Skocz do zawartości

POSTAĆ LP: Skaven


Gość yon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

 

soft: modo, max (mapowanie), ps

textury: 1024^2 na skavena, oraz 512^2 na miecz, ale w razie potrzeby moznaby zmniejszyc :)

verts: 1702 na skavena i 82 na miecz

 

Robione w wolnym czasie, do zadnego projektu.

 

link: skaven (228kB)

 

Komentarze bardzo mile widziane, jeszcze moge wprowadzic poprawki :)

 

edit:

 

dorzucam siatke

link: skaven siatka (60kB)

 

na wsi, gdzie stoi serwer, na pewien czas wylaczyli prad - co spowodowalo problemy ;)

 

oraz textury (niestety skompresowane jpgi):

link: textura skavena (287kB)

link:textura miecza (103kB)

 

edit 2:

 

link: skaven ver2 (396kB - ouch!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jak dla mnie to czysty miut ;)

 

Super praca, zastanawia mnie jedynie dość spora wielkość tekstur w stosunku do polycountu :) Jak dobrze rozumiem masz dwie mapy 512 na miecz i dwie mapy 1024 na postać? :>

czy to co tam napisałeś oznacza że masz po jednej tex na te obiekty? (Nawet jeśli tak, to i tak tekstury są dziwnie duże w stosunku do postaci)

a "verts: 1702"??? Jeżeli dobrze to rozumiem postać ma 1702 tri? czy 1702 verteksy??? ;)

 

Czy coś pokiełbasiłem???

Aha, i jak możesz to zarzuć rozłożone teksturki, chętnie obczaję :)

 

Ps. Witam na forum i gratuluję świetnego wejścia :D

Ps2. A jeżeli chodzi o problemy z serwerami, to polecam http://www.imageshack.us/ - to rozwiązało wszystkie moje problemy i jest free :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za komentarze :)

 

juz sa siatki i textury (w pierwszym poscie).

 

empeck i HuMpfrey: miecz rzeczywiscie na szotach wyszedl 'ciemno', looknijcie na texturke, bo problem wg. mnie jest tutaj po czesci z oswietleniem. Nie chcialem sztucznie upiekszac obiektu oswietlajac go i rendery byly robione na scenie bez swiatel (max dodaje wtedy lampe w miejscu obserwatora). Jeszcze bede walczyl z mieczem w kazdym razie :)

 

SimeN: racja, ogon byc musi i bedzie :) zwlaszcza ze na texturce zostalo mi troche pustego miejsca ;)

 

ziomuś: 1024^2 (potega)= 1024x1024 . sa tylko 2 texturki, jedna na mieczyk, i jedna na cialo :)

Verts to odczyt z maxa z summary info. Facow, wedlug tego samego narzedzia mam 1726 dla skavena i 66 (mniej!) dla miecza. Choc jakby to wlozyc do jakiegos engine to liczba ta bylaby zupelnie inna :)

 

ps.ver 2 skavena bedzie prawdopodobnie dopiero w poniedzialek :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli liczysz fejsy w maksie to po prostu przekonwertuj go do editable mesh i sprawdź polygon counterem, chyba w siódemce cośtam poprawili.

 

Texturka szczurka rewelka, miecz mógłbyś jeszcze podmalować - popatrz jak MaggeM malował swoje miecze - http://www.maggem.com/lowpoly.htm, najlepiej namaluj speculara na ostrzu, to już powinno dać efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny model i texturka, miecz jest ok, bo Skaven żyje w kanałach siciekowych, więc miecz powinien byc pordzewiały, i matowy...po drugie podkreśla prymitywność postaci. Co do mapek to faktycznie mozna je było spokojnie upchać w jednej mapie, chyba ze jest założenie rozdzielności przedmiotu od postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności