Napisano 14 Luty 200619 l Powodzenia Tores. BTW - takie pytanko, jak sie nawiguje wasza strone - New Dawn, bo tak nie daje rady trafiac w buttony bo mi uciekaja.
Napisano 14 Luty 200619 l Autor Zwracałem uwagę na to webmasterowi ale nie wiadomo czemu raz działa dobrze a raz nie. Jedynie co wiem to że może niezaładować się do końca menu i przez to są problemy.
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Wszyscy prują do przodu a ja stoję kurcze w miejscu. Pokazuję co mam. Nie wiem tylko co zrobić z dachówkami bo są duże na concepcie i pasowało by je wymodelować, ale pożerają dużo poly a normalmap nie będę robił do tego modelu. Narazie jest 1153 trisy nie uwzględniając terenu. Nie wiem jak z ściankami od dołu modelu, czy można się pozbywać czy nie bo jeżeli tak to trochę mi ubędzie jeszcze.
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Już nic prostrzego jako dachówki nie wymyślę jeżeli mam się w 1500 zmieścić, chyba żę wy mi coś podsuniecie.
Napisano 17 Luty 200619 l Wygląda super. Wymodelowane dachówki przy takim limicie to i tak niezły wyczyn.:)
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Nie wiem czy będę wodę robił, chyba że mi czasu wystarczy ale jeżeli będzie to raczej niespieniona bo nie pasowałoby mi to do rozmiaru koryta i ostrego zakrętu, chociaż zważając na to, że wymiary i tak są przesadzone to może i ją trochę wzburzę.
Napisano 21 Luty 200619 l Autor Mapowanie nareszcie skończone. Za dużo tych detali i papciania się z nimi. Przy tej wielkości tekstury chyba nieźle się nadziobę piórkiem.
Napisano 23 Luty 200619 l Autor Mogę tylko powiedzieć, że przy tej rozdzielczości tekstury to się zajechać można.
Napisano 25 Luty 200619 l Autor Następny update. Skorygowałem siatkę na modelu bo nachodziły źle tekstury na siebie i miałbym większy problem z detalami. Zrobiłem ściany bo w sumie one i dach będą dominować na modelu i bedę drewno dostosowywał do nich. Kamień dałem trochę większy gdyż malutki źle wyglądał i przy mipmappingu bardziej rozmywał. Szkoda, że tak mało miejsca jest na teksturce i taka mała jej rozdzielczość bo wtedy każdą ścianę zrobił bym inną.
Napisano 25 Luty 200619 l noo fajowe! deski totalnie w moim stylu. tylko jak mozesz dodaj cienie pod dachem oraz mase DIRTU > tam wszecie jest woda> ja zawsze takie kamienie maluje zielonym pedzelkiem > wygladaja lepiej. poza tym deski w kole sa duzo za jasne, zrob je przegnite, teraz wygladaja jak posadzka w chatce.
Napisano 25 Luty 200619 l Autor Drewno jest w fazie wstępnej więc jeszcze zmiany nastąpią. Jest trochę rozmyte choć na szerokości 4 do 5 pixeli ciężko coś wykombinować. Cieni jeszcze żadnych niema bo muszę wszystkie spoiny dopracować. Z tym zielonym może być problem bo większa woda występuje tylko w okolicy koła, natomiast ta tekstura ma swoje odzwierciedlenie także z drugiej strony gdzie tej wody już niema więc może to kolidować. Zastanawiam się czy w fazie końcowej możemy renderować obiekt wraz z cieniami bo wtedy byłby on jeszcze ciekawszy. Spróbuję go też wsadzić do enginu TV3D i zobaczę co z tego wyniknie. Co do AO to jeszcze zawcześnie na to.
Napisano 25 Luty 200619 l "Spróbuję go też wsadzić do enginu TV3D" a wiesz jak? chetnie sie dowiem. wiesz wszytkie bajery > jakies swiatla, shadery, zeby normal mapy i bumpa uwzglednilo :). jak wiesz to napisz plz.
Napisano 25 Luty 200619 l Autor Nasza grupa robi na tym enginie więc wykorzystam modelviewer dołączony do niego. Jest uproszczony trochę ale zawiera bumpa, normale, speculara, offset, i kilka innych map. Także końcowy model pokażę z niego choć z dodatków to najwyżej wykorzystam bumpa.
Napisano 25 Luty 200619 l AO możesz już wypiekać mając mapowanko, i już może sobie leżeć. ale twoja sprawa ;) Chybo że ten silnik generuje mapy AO sam
Napisano 25 Luty 200619 l TV3d ma spca defaultowo zwalonego wiec musicie sobie go w kodzie poprawic, gdyzie sie z normal mapami, jak tego nie zrobiliscie to lepiej nie wrzucaj do tv.
Napisano 25 Luty 200619 l Autor Por@szek - rzeczywiście sam modelview ma zrąbane deko normale i nie korzystam z nich Cruzh3r - też się nad tym zastanawiałem i zobaczę jaki mi wyjdzie efekt z tymi teksturami. Na cartoonowe jak coś zmienię w ostatniej chwili.
Napisano 26 Luty 200619 l Autor Mi się wydaje że to tylko koncept i jeżeli mamy się też wzorować na modelach z HoM&M V to tam wcale tak nie wyglądają kolorowo. Ale to już ocenią głosujący.
Napisano 28 Luty 200619 l Autor Przyszedł czas na dach więc daję wstępną wersję. Troche mam problem z uzyskaniem odpowiedniej faktury dachówek. Musiałem dodać załącznik bo coś nie wyświetla się czasami obrazek.
Napisano 1 Marzec 200619 l Na sam koniec dodaj delikatnie sharpena na texturce powinno poprawic jakos, a co do dachowki, strasznie zblurowana, mozesz zapodac flata txt?? Moze cos sie poradzi.
Napisano 3 Marzec 200619 l Autor Kicha straszna bo juz dzisiaj nie mam czasu i niestety nie wyrobię się. Mówi się trudno, no chyba że władza przesunie termin.
Napisano 4 Marzec 200619 l Autor Wprawdzie jeszcze podkręcić można dużo ale nie przeginam już jeżeli chodzi o czas. Jak będzie można to wstawię to do podsumowania bitwy.
Napisano 4 Marzec 200619 l Bardzo fajne drewno, sciany monotonne dodał bym jakieś zacieki, mech. W środku koryta troszke bym przyciemnil bo tam woda płynie. Ogólnie bardzo mi sie podoba. Jak sie robi takie deski, moze ktos ma jakiegos tutka...
Napisano 4 Marzec 200619 l łaa.. no ladnie ladnie, nawet bardzo... i rowniez dolaczam sie do pytania, jak takie dechy zrobic? :)
Napisano 4 Marzec 200619 l Autor Dechy? No cóż, podpatrzyłem yon'a. A tak wogóle to nie miałem czasu ich dopracować jeszcze. Trident dobrze pisał, że monotonne wszystko bo miały byś jeszcze zacieki i mech i bumpmapa. Trochę terenu też by się przydało. Nie wygląda to jeszcze jak chciałem, ale mówi się trudno. Nie trzeba zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Dopracuję go po bitwie.
Napisano 7 Marzec 200619 l Autor A ja sobie wciąż dłubę przy teksturze. Poprawiłem dachówki bo tamte mi drewnem zalatywały i trochę mchu na ściany rzuciłem.
Napisano 7 Marzec 200619 l Fajnie, szkoda, że do podsumowania nie zdążyłeś poprawić. Dobrze, że zjechałeś z jaskrawością tła bo tamto poprzednie bije nieźle po oczach. ;) IMHO nawet bez poprawek to najlepsza pracka w tej minibitwie. Gratuluje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto