Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 193
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nawet gdybym nie wiedzial jaki jest temat bitwy od razu rzuca mi sie pajak na oko...wiec wedlug mnie jest wszystko na miejscu :)))

 

pozdr[piwo]

Napisano

Hmmm, paradoksalnie masz szczęście że tarantule tak nie polują na gryzonie...

 

Bo taki układ by nie przeszedł w żaden sposób, po oświetleniu i oteksturowaniu bohaterem stała by się bezbronna myszka.

 

Myszka może zostać, ale musi stać się częścią tła. Miłej pracy. Pap (btw. B.fajne modele ;) )

Gość Karawan
Napisano

mi tez pierwsza \"wpadla w oko\" ta mysz :-)

Napisano

dla wyjaśnienia to tarantule skacza na ofiary. moga skoczyc nawet na wysokośc 2 m. żyja raczej w puszczach tam gdzie jest wilgotno i mają sporawo plazów ktrymi moga sie żywić. fajnym pomyslem jest zrobienie jej w pozycji obronnej czyli z podniesionymi przednimi pończynami iwysunietymi kłami. poszukaj w oieci gdzies na pewno znajdziesz jej zdjecie w takiej pozycji. ladnie model;ujesz, ale popracuj nad oswieleniem tego terenu co aleś, bo widac ze to bitmapka. dodaj takze troche włoków na ciele tarantulki, bo te pajaki maja raczej lekko owłoswione ciałku.powodzenia ładie ci jak narazie idzie.

Napisano

Witam :)Moim zdaniem ta myszka juzby dawno uciekla gdyby ten pajak sie zboku zakradal :)a przynajmniej juzby nie pila tylko probowala zwiac gdyby byl tak blisko :) fajny modeling zycze powodzenia przy tewxturowaniu i scence [piwo]

-pozdrawiam, Barył

Napisano

Hmm .. tez tak jakos najpierw zauwazylem te biedna myske .. :P a dopiero potem jako tlo pajaka naprawde kompozycj ajest zle dobrana i nie pasuje do calosci zrob myche w malym odaleniu jakas galazke i naniej pajaka bo tak to .... naprawde wyglada to tak ze zwracasz uwage na ofiare a nie na pajaczka (BTW modeling hmm jakie moge respect 4 ever)

Napisano

Nio moglbys zrobic ze ten pajak juz ja je, siediz na niej albo cos.Bo rzeczywiscie wyglada jakby glownym bohaterem tej scenki byla biedna myszka :)

-pozdrawiam, Barył

Napisano

już nie mam siły do shaga

 

to dwa różne obiekty - na jednym jest full włosów tak że nie widać emitera - drugi zaś jest łysy - DLACZEGO

 

ten sam shag (czyli ustawienia) a w nim ten sam włos tylko dwa emitery - dlaczego aż tak bardzo sie różnią

Napisano

Wciaz mam mieszane uczucia co do tych nog.Wydaje mi sie ze u tarantuli wygladaja one jak polaczone ze soba grube patyki cos jak kosci palcow u ludzkiej reki.Ale to moze tylko moja wyobraznia.

Napisano

Dziękuje wszystkim bardzo za posty.

 

Co do pierwszego pytania - kamera zostanie ustawiona w inny sposób aby nie ulegało wątpliwości co jest \"gwoździem\" pracy. Mysz bedzie przygnieciona do ziemi przez pająka - już zaatakowana przez co zmniejsze jeszcze jsj wielkość a pająk bedzie mógł zostać w centrum pracy.

 

Co do drugiego pytania - spędziłem nad tym probleme cały weekend - prawdopodobnie przyczyną było nie jak przypuszczali bitkowicze gęstość siatki lecz błedy - w kilku miejscach siatka sie krzyżowała - przez co mogły występować takie problemy

 

jeszcze raz dzieki i zapraszam - już niedługo kolejne update

 

POZDRAWIAM

Napisano

widze że coraz wiecej osób niecierpliwi się kiedy będą włoski - może jeszcze nie jest to odpowiedni moment ale ULEGŁEM POKUSIE. Będe zamieszczał kolejne update z etapów - Ci którzy kumają shaga mam nadzieje że mi pomogą dzieki

To pierwszy etap - będe robił te małe delikatne włoski na przegubach nóg.

Napisano

Miałeś sie nie bawić shagiem. Pamiętam jak pisałeś na początku[spox][rotfl2]. Tak na serio to ja innej metody sobie nie wyobrażałem. Życze powodzenia w zabawie tym \"genialnym programem\".

Co od pomocy to ja sam bym jej potrzebował:D bo nie umiem się za bardzo obsługiwać

 

pozdro

KAIN

 

Napisano

uno - wszystkie włosy to shag HAIR

 

due - nie jest to takie proste co narysowałeś - wszystko pięknie tyle że jest problem przy rigowaniu - włosy są ładnie poukładane - ale ruszysz kościa i wszystko sie pierr....

 

dzieki

 

PS: na pszyszłość mniejsze obrazki PLIZZZ

 

pozdrawiam bracholku

ładnie rysujesz

Napisano

aa - jeszcze jedno - może problemik rozwiązać bezwzględnym kierunkiem włosa - zobacze jak mi wyjdzie

 

co do rozszeżenia pol dla włosków pod \"kolanami\"to nie wchodzi w gre. raczej zmniejsze pola dla włosów średnich

CHYBA ŻE MACIE INNE POMYSŁY

 

THX

Napisano

Najpierw ustaw mu odpowiednią pozycję a poźniej zajmij się Shagiem nie będziesz miał problemów z związanych z SHAG->BONES.

Napisano

no wiec tak:

plusy

1.Bardzo podoba mi sie model tatantuli

2.Ladne textury

3.Tez ladny model mychy

 

prawie plusy :)

1.jak dla mnie to na odnozach jest za duzo owlosienie i slabo widac ich dokladny ksztaut

2.kolejny minus - nie ma innych minusow ;-)

Napisano

Masz racje - ale to wcale nie takie proste - naprawde włosy wiejące kobiecie na wietrze jest 100 x łatwiej zrobić niż temu gadowi na nogach tak by wyglądały naturalnie - daje rzadkie- za bardzo widać samą noge, za dużo - robi się kołtun i zaciera się sam kształt nogi - będę dalej próbować - może zmienie samą texturke nogi i poexperymentuje z kolorem i shag shaderem.

Napisano

Jezeli chodzi o tarantule to zrobiona jest wyrabiscie superandzko hehehe, podoba mi sie i zaiste powiadam ci ze nie idzie ci wcale tak zle , super sie rozkreca heheh zaiste zrobisz wielekie postepy hehehe i mam nadzieje ze wszstko to co teraz robisz zostanie ukonczone, to warznijesze jest od wygranej :D [piwo]

Napisano

heh, pająk jest świetny. Wchodziłem tu już dużo razy ale nic nie pisałem, bo nie lubie tylko słodzić:)

ale co poradzić, wad nie ma....

modeling- nic dodać nic ująć

 

zastanawiałem sie jak do cholery owłosisz tego pająka?!?!?!

teraz widze że to zrobisz i zrobisz to dobrze;)

 

powodzenia![winko]

Napisano

Dzieki -

 

VERTIS - zgadza sie - pracuje w przerwach nad włoskami - jest ich napewno za dużo - zajednakowa długość przez co giną ksztalty nóg

 

Blooddragon - z jednym się nie zgodze - napisałeś \"nic dodać\" -- uu dodawać tu można jeszcze w nieskończoność ale teraz skupie sie tylko nad pająkiem

do dopracwania zostaje - nogi \"zagięcia i pazurki\"

odwłok

pancerz

oczka i mase innych szczególików nie mówiąc już o owłosieniu

 

eden - dzieki - takie słowa zawsze dopingują mnie do dalszej pracy (tak jak opinie negatywne do poprawy tego co już jest)

 

w każdym razie - scene odkładam - teraz pora na dopracowanie pajączka

 

pozdrawiam i czekajcie na następne update. licze na kolejne posty - każdy z nich wysoko sobie cenie

Napisano

Dla poparcia moich słów mały teścik jaki właśnie wykonałem.

Prosta scenka, pięć połączonych cylindrów.

5 minut zabawy z shag: fur i shag vector\'ami (po jednym na każdy segment odnóża)

Oto efekt:

 

shag_test.jpg

Napisano

Wszystko ladnie, ale mam zastrzezenia.

 

Ujecie jest troche nijakie. Nie ma w nim zadnej dynamiki, zadnej dramaturgii.

 

Jezeli sie nie myle, to tarantula przed atakiem unosci oba przednie odnoza w gore i sama lekko sie podnosi..

Natomiast mysz... czy nie sadzisz, ze juz dawno powinna zwiewac gdzie pieprz rosnie? ;) Nie ma napiecia, ani poczucia zagrozenia.

 

Jezeli mialbym proponowac jakies ujecie to wygladaloby np. tak:

 

 

tarantula.jpg

 

To po lewej to przyczajona mysz;)))

Z odpowiednia glebia ostrosci tarantula staje sie glownym bohaterem.

 

Pozdrawiam :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności