Lukasz_D Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Tu będę umieszczał moje prace ... Na początek pierwsza praca „Hantelka” - nie ma w niej może nic nadzwyczajnego ale to moja pierwsza praca z użyciem VRay.
piotrek Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 hmm, szczerze mówiąc niebardzo wyszły shadery. Np. ta rurka na zbyt duży reflect. Ale jeśli to pierwsza pracka renderowana w vrayu to się nie czepiam :] Kolejne będą napewno coraz to lepsze. pozdr
polka dot Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 a czy vray ma wpływ na modele? postaraj się bardziej może :)
xeav Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 na 1 i 2 podłoża są niskiej rozdzielczości. Njalepszy to chyba shader czajniczka :]
miwt Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 ja takze obstawiam ze szklana rurka wiec nie pocwiczysz sobie raczej:p...tylko czajnik mnie przekonuje choc render tam zdecydowanie za cimeny:)
Gedeon Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Model hantelki jest ładny. Rendery jak na pierwszy raz to nawet mogą być...
JunioR Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 yyyy ta rączka jest ze szkła?! a tak po za tym to trzeci render kiepski, daj mocniejsze swiatło.
Lukasz_D Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 Ta rurka – jest szklana ... a umieściłem jeszcze jedną prackę. A za kilka dni postaram się już coś "konkretnego" zrobić :) (to ostatnie zdjęcie to musiałem zmniejszyć i zmienic na jpeg i troche sie .... ale jeszcze nad nim popracuje)
Ardeni Napisano 5 Grudzień 2005 Napisano 5 Grudzień 2005 ztego wszystkiego podoba mi sie tylko ta szklanka, ladny shader
Lukasz_D Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Witam po ponad siedmiu godzinach renderingu otrzymałem takie coś – wiem że nie jest to jeszcze full real, ale to jest pierwszy krok żeby wreszcie zaczęło mi coś wychodzić …
Chalek Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 pokaz ustawienia, bo 7 godzin na taki obrazek, to duuuuzo za duzo. A do full real niestety tez duzo brakuje. Pokaz swiatla, ustawienie vraya i materialy.
piotrek Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Mapowanie jest okropne - sufit, ściany, łóżko... Szkoda, że nie ma widoczku za oknem.
Gedeon Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 Full real to nie jest ale tez nie jest nie full real. Podobała mi się szklaneczka... W sam raz na jedną whisky...
dariusz Napisano 21 Grudzień 2005 Napisano 21 Grudzień 2005 no ten o wiele lepszy i nawet shader aluminium niezly
TrojkaT Napisano 21 Grudzień 2005 Napisano 21 Grudzień 2005 nic mi sie nie podoba, chyba jestem juz zmeczony ;( room mzoe byc ;p
Kuciel Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 nadal kiepski stylista i stolarka tez lezy malo obiektow jest twoich, tak mi sie zdaje ze je poprostu ukladasz i wciskasz render...
Lukasz_D Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 Dywan bym zrobił z VRayFur, ale się nie chciało renderować... Więc ta sama scena, ale dodałem kilka rzeczy na półkę i zmieniłem kolor - nie lubię przesady...
OverRide Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Czemu rendery u Ciebie tak długo trwają. Szklanka renderowała się ponad godzine ?!
Dmk Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Może ma ATARI :D :P Tych pierwszych renderów to nie ma co oceniać tak Ci powiem, ten ostatni, czyli ta wizualka, tu już można coś powiedzieć, ogólnie miłe dla oka, jednak te półki są dziwne i te obrazy też... Czy okno jest zaraz na lewej ścianie ? Bo w tym ujęciu nic nie widzę, a cienie padają jakby to lewa ściana je emitowała (w prawą stornę). Jedyne jednak co mnie bardzo razi to te trzy Teapoty na półkach, skasuj je ! ;) A fotel i kanapa ładne.
Lukasz_D Napisano 9 Marzec 2006 Autor Napisano 9 Marzec 2006 Wczoraj zrobiłem coś takiego ale jeszcze musze nad tym popracować ...
JohnZi Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 no popracuj jeszcze bo ta skora zdecydowanie za ciemna wyszla;]
Master Kiełbaster Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 czemu stół leży do góry nogami? :P na skóre daj jakąś texturkę
tpiatek Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Mówicie skóra za ciemna .. szkoda że ta skóra jest z tutoriala :/
Lukasz_D Napisano 10 Marzec 2006 Autor Napisano 10 Marzec 2006 A skąd wiesz że z tutka ?? Jest gdzieś napisane ?? A może sam do tego doszedłem ?
mkk3a Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 a kto powiedział, że rozwiązanie podane w tutorialu jest najlepsze i jedyne słuszne? (tez uważam, ze ta skora za ciemna)
schottkey Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Pierwsze bylo lepsze. Ta skora ma za duzego bumpa, ze slonia musialaby byc zdarta chyba. No i caly czas sie zastanawiam co robi tektura na podlodze ;) W pierwszym swiatlo i klimat byly niezle.
artsoon BSt Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 a mi tam sie podoba heh moze i tam za ciemna ale moze mam tez zacme hehe i nie widze ciemnosci tej calej skory he ta ostatnia praca hmm dziwna poka perspektywe tego fotela he :D
Lis Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 Titling(czy jakoś tak). i brzydka teksturka. Ale szklaneczka gitezzzzz!
Derfalon Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Oceniając te wszystkie prace to podoba mi sie szkalneczka. Reszta jakby na szybko robiona. Może warto byłoby troche dłużej nad tymi scenkami popracować bo stylistycznie mi sie podobają.
JohnZi Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 hehe fajna texturka kawusi:P, na pierwszym obrazku za maly bump podlogi, a na drugim za duzy:D, aha i niebieska wersja dla mnie lepiej sie w sumie prezentuje, pozdro:]
hkropinski Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 coraz leprze te modele, ale materialy slabe, pozdr
powelt Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 A mi sie znowu wersja z czarnym kubkiem bardziej podoba:P Pozdro:)
piksar Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 podstawa monitora napewno taka gruba w stosunku do szerokosci ramki monitora ? nóż słaby (materiały)
Lukasz_D Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Myślałem o czymś innym ale wyszło tak ... pozniej umieszcze inne ...
patry Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 heh, fajny samochodzik :) Sznurek to rope z reactora?
Rekomendowane odpowiedzi