Jump to content

POSTAĆ LP: Skaven


Guest yon

Recommended Posts

Witam wszystkich :)

 

soft: modo, max (mapowanie), ps

textury: 1024^2 na skavena, oraz 512^2 na miecz, ale w razie potrzeby moznaby zmniejszyc :)

verts: 1702 na skavena i 82 na miecz

 

Robione w wolnym czasie, do zadnego projektu.

 

link: skaven (228kB)

 

Komentarze bardzo mile widziane, jeszcze moge wprowadzic poprawki :)

 

edit:

 

dorzucam siatke

link: skaven siatka (60kB)

 

na wsi, gdzie stoi serwer, na pewien czas wylaczyli prad - co spowodowalo problemy ;)

 

oraz textury (niestety skompresowane jpgi):

link: textura skavena (287kB)

link:textura miecza (103kB)

 

edit 2:

 

link: skaven ver2 (396kB - ouch!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak dla mnie to czysty miut ;)

 

Super praca, zastanawia mnie jedynie dość spora wielkość tekstur w stosunku do polycountu :) Jak dobrze rozumiem masz dwie mapy 512 na miecz i dwie mapy 1024 na postać? :>

czy to co tam napisałeś oznacza że masz po jednej tex na te obiekty? (Nawet jeśli tak, to i tak tekstury są dziwnie duże w stosunku do postaci)

a "verts: 1702"??? Jeżeli dobrze to rozumiem postać ma 1702 tri? czy 1702 verteksy??? ;)

 

Czy coś pokiełbasiłem???

Aha, i jak możesz to zarzuć rozłożone teksturki, chętnie obczaję :)

 

Ps. Witam na forum i gratuluję świetnego wejścia :D

Ps2. A jeżeli chodzi o problemy z serwerami, to polecam http://www.imageshack.us/ - to rozwiązało wszystkie moje problemy i jest free :D

Link to comment
Share on other sites

wielkie dzieki za komentarze :)

 

juz sa siatki i textury (w pierwszym poscie).

 

empeck i HuMpfrey: miecz rzeczywiscie na szotach wyszedl 'ciemno', looknijcie na texturke, bo problem wg. mnie jest tutaj po czesci z oswietleniem. Nie chcialem sztucznie upiekszac obiektu oswietlajac go i rendery byly robione na scenie bez swiatel (max dodaje wtedy lampe w miejscu obserwatora). Jeszcze bede walczyl z mieczem w kazdym razie :)

 

SimeN: racja, ogon byc musi i bedzie :) zwlaszcza ze na texturce zostalo mi troche pustego miejsca ;)

 

ziomuś: 1024^2 (potega)= 1024x1024 . sa tylko 2 texturki, jedna na mieczyk, i jedna na cialo :)

Verts to odczyt z maxa z summary info. Facow, wedlug tego samego narzedzia mam 1726 dla skavena i 66 (mniej!) dla miecza. Choc jakby to wlozyc do jakiegos engine to liczba ta bylaby zupelnie inna :)

 

ps.ver 2 skavena bedzie prawdopodobnie dopiero w poniedzialek :/

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli liczysz fejsy w maksie to po prostu przekonwertuj go do editable mesh i sprawdź polygon counterem, chyba w siódemce cośtam poprawili.

 

Texturka szczurka rewelka, miecz mógłbyś jeszcze podmalować - popatrz jak MaggeM malował swoje miecze - http://www.maggem.com/lowpoly.htm, najlepiej namaluj speculara na ostrzu, to już powinno dać efekt.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajny model i texturka, miecz jest ok, bo Skaven żyje w kanałach siciekowych, więc miecz powinien byc pordzewiały, i matowy...po drugie podkreśla prymitywność postaci. Co do mapek to faktycznie mozna je było spokojnie upchać w jednej mapie, chyba ze jest założenie rozdzielności przedmiotu od postaci.

Link to comment
Share on other sites

Moel ładny teksturki tez nie zgorsze ale koncept mi się nie podoba, w mojej głowie siedzi zupełnie inny obraz skavena i nie da się go zmienić ale wiem że możesz mieć inny, lecz jako ze jestem mało tolerancyjnym draniem nie podoba mi się mimo dobrego wykonania

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy