Skocz do zawartości

minibitwa 2: maszyna wojenna [ziomuś]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heja :)

Zamieszczam tutaj swój wątek żeby pokazać że staruję w tej bitwie, chociaż od razu mówię że tym razem naprawdę nie mam czasu i do 20 najprawdopodobniej nie ruszę tematu :( Potem postaram się dogonić resztę, jak wyjdzie zobaczymy w praniu...

 

Tutaj jest mój koncept:

konceptkopia2ac.jpg

 

Powodzenia wszystkim startującym :)

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

KoNeO -> tak, koncept jest mój, dzięki :)

Barton -> dzięki

 

OK, zaczełem robić dzisiaj model, na razie jest trochę ponad 1850 trisów... Nie wiem czy tak się nakręciłem tym co powiedziałeś Barton, czy tak jest faktycznie, ale teraz wydaje mi się, że nikt oprócz mnie nie będzie w stanie zinterpretować sobie poprawnie tego modelu... Czy się wkręcam? Dajcie mi jakiś znak co widzicie na obrazku na dole, bo może trochę za bardzo zagmatwałem z koncepcją :)

 

wipkon8xf.jpg

 

jutro mam nadzieję skończyć model, rozłożyć UVW i zacząć malować text ;) muszę się śpieszyć bo widmo sesji mnie powoli dopada :/

pozdro

Napisano

ok, poprawiłem trocę model, teraz ma ok. 1980 tri

dzięki za komentarze :)

 

wip2017be.jpg

 

Skoro wszyscy widzą co przedstawiam obrazek :P zabieram się za rozkładanie UVW.

 

Aha - może ktoś zastanawia się jak takie coś będzie w stanie biegiać - otóż nie będzie. Będzie skakać jak świerszcz :D

 

pozdro

Napisano

Hehe, ostatnie ujecie bomba ;) Mimo ze to bedzie skakac, ciekaw jestem jak to wszystko bedzie sie zginalo - bedziesz uzywal bipedow czy kosci? Model bardzo fajny, powodzenia z texturkami.

 

Pozdrawiam.

Napisano

przy skakaniu jak swierszcz to ze strzelaniem moga byc problemy :D

 

faaajnie - mi sie podoba - fajnie ze dales bipeda bo widac skale tego patentu - i teraz robi duzo 'wieksze' wrazenie :D

 

fajnie ze dodales te loopy w miejscach gdzie 'pazury' lacza sie z nogami/rekami... - duzo lepiej teraz wyglada

 

troche mi nie pasza te silowniki (yyy - przedramie) - bo to cos wyglada jak dwa hydrauliczne siuowniki - ale jest jakies takie wygiete... (wiec bardziej wygala jak grube kable) - pewnie bedzie dzialac jak dasz dobra texturke ale na razie sprawia dziwne wrazenie...

 

troche poligonow ci wyje (jakies niepodopasowywane grupy wygladzania) - np. tak mniej wiecej w srodku miedzy glowa a ramieniem

 

pozdrawoam - i jedzeiesz z texem :D

 

powodzenia

Napisano

Fajne, widze ten model w Simsach, przynosi papcie, gazete i takie tam , te 20 poli to wrzuc do dzialka jakis elemencik zeby nie było takie "rurkowate" , pomyslał bym na wywaleniem siłownikow przy glowie, i zrobieniem jakiegoś wiekszego detala z odzyskanych triangli... (myśle o działku)

powodzenia przy teksturce.

pzdr

Napisano

faajowy mech. Chciałbym (bardzo chciałbym) go zobaczyć w animce. Choćby takiej prostej testowej. Ma nieprzeciętny (ruchowy ;)) potencjał, z konceptu wyciągnąłeś na oko z 150%.

 

dobra rzecz.

Napisano

Ziomus milo mnie zaskoczyles. Baaardzo mi sie podoba modelik, dla mnie miod, nawet nie szukam poli do przyciecia, bo naprawde swietnie. Oryginalny pomysl masz u mnie za niego giga plusa. Teraz tylko postaraj sie nie zwalic textur. Thumbs up!!

