Napisano 8 Listopad 200519 l Nie wszędzie. Moim zdaniem tak, i dłuższy rendering tego nie zmieni. - - - - ps. nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem maxwell`a. "Moim zdaniem tak, i dłuższy rendering tego nie zmieni." greg_jg - twoje zdanie szanuję, ale mylisz się niestety - jeżeli będziesz miał okazję popracować trochę dłużej na maxwellu to zaręczam że o ile nawet nie przyznałbyś mi racji co do tego że będą identyczne to stwierdziłbyś sam że nie można oceniać ostatecznego wyglądu takich rzeczy w maxwellu na podstawie różnych passów (stanów zaawansowania renderingu - jak kto woli).
Napisano 8 Listopad 200519 l Ale różnica jest zbyt duża w kształcie- w starszej wersji krawędź (z lewej strony) jest raczej eliptyczna, a w nowszej jest linią prostą. Za to z prawej strony krawędzie są identyczne (tylko nowsza wersja ma mniejsze ziarno). Dlatego moim zdaniem jest różnica.
Napisano 8 Listopad 200519 l LIGHT CAPTURE !! :D:D:D http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=8142
Napisano 8 Listopad 200519 l heh, TrojkaT - widzę, że z zapałem śledzisz wszystkie zmiany na forum maxwell'a :)
Napisano 8 Listopad 200519 l no i to ejst to:D jak ja się nie moge mojej nowej zabawki doczekac echh biedny vray juz parwie o nim zapomniałem :P a co do kształtu pzrepaleń to oczywiście zgdzam się z razorem
Napisano 8 Listopad 200519 l Ja tam nie przekreślam zaraz edukacji mentala - poczekamy i zobaczymy co ten maxwell zapoponuje. Nie wiecie czy będzie 64-bitowa wersja?
Napisano 11 Listopad 200519 l nowe updaty render 600 min http://www.maxwellrender.com/files/comparison06_high.jpg http://www.maxwellrender.com/files/comparison06.jpg
Napisano 12 Listopad 200519 l A ja jestem ciemny w tym wszystkim ale pięknie wychodzą te randery w galeriach maxwella :D Poczekam na wersje 1.0 i "przestudiuję" go troche, naprawde mi zaimponował ;]
Napisano 12 Listopad 200519 l Sorry za off topic tylko mam mały problem z MW iż, instaluje normalnie maxwella, pozniej uruchamiam maxa i nie ma go w renderach, mam zaintalowne 2 3ds max`y 5 i 7 i nie wiem, moze to ma wpływ na to, aha kiedyś było normalnie, moze jest takie coś ze mozna wybrac do jakiego maxa ma byc render ? pozdr.
Napisano 12 Listopad 200519 l Od Hcpitera: mam normalną instalke maxwella, nie musze kopiowac pluginów do folderów max`a.
Napisano 12 Listopad 200519 l Autor hmmm, normalną instalkę ale chyba maxwella jako stand-alone ale do maxa i tak trzeba 1 plug skopiować.
Napisano 12 Listopad 200519 l ale zawsze instalowałem tylko instalke i wszystko było git, teraz sie coś zrąbało, ale dzieki coś pomyślimy :]
Napisano 12 Listopad 200519 l Khe, khe - sie jaracie. Ktos tu testowal to w srodowisku produkcyjnym, w animacji? I nie, że tam test 10x10 pikseli tylko konkretne rozdzielczosci przy parametrach, w ktorych nie bedzie mrzenia miedzy klatkami i artefaktow? Nie pytam zlosliwie - kupilismy to cudo do testow, ale na razie okazuje sie ze czasy przy zalozeniu wcale nie najwyzszej jakosci renderow sa absurdalne. Na razie wyglada, ze to jest produkt do Vizek i stillek tylko. Przynajmniej tyle mi mowia moje stare , trzeszczace kosci. salutt Dziadek Stal
Napisano 12 Listopad 200519 l Autor do animacji to odpada. może w późniejszym czasie będzie coś lepiej w tym temacie
Napisano 12 Listopad 200519 l Dziadek dobrze prawi. Co do animacji to raczej artefaktow nie ma, jezeli kazda klatka jest na tym samym poziomie sampli, no ale czasy sa faktycznie absurdalne, nadzieja w 1.0 ze bedzie troche szybciej :). Co do tych klotni na temat renderow, to sa one bezsensowne. Zaczynaja powstawac jakies skrajnosci... mozna powiedziec ze pewnego rodzaju rasizm CG !... Mental ray jest do dupy, bo uzywam maxwella... Maxwell jest do kitu bo wole vraya. Ludzie zapominacie ze to nie renderer odgrywa najwazniejsza role w powstawaniu dobrego stilla / animacji. Trzeb jeszcze miec co wyrenderowac, bo mimo wszystko licza sie umiejetnosci grafika w modelowaniu, teksturowaniu, animowaniu... Renderowanie to tylko malutka czesc umiejetnosci dobrego grafika. Ja osobiscie renderuje we wszystkim, i nawet ze scanline mozna cos wycisnac ;)... (patrzcie pracki Traitora)... Pozdrawiam mlodych gniewnych...
Napisano 12 Listopad 200519 l hmm powstało już pare próbnych animek na maxwellu i wyglądają smakowicie.
Napisano 12 Listopad 200519 l a ja chciałbym podziekowac chłopaką, za rozwiązanie problemu z maxwellem :D
Napisano 12 Listopad 200519 l heheh RA nie marudż, mało kto robi animki w domowym zaciszu:P ale serio fajnie wyszła
Napisano 12 Listopad 200519 l Animka jak to animka - niczego niezwykłego w niej nie ma. Korzystając z innych rendererów możnaby osiągnąć podobny efekt przy krótszym czasie renderingu :)
Napisano 12 Listopad 200519 l Judasze ;) w sumie racja ale jeszcze nie robice animacji wiec nei wiem czemu taka dziwota zreszta wypowiadam sie ostatni raz - róbcie sobie w czym chcecie i dajcie juz spokój.
Napisano 12 Listopad 200519 l Judasze hehe, gdyby miał ktoś wątpliwości, ja przeciwnikiem maxwell'a nie jestem. Zobaczymy jak będzie w 1.0; na chwilę obecną, to trzeba niestety przyznać, do animacji lepszy jest chociażby maya software czy scanline (chyba, że ktoś ma sprzęt na miarę pixara czy innych "gigantów"). :]
Napisano 12 Listopad 200519 l ja tylko powiem hindus, ze to wszystko jest na twoje zyczenie :) sam wjezdzales na ruskie lustrzanki, nie dziw sie ze wszyscy teraz truja wam dupy przeciwko maxwellowi :) ale ja tam juz siedze cicho :) pozdro
Napisano 13 Listopad 200519 l Ra ty też przeciw nam :)Ja tylko podkreslilem absurd tworzenia animek za pomoca tego programu. :) Nic wiecej.
Napisano 13 Listopad 200519 l Jasne , Wasze prawnuki , będą z Was dumne , jak zobaczą animacje na premierze!
Napisano 13 Listopad 200519 l kolopek nie pzresadzaj kto robi animki pełnometrażowe na takich kompach pzrecierz na maszynch pixary by to migiem poszło a jak już będzie ful to w ogóle co innego. fakt jest wolniejszy ale zawsze wyjdzie ładnie
Napisano 15 Listopad 200519 l xeav było juz :P http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=8079
Napisano 19 Listopad 200519 l To juz tylko 3 dni .... Screeny z nowego Maxwella: Materials: material browser Materials: complex IOR database Material Editor
Napisano 19 Listopad 200519 l no to jedyne co nam pozostało to czekac - miejmy nadzieje ze bedzie tak dobrze jak sobie wszyscy (maxwelowcy) tego życzymy :] niezle wygląda tylk ozastanawiam sie czy z tym material editorem to nie będzie tak ze podgląd będzie tylko i wyłącznie dla gotowych shaderków a jak np podamy własne ustawiania to lipa - mam nadzieje ze tak tego nie rozwiążą.
Napisano 19 Listopad 200519 l Mimo wszystko troszeczkę się zawiodłem jeśli chodzi o kierunek, w którym poszła wersja standalone: teraz to tylko czekać aż zrobią z tego konkurencję dla Mayki czy maxa. :) Mam nadzieję tylko, że będzie można wyłączyć ten cały "interface" i renderować z poziomu wiersza poleceń czy coś takiego. Wszyscy się cieszyliśmy, że maxwell jest oddzielną aplikacją, bo możemy zamknąc swoje kombajny i zwolnić RAM, a tu okazuje się, że Next Limit stworzył własne mostrum pożerające cenne bity...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto