Por@szek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Powodzenia Tores. BTW - takie pytanko, jak sie nawiguje wasza strone - New Dawn, bo tak nie daje rady trafiac w buttony bo mi uciekaja.
Tores Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 Zwracałem uwagę na to webmasterowi ale nie wiadomo czemu raz działa dobrze a raz nie. Jedynie co wiem to że może niezaładować się do końca menu i przez to są problemy.
Tores Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Wszyscy prują do przodu a ja stoję kurcze w miejscu. Pokazuję co mam. Nie wiem tylko co zrobić z dachówkami bo są duże na concepcie i pasowało by je wymodelować, ale pożerają dużo poly a normalmap nie będę robił do tego modelu. Narazie jest 1153 trisy nie uwzględniając terenu. Nie wiem jak z ściankami od dołu modelu, czy można się pozbywać czy nie bo jeżeli tak to trochę mi ubędzie jeszcze.
kurt_hectic Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 bardzo ładnie scianki od dolu rzecz jasna usun!
Tores Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 Już nic prostrzego jako dachówki nie wymyślę jeżeli mam się w 1500 zmieścić, chyba żę wy mi coś podsuniecie.
Przybysz Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Wygląda super. Wymodelowane dachówki przy takim limicie to i tak niezły wyczyn.:)
RA Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 A jak zrobisz spienioną wodę? :) Super narazie wygląda. :)
Tores Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 Nie wiem czy będę wodę robił, chyba że mi czasu wystarczy ale jeżeli będzie to raczej niespieniona bo nie pasowałoby mi to do rozmiaru koryta i ostrego zakrętu, chociaż zważając na to, że wymiary i tak są przesadzone to może i ją trochę wzburzę.
_michal Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Wodę się zostawi programiście i ludziom od f/x ;)
Tores Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 Koniec z modelowaniem. 1497 trisów. Zabieram się za mapowanie.:)
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 no i dobry modelik, szczególnie z dachowkami dałeś czadu
Czorny Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 o no pieknie teraz tylko ladniuchne texturki i gites bombka :D
Tores Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 Mapowanie nareszcie skończone. Za dużo tych detali i papciania się z nimi. Przy tej wielkości tekstury chyba nieźle się nadziobę piórkiem.
Tores Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 Mogę tylko powiedzieć, że przy tej rozdzielczości tekstury to się zajechać można.
Tores Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 Następny update. Skorygowałem siatkę na modelu bo nachodziły źle tekstury na siebie i miałbym większy problem z detalami. Zrobiłem ściany bo w sumie one i dach będą dominować na modelu i bedę drewno dostosowywał do nich. Kamień dałem trochę większy gdyż malutki źle wyglądał i przy mipmappingu bardziej rozmywał. Szkoda, że tak mało miejsca jest na teksturce i taka mała jej rozdzielczość bo wtedy każdą ścianę zrobił bym inną.
kurt_hectic Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 noo fajowe! deski totalnie w moim stylu. tylko jak mozesz dodaj cienie pod dachem oraz mase DIRTU > tam wszecie jest woda> ja zawsze takie kamienie maluje zielonym pedzelkiem > wygladaja lepiej. poza tym deski w kole sa duzo za jasne, zrob je przegnite, teraz wygladaja jak posadzka w chatce.
Tores Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 Drewno jest w fazie wstępnej więc jeszcze zmiany nastąpią. Jest trochę rozmyte choć na szerokości 4 do 5 pixeli ciężko coś wykombinować. Cieni jeszcze żadnych niema bo muszę wszystkie spoiny dopracować. Z tym zielonym może być problem bo większa woda występuje tylko w okolicy koła, natomiast ta tekstura ma swoje odzwierciedlenie także z drugiej strony gdzie tej wody już niema więc może to kolidować. Zastanawiam się czy w fazie końcowej możemy renderować obiekt wraz z cieniami bo wtedy byłby on jeszcze ciekawszy. Spróbuję go też wsadzić do enginu TV3D i zobaczę co z tego wyniknie. Co do AO to jeszcze zawcześnie na to.
kurt_hectic Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 "Spróbuję go też wsadzić do enginu TV3D" a wiesz jak? chetnie sie dowiem. wiesz wszytkie bajery > jakies swiatla, shadery, zeby normal mapy i bumpa uwzglednilo :). jak wiesz to napisz plz.
Tores Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 Nasza grupa robi na tym enginie więc wykorzystam modelviewer dołączony do niego. Jest uproszczony trochę ale zawiera bumpa, normale, speculara, offset, i kilka innych map. Także końcowy model pokażę z niego choć z dodatków to najwyżej wykorzystam bumpa.
w!e8 Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 AO możesz już wypiekać mając mapowanko, i już może sobie leżeć. ale twoja sprawa ;) Chybo że ten silnik generuje mapy AO sam
Por@szek Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 TV3d ma spca defaultowo zwalonego wiec musicie sobie go w kodzie poprawic, gdyzie sie z normal mapami, jak tego nie zrobiliscie to lepiej nie wrzucaj do tv.
Cruzh3r Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 model fajny, ale chyba teksturki powinny zostać cartoonowe, czyste.
Tores Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 Por@szek - rzeczywiście sam modelview ma zrąbane deko normale i nie korzystam z nich Cruzh3r - też się nad tym zastanawiałem i zobaczę jaki mi wyjdzie efekt z tymi teksturami. Na cartoonowe jak coś zmienię w ostatniej chwili.
ognisty Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 szkoda ze txturki improwizorka, wolalbym te konceptowe ;)
Tores Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 Mi się wydaje że to tylko koncept i jeżeli mamy się też wzorować na modelach z HoM&M V to tam wcale tak nie wyglądają kolorowo. Ale to już ocenią głosujący.
Hatred Napisano 27 Luty 2006 Napisano 27 Luty 2006 brdzo fajno idzie, ladnie kamien na podbudowce wyglada :)
Tores Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 Przyszedł czas na dach więc daję wstępną wersję. Troche mam problem z uzyskaniem odpowiedniej faktury dachówek. Musiałem dodać załącznik bo coś nie wyświetla się czasami obrazek.
Por@szek Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 Na sam koniec dodaj delikatnie sharpena na texturce powinno poprawic jakos, a co do dachowki, strasznie zblurowana, mozesz zapodac flata txt?? Moze cos sie poradzi.
Tores Napisano 3 Marzec 2006 Autor Napisano 3 Marzec 2006 Kicha straszna bo juz dzisiaj nie mam czasu i niestety nie wyrobię się. Mówi się trudno, no chyba że władza przesunie termin.
Tores Napisano 4 Marzec 2006 Autor Napisano 4 Marzec 2006 Wprawdzie jeszcze podkręcić można dużo ale nie przeginam już jeżeli chodzi o czas. Jak będzie można to wstawię to do podsumowania bitwy.
trident Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 Bardzo fajne drewno, sciany monotonne dodał bym jakieś zacieki, mech. W środku koryta troszke bym przyciemnil bo tam woda płynie. Ogólnie bardzo mi sie podoba. Jak sie robi takie deski, moze ktos ma jakiegos tutka...
ognisty Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 łaa.. no ladnie ladnie, nawet bardzo... i rowniez dolaczam sie do pytania, jak takie dechy zrobic? :)
Tores Napisano 4 Marzec 2006 Autor Napisano 4 Marzec 2006 Dechy? No cóż, podpatrzyłem yon'a. A tak wogóle to nie miałem czasu ich dopracować jeszcze. Trident dobrze pisał, że monotonne wszystko bo miały byś jeszcze zacieki i mech i bumpmapa. Trochę terenu też by się przydało. Nie wygląda to jeszcze jak chciałem, ale mówi się trudno. Nie trzeba zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Dopracuję go po bitwie.
Tores Napisano 7 Marzec 2006 Autor Napisano 7 Marzec 2006 A ja sobie wciąż dłubę przy teksturze. Poprawiłem dachówki bo tamte mi drewnem zalatywały i trochę mchu na ściany rzuciłem.
Przybysz Napisano 7 Marzec 2006 Napisano 7 Marzec 2006 Fajnie, szkoda, że do podsumowania nie zdążyłeś poprawić. Dobrze, że zjechałeś z jaskrawością tła bo tamto poprzednie bije nieźle po oczach. ;) IMHO nawet bez poprawek to najlepsza pracka w tej minibitwie. Gratuluje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się