jeżeli będziesz miał okazję popracować trochę dłużej na maxwellu to zaręczam że o ile nawet nie przyznałbyś mi racji co do tego że będą identyczne to stwierdziłbyś sam że nie można oceniać ostatecznego wyglądu takich rzeczy w maxwellu na podstawie różnych passów (stanów zaawansowania renderingu - jak kto woli).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 627
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ale różnica jest zbyt duża w kształcie- w starszej wersji krawędź (z lewej strony) jest raczej eliptyczna, a w nowszej jest linią prostą. Za to z prawej strony krawędzie są identyczne (tylko nowsza wersja ma mniejsze ziarno). Dlatego moim zdaniem jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za off topic tylko mam mały problem z MW iż, instaluje normalnie maxwella, pozniej uruchamiam maxa i nie ma go w renderach, mam zaintalowne 2 3ds max`y 5 i 7 i nie wiem, moze to ma wpływ na to, aha kiedyś było normalnie, moze jest takie coś ze mozna wybrac do jakiego maxa ma byc render ?

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Khe, khe - sie jaracie.

Ktos tu testowal to w srodowisku produkcyjnym, w animacji? I nie, że tam test 10x10 pikseli tylko konkretne rozdzielczosci przy parametrach, w ktorych nie bedzie mrzenia miedzy klatkami i artefaktow?

Nie pytam zlosliwie - kupilismy to cudo do testow, ale na razie okazuje sie ze czasy przy zalozeniu wcale nie najwyzszej jakosci renderow sa absurdalne. Na razie wyglada, ze to jest produkt do Vizek i stillek tylko. Przynajmniej tyle mi mowia moje stare , trzeszczace kosci.

 

salutt

Dziadek Stal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek dobrze prawi. Co do animacji to raczej artefaktow nie ma, jezeli kazda klatka jest na tym samym poziomie sampli, no ale czasy sa faktycznie absurdalne, nadzieja w 1.0 ze bedzie troche szybciej :).

 

Co do tych klotni na temat renderow, to sa one bezsensowne. Zaczynaja powstawac jakies skrajnosci... mozna powiedziec ze pewnego rodzaju rasizm CG !... Mental ray jest do dupy, bo uzywam maxwella... Maxwell jest do kitu bo wole vraya. Ludzie zapominacie ze to nie renderer odgrywa najwazniejsza role w powstawaniu dobrego stilla / animacji. Trzeb jeszcze miec co wyrenderowac, bo mimo wszystko licza sie umiejetnosci grafika w modelowaniu, teksturowaniu, animowaniu... Renderowanie to tylko malutka czesc umiejetnosci dobrego grafika.

 

Ja osobiscie renderuje we wszystkim, i nawet ze scanline mozna cos wycisnac ;)... (patrzcie pracki Traitora)...

 

Pozdrawiam mlodych gniewnych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Judasze

hehe, gdyby miał ktoś wątpliwości, ja przeciwnikiem maxwell'a nie jestem.

Zobaczymy jak będzie w 1.0; na chwilę obecną, to trzeba niestety przyznać, do animacji lepszy jest chociażby maya software czy scanline (chyba, że ktoś ma sprzęt na miarę pixara czy innych "gigantów"). :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jedyne co nam pozostało to czekac - miejmy nadzieje ze bedzie tak dobrze jak sobie wszyscy (maxwelowcy) tego życzymy :] niezle wygląda tylk ozastanawiam sie czy z tym material editorem to nie będzie tak ze podgląd będzie tylko i wyłącznie dla gotowych shaderków a jak np podamy własne ustawiania to lipa - mam nadzieje ze tak tego nie rozwiążą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko troszeczkę się zawiodłem jeśli chodzi o kierunek, w którym poszła wersja standalone: teraz to tylko czekać aż zrobią z tego konkurencję dla Mayki czy maxa. :)

 

Mam nadzieję tylko, że będzie można wyłączyć ten cały "interface" i renderować z poziomu wiersza poleceń czy coś takiego. Wszyscy się cieszyliśmy, że maxwell jest oddzielną aplikacją, bo możemy zamknąc swoje kombajny i zwolnić RAM, a tu okazuje się, że Next Limit stworzył własne mostrum pożerające cenne bity...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności