arcade Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 Heja :) Zamieszczam tutaj swój wątek żeby pokazać że staruję w tej bitwie, chociaż od razu mówię że tym razem naprawdę nie mam czasu i do 20 najprawdopodobniej nie ruszę tematu :( Potem postaram się dogonić resztę, jak wyjdzie zobaczymy w praniu... Tutaj jest mój koncept: Powodzenia wszystkim startującym :) pozdrawiam
KoNe0 Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 Fajne, concept sam robiles? :) I sorry za maly off-top, do kiedy jest czas?
bartonfink Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 na poczatku - niemoglem odczytac tego conceptu :) ale jest ok - mysle ze ladnie zrobiles concept pod limit scianek - dajesz dalej man :)
arcade Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 KoNeO -> tak, koncept jest mój, dzięki :) Barton -> dzięki OK, zaczełem robić dzisiaj model, na razie jest trochę ponad 1850 trisów... Nie wiem czy tak się nakręciłem tym co powiedziałeś Barton, czy tak jest faktycznie, ale teraz wydaje mi się, że nikt oprócz mnie nie będzie w stanie zinterpretować sobie poprawnie tego modelu... Czy się wkręcam? Dajcie mi jakiś znak co widzicie na obrazku na dole, bo może trochę za bardzo zagmatwałem z koncepcją :) jutro mam nadzieję skończyć model, rozłożyć UVW i zacząć malować text ;) muszę się śpieszyć bo widmo sesji mnie powoli dopada :/ pozdro
Woznkt Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 ej no spoko jest, chyba że mam po prostu bójną wyobraźnie, ale wygląda jak na koncepcie :D ps. Oczywiście wolę jak siatke widać
arcade Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 ok, poprawiłem trocę model, teraz ma ok. 1980 tri dzięki za komentarze :) Skoro wszyscy widzą co przedstawiam obrazek :P zabieram się za rozkładanie UVW. Aha - może ktoś zastanawia się jak takie coś będzie w stanie biegiać - otóż nie będzie. Będzie skakać jak świerszcz :D pozdro
sayonerka Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Hehe, ostatnie ujecie bomba ;) Mimo ze to bedzie skakac, ciekaw jestem jak to wszystko bedzie sie zginalo - bedziesz uzywal bipedow czy kosci? Model bardzo fajny, powodzenia z texturkami. Pozdrawiam.
ftorek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 przy skakaniu jak swierszcz to ze strzelaniem moga byc problemy :D faaajnie - mi sie podoba - fajnie ze dales bipeda bo widac skale tego patentu - i teraz robi duzo 'wieksze' wrazenie :D fajnie ze dodales te loopy w miejscach gdzie 'pazury' lacza sie z nogami/rekami... - duzo lepiej teraz wyglada troche mi nie pasza te silowniki (yyy - przedramie) - bo to cos wyglada jak dwa hydrauliczne siuowniki - ale jest jakies takie wygiete... (wiec bardziej wygala jak grube kable) - pewnie bedzie dzialac jak dasz dobra texturke ale na razie sprawia dziwne wrazenie... troche poligonow ci wyje (jakies niepodopasowywane grupy wygladzania) - np. tak mniej wiecej w srodku miedzy glowa a ramieniem pozdrawoam - i jedzeiesz z texem :D powodzenia
trident Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Fajne, widze ten model w Simsach, przynosi papcie, gazete i takie tam , te 20 poli to wrzuc do dzialka jakis elemencik zeby nie było takie "rurkowate" , pomyslał bym na wywaleniem siłownikow przy glowie, i zrobieniem jakiegoś wiekszego detala z odzyskanych triangli... (myśle o działku) powodzenia przy teksturce. pzdr
_michal Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 faajowy mech. Chciałbym (bardzo chciałbym) go zobaczyć w animce. Choćby takiej prostej testowej. Ma nieprzeciętny (ruchowy ;)) potencjał, z konceptu wyciągnąłeś na oko z 150%. dobra rzecz.
Por@szek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Ziomus milo mnie zaskoczyles. Baaardzo mi sie podoba modelik, dla mnie miod, nawet nie szukam poli do przyciecia, bo naprawde swietnie. Oryginalny pomysl masz u mnie za niego giga plusa. Teraz tylko postaraj sie nie zwalic textur. Thumbs up!!
_michal Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 ee tam textury, fuck textury, ja chce by to był ciężki metalowy stwór ruszający się z gracją żywego stworzenia (coś jak ten pieskowy robocik z HL2 ;))
ftorek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 no - mi sie widzi taka wypasiona animka jak ten stwor skacze i laduje na betonie jakim i wzbudza tumany kurzu i iskry i uamie beton pod stopami i w ogole zle patrzy i wtedy mu sie karabinos obraca i mierzy w widza :D uhhh - wypassss....
_michal Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 ftorek dobrze prawisz - mam jeszcze jedno piwo, wpadnij, postawię Ci :)
ftorek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 hyhyh - mnie juz wystarczy - i tak juz ugotowany jestem ale inna sprawa - wpadlbym z checia... moze kiedy indziej... :D
Hatred Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 kurka model wgniata w fotelik!!! Ziomus coraz lepsze te low poli ci wychodza, nawet bez texxturki modelik wyglada bajerancko!! jedyne co tio przesunol bym tylne kolanka troche do przodu coby przy rozprostowywaniu sie nogi mogly kostkichowac sie w kolanku :) (no chybaz e kolanko sie ebdzie zginac :)
arcade Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 łooo kurde, dzięki :) nie spodziewałem się że tak wam spodoba się ten model ;) Postaram się nie spierdzielić przy teksturowaniu jak ostatnim razem (i przedostatnim, i przed przed ostatnim w sumie też ;)). Ok, postaram się na wszystkie pytania odopwiedzieć - te wyjące polygony to wlot powietrza, troche lepiej widoczny na obrazku wyżej - jak tak źle wygląda to usunę. - Sam jestem ciekaw jak to by się animowało - chociaż tak szczerze to jestem pełen obaw :/ i nie wiem czy bipedem w ogóle dam radę to ruszyć ftorek - haha - chyba za dużo pijesz jak masz już takie wizje ;) No ale fajnie by to wyglądało empeck - no, 40 tonowy (tak na oko) robot skaczący jak pasikonik - to by była faza.. Por@szek - dzięki! hatred - dzięki - Nie wiem co z tym kolankiem zrobię przy animacji, w sumie najlepiej by było jakby było nieruchome - w końcu to metal jest :/ sayonerka - thx trident - no nie mogłem się zdecydować czy zrobić szczeniaczka czy morderczą maszynę bojową.. cały czas się wacham że może jednak zwelduje tu i tam i będzie szczeniaczek :) pozdro!
Gość Marioza Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 no całikiem symaptyczna psina : ), podoba mi się, nieby bojowa maszyna a jakis taki sypatyczny wyglad ma,
arcade Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 mario don -> dzięki, cieszę się że się podoba ;) A że "sympatyczna" to się nie cieszę ;) Ok, dzisiaj zaczełem trochę teksturować - tak jak mówiłem muszę się śpieszyć. Tyle udało mi się dzisiaj zrobić, to jest jakieś 60% Dajcie mi znać czy idę w dobrym kierunku :) pozdrawiam :) aha - co do strzelania w czasie skoku - faktycznie, strowanie czymś takim mogłoby być upierdliwe ;) No ale myślę o tej maszynie jak o modelu do jakiegoś RTSa 3d, gdzie sterowaniem zajoł by się komputer.
kurt_hectic Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 :o skopiowales concept, no podoba sie, chodz nie w moim stylu. nie bede nic pisal, bo chyba wiesz co robisdz, pozdr.
ftorek Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 eee nooo - wporzo jest - mam wrazenie ze texturka do tego dziewczecia z poprzedniej edycji ci ewidentnie nie wyszla... bo tutaj widze calkiem przyzwoita robota... popracu jeszcze troche i bedzie git - przetarcia dopracuj - dorzuc sporo detalu - jakies klapki, wglebienia, przerwy w pancerzu itp - i bedzie bajka :D pozdoroa
Por@szek Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Jest git, wiecej detalu na texturze, wiecej zadrapan, popraw "oko". ja bym tylko poprawil giwere, ta z konceptu mi bardziej pasuje IMO. I daj flata. Ale jak narazie jestem na plus, szczegolnie pamietajac Twoje poprzednie wyczyny ;]
Hatred Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 pozaznaczaj geometrie zadrapaniami, cos pourozmaicaj bo narazie texturka przysloniles fajny wyglad geomtrii modelu :) i pokaza bys screena z wiewporu z niejszym upakowanie jpga bo teraz mleko sie zrobilo
ognisty Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 ładny świerscyk :D tylko zrób tak jak hatred mówi, bo narazie nie widać geometrii... ale pewnie o tym wiesz ;)
Gość Marioza Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 no całkiem fajnie to zaczyna wygladać, jak podziabiesz jeszcze trochę texturkę to będzie git, kolorystcznie tez niezle, odznacza się, jedynie szkoda ze obraliscie sobie tak małą wielkosc textury przez co wiele detali textury sie rozmywa i im dorbniejsze szczegoliki tym gorzej, pozatym mozna by dodac jakeis przebicia metalu na zadrapaniach
arcade Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 W sumie to zbyt dużo nie zrobiłem, ale wrzucam progres bo miałem pokazać flata i wievport. Podarowałem sobie znaki wodne, ale wiecie... niech was ręka Chucka broni kopiować ;) Heh, tylko nie piszcie że za duży sharp na "palcu" zauważyłem dopiero jak wrzucałem render i już mi się nie chciało poprawiać :) pozdrawiam :)
kozioo Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Rysy wyglądają na wypukłe, brakuje jakiegoś zdecydowanego spectaculara na zielonym:) Troche detalu tez by nie zaszkodziło, szczegolnie w miejscach, gdzie się przecinają surface'y. Dopracuj teksturkę, bo może byc całkiem zacnie:)
Woznkt Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Chuck powiedział mi, że go to nie rajcuje. Lufa i te częsci metalowe wyglądają jakby drutem były owinięte. A kolorystyka wygląda jak z jakiejś kiepskiej zabawki, albo filmu dla dzieci (może trzeba tylko odcień, albo nasycenie zmienić) z półobrotu........
Hatred Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 tak Chuck mial racje (jak zawsze zreszta), popracowal bym nad "urealnieniem" texturki, pobaw sie zdjeciami na overlayu, czym co doda wariaci kolorow (coby wszedzie ten sam nie byl bo to nudne i plastikowe sie wydaje wtedy) dopieszczaj dopieszczaj co do Layoutu: jak bys sie postaral to bys spokojnie scisnol to bardziej i zyskal o 20% wiecej powierzchni
arcade Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 jup, też to zauważyłem postaram się powalczyć o jakiś większy realizm. Z tym layoutem to zwaliłem akcję - bo zaplanowałem sobie że model zrobię w 2 dni, a połowę drugiego dnia mi się zaszło na rozkładaniu UVW (tyle elemntów ma cholerstwo). No i śpieszyłem się żeby zdążyć teksturę pomalować - no i dupa ostatecznie wyszła i ze zdążenia z malowaniem i z dobrze rozłożonego laya :) pozdro
Hatred Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Ziomus to ja bede ci musial pokjazac co to jest duzo elementow do Layoutowania :) poczekaj tylko wroce do pracy :)
arcade Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 hehe no poka poka :) BTW - macie może jakieś narzędzia ułatwiające layoutowanie? Chętnie bym oblukał. Np. słyszałem kiedyś o takim skrypcie który pokazuje jaka cześć tekstury jest aktywnie wykorzystywana na model... Może są jeszcze jakieś inne zabawki? Albo jakieś naprawdę dobre tutki których nie znam? pozdrawiam :)
Gość yon Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Wydaje mi sie ze brakuje tutaj metalicznego wygladu. Tekstura wyglada jak do czegos organicznego - recznie malowana pedzlem. Dla mnie podstawowymi narzedziami tutaj bylyby selekcja i gradient (do cieni przynajmniej). co do layoutowania to ja robie czasem tak ze ustawiam sobie UV a potem... powiekszam do jakichs 110-130% i ustawiam od nowa - MUSI sie zmiescic ;) ale oczywiscie wazniejsze jest to zeby dobrze pogrupowac rzeczy ktore moga sie powtarzac na teksturze. No i zeby to UV umiec potem pomalowac. ale sam obiekt naprawde swietny :)
arcade Napisano 4 Luty 2006 Autor Napisano 4 Luty 2006 Oka, dzięki za wszystkie komentarze i dzięki za poradę yon - ma to sens :) niestety nie zdążyłem skończyć bo dopadła mnie zła sesja, więc na razie wrzucam do katalogu WIP... mam nadzieję że jeszcze kiedyś to skończę - tak właściwie to należało by zacząć teksturować od zera :) Gratulacje wszystkim którym udało się skończyć i powodzenia :) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się