razor Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 Nie wszędzie. Moim zdaniem tak, i dłuższy rendering tego nie zmieni. - - - - ps. nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem maxwell`a. "Moim zdaniem tak, i dłuższy rendering tego nie zmieni." greg_jg - twoje zdanie szanuję, ale mylisz się niestety - jeżeli będziesz miał okazję popracować trochę dłużej na maxwellu to zaręczam że o ile nawet nie przyznałbyś mi racji co do tego że będą identyczne to stwierdziłbyś sam że nie można oceniać ostatecznego wyglądu takich rzeczy w maxwellu na podstawie różnych passów (stanów zaawansowania renderingu - jak kto woli).
greg_jg Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 Ale różnica jest zbyt duża w kształcie- w starszej wersji krawędź (z lewej strony) jest raczej eliptyczna, a w nowszej jest linią prostą. Za to z prawej strony krawędzie są identyczne (tylko nowsza wersja ma mniejsze ziarno). Dlatego moim zdaniem jest różnica.
TrojkaT Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 LIGHT CAPTURE !! :D:D:D http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=8142
piotrek Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 heh, TrojkaT - widzę, że z zapałem śledzisz wszystkie zmiany na forum maxwell'a :)
AGmakonts Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 no i to ejst to:D jak ja się nie moge mojej nowej zabawki doczekac echh biedny vray juz parwie o nim zapomniałem :P a co do kształtu pzrepaleń to oczywiście zgdzam się z razorem
piotrek Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 Ja tam nie przekreślam zaraz edukacji mentala - poczekamy i zobaczymy co ten maxwell zapoponuje. Nie wiecie czy będzie 64-bitowa wersja?
TrojkaT Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 nowe updaty render 600 min http://www.maxwellrender.com/files/comparison06_high.jpg http://www.maxwellrender.com/files/comparison06.jpg
MonsterDream Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 A ja jestem ciemny w tym wszystkim ale pięknie wychodzą te randery w galeriach maxwella :D Poczekam na wersje 1.0 i "przestudiuję" go troche, naprawde mi zaimponował ;]
TrojkaT Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 przy wersji 1.0 zycie stanie sie latwiejsze :D
hcpiter Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Sorry za off topic tylko mam mały problem z MW iż, instaluje normalnie maxwella, pozniej uruchamiam maxa i nie ma go w renderach, mam zaintalowne 2 3ds max`y 5 i 7 i nie wiem, moze to ma wpływ na to, aha kiedyś było normalnie, moze jest takie coś ze mozna wybrac do jakiego maxa ma byc render ? pozdr.
JunioR Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Od Hcpitera: mam normalną instalke maxwella, nie musze kopiowac pluginów do folderów max`a.
xeav Napisano 12 Listopad 2005 Autor Napisano 12 Listopad 2005 hmmm, normalną instalkę ale chyba maxwella jako stand-alone ale do maxa i tak trzeba 1 plug skopiować.
JunioR Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 ale zawsze instalowałem tylko instalke i wszystko było git, teraz sie coś zrąbało, ale dzieki coś pomyślimy :]
Hindus Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 musiałes skopiowac plugin maxwell.dlr czy jakos tak do folderu maxa :P
Dziadek Stal Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Khe, khe - sie jaracie. Ktos tu testowal to w srodowisku produkcyjnym, w animacji? I nie, że tam test 10x10 pikseli tylko konkretne rozdzielczosci przy parametrach, w ktorych nie bedzie mrzenia miedzy klatkami i artefaktow? Nie pytam zlosliwie - kupilismy to cudo do testow, ale na razie okazuje sie ze czasy przy zalozeniu wcale nie najwyzszej jakosci renderow sa absurdalne. Na razie wyglada, ze to jest produkt do Vizek i stillek tylko. Przynajmniej tyle mi mowia moje stare , trzeszczace kosci. salutt Dziadek Stal
xeav Napisano 12 Listopad 2005 Autor Napisano 12 Listopad 2005 do animacji to odpada. może w późniejszym czasie będzie coś lepiej w tym temacie
MF Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Dziadek dobrze prawi. Co do animacji to raczej artefaktow nie ma, jezeli kazda klatka jest na tym samym poziomie sampli, no ale czasy sa faktycznie absurdalne, nadzieja w 1.0 ze bedzie troche szybciej :). Co do tych klotni na temat renderow, to sa one bezsensowne. Zaczynaja powstawac jakies skrajnosci... mozna powiedziec ze pewnego rodzaju rasizm CG !... Mental ray jest do dupy, bo uzywam maxwella... Maxwell jest do kitu bo wole vraya. Ludzie zapominacie ze to nie renderer odgrywa najwazniejsza role w powstawaniu dobrego stilla / animacji. Trzeb jeszcze miec co wyrenderowac, bo mimo wszystko licza sie umiejetnosci grafika w modelowaniu, teksturowaniu, animowaniu... Renderowanie to tylko malutka czesc umiejetnosci dobrego grafika. Ja osobiscie renderuje we wszystkim, i nawet ze scanline mozna cos wycisnac ;)... (patrzcie pracki Traitora)... Pozdrawiam mlodych gniewnych...
Hindus Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 hmm powstało już pare próbnych animek na maxwellu i wyglądają smakowicie.
TrojkaT Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 http://www.misterasset.com/maxwell/atst.mpg 6 min frame jeden
MonsterDream Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Wszysto piknie ;] Skoro to i tak tylko test :D
JunioR Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 a ja chciałbym podziekowac chłopaką, za rozwiązanie problemu z maxwellem :D
RA Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Dupny klaster kompow i renderuja animke. Tak to "kazdy" moze.
AGmakonts Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 heheh RA nie marudż, mało kto robi animki w domowym zaciszu:P ale serio fajnie wyszła
piotrek Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Animka jak to animka - niczego niezwykłego w niej nie ma. Korzystając z innych rendererów możnaby osiągnąć podobny efekt przy krótszym czasie renderingu :)
Hindus Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Judasze ;) w sumie racja ale jeszcze nie robice animacji wiec nei wiem czemu taka dziwota zreszta wypowiadam sie ostatni raz - róbcie sobie w czym chcecie i dajcie juz spokój.
TrojkaT Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 no to bylo beta robione mysle ze przy 1.0 zejdzie do 3 min ;)
piotrek Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Judasze hehe, gdyby miał ktoś wątpliwości, ja przeciwnikiem maxwell'a nie jestem. Zobaczymy jak będzie w 1.0; na chwilę obecną, to trzeba niestety przyznać, do animacji lepszy jest chociażby maya software czy scanline (chyba, że ktoś ma sprzęt na miarę pixara czy innych "gigantów"). :]
polka dot Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 ja tylko powiem hindus, ze to wszystko jest na twoje zyczenie :) sam wjezdzales na ruskie lustrzanki, nie dziw sie ze wszyscy teraz truja wam dupy przeciwko maxwellowi :) ale ja tam juz siedze cicho :) pozdro
RA Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Ra ty też przeciw nam :)Ja tylko podkreslilem absurd tworzenia animek za pomoca tego programu. :) Nic wiecej.
kolopek Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Jasne , Wasze prawnuki , będą z Was dumne , jak zobaczą animacje na premierze!
AGmakonts Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 kolopek nie pzresadzaj kto robi animki pełnometrażowe na takich kompach pzrecierz na maszynch pixary by to migiem poszło a jak już będzie ful to w ogóle co innego. fakt jest wolniejszy ale zawsze wyjdzie ładnie
xeav Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 porównania http://www.maxwellrender.com/compara/index.html
Hindus Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 xeav było juz :P http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=8079
TrojkaT Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 To juz tylko 3 dni .... Screeny z nowego Maxwella: Materials: material browser Materials: complex IOR database Material Editor
AGmakonts Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 miodek poprostu miodek, je cem mw już;(;(;(
Hindus Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 no to jedyne co nam pozostało to czekac - miejmy nadzieje ze bedzie tak dobrze jak sobie wszyscy (maxwelowcy) tego życzymy :] niezle wygląda tylk ozastanawiam sie czy z tym material editorem to nie będzie tak ze podgląd będzie tylko i wyłącznie dla gotowych shaderków a jak np podamy własne ustawiania to lipa - mam nadzieje ze tak tego nie rozwiążą.
kozioo Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 Tą interferencją w cienkich warstwach to mi zaimponowali :>
piotrek Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 Mimo wszystko troszeczkę się zawiodłem jeśli chodzi o kierunek, w którym poszła wersja standalone: teraz to tylko czekać aż zrobią z tego konkurencję dla Mayki czy maxa. :) Mam nadzieję tylko, że będzie można wyłączyć ten cały "interface" i renderować z poziomu wiersza poleceń czy coś takiego. Wszyscy się cieszyliśmy, że maxwell jest oddzielną aplikacją, bo możemy zamknąc swoje kombajny i zwolnić RAM, a tu okazuje się, że Next Limit stworzył własne mostrum pożerające cenne bity...
RA Napisano 19 Listopad 2005 Napisano 19 Listopad 2005 Masz racje mintrill, swieta racje. Ten interfejs to porazka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się