Por@szek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Bukuje sobie miejscowke, czy skoncze, watpie, ale sprobuje w porze na lunch cos zmontowac. Troche relaksu jeszcze nikomu nie zaszkodzilo. Spodobal mi sie 6 koncept, i takowy mam zamiar wygmerac. Pozdro
ognisty Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 łoo życze powodzenia, bo ten to chyba najtrudniejszy z dostepnych budynkow :)
arcade Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 a jednak :) powodzenia w bitwie, będę zaglądał :) pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Ognisty ma rację, gdyby ta koncepcja była weselsza, sam bym ją wziął. :)
w!e8 Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Por@szek dobrze że się zdecydowałeś :) owocnej pracy życzę...
Mcode Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Fajny klimacik Por@szek wybrałeś...:D Znając cię to wyjdzie ci to bardzo fajnie, ale i tak życzę powodzenia
ofca Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 powodzenia Porasz....jak nie skonczysz nakopie ci do pupy....
Mcode Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Mały ty już prawie skończyłeś model... :eek: Nieźle to wygląda. Ja swój zrobie jutro.:p
Por@szek Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 Kompletny brak kultury z mojej strony. :) nie odpowiedzialem na posty co teraz czynie. Tak na wstepie dzieki za takie cieple przywitanie ;) i za wszystkie posty. *Ognisty - dzieki, nie wiem czy najtrudniejszy, po prostu podoba mi sie ;) *Ziomus - hejka man, thx from de montajn :] *Shogun - widac taki mam charakter :> *w!e8 - milo Cie widziec, szczegonie milo online ;) Thx *Mcode - hehe czy wyjdzie fajnie, to juz nie ja bede ocenial, mnie sie zawsze nie podoba :] *ofca - nie madrkuj mlody :) *kurt - o co kamon?? i jeszcze raz Mcode :] Modelling jest juz zakonczony, jutro sie wezme za uwv, albo moze jeszcze dzisiaj, zalezy ile bede jeszcze w robocie z kumplem siedzial.
kurt_hectic Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 :o juz? ****** szkola ;( ja juz chce byc po maturce ;(. model bdb, wszystko cool, ale za malo zajebiste sa te podstawy posagow> zrob jakies fajerwerki :]
w!e8 Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 WOW Por@szek ale dałeś czadu, trzymam kciuki za twoją prackę, niezły refleks-oby tak dalej !! bomba
Por@szek Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 Maly updejt - zakonczone mapowanie :] *Kurt - szkola ... kazdy mniej lub bardziej musi ja zdac ;) Ale nie wiem co mam rozumiec przez slowa .. malo zajebiste podstawy .. fajerwerki, przy tym polycouncie .. watpie aby dalo rade na modelu zrobic :] *w!e8 - thx, teraz niestety troche zwolnie tempa ;) * Shogun 3D - na chwile obecna 1500 tri + 100/200 tri :] Nie wiem dokladnie, ja potrzebuje jeszcze 100, wiec ustawiam sobie limit na 1600.
Por@szek Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Dobra przyznaje sie bez bicia. Wystartowalem tylko po to aby zaczac wreszccie sie zaprzyjazniac ZB. O to moje wczorajsze poinstalcyjne wariacje na temat ;)
Mcode Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Ej Por@szek jak zrobić w 3ds maxie rener modelu by była widoczna siatka tak jak to zrobił RA.
Krotki Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 RA chyba uzyl w tym celu Brazila i brazilowych materialow ... przynajmniej ja bym tak zrobil :P
Por@szek Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Mcode, a dlaczego mnie pytasz skoro sam twierdzisz ze to RA zrobil?? Zapytaj jego, wiem ze w vray'u zaznaczasz jakas opcje i Ci renderzy z siata, ale nie pamietam teraz ja ksie zwala.
w!e8 Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Zbrush bleee- detal z niego nie jest interesujący niezależnie od woli usera :D poprostu-coś
Por@szek Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 CHyba ze model z ZB exportujesz projektorem w maxie :]
Gość yon Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 poraszek. w zbrushu sa jakies opcje ulatwiajace tilowanie/powtarzanie tekstury? czy trzeba kombinowac potem w innym programie? a obiekt dobry jest :) tylko posagi moglyby sprawiac wrazenie masywniejszych.
arcade Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 tilowanie i powtarzanie tekstury raczej nie przejdzie przy normalmapach. Chociaż tutaj wiele zależy od silnika to jednak raczej się tego nie praktykuje z tego co wiem. Dobrze idzie Por@szek, ale trochę obawiam się o detal normali przy tak małych teksturkach - no ale wszystko wyjdzie w praniu więc czekam na postępy :) Też się zaprzyjaźniam z ZB - cholera, chyba wszystkich wzieło ;) pozdrawiam :)
Por@szek Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Jol Mam malego problema -> czy ktos wie co sie zpartolilo?? NIe moge za cholere dojsc dlaczego atuomatyczne mapowanie mi sie nie wyswietla w unwarpie, siem na klikalem tylko o nic : * Kurt - > jep, ano fajna *Yon - jeszcze mi nic nie wiadomo o opcjach ulatiaajacych, ale jak jakies poznam to Cie napewno pinformuje ;) * Ziomus - jak wyjdziue normal ... sie zobaczy, napewno nie moge szalec z detalem , bo skutki beda oplakane. Pozdro
KLICEK Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Poraszek dokladnie detal ze zbrusha na normala trzeba naprawde przemyslanie zrobic. Ja bym polecal tylko najwazniejszy i najwyrazniej widoczny detal robic reszta sie poprostu zleje no chyba ze masz jakis magiczny eliksir na to :) ps. ql modelik uvw z wingsa ? ;)
Gość yon Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 poraszek: w maxie 8 chyba trzeba zaznaczyc poligony na UV, a nie punkty.
Por@szek Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Tia thx, przed chwila sie na tym zlapalem, co za kretynizm. Od R7 nie uzywalem automata, gdzie w sumie ostatecznie i tak z niego nie skorzystalem :P Ale thx za support mojej nic nie znaczacej osoby ;). BTW - Klicek, eliksru nie mam, ale jak sie troche normalkami jeszcze pobawie to pewnie jakies hinty znajde ;) A wingsa nie uzywam, max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P
KLICEK Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 szacunek ostatni raz recznie mapowalem za maxa r3.1 albo 4.0 ;)
Tores Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 max, recznie mapowany, innych trickow tez nie uzywam, tradycjonalizm mi bokami wychodzi ... nie ulatwiam se zycia :P Miło słyszeć, że ktoś męczy się tak jak i ja, chociaż ostatnimi czasami pojawiło się dużo softu naprawdę ułatwiającego życie.
kurt_hectic Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 co masz konkretnie na mysli? ...moze jest cos o czym nie wiem....
ledyr Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 szacunek ostatni raz recznie mapowalem za maxa r3.1 albo 4.0 ;) to można inaczej:eek:!? ja robie caly czas ręcznie, powiedz jak cie to robi automatycznie
kurt_hectic Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 nie da sie :\ > auto rozwala CI beznadziejnie na kawalki i do niczego CI sie to nie przyda...
ledyr Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...)
KLICEK Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 szkoda :( mialem sen, w którym swiat byl piekny, modele mapowaly sie same... no cuz, jesli sie chce, zeby bylo dobrze to trzeba niestety samemu zrobic (no chyba, ze urodziles sie w bogatej rodzinie...) http://www.gorzow.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb jednak nie usunalem ;) zobacz moze to jednak nie sen ;) apropo czemu nie robicie modeli w zb ? mapowanie 1 przyciskiem i projektion ? :) na filmiku mapowalem model hi poly z low trzeba poprostu bardziej przemyslec i ew pozszywac tu i tam
Tores Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Kurt - chociażby dzięki tobie poznałem. Dałeś linka do tutka a tam był link do programu Flatten3d. Trzeba tylko umiejętnie dać szwy na modelu. To testowałem więc mogę polecić przynajmniej do organiki. Tutaj jeszcze jeden UVLayout. Warto obejrzeć prezentacje ale nie testowałem go. Robi wrażenie.
Por@szek Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 Jest jeszcze maxowy peltmapping, ale go nie uzywam. W tutorialach autodeska odnosnie wersji 8 jest pokazany. Co do Klickowego mapowania pod ZB, nie wiem, nie sprawdzalem, ale dostalem wskazowki od znajomego aby teog nie uzywac :] A model w ZB i pozniej projection w maxie, jak najbardziej, o wiele bardziej ostre NM wychodza spod projectiora niz spod ZB.
kurt_hectic Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax ) EDIT DO TEGO CO PONIZEJ > jest, od 8, ALE w 90% dzala..."to ja moze uproszcze": NIE dziala:]
KLICEK Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 relax jest tez w maxie od wersji 6 jezeli sie nie myle, ale deep uv bardzo fajne narzedzie uzywam przy szyciu uv :)
Tores Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 fajnie mr Tores, ze moglem CI pomodz. a co do mapowania: Flatten3d. mozna bez problemu odnalesc w maxie! nie ma sensu go uzywac, ja uzywam maxa+ deep uv (1 opcja> relax ) Ja akurat używałem do mapowania postaci maxa 8 z peltem i flatten3d i stwierdzam że o wiele równiej wyszło na flatten niż w maxie i do tego nie musiałem w nic ingerować a przy pelcie musiałem naciągać punkty odniesienia żeby równo wyszło. Sorry Por@szek, że urządziliśmy tu sobie pogaduchy.
oo79 Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 skad mozna taka teksturke do mapowania dostac? nigdzie moge znależć.
Tores Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Dałbym ci ale zajmuje 140kb więc ci jej tu nie wstawię.
ledyr Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Dałbym ci ale zajmuje 140kb więc ci jej tu nie wstawię. http://www.imageshack.us/
Por@szek Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 Jeden: Drugi od firmy gratis ;): BTW - zawsze mozna zrobic samemu, no czarne wozki inwalidzkie na rozowym tle :D a tutaj jeszcze inne checkery -> http://www.microcan.nl/hand/checker1.jpg http://www.jonxwilliams.com/tutorials/checker_512.gif z czego ostatni jest moze najmniej efektowny, ale najbardziej efektywny.
Por@szek Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 Maluski progress, bo mam takiego lenia ze maxa i zb wlaczalem i wylaczale chyba z 10 razy :P Obrazek powyzej jest przykladem bardzo pieknym ... jak wyglada zle rozlozone mapowanie ;) Tzn zle ... nie proporcjonalnie przeskalowane fragmenty obiektu :) Ale jaj estem tempy ;/. Drugi kanal -> do poprawki.
w!e8 Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Phi.... ;] To z tego zbrusha wygląda fatalnie Porasz :)
ognisty Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 dlaczego? jak dobrze zmapuje to na dole małe to bedzie całkiem przyzwoicie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się