Skocz do zawartości

Minibitwa 3 : budynek c.6 [Por@szek]


Por@szek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kompletny brak kultury z mojej strony. :) nie odpowiedzialem na posty co teraz czynie.

 

Tak na wstepie dzieki za takie cieple przywitanie ;) i za wszystkie posty.

 

*Ognisty - dzieki, nie wiem czy najtrudniejszy, po prostu podoba mi sie ;)

*Ziomus - hejka man, thx from de montajn :]

*Shogun - widac taki mam charakter :>

*w!e8 - milo Cie widziec, szczegonie milo online ;) Thx

*Mcode - hehe czy wyjdzie fajnie, to juz nie ja bede ocenial, mnie sie zawsze nie podoba :]

*ofca - nie madrkuj mlody :)

*kurt - o co kamon??

 

i jeszcze raz Mcode :]

 

Modelling jest juz zakonczony, jutro sie wezme za uwv, albo moze jeszcze dzisiaj, zalezy ile bede jeszcze w robocie z kumplem siedzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maly updejt - zakonczone mapowanie :]

 

31tf1.th.jpg

 

*Kurt - szkola ... kazdy mniej lub bardziej musi ja zdac ;) Ale nie wiem co mam rozumiec przez slowa .. malo zajebiste podstawy .. fajerwerki, przy tym polycouncie .. watpie aby dalo rade na modelu zrobic :]

 

*w!e8 - thx, teraz niestety troche zwolnie tempa ;)

* Shogun 3D - na chwile obecna 1500 tri + 100/200 tri :] Nie wiem dokladnie, ja potrzebuje jeszcze 100, wiec ustawiam sobie limit na 1600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poraszek. w zbrushu sa jakies opcje ulatwiajace tilowanie/powtarzanie tekstury? czy trzeba kombinowac potem w innym programie?

a obiekt dobry jest :) tylko posagi moglyby sprawiac wrazenie masywniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tilowanie i powtarzanie tekstury raczej nie przejdzie przy normalmapach. Chociaż tutaj wiele zależy od silnika to jednak raczej się tego nie praktykuje z tego co wiem.

 

Dobrze idzie Por@szek, ale trochę obawiam się o detal normali przy tak małych teksturkach - no ale wszystko wyjdzie w praniu więc czekam na postępy :)

 

Też się zaprzyjaźniam z ZB - cholera, chyba wszystkich wzieło ;)

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jol

 

Mam malego problema -> czy ktos wie co sie zpartolilo?? NIe moge za cholere dojsc dlaczego atuomatyczne mapowanie mi sie nie wyswietla w unwarpie, siem na klikalem tylko o nic :

 

errror3ga.th.jpg

 

* Kurt - > jep, ano fajna

*Yon - jeszcze mi nic nie wiadomo o opcjach ulatiaajacych, ale jak jakies poznam to Cie napewno pinformuje ;)

* Ziomus - jak wyjdziue normal ... sie zobaczy, napewno nie moge szalec z detalem , bo skutki beda oplakane.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poraszek dokladnie detal ze zbrusha na normala trzeba naprawde przemyslanie zrobic. Ja bym polecal tylko najwazniejszy i najwyrazniej widoczny detal robic reszta sie poprostu zleje no chyba ze masz jakis magiczny eliksir na to :)

 

ps. ql modelik uvw z wingsa ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia thx, przed chwila sie na tym zlapalem, co za kretynizm. Od R7 nie uzywalem automata, gdzie w sumie ostatecznie i tak z niego nie skorzystalem :P Ale thx za support mojej nic nie znaczacej osoby ;).

BTW - Klicek, eliksru nie mam, ale jak sie troche normalkami jeszcze pobawie to pewnie jakies hinty znajde ;) A wingsa nie uzywam, max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P

Miło słyszeć, że ktoś męczy się tak jak i ja, chociaż ostatnimi czasami pojawiło się dużo softu naprawdę ułatwiającego życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...)

 

http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb

 

 

jednak nie usunalem ;)

zobacz moze to jednak nie sen ;)

 

apropo czemu nie robicie modeli w zb ? mapowanie 1 przyciskiem i projektion ? :)

 

na filmiku mapowalem model hi poly z low trzeba poprostu bardziej przemyslec i ew pozszywac tu i tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurt - chociażby dzięki tobie poznałem. Dałeś linka do tutka a tam był link do programu Flatten3d. Trzeba tylko umiejętnie dać szwy na modelu. To testowałem więc mogę polecić przynajmniej do organiki.

 

Tutaj jeszcze jeden UVLayout. Warto obejrzeć prezentacje ale nie testowałem go. Robi wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze maxowy peltmapping, ale go nie uzywam. W tutorialach autodeska odnosnie wersji 8 jest pokazany. Co do Klickowego mapowania pod ZB, nie wiem, nie sprawdzalem, ale dostalem wskazowki od znajomego aby teog nie uzywac :] A model w ZB i pozniej projection w maxie, jak najbardziej, o wiele bardziej ostre NM wychodza spod projectiora niz spod ZB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax )

EDIT DO TEGO CO PONIZEJ > jest, od 8, ALE w 90% dzala..."to ja moze uproszcze": NIE dziala:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax )

Ja akurat używałem do mapowania postaci maxa 8 z peltem i flatten3d i stwierdzam że o wiele równiej wyszło na flatten niż w maxie i do tego nie musiałem w nic ingerować a przy pelcie musiałem naciągać punkty odniesienia żeby równo wyszło.

 

Sorry Por@szek, że urządziliśmy tu sobie pogaduchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maluski progress, bo mam takiego lenia ze maxa i zb wlaczalem i wylaczale chyba z 10 razy :P

 

56wb.th.jpg

 

Obrazek powyzej jest przykladem bardzo pieknym ... jak wyglada zle rozlozone mapowanie ;) Tzn zle ... nie proporcjonalnie przeskalowane fragmenty obiektu :) Ale jaj estem tempy ;/.

Drugi kanal -> do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności