Skocz do zawartości

Caustics Contest - Znowu Ruszamy!


naeq

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??  

127 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 493
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No już zmieniłem :] A co do modeli, specialnie takie są , poniewaz na Turus Knot fajnie wychodzi Kaustyka, a nie chcialiśmy robić modeli ktore są zaawansowane, bo rendering by trwał długo...( a mieliśmy dac fajny kieliszek, ale zostało na tym :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jako że scenka udostępniona jest nieco pokaszaniona, mam nadzieję że autor wątku nie będzie miał nic przeciwko jeżeli użyje swojej i na nieco innych zasadach, przynjamniej teraz :) Wkońcu chodzi o to żeby się czegoś ciekawego dowiedzieć :)

 

Mały teścik kształtu kaustyk od rodzaju shadera użytego do emisji fotonów i materiału.

 

Silnik: mental ray 3.4

 

render 1.

Materiał glass(phyisc phenomena)

glass_physic.jpg

 

render 2.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: base

mental_glasslume_basic.jpg

 

render 3.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: dielectric

mental_glasslume_dialectric.jpg

 

render 4.

Materiał standard;

Mental ray connection:

surface: metal(lume)

photon: base

metal_lume_base.jpg

 

Ustawienia indirect illumination:

 

ustawienia.gif

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję wogóle nie robić jakieś bazowej scenki. Jeżeli komuś się uda uzyskać jakiś ciekawy efekt to wrzuca razem z ustawieniami. Nie będzie wtedy problemów z softem czy zepsutą geometrią w zamieszczonych scenkach ;) Ale to jest tylko propozycja.

 

tweety - dzięki

nielot - to do mnie ?:) Jezeli tak to czasy renderów średnio ok 4-5 min.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Hej Hej, spokojnie !!

 

1. Fajne renderki Kaustyki, no ale wolał bym byście bazowali na zrobionej przez nas scenie, by było porównanie...

 

2. Jak to, przecież w scenie są i kamery i światła !! wszystko jest :) neiweim czemu u ciebienie ma...

 

3. Dodaje wersje OBJ oraz MAX(3dsmax8)

 

Mam nadzieje że wszytsko poprawiłem, Powodzenia !!!!

P.S. Jak ktoś ma możliwość niech scecę MAX przekonwertuje do wersji 7 oraz 6 by używtkownicy starszych wersji mogli też się cieszyć... HEHE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGmakonts: łąduj scenkę i rób w Vrayu! Przecież to jest test kaustyk różnych silników rednerujących.

 

[ciach]

proponuję zostawić goły obiekt i tak jak w light contest niech każdy użyje swoich świateł oświetlając tego torusa. najlepszy byłby widok podobny do tego redneru u Vorka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli oświetlenie też ma być zachowane ze scenki ? no to nie poszalejemy... spoty się bardziej do caustyk nadają. Zaraz spróbuję coś wykombinować :)

 

No i jedna wielka prośba co do pierwszego postu: jeden rozmiar czcionki, najlepiej defaultowy, błagam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom wtedy to ja chyba nawet się przełamie i cosik zrobie:P proponuje jakiś model co by nie był zbyt skomplikowany ale dawał możliwości popisu jak chcecie to moge wstawić pare wazoników, jak sie render skończy

 

EDIT: no to tak wpozo

PS: co tym masz za zboczenie z tymi fontami w tamtych postach gigant, w podpisie gigant:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej spokojnie, dodałem właśnie kieliszek na którym możecie experymentować, mam nadzieje że wam wystarczy !! a jak nie to ja usówam ten wątek :P , Specialnie nie dawaliśmy skomplikowanych modeli by rendering trwał krótko a wy Miasta Szkła chcecie renderować...heheh... pomyślcie o tych co mają Celerona 300 mhz i Gf2.... MYŚLICIE TYLKO O SOBIE !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no chłopie nie puszczaj nam tu focha. jak sam widzisz chcemy modelu a nie primitywa z maxa. wiem, że ładnie na nim wychodzą kaustyki ale na skomplikowanych obiektach wychodzą one jeszcze ładniej. propozycja moja jest taka:

modele dwa:

1. Kieliszek Falcona

2. Atena Vorka

 

Niech każdy wybiera: kto ma silniejszy sprzęt (np: SGI) bierze Atenę, kto ma 486 bierze kieliszek.

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

JoesMAXfish.jpg

a może Fisha z 3dkingdom??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo niemoge z wami... Same propozycje, a ja tu widze tylko jedną osobę która coś zrobił... JUTRO DO TEGO POSTA DODAM FAZĘ 3, CZYLI CAŁY BAREK !! mam nadzieję ze zapotrzebowanie na zaawanosowany Contest się zaspokoji, bo w barku będize pare kieliszków, wszystko trzeba będzie otexturować i dodać Globalną lluminacje... Hehe, zobaczymy kto sobie z tym poradzi :D:D Błahahahahaha ]:->

 

P.S. Barek mam juz gotowy ale niechce mi sie go zamieszczać, wsyztsko zorbie jutro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo zawiedziony aktualnymi wynikami ankiety... ;(;(;(;( Nikt nie używa finalRendera, przecież to jest Taki Power Full Tull że sie nie da :D:D ja w nim robie i dla mnie on jest świetny poprostu, probowałem V-Ray'a ale on jest wolniejszy od fR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA - huehuehue dzięki :D

tweety - światła MRAreaSpot z decay na iverse square, raytrace shadows, arealight-disc. Potem wrzuce umiejscowienie chociaż to żadne czary ;) Materiał - Glass(physic phen) - przynajmniej narazie.

 

Żeby nie było wątpliwości - render: Mental Ray 3.4

 

kieliszek2.jpg

 

kieliszek3.jpg

 

mały teścik z real-flow

kieliszek4.jpg

 

Ustawienia dal pierwszego renderka, drugi ma zmniejszony radius kaustyk do 0,2 i zwiększone energy do 0,8

ust_kiel2.gif

 

 

Koniec na dzisiaj :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie teraz mam opad szczeny. o_O

Widać, że napracowałeś się na to 6 w "Promocji" :D

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

dopiero teraz wczytałem się w opis: kiedy robisz materiały mental ray z glass(lume)? to znacznie ciekawsze niż ten zwykły Glass(Physic Phen).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety - materiałami się będę bawił, już mam parę pomysłów :)

 

Co do real-flow'a to jest to program stand-alone, do maxa jest tylko plugin umożliwijący impor t cząsteczek. Ja narazie używam export mesh z r-f (mam tylko demko ;) ) Dzisiaj chyba się wkońcu zabiorę za algebrę ale może uda im się coś jeszcze wrzucić w nocy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności