Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 65
  • Wyświetleń 6,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ma ktos pomysl jak to sciagnac z Europy?:P

PS: nie piszcie ze kliknac na link bo narazie nie trybi i nie tylko u mnie a na stronie napisali ze ulsuga tylko dla USA i Kanady wiec propozycje panowie i panie

Napisano

na zabicie ciekawosci to jest pelna wersja lecz z limitem czasowym 30 dni :]

Napisano

może ktoś ściągnie i udostępni na rapidshare ?

bo u mnie też jakieś errory :]

reference idzie bez problemu...

Napisano

ja ściągałem przez proxy: 147.72.103.3:8080

Napisano

O rrrrraany chyba ich potrzaskało z tymi numerkami :/ Zastosowali by coś takiego jak GigaPolyCore(XSI 5.0) do Maxa to moze bym sprobowal to ugryźć, a tak nie widze potrzeby ^_^

Napisano

o fuc******* ale wypassssss, tylko ciekawe co z pluginami i dodatakami i takie tam :)

Napisano

qrwa to ja kombinowałem z maxem z innych źródeł i mam 3ds8 beta ważną przez 5dni od niedzieli a co za tym idzie straciła ważnosc :| i co mam znowu pobierac ?! ehhhh

Napisano
qrwa to ja kombinowałem z maxem z innych źródeł i mam 3ds8 beta ważną przez 5dni od niedzieli a co za tym idzie straciła ważnosc :| i co mam znowu pobierac ?! ehhhh

 

Uno - nie klnij

Duo - nie musisz sciagac - kup sobie oryginal jak wyjdzie

 

Omg -.-

Napisano

zauważyliście, że max potrzebuje chwilki (jakieś 2 sekundy) przy obiektach ok. 800 000 poly (smooth & highlight + edged faces) na ugryzienie tego a potem leci jak gdyby nigdy nic. Ciekawe, czyżby optymalizacja.

Napisano

szkoda tylko że co wersja maxa to vray wolniej renderuje na max6 scenka leciała 5 minut na max7 6 minut na max8 6.42 lol

Napisano

poza tym rewelacja bo doszły pare ciekawych rzeczy przede wszystkim stabilniejsza praca nic nie zacina w panelu materiałów co miało jeszcze miejsce w 7

Napisano

ale szybciej chodzi jesli idzie o prace czy sie muli jeszcze bardziej ?

Napisano

zainstalowalem 8-emke raz wlaczylem i dalej powrocilem do mojej 6-teczki :D

co mi z wersji trial uzbieram kase i wtedy moze sie przezuce na 8-mke :)

choc podoba mi sie nowy biped wczoraj sobie filmik obejzalem kul :D

pozdro

Napisano
uzbieram kase i wtedy moze sie przezuce na 8-mke :)
chce to widziec :]
Napisano

a ja mam takiego problema:

 

Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono d3dx9_26.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem

 

wydaje mi sie ze chodzi o directx'a ale nie jestem pewny:P (mam DirectX C - zainstalowany). kto pomoze? :]

Napisano

tam gdzieś masz directx9, zaktualizuj go

w folderze z plikami inst.

Napisano

Opłaca się to instalować na 7kę, czy lepiej poczekać jeszcze rok na 10?? :> Albo może 11, żeby wrażenia były lepsze?? :p

Napisano

Niech ktos sie wypowie odnosnie mappingu. ;)

I czy jest stabilniejszy czy nie. :) Bo to mnie glownie ciekawi.

 

pozdrawiam

Napisano

Cóż ja też zainstalowałem z ciekawości i owszem ejst wpare przydatnych rzeczy np: w edit poly ale i tak wole moją 7 (może dlatego że po 8 nie zainstalowałem vraya jeszcze=]) ale nadal poznaje to nowe "cudo" więc jest jeszcze szansa że mnię oczaruje a co do mapingu to jeszcze nie wpadłem na szokujące inowacje=[

Napisano

A włąnie...ile ten Max kosztuje, jaka jest sugerowana cena i czemu tak dużo?

Napisano

Jak komuś się nie chce instalować to niech sobie zassa new features videos i poogląda, może wtedy będzie mniej postów w stylu:

a) ojej ojej znowu nowa wersja, straszni panowie z autodesk ZNOWU wypuścilii NOWĄ wersję a ja tak lubię moją starą 7 i teraz MUSZĘ się przerzucać i uczyć tych nowych okropnych i niepotrzebnych funkcji, ojej ojej...

b) i jak działa i jak działa?? ...i jak? wiesza się??

 

Pelt mapping - genialne narzędzie

Hair and Fur - wiadomo, Cloth updatowany i stabilniejszy, Motion Mixer - na razie wiem tyle że działa :), sensowne poprawki w Skinie, Editable Poly działa ponoć szybciej (30%) choć na moje oko to chyba przesada.

Nie doświadczyłem na razie probelmów ze stabilnością, podobnie z resztą jak w poprzedniej wersji.

 

Gordy: to chyba nic nowego, ja tak miałem zawsze w Direct3D. Po prostu max /D3D potrzebuje chwilki żeby zacachować siatkę. Dlatego statyczne modele "obracają" się płynnie, a jak już coś deformujesz to nie jest tak różowo.

Czak: 4250 Euro + VAT :) Witamy w Europie, przybytku taniego softu... :-/

Pozdrawiam.

Napisano
Jak komuś się nie chce instalować to niech sobie zassa new features videos i poogląda, może wtedy będzie mniej postów w stylu:

[..]

b) i jak działa i jak działa?? ...i jak? wiesza się??

Nie widze zwiazku. Autodesk nie umiescilby filmu, ktory jest:

a) krecony na g*** sprzecie,

b) przerwany zawieszeniem kompa...

Napisano

ja też nie widzę związku...:] Tylko co z tego, skoro każdy wi o co chodzi...??

Napisano
Tylko co z tego [..]
Wiadomo, ze max nie jest dosc stabilnym programem, totez wiele ludzi chce wiedziec jak nowa wersja zachwowuje sie na pospolitym sprzecie.
Napisano

No własnie NIE wiadomo. Pracuję na tym sofcie codziennie i eksploatuję go na wszelkie sposoby łacznie z maxscriptem i SDK, i nie zdażyła mi się nawet jedna zwiecha (no chyba że ewidentnie z mojej winy, jak napieprzyłem coś w kodzie) od kiedy mam 7-kę. Albo niektórzy mają pecha, albo konfigurację z MediaMarkt, albo żyją mitem, bo od dłuższego już czasu max po prostu JEST stabilny.

Z resztą nie chodzi mi o to żeby się wykłucać, tylko zawsze czytam to samo i tak samo mnie to wkurza. Koleś już się poci na myśl o nowej wersji, ale jeszcze zanim ją zainstaluje musi sobie polamentować że "znowu", że za często, że nic nie ma nowego...

Napisano

Czak: 4250 Euro + VAT :) Witamy w Europie, przybytku taniego softu... :-/

Pozdrawiam.

Dzięki za info.

btw. Jak coś to czaki jestem ale ktos mi juz taki login zajoł to sobie 1 musiałem wstawić (to tak na marginesie:P)

Napisano

Widocznie masz "gold version" albo robisz rzeczy malo wymagajace od kompa, albo twoj komputer potrafi uciagnac to i owo. Z wlasnego doswiadczenia musze powiedziec, ze zwisy zdazaja sie czesto i to w bardzo glupich sytuacjach, za przyklad moze posluzyc to, ze niekiedy gdy chce cofnac sie w liscie modyfikatorow do edit poly, max pada. Nie mieszam w scripcie ani w niczym takim, wnioskuje wiec z tego, ze musi byc to blad maxa. Przykladow mozna mnozyc...

 

EDIT:

A kto sie kloci? To jest kulturalna dyskusja i wymiana zdan...

Napisano

"gdy chce cofnac sie w liscie modyfikatorow do edit poly, max pada."

.

??? Przecież to normalnia działa, o czym ty mówisz. Te mulenie się maxa to faktycznie mit, jak ktoś dodał. Ja jeszcze tydzień temu miałem 256MB RAM (serio :-) ) i nie miałem zawieszek nawet podczas dołączania skóry do szkieletu w Character Studio. Od ponad trzech lat męczę ten progs i jakoś nie zauważyłem by się co chwila zawieszał, jak co niektózy próbują wcisnąć.

Swoją drogą nowe narzędzia i udoskonalenia wydają się być świetne. Mnie ślinka leci na myśl o Pelp Mapping (no wreszcie panowie!) i modelowaniu fryzur.

 

Napisano

Nie mam czasu na razie na obejrzenie 8, ale chcę tylko wtrącić że 7 zawiesiła mi się przez cały czas użytkowania może 5 razy (głównie w reactor'ze (jeśli dobrze pamiętam)). Z mojego punktu widzenia gadanie o niestabilności to stare mity :) (może kwestia hardware?).

 

Pozdrawiam,

Napisano

max jest stabilny moim zdaniem wsumie to ani na 5 6 ani 7 nie widzialem pliku on nazwie recover czy jak tam max to nazywa ale samo core jest slabe nawet cieniutkie w porownaniu do XSI czy mayki jesli chodzi o ilosc wyswietlanych polygonow w viewporcie

Napisano

Pelt mapping - Mankua czyli Texture Layers 2 za 300$

Co wy sie tak ludzie tym podniecacie? Używałem tego i żadna rewelacja. Standardowe UV mapping w XSI jest jak miódzio w porównaniu z tym.

 

Oto strona twórcy: http://www.mankua.com/texlaybottom.htm

Napisano
Jak komuś się nie chce instalować to niech sobie zassa new features videos i poogląda[..]

 

NIGDY nie wierze w to, co producent pokazuje w filmikach, bo to sa zwykle reklamy i moga tak klamac jak zwykle reklamy. To jest biznes i tu wszystkie chwyty sa dozwolone. A rzeczywistosc to zupelnie inna sprawa. Jedynie Bill G. odstawil taki numer, ze na premierowym pokazie jego systemu W.. komputer sie zawiesil :) No ale to bylo na zywo i pokazywalo rzeczywista prawde:)

 

Napisano

Jasne. W ogóle używają innego softu przy robieniu filmików i wcale nie ma w maxie tych opcji...:] a przyszło ci do głowy że może robią je ludzie którzy znają się na rzeczy i wiedzą najlepiej jak obsługiwać soft? Były na stonce b.discreet (a może nawet jeszcze są) darmowe materiały treningowe, z których wynika,że pochodzą z sesji na żywo. Jakimś cudem nic się nie zawiesiło.

Moja lekka irytacja w poprzednich postach wynikała tylko z tego, że czasem po prostu wystarzy wejść na stronę, poczytać kilka pdfów, obejrzeć filmik a nie od razu pieprzyć od rzeczy.

Podobnie było z resztą jeżeli chodzi o fuzję Autodesk|Alias. Niemalze narodowa histeria się rozpętała, a wystarczyło troszkę poczytać i nie było by wątpliwości co będzie się działo z Maxem, Maya itp przez kolejne kilka lat.

Pozdrawiam.

Napisano

Hehe, rozumiem wrodzoną podejrzliwość ale jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem aby coś pokazywanego na tych prezentacjach działało w samym maxie inaczej.

Napisano

poza nieszczęsnym cloth fx na jednym z moich komputerów. A w powrównaniu z 7.5 to jak dla mnie doszło kilka narzędzi w editpoly i peltmaping (w unwrapie jeszcze parę przydatnych szczegółów). Troszkę inny jest też cloth (na szczęście z wersji 8 cloth działała prawidłowo).

A jeżeli chodzi o stabilność to niestety pliki recover u mnie pojawiają się nazbyt często. Można też powiedzieć, że równie często mam informację recover failed. :D

może należę do tych pechowców co to im krasnoludki do mleka szczają:D

edit:

no i chyba skończy się problem jakie sterowniki wybrać direct'a czy openGL. hairandfur (a właściwie tylko style editor) działa tylko w openGL, więc jeżeli odpalicie maxa w directX to raczej nie da się pracować przy włosach.

Napisano
może należę do tych pechowców co to im krasnoludki do mleka szczają:D

LOL :)

no i chyba skończy się problem jakie sterowniki wybrać direct'a czy openGL. hairandfur (a właściwie tylko style editor) działa tylko w openGL, więc jeżeli odpalicie maxa w directX to raczej nie da się pracować przy włosach.

tu mnie zaskoczyłeś.. skąd ten wniosek? edytor jest osobną aplikacją (można się przekonać odpalając pliczek z /hair/bin/) i nie wiem co może mieć wspólnego ze sterownikami viewportów... :-| U mnie działa bez problemów przy ustawionym D3D, zarówno 7.5 jak i 8.

Napisano

hmm niewiem mi tez max zawiesza sie moze 1 na pol roku i to tez jak robie 500 operacji naraz a tak to miodzio, pochrupie pochrupie ale pojdzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności