Skocz do zawartości

Minibitwa 3 : budynek c.6 [Por@szek]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bukuje sobie miejscowke, czy skoncze, watpie, ale sprobuje w porze na lunch cos zmontowac. Troche relaksu jeszcze nikomu nie zaszkodzilo.

 

Spodobal mi sie 6 koncept, i takowy mam zamiar wygmerac.

 

heroesvf8gd.th.jpg

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kompletny brak kultury z mojej strony. :) nie odpowiedzialem na posty co teraz czynie.

 

Tak na wstepie dzieki za takie cieple przywitanie ;) i za wszystkie posty.

 

*Ognisty - dzieki, nie wiem czy najtrudniejszy, po prostu podoba mi sie ;)

*Ziomus - hejka man, thx from de montajn :]

*Shogun - widac taki mam charakter :>

*w!e8 - milo Cie widziec, szczegonie milo online ;) Thx

*Mcode - hehe czy wyjdzie fajnie, to juz nie ja bede ocenial, mnie sie zawsze nie podoba :]

*ofca - nie madrkuj mlody :)

*kurt - o co kamon??

 

i jeszcze raz Mcode :]

 

Modelling jest juz zakonczony, jutro sie wezme za uwv, albo moze jeszcze dzisiaj, zalezy ile bede jeszcze w robocie z kumplem siedzial.

Napisano

Maly updejt - zakonczone mapowanie :]

 

31tf1.th.jpg

 

*Kurt - szkola ... kazdy mniej lub bardziej musi ja zdac ;) Ale nie wiem co mam rozumiec przez slowa .. malo zajebiste podstawy .. fajerwerki, przy tym polycouncie .. watpie aby dalo rade na modelu zrobic :]

 

*w!e8 - thx, teraz niestety troche zwolnie tempa ;)

* Shogun 3D - na chwile obecna 1500 tri + 100/200 tri :] Nie wiem dokladnie, ja potrzebuje jeszcze 100, wiec ustawiam sobie limit na 1600.

Napisano

Dobra przyznaje sie bez bicia. Wystartowalem tylko po to aby zaczac wreszccie sie zaprzyjazniac ZB. O to moje wczorajsze poinstalcyjne wariacje na temat ;)

 

zb17mv.th.jpg

Napisano

Mcode, a dlaczego mnie pytasz skoro sam twierdzisz ze to RA zrobil?? Zapytaj jego, wiem ze w vray'u zaznaczasz jakas opcje i Ci renderzy z siata, ale nie pamietam teraz ja ksie zwala.

Napisano

poraszek. w zbrushu sa jakies opcje ulatwiajace tilowanie/powtarzanie tekstury? czy trzeba kombinowac potem w innym programie?

a obiekt dobry jest :) tylko posagi moglyby sprawiac wrazenie masywniejszych.

Napisano

tilowanie i powtarzanie tekstury raczej nie przejdzie przy normalmapach. Chociaż tutaj wiele zależy od silnika to jednak raczej się tego nie praktykuje z tego co wiem.

 

Dobrze idzie Por@szek, ale trochę obawiam się o detal normali przy tak małych teksturkach - no ale wszystko wyjdzie w praniu więc czekam na postępy :)

 

Też się zaprzyjaźniam z ZB - cholera, chyba wszystkich wzieło ;)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Jol

 

Mam malego problema -> czy ktos wie co sie zpartolilo?? NIe moge za cholere dojsc dlaczego atuomatyczne mapowanie mi sie nie wyswietla w unwarpie, siem na klikalem tylko o nic :

 

errror3ga.th.jpg

 

* Kurt - > jep, ano fajna

*Yon - jeszcze mi nic nie wiadomo o opcjach ulatiaajacych, ale jak jakies poznam to Cie napewno pinformuje ;)

* Ziomus - jak wyjdziue normal ... sie zobaczy, napewno nie moge szalec z detalem , bo skutki beda oplakane.

 

Pozdro

Napisano

Poraszek dokladnie detal ze zbrusha na normala trzeba naprawde przemyslanie zrobic. Ja bym polecal tylko najwazniejszy i najwyrazniej widoczny detal robic reszta sie poprostu zleje no chyba ze masz jakis magiczny eliksir na to :)

 

ps. ql modelik uvw z wingsa ? ;)

Napisano

poraszek: w maxie 8 chyba trzeba zaznaczyc poligony na UV, a nie punkty.

Napisano

Tia thx, przed chwila sie na tym zlapalem, co za kretynizm. Od R7 nie uzywalem automata, gdzie w sumie ostatecznie i tak z niego nie skorzystalem :P Ale thx za support mojej nic nie znaczacej osoby ;).

BTW - Klicek, eliksru nie mam, ale jak sie troche normalkami jeszcze pobawie to pewnie jakies hinty znajde ;) A wingsa nie uzywam, max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P

Napisano
max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P

Miło słyszeć, że ktoś męczy się tak jak i ja, chociaż ostatnimi czasami pojawiło się dużo softu naprawdę ułatwiającego życie.

Napisano
szacunek ostatni raz recznie mapowalem za maxa r3.1 albo 4.0 ;)

to można inaczej:eek:!? ja robie caly czas ręcznie, powiedz jak cie to robi automatycznie

Napisano

szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...)

Napisano
szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...)

 

http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb

 

 

jednak nie usunalem ;)

zobacz moze to jednak nie sen ;)

 

apropo czemu nie robicie modeli w zb ? mapowanie 1 przyciskiem i projektion ? :)

 

na filmiku mapowalem model hi poly z low trzeba poprostu bardziej przemyslec i ew pozszywac tu i tam

Napisano

Kurt - chociażby dzięki tobie poznałem. Dałeś linka do tutka a tam był link do programu Flatten3d. Trzeba tylko umiejętnie dać szwy na modelu. To testowałem więc mogę polecić przynajmniej do organiki.

 

Tutaj jeszcze jeden UVLayout. Warto obejrzeć prezentacje ale nie testowałem go. Robi wrażenie.

Napisano

Jest jeszcze maxowy peltmapping, ale go nie uzywam. W tutorialach autodeska odnosnie wersji 8 jest pokazany. Co do Klickowego mapowania pod ZB, nie wiem, nie sprawdzalem, ale dostalem wskazowki od znajomego aby teog nie uzywac :] A model w ZB i pozniej projection w maxie, jak najbardziej, o wiele bardziej ostre NM wychodza spod projectiora niz spod ZB.

Napisano

fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax )

EDIT DO TEGO CO PONIZEJ > jest, od 8, ALE w 90% dzala..."to ja moze uproszcze": NIE dziala:]

Napisano
fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax )

Ja akurat używałem do mapowania postaci maxa 8 z peltem i flatten3d i stwierdzam że o wiele równiej wyszło na flatten niż w maxie i do tego nie musiałem w nic ingerować a przy pelcie musiałem naciągać punkty odniesienia żeby równo wyszło.

 

Sorry Por@szek, że urządziliśmy tu sobie pogaduchy.

Napisano

Maluski progress, bo mam takiego lenia ze maxa i zb wlaczalem i wylaczale chyba z 10 razy :P

 

56wb.th.jpg

 

Obrazek powyzej jest przykladem bardzo pieknym ... jak wyglada zle rozlozone mapowanie ;) Tzn zle ... nie proporcjonalnie przeskalowane fragmenty obiektu :) Ale jaj estem tempy ;/.

Drugi kanal -> do poprawki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności