Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwracałem uwagę na to webmasterowi ale nie wiadomo czemu raz działa dobrze a raz nie. Jedynie co wiem to że może niezaładować się do końca menu i przez to są problemy.

Napisano

Wszyscy prują do przodu a ja stoję kurcze w miejscu. Pokazuję co mam. Nie wiem tylko co zrobić z dachówkami bo są duże na concepcie i pasowało by je wymodelować, ale pożerają dużo poly a normalmap nie będę robił do tego modelu. Narazie jest 1153 trisy nie uwzględniając terenu. Nie wiem jak z ściankami od dołu modelu, czy można się pozbywać czy nie bo jeżeli tak to trochę mi ubędzie jeszcze.

Napisano

Nie wiem czy będę wodę robił, chyba że mi czasu wystarczy ale jeżeli będzie to raczej niespieniona bo nie pasowałoby mi to do rozmiaru koryta i ostrego zakrętu, chociaż zważając na to, że wymiary i tak są przesadzone to może i ją trochę wzburzę.

Gość Marioza
Napisano

no i dobry modelik, szczególnie z dachowkami dałeś czadu

Napisano

Mapowanie nareszcie skończone. Za dużo tych detali i papciania się z nimi. Przy tej wielkości tekstury chyba nieźle się nadziobę piórkiem.

Napisano

Następny update. Skorygowałem siatkę na modelu bo nachodziły źle tekstury na siebie i miałbym większy problem z detalami. Zrobiłem ściany bo w sumie one i dach będą dominować na modelu i bedę drewno dostosowywał do nich. Kamień dałem trochę większy gdyż malutki źle wyglądał i przy mipmappingu bardziej rozmywał. Szkoda, że tak mało miejsca jest na teksturce i taka mała jej rozdzielczość bo wtedy każdą ścianę zrobił bym inną.

Napisano

noo fajowe! deski totalnie w moim stylu. tylko jak mozesz dodaj cienie pod dachem oraz mase DIRTU > tam wszecie jest woda> ja zawsze takie kamienie maluje zielonym pedzelkiem > wygladaja lepiej. poza tym deski w kole sa duzo za jasne, zrob je przegnite, teraz wygladaja jak posadzka w chatce.

Napisano

Drewno jest w fazie wstępnej więc jeszcze zmiany nastąpią. Jest trochę rozmyte choć na szerokości 4 do 5 pixeli ciężko coś wykombinować. Cieni jeszcze żadnych niema bo muszę wszystkie spoiny dopracować. Z tym zielonym może być problem bo większa woda występuje tylko w okolicy koła, natomiast ta tekstura ma swoje odzwierciedlenie także z drugiej strony gdzie tej wody już niema więc może to kolidować. Zastanawiam się czy w fazie końcowej możemy renderować obiekt wraz z cieniami bo wtedy byłby on jeszcze ciekawszy. Spróbuję go też wsadzić do enginu TV3D i zobaczę co z tego wyniknie. Co do AO to jeszcze zawcześnie na to.

Napisano

"Spróbuję go też wsadzić do enginu TV3D" a wiesz jak? chetnie sie dowiem. wiesz wszytkie bajery > jakies swiatla, shadery, zeby normal mapy i bumpa uwzglednilo :). jak wiesz to napisz plz.

Napisano

Nasza grupa robi na tym enginie więc wykorzystam modelviewer dołączony do niego. Jest uproszczony trochę ale zawiera bumpa, normale, speculara, offset, i kilka innych map. Także końcowy model pokażę z niego choć z dodatków to najwyżej wykorzystam bumpa.

Napisano

AO możesz już wypiekać mając mapowanko, i już może sobie leżeć. ale twoja sprawa ;)

Chybo że ten silnik generuje mapy AO sam

Napisano

TV3d ma spca defaultowo zwalonego wiec musicie sobie go w kodzie poprawic, gdyzie sie z normal mapami, jak tego nie zrobiliscie to lepiej nie wrzucaj do tv.

Napisano

Por@szek - rzeczywiście sam modelview ma zrąbane deko normale i nie korzystam z nich

Cruzh3r - też się nad tym zastanawiałem i zobaczę jaki mi wyjdzie efekt z tymi teksturami. Na cartoonowe jak coś zmienię w ostatniej chwili.

Napisano

Mi się wydaje że to tylko koncept i jeżeli mamy się też wzorować na modelach z HoM&M V to tam wcale tak nie wyglądają kolorowo. Ale to już ocenią głosujący.

Napisano

Przyszedł czas na dach więc daję wstępną wersję. Troche mam problem z uzyskaniem odpowiedniej faktury dachówek.

 

Musiałem dodać załącznik bo coś nie wyświetla się czasami obrazek.

Napisano

Na sam koniec dodaj delikatnie sharpena na texturce powinno poprawic jakos, a co do dachowki, strasznie zblurowana, mozesz zapodac flata txt?? Moze cos sie poradzi.

Napisano

Kicha straszna bo juz dzisiaj nie mam czasu i niestety nie wyrobię się. Mówi się trudno, no chyba że władza przesunie termin.

mlyntexture4.jpg

Napisano

Wprawdzie jeszcze podkręcić można dużo ale nie przeginam już jeżeli chodzi o czas. Jak będzie można to wstawię to do podsumowania bitwy.

end10hz.jpg

 

end32mz.jpg

end27fn.jpg

edntexture3qv.jpg

Napisano

Bardzo fajne drewno, sciany monotonne dodał bym jakieś zacieki, mech. W środku koryta troszke bym przyciemnil bo tam woda płynie. Ogólnie bardzo mi sie podoba. Jak sie robi takie deski, moze ktos ma jakiegos tutka...

Napisano

Dechy? No cóż, podpatrzyłem yon'a. A tak wogóle to nie miałem czasu ich dopracować jeszcze. Trident dobrze pisał, że monotonne wszystko bo miały byś jeszcze zacieki i mech i bumpmapa. Trochę terenu też by się przydało. Nie wygląda to jeszcze jak chciałem, ale mówi się trudno. Nie trzeba zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Dopracuję go po bitwie.

Napisano

A ja sobie wciąż dłubę przy teksturze. Poprawiłem dachówki bo tamte mi drewnem zalatywały i trochę mchu na ściany rzuciłem.

mlyntexture53zc.jpg

Napisano

Fajnie, szkoda, że do podsumowania nie zdążyłeś poprawić.

Dobrze, że zjechałeś z jaskrawością tła bo tamto poprzednie bije nieźle po oczach. ;) IMHO nawet bez poprawek to najlepsza pracka w tej minibitwie.

Gratuluje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności