Skocz do zawartości

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ?? 127 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9

Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Featured Replies

Napisano

Witamy

 

UPDATE WKRÓTCE !

Edytowane przez naeq
Update 2

  • Odpowiedzi 493
  • Wyświetleń 129,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zmniejsz rozdzielczosc tych renderow bo w rozdzielczosci 1024x768 sie nie mieszcza :) moglibyscie jakies modele porobic :)

Napisano

Gorąco polecam. Ja sam wkrótce sobie zainstaluję V-raya i zrobię sobie z tej sceny poligon do ćwiczeń. :)

Nielot, ten model jest na chybcika zrobiony. Ja mam teraz kilka innych rzeczy na glowie, ale jak znajde czas, to na pewno cosik wstawię.

Napisano
  • Autor

No już zmieniłem :] A co do modeli, specialnie takie są , poniewaz na Turus Knot fajnie wychodzi Kaustyka, a nie chcialiśmy robić modeli ktore są zaawansowane, bo rendering by trwał długo...( a mieliśmy dac fajny kieliszek, ale zostało na tym :) )

Napisano

Witam

 

Jako że scenka udostępniona jest nieco pokaszaniona, mam nadzieję że autor wątku nie będzie miał nic przeciwko jeżeli użyje swojej i na nieco innych zasadach, przynjamniej teraz :) Wkońcu chodzi o to żeby się czegoś ciekawego dowiedzieć :)

 

Mały teścik kształtu kaustyk od rodzaju shadera użytego do emisji fotonów i materiału.

 

Silnik: mental ray 3.4

 

render 1.

Materiał glass(phyisc phenomena)

glass_physic.jpg

 

render 2.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: base

mental_glasslume_basic.jpg

 

render 3.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: dielectric

mental_glasslume_dialectric.jpg

 

render 4.

Materiał standard;

Mental ray connection:

surface: metal(lume)

photon: base

metal_lume_base.jpg

 

Ustawienia indirect illumination:

 

ustawienia.gif

 

Pozdrawiam

Napisano

zrób również wersję .obj i będzie gut, fajny wątek :]

Napisano

A ja proponuję wogóle nie robić jakieś bazowej scenki. Jeżeli komuś się uda uzyskać jakiś ciekawy efekt to wrzuca razem z ustawieniami. Nie będzie wtedy problemów z softem czy zepsutą geometrią w zamieszczonych scenkach ;) Ale to jest tylko propozycja.

 

tweety - dzięki

nielot - to do mnie ?:) Jezeli tak to czasy renderów średnio ok 4-5 min.

 

Pozdrawiam

Napisano

heh, geometria jest w porządku, ale brak świateł w scenie.

 

I nagłowek ewidentnie dyskryminuje userów innych softów :)

 

Shade - ten plik importujesz, nie otwierasz

Napisano

czyli ten torus ma stanowić całość z podstawką ? no dooobra :)

Napisano

Vorek zajefajnie szkoda że ten pzreklety MR nigdy mi w nim nie szło niech ktos takie cudo do VRaya zrobi

Napisano
  • Autor

Hej Hej Hej, spokojnie !!

 

1. Fajne renderki Kaustyki, no ale wolał bym byście bazowali na zrobionej przez nas scenie, by było porównanie...

 

2. Jak to, przecież w scenie są i kamery i światła !! wszystko jest :) neiweim czemu u ciebienie ma...

 

3. Dodaje wersje OBJ oraz MAX(3dsmax8)

 

Mam nadzieje że wszytsko poprawiłem, Powodzenia !!!!

P.S. Jak ktoś ma możliwość niech scecę MAX przekonwertuje do wersji 7 oraz 6 by używtkownicy starszych wersji mogli też się cieszyć... HEHE :)

Napisano

AGmakonts: łąduj scenkę i rób w Vrayu! Przecież to jest test kaustyk różnych silników rednerujących.

 

[ciach]

proponuję zostawić goły obiekt i tak jak w light contest niech każdy użyje swoich świateł oświetlając tego torusa. najlepszy byłby widok podobny do tego redneru u Vorka.

Napisano

czyli oświetlenie też ma być zachowane ze scenki ? no to nie poszalejemy... spoty się bardziej do caustyk nadają. Zaraz spróbuję coś wykombinować :)

 

No i jedna wielka prośba co do pierwszego postu: jeden rozmiar czcionki, najlepiej defaultowy, błagam :)

Napisano

tweety wiem że do róznych ale ja nie umiem za cholere dobrej kaustyki w VR zrobić

FAlcom3D - to nie ma sensu, albo dajcie jakas bardzoej skomplikowaną scenke albo niech każdy daje swoją

Napisano

Dokładnie a najlepiej nie scenkę a sam model, niech światło, kadry itp. dobiorą uczestnicy tak żeby uzyskać jak najlepszy efekt. To dopiero będzie zabawa :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

DOBRA !! jak chcecie, nie chcieliśmy robić nic skomplikowanego, no ale dobra... dodam kieliszek na którym będziecie robić Kaustykę :) Dodam go do postu za chwilkę...

Napisano

nom wtedy to ja chyba nawet się przełamie i cosik zrobie:P proponuje jakiś model co by nie był zbyt skomplikowany ale dawał możliwości popisu jak chcecie to moge wstawić pare wazoników, jak sie render skończy

 

EDIT: no to tak wpozo

PS: co tym masz za zboczenie z tymi fontami w tamtych postach gigant, w podpisie gigant:P

Napisano

Dokładnie - Vorek dobrze prawi - niech każdy sobie sam kadry i światła ustawia.

 

 

EDIT:

heh, wątek się szybciej rozwija niż "autodesk acquires maya" na cgtalku :)

Napisano

tylko nie szalejcie panowie! nie mam ochoty renderować szklanych domów czy miast tylko dlatego że chcecie zobaczyć kaustyki po 1800 odbiciach :]

Napisano

ja proponuję ten model lub coś w tym stylu :) (ze strony Jeffa Pattona)

 

IES-sun.jpg

 

Pozdro

Napisano

AGmakonts, wielkie dzięki za propozycję z wazonikami. :)

EDIT: Vorek, Twoja propozycja Ateny też jest niezła.

Napisano
  • Autor

Ej spokojnie, dodałem właśnie kieliszek na którym możecie experymentować, mam nadzieje że wam wystarczy !! a jak nie to ja usówam ten wątek :P , Specialnie nie dawaliśmy skomplikowanych modeli by rendering trwał krótko a wy Miasta Szkła chcecie renderować...heheh... pomyślcie o tych co mają Celerona 300 mhz i Gf2.... MYŚLICIE TYLKO O SOBIE !!

Napisano

wyluzuj niech każdy robi na takim modelu jaki mu odpowiada pzreciez jak na jednym będzie wyglądac ładnie to i na innym

Napisano

nie no chłopie nie puszczaj nam tu focha. jak sam widzisz chcemy modelu a nie primitywa z maxa. wiem, że ładnie na nim wychodzą kaustyki ale na skomplikowanych obiektach wychodzą one jeszcze ładniej. propozycja moja jest taka:

modele dwa:

1. Kieliszek Falcona

2. Atena Vorka

 

Niech każdy wybiera: kto ma silniejszy sprzęt (np: SGI) bierze Atenę, kto ma 486 bierze kieliszek.

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

JoesMAXfish.jpg

a może Fisha z 3dkingdom??

Napisano
  • Autor

Hehe :D:D no to daje kieliszek no i licze na to ze się jakoś wykażecie... Niech wszyscy robią na jendym modelu bo wtedy będzie klarowne porównanie :)

Napisano
  • Autor

Noooo niemoge z wami... Same propozycje, a ja tu widze tylko jedną osobę która coś zrobił... JUTRO DO TEGO POSTA DODAM FAZĘ 3, CZYLI CAŁY BAREK !! mam nadzieję ze zapotrzebowanie na zaawanosowany Contest się zaspokoji, bo w barku będize pare kieliszków, wszystko trzeba będzie otexturować i dodać Globalną lluminacje... Hehe, zobaczymy kto sobie z tym poradzi :D:D Błahahahahaha ]:->

 

P.S. Barek mam juz gotowy ale niechce mi sie go zamieszczać, wsyztsko zorbie jutro :)

Napisano

OK Na początek bez cudów taki speedzik :)

 

Z tą scenką to przesada, chodzi poprostu o ciekawszy model.

 

kieliszek1.jpg

 

ustawienia2.gif

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

Fajne Fajne, nice HDR :D:D tylko napisz jeszcze w jakim renderze to zrobiłeś... bo nie którzy może się nie kapną :p

Napisano

Mental Ray :]

Vorek: opowiedz jeszcze coś o światłach, materiałach etc.

 

Pozdrawiam

Napisano

widać po ustawieniach, że to vray :]

model kieliszka m się nie podoba :[

Napisano
  • Autor

HEHE, Mental Ray ?? V-Ray ?? :D:D Moiim zdaniem to Mental Jest :) xeav - Kielisze to kieliszek :D co byś w nim zmienił :D:D ja go idealnie odwzorowałem od mojego kieliszka w barq :p

Napisano

xeav niezły żart:P

a kieliszek no jak kieliszek, mówiełem niehc kazdy robi na swoim modelu ale mnię nigdy nikt nie słucha :(

Napisano
  • Autor

Jak każdy będzie robił na własnym modelu to będzie lekki bajzel , nie będzie można porównać tak dobrze i wogole... Jutro dodam barek i zobaczysz, będzie fajnie :]

Napisano
  • Autor

Jestem bardzo zawiedziony aktualnymi wynikami ankiety... ;(;(;(;( Nikt nie używa finalRendera, przecież to jest Taki Power Full Tull że sie nie da :D:D ja w nim robie i dla mnie on jest świetny poprostu, probowałem V-Ray'a ale on jest wolniejszy od fR :)

Napisano

RA - huehuehue dzięki :D

tweety - światła MRAreaSpot z decay na iverse square, raytrace shadows, arealight-disc. Potem wrzuce umiejscowienie chociaż to żadne czary ;) Materiał - Glass(physic phen) - przynajmniej narazie.

 

Żeby nie było wątpliwości - render: Mental Ray 3.4

 

kieliszek2.jpg

 

kieliszek3.jpg

 

mały teścik z real-flow

kieliszek4.jpg

 

Ustawienia dal pierwszego renderka, drugi ma zmniejszony radius kaustyk do 0,2 i zwiększone energy do 0,8

ust_kiel2.gif

 

 

Koniec na dzisiaj :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Wow i znów pięknie :D Jak narazie the best Bravo bravo !!

Myśle ze tez cos tu od siebie dodam ale to juz jutro :p

Napisano

Właśnie teraz mam opad szczeny. o_O

Widać, że napracowałeś się na to 6 w "Promocji" :D

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

dopiero teraz wczytałem się w opis: kiedy robisz materiały mental ray z glass(lume)? to znacznie ciekawsze niż ten zwykły Glass(Physic Phen).

Napisano

tweety - materiałami się będę bawił, już mam parę pomysłów :)

 

Co do real-flow'a to jest to program stand-alone, do maxa jest tylko plugin umożliwijący impor t cząsteczek. Ja narazie używam export mesh z r-f (mam tylko demko ;) ) Dzisiaj chyba się wkońcu zabiorę za algebrę ale może uda im się coś jeszcze wrzucić w nocy.

 

Pozdrawiam

Napisano

no no vorek!! tymasz maxa 7 czy 8?? bo nie wyczytalem z postow

tak trzymaj.......

tez cos wrzuce dzisiaj

co sie dzieje zadnego(prawie) renderu w vray'u tylko sam mental!!

:)

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności