Guest yon Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Witam wszystkich :) soft: modo, max (mapowanie), ps textury: 1024^2 na skavena, oraz 512^2 na miecz, ale w razie potrzeby moznaby zmniejszyc :) verts: 1702 na skavena i 82 na miecz Robione w wolnym czasie, do zadnego projektu. link: skaven (228kB) Komentarze bardzo mile widziane, jeszcze moge wprowadzic poprawki :) edit: dorzucam siatke link: skaven siatka (60kB) na wsi, gdzie stoi serwer, na pewien czas wylaczyli prad - co spowodowalo problemy ;) oraz textury (niestety skompresowane jpgi): link: textura skavena (287kB) link:textura miecza (103kB) edit 2: link: skaven ver2 (396kB - ouch!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leleń Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 yon.menel.com heh ciekawa stronka:) Model spoko, textury mi sie bardzo podobaja, a siateczke pokazesz? pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 nie otwiera sie :D pozdro empeck :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Mi też nie... Thx kome :* EDIT: Już się otwiera, bardzo fajnie wygląda, tylko ten miecz niezbyt metalowy, to chyba jedyne co bym poprawił.... Texturka postaci niezła. Pokażesz texturkę i siateczkę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuMfrey Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 przychylam się do tego co napisał empeck, oprócz mało metalicznego miecza nie ma się do czego przyczepić świetny model! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SimeN Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Swietne teksturki. Jednak jesli by sie dalo, to poprawilbym te na ryjku, poniewaz siersc wyglada troche jak drewno. Bez ogona to nieprawdziwy szczur :D pozdro :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Jak dla mnie to czysty miut ;) Super praca, zastanawia mnie jedynie dość spora wielkość tekstur w stosunku do polycountu :) Jak dobrze rozumiem masz dwie mapy 512 na miecz i dwie mapy 1024 na postać? :> czy to co tam napisałeś oznacza że masz po jednej tex na te obiekty? (Nawet jeśli tak, to i tak tekstury są dziwnie duże w stosunku do postaci) a "verts: 1702"??? Jeżeli dobrze to rozumiem postać ma 1702 tri? czy 1702 verteksy??? ;) Czy coś pokiełbasiłem??? Aha, i jak możesz to zarzuć rozłożone teksturki, chętnie obczaję :) Ps. Witam na forum i gratuluję świetnego wejścia :D Ps2. A jeżeli chodzi o problemy z serwerami, to polecam http://www.imageshack.us/ - to rozwiązało wszystkie moje problemy i jest free :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kannu Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 serwusik , bardzo mi sie podoba. Zwłaszcza materiał ubrania :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yon Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 wielkie dzieki za komentarze :) juz sa siatki i textury (w pierwszym poscie). empeck i HuMpfrey: miecz rzeczywiscie na szotach wyszedl 'ciemno', looknijcie na texturke, bo problem wg. mnie jest tutaj po czesci z oswietleniem. Nie chcialem sztucznie upiekszac obiektu oswietlajac go i rendery byly robione na scenie bez swiatel (max dodaje wtedy lampe w miejscu obserwatora). Jeszcze bede walczyl z mieczem w kazdym razie :) SimeN: racja, ogon byc musi i bedzie :) zwlaszcza ze na texturce zostalo mi troche pustego miejsca ;) ziomuś: 1024^2 (potega)= 1024x1024 . sa tylko 2 texturki, jedna na mieczyk, i jedna na cialo :) Verts to odczyt z maxa z summary info. Facow, wedlug tego samego narzedzia mam 1726 dla skavena i 66 (mniej!) dla miecza. Choc jakby to wlozyc do jakiegos engine to liczba ta bylaby zupelnie inna :) ps.ver 2 skavena bedzie prawdopodobnie dopiero w poniedzialek :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tores Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Po prostu super. Miecz rzeczywiście mało metaliczny. Jeżeli miecz jest nieodłącznym atrybutem tej postaci to spokojnie zmieściłbym go na teksturze postaci bo masz tam trochę miejca niezagospodarowanego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Jeżeli liczysz fejsy w maksie to po prostu przekonwertuj go do editable mesh i sprawdź polygon counterem, chyba w siódemce cośtam poprawili. Texturka szczurka rewelka, miecz mógłbyś jeszcze podmalować - popatrz jak MaggeM malował swoje miecze - http://www.maggem.com/lowpoly.htm, najlepiej namaluj speculara na ostrzu, to już powinno dać efekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 tak ktos juz napomknol ze glowa i futerko na niej troche wyglada jak drewno i tak mi sie skojazyla rowniez :) poza tym przyzwoicie nawet wyglada :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vondagar Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Bardzo fajny model i texturka, miecz jest ok, bo Skaven żyje w kanałach siciekowych, więc miecz powinien byc pordzewiały, i matowy...po drugie podkreśla prymitywność postaci. Co do mapek to faktycznie mozna je było spokojnie upchać w jednej mapie, chyba ze jest założenie rozdzielności przedmiotu od postaci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartonfink Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 JA bym wycia troche poly z okolic palcow u stop - i wpakowal to w sukmane- bo narazie wydaje mi sie ze bedzie sie strasznie lamac podczas animacji(no chyba ze bedzie chodzil truchtem ;) ) Teksturka bardzo ladna :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzuq Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 wydaje mi sie ze modelowanie zebow mija sie tu z celem / sama postac sprawia nieco sztywne wrazenie co tylko poteguja duze lapy - pomiajac ten fakt txt bardzo mi sie podoba - spolidna robota :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yon Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 dodalem 2ga wersje skavena :) (pierwszy post) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tores Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Ogonek sam w sobie ładny, tylko wystaje mu z tyłka nienaturalnie. Tak jakby był wbity a nie układał się zgodnie z ciałem. Może dodasz na nim jakieś ochraniacze jeszcze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vondagar Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 No bajka, super Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Moel ładny teksturki tez nie zgorsze ale koncept mi się nie podoba, w mojej głowie siedzi zupełnie inny obraz skavena i nie da się go zmienić ale wiem że możesz mieć inny, lecz jako ze jestem mało tolerancyjnym draniem nie podoba mi się mimo dobrego wykonania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knysha Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Ladnie, ladnie, i like it! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now