Napisano

ee tam textury, fuck textury, ja chce by to był ciężki metalowy stwór ruszający się z gracją żywego stworzenia (coś jak ten pieskowy robocik z HL2 ;))

Napisano

no - mi sie widzi taka wypasiona animka jak ten stwor skacze i laduje na betonie jakim i wzbudza tumany kurzu i iskry i uamie beton pod stopami i w ogole zle patrzy i wtedy mu sie karabinos obraca i mierzy w widza :D

 

uhhh - wypassss....

Napisano

kurka model wgniata w fotelik!!! Ziomus coraz lepsze te low poli ci wychodza, nawet bez texxturki modelik wyglada bajerancko!!

 

jedyne co tio przesunol bym tylne kolanka troche do przodu coby przy rozprostowywaniu sie nogi mogly kostkichowac sie w kolanku :) (no chybaz e kolanko sie ebdzie zginac :)

Napisano

łooo kurde, dzięki :)

nie spodziewałem się że tak wam spodoba się ten model ;) Postaram się nie spierdzielić przy teksturowaniu jak ostatnim razem (i przedostatnim, i przed przed ostatnim w sumie też ;)). Ok, postaram się na wszystkie pytania odopwiedzieć

- te wyjące polygony to wlot powietrza, troche lepiej widoczny na obrazku wyżej - jak tak źle wygląda to usunę.

- Sam jestem ciekaw jak to by się animowało - chociaż tak szczerze to jestem pełen obaw :/ i nie wiem czy bipedem w ogóle dam radę to ruszyć

ftorek - haha - chyba za dużo pijesz jak masz już takie wizje ;) No ale fajnie by to wyglądało

empeck - no, 40 tonowy (tak na oko) robot skaczący jak pasikonik - to by była faza..

Por@szek - dzięki!

hatred - dzięki - Nie wiem co z tym kolankiem zrobię przy animacji, w sumie najlepiej by było jakby było nieruchome - w końcu to metal jest :/

sayonerka - thx

trident - no nie mogłem się zdecydować czy zrobić szczeniaczka czy morderczą maszynę bojową.. cały czas się wacham że może jednak zwelduje tu i tam i będzie szczeniaczek :)

 

pozdro!

Gość Marioza
Napisano

no całikiem symaptyczna psina : ), podoba mi się, nieby bojowa maszyna a jakis taki sypatyczny wyglad ma,

Napisano

mario don -> dzięki, cieszę się że się podoba ;) A że "sympatyczna" to się nie cieszę ;)

 

Ok, dzisiaj zaczełem trochę teksturować - tak jak mówiłem muszę się śpieszyć. Tyle udało mi się dzisiaj zrobić, to jest jakieś 60% Dajcie mi znać czy idę w dobrym kierunku :)

 

wip3wyslania4ta.jpg

 

pozdrawiam :)

 

aha - co do strzelania w czasie skoku - faktycznie, strowanie czymś takim mogłoby być upierdliwe ;) No ale myślę o tej maszynie jak o modelu do jakiegoś RTSa 3d, gdzie sterowaniem zajoł by się komputer.

Napisano

eee nooo - wporzo jest - mam wrazenie ze texturka do tego dziewczecia z poprzedniej edycji ci ewidentnie nie wyszla... bo tutaj widze calkiem przyzwoita robota...

 

popracu jeszcze troche i bedzie git - przetarcia dopracuj - dorzuc sporo detalu - jakies klapki, wglebienia, przerwy w pancerzu itp - i bedzie bajka :D

 

pozdoroa

Napisano

Jest git, wiecej detalu na texturze, wiecej zadrapan, popraw "oko". ja bym tylko poprawil giwere, ta z konceptu mi bardziej pasuje IMO. I daj flata.

Ale jak narazie jestem na plus, szczegolnie pamietajac Twoje poprzednie wyczyny ;]

Napisano

pozaznaczaj geometrie zadrapaniami, cos pourozmaicaj bo narazie texturka przysloniles fajny wyglad geomtrii modelu :)

 

i pokaza bys screena z wiewporu z niejszym upakowanie jpga bo teraz mleko sie zrobilo

Gość Marioza
Napisano

no całkiem fajnie to zaczyna wygladać, jak podziabiesz jeszcze trochę texturkę to będzie git, kolorystcznie tez niezle, odznacza się, jedynie szkoda ze obraliscie sobie tak małą wielkosc textury przez co wiele detali textury sie rozmywa i im dorbniejsze szczegoliki tym gorzej, pozatym mozna by dodac jakeis przebicia metalu na zadrapaniach

Napisano

W sumie to zbyt dużo nie zrobiłem, ale wrzucam progres bo miałem pokazać flata i wievport.

 

wip4012lf.jpg

 

wip4028yl.jpg

 

Podarowałem sobie znaki wodne, ale wiecie... niech was ręka Chucka broni kopiować ;)

 

Heh, tylko nie piszcie że za duży sharp na "palcu" zauważyłem dopiero jak wrzucałem render i już mi się nie chciało poprawiać :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Rysy wyglądają na wypukłe, brakuje jakiegoś zdecydowanego spectaculara na zielonym:) Troche detalu tez by nie zaszkodziło, szczegolnie w miejscach, gdzie się przecinają surface'y. Dopracuj teksturkę, bo może byc całkiem zacnie:)

Napisano

Chuck powiedział mi, że go to nie rajcuje. Lufa i te częsci metalowe wyglądają jakby drutem były owinięte. A kolorystyka wygląda jak z jakiejś kiepskiej zabawki, albo filmu dla dzieci (może trzeba tylko odcień, albo nasycenie zmienić) z półobrotu........

Napisano

tak Chuck mial racje (jak zawsze zreszta), popracowal bym nad "urealnieniem" texturki, pobaw sie zdjeciami na overlayu, czym co doda wariaci kolorow (coby wszedzie ten sam nie byl bo to nudne i plastikowe sie wydaje wtedy) dopieszczaj dopieszczaj

 

co do Layoutu: jak bys sie postaral to bys spokojnie scisnol to bardziej i zyskal o 20% wiecej powierzchni

Napisano

jup, też to zauważyłem

postaram się powalczyć o jakiś większy realizm.

 

Z tym layoutem to zwaliłem akcję - bo zaplanowałem sobie że model zrobię w 2 dni, a połowę drugiego dnia mi się zaszło na rozkładaniu UVW (tyle elemntów ma cholerstwo). No i śpieszyłem się żeby zdążyć teksturę pomalować - no i dupa ostatecznie wyszła i ze zdążenia z malowaniem i z dobrze rozłożonego laya :)

 

pozdro

Napisano

hehe no poka poka :)

 

BTW - macie może jakieś narzędzia ułatwiające layoutowanie? Chętnie bym oblukał. Np. słyszałem kiedyś o takim skrypcie który pokazuje jaka cześć tekstury jest aktywnie wykorzystywana na model... Może są jeszcze jakieś inne zabawki? Albo jakieś naprawdę dobre tutki których nie znam?

 

pozdrawiam :)

Napisano

Wydaje mi sie ze brakuje tutaj metalicznego wygladu. Tekstura wyglada jak do czegos organicznego - recznie malowana pedzlem.

Dla mnie podstawowymi narzedziami tutaj bylyby selekcja i gradient (do cieni przynajmniej).

 

co do layoutowania to ja robie czasem tak ze ustawiam sobie UV a potem... powiekszam do jakichs 110-130% i ustawiam od nowa - MUSI sie zmiescic ;) ale oczywiscie wazniejsze jest to zeby dobrze pogrupowac rzeczy ktore moga sie powtarzac na teksturze. No i zeby to UV umiec potem pomalowac.

 

ale sam obiekt naprawde swietny :)

Napisano

Oka, dzięki za wszystkie komentarze i dzięki za poradę yon - ma to sens :)

niestety nie zdążyłem skończyć bo dopadła mnie zła sesja, więc na razie wrzucam do katalogu WIP... mam nadzieję że jeszcze kiedyś to skończę - tak właściwie to należało by zacząć teksturować od zera :)

 

Gratulacje wszystkim którym udało się skończyć i powodzenia :)

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności