arcade Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Siemka :D wystartowałem w konkursie na cgchat :) http://www.cgchat.com/forum/showthread.php?s=&threadid=23330 mam zamiar zrobić tą seksowną panienkę i głównego bossa dla niej do pokonania. Wiem że to trochę wysokie progi ;) ale w takich konkursach można się wiele nauczyć, mam nadzieję że uda mi się skończyć te postacie na czas :/ Tutaj będę zamieszczał WIPy z ich tworzenia - bardzo liczę na wasze komentarze i pomoc z waszej strony :) Muszę w końcu pokazać że szkoła max3d.pl rządzi :D A już widzę że realizacja tych konceptów będzie mocno problematyczna -> dziewczynę muszę zmieścić w 2000 poly i 512 mapki, natomiast złego bossa w 3500 poly i mapki 1024... Koncept bossa zarzucam tylko po to, żeby wam pokazać o co mi chodzi... Będę musiał jeszcze nad nim posiedzieć - na razie wygląda za mało groźnie, zbyt misiowato, za mało brzydki jest :P pozdro :D BTW -> jak ktoś ma jakieś dobre referki dla babki (najlepiej fotki nago z 3 rzutów - mniam ;)) To bardzo chętnie się zaopiekuję :D
kurt_hectic Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 to tylko ja nie umiem rysowac :| ?... nice ziom.
ftorek Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 wporzo - powodzenia na poczatek zycze co do konceptow - spx - mi sie podoba - dorob potworowi zebiska i od razu bedzie duzo grozniejszy :D pozdro
AGmakonts Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 zebiska i koniecznie wiele ran i zadrapań, może urwij mu połowe głowy coby mózg widac było?;> no i oblej go sluzem jakimś
trident Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 koncepty mi sie widza_ Mysle ze boss bedzie grozniejszy z bardziej muskularnymi rekami, zamienil bym mu rowniez ten jego wredny usmiech na cos bardziej groznego (zmarszczony pysk i pokazane kly, zeby) no i te wielkie sutki wygladaja jak cumle od butelek dla niemowlaka:). A ta kobitke uggh znaczy sie laseczke, nastolatke czy jak ja tam zwal troszke bym wyciagnol (wyzsza) bardziej szczupla ala manga. zycze powodzenia w bitwie, i nowych doswiadczen... pzdr
Por@szek Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Przylaczam sie do eMPecka (znowu?!) i pozdrawiam.
arcade Posted November 19, 2005 Author Posted November 19, 2005 Ufff... dzięki chłopaki :D nie spodziewałem się takiego odzewu... co za odpowiedzialność teraz na mnie spoczeła... ;) Nie przesadzajcie z życzeniami, sukces będzie jak skończę ;) koncept monsterka -> no myślę intensywnie, ale chyba zmienie w 100%... myśli mi się taki belzebub jak z Dooma III - coś w tym stylu może. Updety wkrótce :) pozdro i dzięki :)
Shogun 3D Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Fajny pomysł. Życzę poiwodzenia i trzymam kciuki. :)
arcade Posted November 20, 2005 Author Posted November 20, 2005 heh, no to chyba skończyłem model laski - 1960 trisów, limit był na 2000, jak pisałem wyżej. Po raz pierwszy modelowałem kobietę więc trochę sie nabiedziłem z tym wszystkim... Musze znaleść jakąś dziewczynę która byłaby skłonna posłużyć mi jako model edukacyjny do nauki kobiecej anatomii hyhy ;) Unwrap to będzie masakra :/ wszystko to musi być na jednej teksturze :/ no ale damy rade ;) Piszcie jak wam sie widzi i co ewentualnie zmienić :) pozdro 600 :)
BLADE Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 heh boss ma sutki jak wentylki od kamaza..... :)
kap00ch Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 to cos na glowie...helm zalozmy niezbyt mi sie podoba...to znaczy taki toporny niezbyt pasuje do kobiety :> w kazdym badz razie front wg mnie nieco razi:] co do reszty wyglada w ok poza: >pasem, co to za dziwna przerwa? laczenie miedzy pancerzami czy cos? bo wyglada dziwnie...a jesli to pancerze to nie wiem jak ona sie bedzie zginac:/ >to samo zgiecie kolan, masz tam tak dziwna siatke ze to chyba za ladnie sie nie zegnie...zakladam ze ten kwadrat z prodzu to jakis nakollenik, a jesli tak to lepiej go 'podciac' wczesniej zeby wystawal nad prawdziwe kolana, bedzie sie ladnie zginac a efekt bedzie lepszy, no i z tylu kolana zgiecie lepiej zrobic tak jak zrobiles zgiecie reki >buty wygladaja strasznie topornie...a moze to tylko wrazenie...nie tym punktem sie nie sugeruj:P ogolem jak sie patrzy to wyglada na to ze za duzo trisow wpakowales w gore postaci (kolnierz przy szyi, sama twarz itp... Ale ogolem wyglada spoko :] poza tym ze moga byc problemy ze zgieciami jak juz wposmnialem pozdro i powodzenia ps. ogolem trochu sie zawiesilem i teraz porownalem to z konceptem:O i tak odwoluje slowa dt 'helmu' :p jak to sa wlosy to ok, tyle ze tylna czesc fryza jest totalnie nieruchoma, a co za tym idzie , mozesz spokojnie pozbyc sie czesci trisow glowy pod wlosami :> A sprawa dt kolan i pasa patrz wyzej tylko zapomnij o pancerzu:P
sauax Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 od konceptu znacznie schudla i gdzie te seksy paski na udach i wojakowe buty?:P bez nich zaczyna isc bardziej w buisness woman. Pikna siateczka, waitin for teksturka. ile triangow dales na same galki oczne? edit : heheh kapooch dalismy posta w tym samym czasie 19:05 i tego samego 101 :))) beka a ten jej "kask" to nie kask tylko wloski i nie zbroje tylko koszulki - zreszta zobacz koncept na 1page pozdro
arcade Posted November 20, 2005 Author Posted November 20, 2005 hehe, Widze że interpretacja mojego konceptu powoduje pewne trudności -> dlatego daję od razu referencje /inspiracje do tekstur, może w ten sposób trochę objaśnię. Kap00ch -> lol, ale namotałeś ;) Aż już nie wiem na oc mam odpowiadać a na co nie ;) -> nie, to nie są nakolanniki, tylko kolana... Pas - to po prostu jest miejsce gdzie kończy się skurzana kurtka a zaczyna sie sukienka. saux -> ano... trochę mi wyrosła ;) Sexy paski na udach to paski od pończoch - będą na teksturze ;) Wojskowe buty - to nigdy nie miały być typowe glany, ale raczej coś takiego jak skurzane buty w obrazku na górze. Na każdą gałkę oczną dałem po 48 tri. Każda z nich to sphere z 8 segmentami. pozdrawiam :)
kap00ch Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 ufff...no zamotalem :P co do pasa to nie wiem czy jest sens robic taka przerwe, utrodni riggowanie i animacje, a korszysci wizualnych raczej z niej nie bedzie:P
_michal Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Buzia taka pociągła jakaś. Niezbyt urodziwa ta dziewoja. Stawy masz dziwne, ni w pięć, ni w dziewięć, looknij w http://www.xcloud.net, jak koleś zrobił stawy - całkiem fajny patent, do Twojego polycountu jak znalazł (w dziale study są dwie pedeefki). Poza tym, całkiem ładny modelik.
sauax Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 w dziale study są dwie pedeefki Poza tym, całkiem ładny modelik. daj najpierw jakies pdfki do koreanskiego :P
_michal Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Obrazki mówią same za siebie. Tylko z nich można dużo wynieść, i język jest absolutnie zbędny.
arcade Posted November 21, 2005 Author Posted November 21, 2005 ->Kap00ch, tam nie ma żadnej przerwy, tylko polygony idą w inną stronę... ->empeck -> nom, pięknością to ona nie grzeszy... Nie udało mi się jej ładnej buzi zrobić, chociaż to co teraz jest to już trzecie podejście... Obawiam sie że do końca tej bitwy moge męczyć jej buźkę a i tak efekt nie będzie zadowalający :/ Niżej daje zbliżenie, jak ktoś coś ma co może mi z tą buźką pomóc to wrzucać :D co do stawów to dzięki za linka, znałem już tego tutka, ale sprawdze jeszcze raz jak tam stawy zostały rozwiązane... Chociaż nie ukrywam że moje kolana zerżnełem na żywca z b1II (model b1II) nie wiem jak sie będą deformowały, ale imo bardzo ładnie wydobywają kolano. pozdrawiam :)
arcade Posted November 21, 2005 Author Posted November 21, 2005 dzięki Klicek :) Ale niestety tylko ten pierwszy jest mój ;) ten drugi to model b1II - edytowałem już posta żeby nikt się nie pomylił.
darkelf Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 jak dla mnie malo plastycznie, glowa ssie. ta fryzura towogle, wez tam pare trojkatow dodaj.
Por@szek Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Ziomus taka drobna osobista rada, zanim sie zabierzesz za takie projekty pomodeluj sobie zwykle postacie zgodnie z anatomia, zaznajom sie z nia, bedzie Ci o wiele latwiej. Prawie w kazdym twoim modelu wychodza bledy w anatomii. Budowa twarzy, ciala. Popatrz pocwicz, zanim zabierzesz sie za konceptowanie i robienie modeli wedlig wlasnego konceptu a tym bardzziej z glowy, bo musialbys miec niezlego experienca aby postac zrobic z tego konceptu co przedstawiles, chyba ze dla siebie jeszcze t-pose zmalowales.
arcade Posted November 22, 2005 Author Posted November 22, 2005 Darkelf :P na głowie będzie tekst za alfą, zobaczymy jak to wyjdzie... Jak kipesko to będę jeszcze to cioł. Por@szek -> Nie kminię za bardzo tego co napisałeś... Przecież po to to robię żeby się nauczyć. Jeżeli chodzi Ci o referki to korzystam z innych, dopiero jak mam ogólby zarys postaci dodaje szczegóły typowe dla danego konceptu. Tak samo zriobiłem z Wolverinem. Koncept jest jaki jest, bo chciałem sobie wymodelować panne low -> nigdy tego nie robiłem. A start w konkursie to zawsze dodatkowy doping (żeby się przynajmniej nie ośmieszyć)... A model babki 2k i potworka 3,5K to naprawdę nie są jakieś mega projekty ;) pozdrawiam :)
kurt_hectic Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 moim zdaniem: 1) rozciagnij ja w pionie 2) zmniejsz troche leb i gitara;) keep going!
arcade Posted November 28, 2005 Author Posted November 28, 2005 dzięki :) update :D Wip tekstury... Na pewno będę jeszcze poprawiał malował kurtkę - jest tylko zaczęta i pistolety - te są wogule nie zaczęte :) No i ostateczny koncept głównego bossa :D lol, nie wiem jeszcze czy bat zostanie... To może jednak za bardzo obsceniczne będzie... No ale mam taką wizję :P. pozdrawiam :)
_michal Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Buzię to Ty dopiero zacząłeś, looknij na Mistrza: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/b1ll/goth_fwip.jpg Poza tym jakaś taka pociągła, by nie powiedzieć 'końska' ta laska (z twarzy). Ogólnie nie jest źle, ale dużo jeszcze malowania przed Tobą.
arcade Posted November 28, 2005 Author Posted November 28, 2005 nieeeee... porównywanie mojej texturki do wypasu B1II to cios poniżej pasa ;) heh, no już tą pociągłą twarz trochę pomęczyłem, widać niewystarczająco... Tak szczeże to byłem tak podłamany tą buźką że chciałem już zaczynać model od nowa :) No ale zdecydowałem się jednak brnąć dalej :> spoko, powalczę z nią jeszcze choć marnie widze swoje szanse w tym starciu ;) pozdro
Guest Marioza Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 nie no empeck pojechales po calosci ;), jak patrze czasem na te dzielka ktore ten gosc wyposzcza spod swoich rączek to mnie samemu chce sie płakać, a co do kolegi ziomusia i jego vyrtualnej laski : )) to od szyji w doł mozna ją jeszcze przyjjąć ale glowa nie obraż sie jest straszna, ma wytrzeszcz, nie ma detalu na texturze twarzy wyglada to jak jednokolrowe, irokez nie bardzo pasuje do do reszty wlosów, jesli juz czub to zrob jej reszte wlosow na meszek czyli gola czacha z texturą krotko sciętych przy skorze wlosow, a najlepeij jak by miala tzw grandżową fryzure bo punk juz dawno nie modny, jak dorastalem to juz wychodzil z tzw mody ;), pozatym jesli ma miec taki agresywny wizerunek to troche nie gra to z jej twarzą taką cielęco zdziwioną, moze obniz jej troche luki brwiowe i podwyzsz konciki ust daj jej troche agresywnosci do tego ubioru, mozesz poekspreymentowc z wlaczona texturą w vjuporcie bedzie lepeij widac zmiane fizjonmi twarzy moze bedzi ci latwiej nadac jej odpowiednią rzezbę
_michal Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Spokojnie, jak ja je oglądam to też mam depresję :)
trident Posted December 3, 2005 Posted December 3, 2005 Jak juz bylo wspomniane to od szyji w dol nic do zarzucenia (glowa - jakos nie pasuje do reszty), wiadomo ze nie poziom mistrzow (no ale ta pracka to dla treningu) pociesze Cie i mysle ze dobrze sie zapowiadasz jeszcze kilkanascie takich i od twoich pracek bedzie mozna brac wytyczne jakosci... Moim zdaniem model robi dobre wrazenie jestem na tak... Koniec słodzenia do roboty, dłubać poligony pozdro
arcade Posted December 4, 2005 Author Posted December 4, 2005 hehe dzięki za komentsy i porady :D RK -> heh, spoko, Niestety ja zaczynam od zera ;) Tzn. zrobię od początku to wszystko bo jestem mocno zawiedziony wyglądem tej babki. Mam nadzieję że jeszcze zdążę zrobić to porządnie do deadlinu tego konkursu. Powodzenia RK, stworzymy tam front Polskich Historyków Sztuki hehe ;) pozdro
Por@szek Posted December 11, 2005 Posted December 11, 2005 Jakis progress moze?? Ziomus opuszczasz sie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now