Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow, świetne materiały:) Tło nie jest aż tak tragiczne, jak mówili poprzednicy, ale faktycznie przydałby się większy render.

 

Baldack: Może command & conquer?:P

Napisano

Witam

dzieki za kometarze

 

odpowiadam na wszystkie pytania :

 

- C&C - krytyki i kometarze (critics and comments) nie moj wymysl - tak sie przyjelo w anglojezycznych forach

 

- Material na pokretla to spiralny gesty bump na reflect channnel i podciagniety antialiasing ( w tym wypadku Adaptive Subdivision ze zmienionymi wartosciami) tak zeby to wylapal

 

- uzywam vraya

 

to chyba wszystko...

Napisano
Argh, super, daj mi to HDRI :)

 

HDRI najbardziej standardowa jakie sa dostepne :) czy komus cos mowi ? - kitchen_probe.hdr ??? :)

 

Mam jeszcze pytanko do "manioli" ktorzy juz sie bawili w sprzet grajacy (:)))).... bede musial zrobic tez kolumny ale nie wiem - i to jest pytanie - skad wziac clip mape siatki glosnika !?!?!?!?!

 

dz :)

pozdr

Napisano

ja wiem czy az tak pro - tzn nie będe user friendly - jest ładnie itd - ale pare rzeczy kuleje imo: siateczka odstrasza, przednia szufladka tego po prawej jakas dziwna, otoczenie dziwne - srebrny shader i gałki ładnie wyszły - jesli bedziesz chciał to wsadzic do wizki to juz tak sie prezentowac nie bedzie :] kolorystycznie to ten z niebieskim tłem lepiej sie prezentuje - tak 4.6 choc wejscie na forum pamietam i było naprawde dobre - kontynuuj.

Napisano

witam

 

to nie jest anima. w czasie texturowania i robienia probek renderow uznalem ze warto to wyrenderowac w HI-REs. .... I to tez nie jest klasyczny m-blur. zrobilem to zeby wprowadzic do sceny troche dynamiki. jesli sie udalo - ok :) jesli nie - trudno :( ....na drugi raz bedzie lepiej ...

Jak juz decyduje sie renderowac takie rzeczy to wylacznie po to zeby eksperymentowac. :)

.... dobrze ze nikt nie podsunal pomyslu z "camera correction" :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności