Napisano 6 Styczeń 200619 l Witam wszystkich zamieszczam sprzet ktory ostatnio zrobilem Z gory dzieki za C&C :) Pozdrawiam
Napisano 6 Styczeń 200619 l ładne materiały i model fajnie oświetliłeś szkoda tylko ze taki mały render
Napisano 6 Styczeń 200619 l Wow, świetne materiały:) Tło nie jest aż tak tragiczne, jak mówili poprzednicy, ale faktycznie przydałby się większy render. Baldack: Może command & conquer?:P
Napisano 6 Styczeń 200619 l Sama wieża dobra tylko to tło jest zbyt rozmyte i podłoże mogłoby być lepsze bo to wszystko psuje trochę scenę.
Napisano 6 Styczeń 200619 l Jak zrobiles material pokretla do poglasniania ze ma takie "rysy od srodka na zewnatrz" ?
Napisano 7 Styczeń 200619 l Autor Witam dzieki za kometarze odpowiadam na wszystkie pytania : - C&C - krytyki i kometarze (critics and comments) nie moj wymysl - tak sie przyjelo w anglojezycznych forach - Material na pokretla to spiralny gesty bump na reflect channnel i podciagniety antialiasing ( w tym wypadku Adaptive Subdivision ze zmienionymi wartosciami) tak zeby to wylapal - uzywam vraya to chyba wszystko...
Napisano 7 Styczeń 200619 l Model, materiały, oświtlenie i render bardzo fajne. Tylko z siatką chyba coś nie tak, ale to w sumie nie ma znaczenia. :)
Napisano 7 Styczeń 200619 l Autor Argh, super, daj mi to HDRI :) HDRI najbardziej standardowa jakie sa dostepne :) czy komus cos mowi ? - kitchen_probe.hdr ??? :) Mam jeszcze pytanko do "manioli" ktorzy juz sie bawili w sprzet grajacy (:)))).... bede musial zrobic tez kolumny ale nie wiem - i to jest pytanie - skad wziac clip mape siatki glosnika !?!?!?!?! dz :) pozdr
Napisano 7 Styczeń 200619 l ja wiem czy az tak pro - tzn nie będe user friendly - jest ładnie itd - ale pare rzeczy kuleje imo: siateczka odstrasza, przednia szufladka tego po prawej jakas dziwna, otoczenie dziwne - srebrny shader i gałki ładnie wyszły - jesli bedziesz chciał to wsadzic do wizki to juz tak sie prezentowac nie bedzie :] kolorystycznie to ten z niebieskim tłem lepiej sie prezentuje - tak 4.6 choc wejscie na forum pamietam i było naprawde dobre - kontynuuj.
Napisano 7 Styczeń 200619 l skad wziac clip mape siatki glosnika !?!?!?!?! no nie wiem ja na przykład namalowałem i jest super :)
Napisano 9 Styczeń 200619 l to chy ba napewno m blur ale wygląda fajnie, szkoda że nie ma co grać muzyki z tego czegoś, gdzie kolumienki?:P
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor witam to nie jest anima. w czasie texturowania i robienia probek renderow uznalem ze warto to wyrenderowac w HI-REs. .... I to tez nie jest klasyczny m-blur. zrobilem to zeby wprowadzic do sceny troche dynamiki. jesli sie udalo - ok :) jesli nie - trudno :( ....na drugi raz bedzie lepiej ... Jak juz decyduje sie renderowac takie rzeczy to wylacznie po to zeby eksperymentowac. :) .... dobrze ze nikt nie podsunal pomyslu z "camera correction" :)
Napisano 10 Styczeń 200619 l jesli mozna prosiłbym o screena materiałów i ustawienia vraya - dla mnie piekna robota :) pozdr giorgione
Napisano 11 Styczeń 200619 l jak dla mnie bomba :) nie skomplikowany model.. a jak fajnie pokazany.. talent i tyle :) gratuluję . Ps. dzięki za printy vraya .
Napisano 17 Luty 200619 l S U P E R ! Bardzo bardzo mi se podoba model, gratuluje... tylko zgadzam sie że tło takie nijakie =P
Napisano 17 Luty 200619 l sprzet grajacy bardzo ladny. przydal mi sie opis ustawien.BTW jaką masz wersje v-raya?? bo ja pół opcji nie mam:(