Napisano 14 Luty 200619 l Bukuje sobie miejscowke, czy skoncze, watpie, ale sprobuje w porze na lunch cos zmontowac. Troche relaksu jeszcze nikomu nie zaszkodzilo. Spodobal mi sie 6 koncept, i takowy mam zamiar wygmerac. Pozdro
Napisano 14 Luty 200619 l łoo życze powodzenia, bo ten to chyba najtrudniejszy z dostepnych budynkow :)
Napisano 14 Luty 200619 l Fajny klimacik Por@szek wybrałeś...:D Znając cię to wyjdzie ci to bardzo fajnie, ale i tak życzę powodzenia
Napisano 14 Luty 200619 l Mały ty już prawie skończyłeś model... :eek: Nieźle to wygląda. Ja swój zrobie jutro.:p
Napisano 14 Luty 200619 l Autor Kompletny brak kultury z mojej strony. :) nie odpowiedzialem na posty co teraz czynie. Tak na wstepie dzieki za takie cieple przywitanie ;) i za wszystkie posty. *Ognisty - dzieki, nie wiem czy najtrudniejszy, po prostu podoba mi sie ;) *Ziomus - hejka man, thx from de montajn :] *Shogun - widac taki mam charakter :> *w!e8 - milo Cie widziec, szczegonie milo online ;) Thx *Mcode - hehe czy wyjdzie fajnie, to juz nie ja bede ocenial, mnie sie zawsze nie podoba :] *ofca - nie madrkuj mlody :) *kurt - o co kamon?? i jeszcze raz Mcode :] Modelling jest juz zakonczony, jutro sie wezme za uwv, albo moze jeszcze dzisiaj, zalezy ile bede jeszcze w robocie z kumplem siedzial.
Napisano 14 Luty 200619 l :o juz? ****** szkola ;( ja juz chce byc po maturce ;(. model bdb, wszystko cool, ale za malo zajebiste sa te podstawy posagow> zrob jakies fajerwerki :]
Napisano 14 Luty 200619 l WOW Por@szek ale dałeś czadu, trzymam kciuki za twoją prackę, niezły refleks-oby tak dalej !! bomba
Napisano 15 Luty 200619 l Autor Maly updejt - zakonczone mapowanie :] *Kurt - szkola ... kazdy mniej lub bardziej musi ja zdac ;) Ale nie wiem co mam rozumiec przez slowa .. malo zajebiste podstawy .. fajerwerki, przy tym polycouncie .. watpie aby dalo rade na modelu zrobic :] *w!e8 - thx, teraz niestety troche zwolnie tempa ;) * Shogun 3D - na chwile obecna 1500 tri + 100/200 tri :] Nie wiem dokladnie, ja potrzebuje jeszcze 100, wiec ustawiam sobie limit na 1600.
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Dobra przyznaje sie bez bicia. Wystartowalem tylko po to aby zaczac wreszccie sie zaprzyjazniac ZB. O to moje wczorajsze poinstalcyjne wariacje na temat ;)
Napisano 16 Luty 200619 l Ej Por@szek jak zrobić w 3ds maxie rener modelu by była widoczna siatka tak jak to zrobił RA.
Napisano 16 Luty 200619 l RA chyba uzyl w tym celu Brazila i brazilowych materialow ... przynajmniej ja bym tak zrobil :P
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Mcode, a dlaczego mnie pytasz skoro sam twierdzisz ze to RA zrobil?? Zapytaj jego, wiem ze w vray'u zaznaczasz jakas opcje i Ci renderzy z siata, ale nie pamietam teraz ja ksie zwala.
Napisano 16 Luty 200619 l Zbrush bleee- detal z niego nie jest interesujący niezależnie od woli usera :D poprostu-coś
Napisano 16 Luty 200619 l poraszek. w zbrushu sa jakies opcje ulatwiajace tilowanie/powtarzanie tekstury? czy trzeba kombinowac potem w innym programie? a obiekt dobry jest :) tylko posagi moglyby sprawiac wrazenie masywniejszych.
Napisano 16 Luty 200619 l tilowanie i powtarzanie tekstury raczej nie przejdzie przy normalmapach. Chociaż tutaj wiele zależy od silnika to jednak raczej się tego nie praktykuje z tego co wiem. Dobrze idzie Por@szek, ale trochę obawiam się o detal normali przy tak małych teksturkach - no ale wszystko wyjdzie w praniu więc czekam na postępy :) Też się zaprzyjaźniam z ZB - cholera, chyba wszystkich wzieło ;) pozdrawiam :)
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Jol Mam malego problema -> czy ktos wie co sie zpartolilo?? NIe moge za cholere dojsc dlaczego atuomatyczne mapowanie mi sie nie wyswietla w unwarpie, siem na klikalem tylko o nic : * Kurt - > jep, ano fajna *Yon - jeszcze mi nic nie wiadomo o opcjach ulatiaajacych, ale jak jakies poznam to Cie napewno pinformuje ;) * Ziomus - jak wyjdziue normal ... sie zobaczy, napewno nie moge szalec z detalem , bo skutki beda oplakane. Pozdro
Napisano 16 Luty 200619 l Poraszek dokladnie detal ze zbrusha na normala trzeba naprawde przemyslanie zrobic. Ja bym polecal tylko najwazniejszy i najwyrazniej widoczny detal robic reszta sie poprostu zleje no chyba ze masz jakis magiczny eliksir na to :) ps. ql modelik uvw z wingsa ? ;)
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Tia thx, przed chwila sie na tym zlapalem, co za kretynizm. Od R7 nie uzywalem automata, gdzie w sumie ostatecznie i tak z niego nie skorzystalem :P Ale thx za support mojej nic nie znaczacej osoby ;). BTW - Klicek, eliksru nie mam, ale jak sie troche normalkami jeszcze pobawie to pewnie jakies hinty znajde ;) A wingsa nie uzywam, max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P
Napisano 16 Luty 200619 l max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P Miło słyszeć, że ktoś męczy się tak jak i ja, chociaż ostatnimi czasami pojawiło się dużo softu naprawdę ułatwiającego życie.
Napisano 16 Luty 200619 l szacunek ostatni raz recznie mapowalem za maxa r3.1 albo 4.0 ;) to można inaczej:eek:!? ja robie caly czas ręcznie, powiedz jak cie to robi automatycznie
Napisano 16 Luty 200619 l nie da sie :\ > auto rozwala CI beznadziejnie na kawalki i do niczego CI sie to nie przyda...
Napisano 16 Luty 200619 l szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...)
Napisano 16 Luty 200619 l szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...) http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb jednak nie usunalem ;) zobacz moze to jednak nie sen ;) apropo czemu nie robicie modeli w zb ? mapowanie 1 przyciskiem i projektion ? :) na filmiku mapowalem model hi poly z low trzeba poprostu bardziej przemyslec i ew pozszywac tu i tam
Napisano 16 Luty 200619 l Kurt - chociażby dzięki tobie poznałem. Dałeś linka do tutka a tam był link do programu Flatten3d. Trzeba tylko umiejętnie dać szwy na modelu. To testowałem więc mogę polecić przynajmniej do organiki. Tutaj jeszcze jeden UVLayout. Warto obejrzeć prezentacje ale nie testowałem go. Robi wrażenie.
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Jest jeszcze maxowy peltmapping, ale go nie uzywam. W tutorialach autodeska odnosnie wersji 8 jest pokazany. Co do Klickowego mapowania pod ZB, nie wiem, nie sprawdzalem, ale dostalem wskazowki od znajomego aby teog nie uzywac :] A model w ZB i pozniej projection w maxie, jak najbardziej, o wiele bardziej ostre NM wychodza spod projectiora niz spod ZB.
Napisano 17 Luty 200619 l fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax ) EDIT DO TEGO CO PONIZEJ > jest, od 8, ALE w 90% dzala..."to ja moze uproszcze": NIE dziala:]
Napisano 17 Luty 200619 l relax jest tez w maxie od wersji 6 jezeli sie nie myle, ale deep uv bardzo fajne narzedzie uzywam przy szyciu uv :)
Napisano 17 Luty 200619 l fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax ) Ja akurat używałem do mapowania postaci maxa 8 z peltem i flatten3d i stwierdzam że o wiele równiej wyszło na flatten niż w maxie i do tego nie musiałem w nic ingerować a przy pelcie musiałem naciągać punkty odniesienia żeby równo wyszło. Sorry Por@szek, że urządziliśmy tu sobie pogaduchy.
Napisano 18 Luty 200619 l Dałbym ci ale zajmuje 140kb więc ci jej tu nie wstawię. http://www.imageshack.us/
Napisano 18 Luty 200619 l Autor Jeden: Drugi od firmy gratis ;): BTW - zawsze mozna zrobic samemu, no czarne wozki inwalidzkie na rozowym tle :D a tutaj jeszcze inne checkery -> http://www.microcan.nl/hand/checker1.jpg http://www.jonxwilliams.com/tutorials/checker_512.gif z czego ostatni jest moze najmniej efektowny, ale najbardziej efektywny.
Napisano 19 Luty 200619 l Autor Maluski progress, bo mam takiego lenia ze maxa i zb wlaczalem i wylaczale chyba z 10 razy :P Obrazek powyzej jest przykladem bardzo pieknym ... jak wyglada zle rozlozone mapowanie ;) Tzn zle ... nie proporcjonalnie przeskalowane fragmenty obiektu :) Ale jaj estem tempy ;/. Drugi kanal -> do poprawki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto