_michal Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Modeling zajął parę godzin, w sumie niecałą zeszłą niedzielę. Mniej lub bardziej wzorowałem się na koncepcie z gry Castlevania: http://castlevania.classicgaming.gamespy.com/Images/Scans/LoI/succubus.jpg Texturki nie ma i narazie nie będzie, ale częściowo już ją zamapowałem :) hit me :)
nielot007 Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 usta troche zabardzowypukle ;) reszta b.ladnie pozdro :D
rowr Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 hehe fajne fajne ale ja bym ja bardziej w tali wciol...
Tores Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Pazurki powinny być bardziej widoczne i uszy ma dłuższe na koncepcie. A tak to fajna lala. Zastanawiam się tylko jakie są teraz wymagania odnośnie lowpoly bo 8000 trisów to już niemało chyba.
_michal Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 usta faktycznie mógłbym troszkę mniejsze zrobić, ale z bliska wyglądają trochę lepiej :) Talia to kwestia preferencji osobistych ;) 8000k to powoli standard się robi, zwłaszcza w grach które są w produkcji, za rok - dwa to nikogo dziwić nie będzie. Z tym że nie będę normali robić, bo mi się nie chce ;) Spróbuję się jeszcze z klasycznym texturowaniem. Niestety texture artist ze mnie żaden :/ Pazurki wydłużę, uszu nie, bo mi się takie podobają :)
KLICEK Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 model swietny ale moim zdaniem stopy do poprawy :)
_michal Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 no... takie bułowate wyszły *idzie się schować do kącika*
_michal Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 Zrobiłem małą rewolucję w ściankach, trochę ich mniej ;) Zamapowałem ją do końca i podmalowałem buzię :) enjoy.
Por@szek Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Bez normal papki?? :( buuuu. Jak narazie in plus ;) Podobac sie :]
Tores Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 normale są przereklamowane ;) Też tak uważam, bo walą je bezmyślnie do wszystkich obiektów.
_michal Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 To nie jest bezmyślnie. Takie czasy, taki wymóg rynku :( Poza tym ja to z przymróżeniem oka powiedziałem, dobrze zrobiony normal daje radę, ale fakt jest taki że wolę 'klasyczne' texturki.
madman1987 Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 ja wiem czy można bezmyślnie dodawać detal do każdego obiektu? chociaż pewnie tak ;) ja zakochałem się w normalach jak tylko zrobiłem pierwszy model tąże techniką, chociaż fakt, że są one przydatne głównie przy postaciach, imo ofcoz super modelik, ciągnij texturkę, dasz radę ;d trzymam kciuki
_michal Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 thx :) będę się starać ;D Następny model pewnie z normalami będzie
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 no i nie ma sie co czepiać, solidny modelik, podoba mi się, jedynie co to moze bym szyję trochę wydłużył dodałoby to całej postaci smuklejszy wygląd, tak mi się wydaje : )
_michal Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 z tą szyją cos jest, może faktycznie by to pomogło... Mały update texturkowy
Gość Marioza Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 no mnie sie podoba, będzie fajna postać,blond włoski świetne,
_michal Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 mały updejcik, byście o mnie nie zapomnieli :) skrzydełka jeszcze nie są ostateczne.
PAINbringer Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Ogólnie wygląda zbyt niewinnie a Sukuba powinna być uwodzicielsko drapieżna :d. Skrzydłom przydałby się jakis detal w postaci np. sieci żył et catera. Model jest na prawde spoko (no może do oczu bym się przyczepił [chyba za duże :p]) natomiast brakuje mi tego charakterku który powinna mieć taka postać. Pozdrawiam
madman1987 Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 nooooo super, z ta drapieznoscia to wiele moglby zmienic makijaz, jakis taki gotycki, ostro zaznaczone oczka etc ;) jak na mnie mozna wycudowac to na tex na miodzio- jedziesz dalej :)
skorupek Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 No nie mam pytań. Wg mnie bardzo fajny model a i teksturki się zapowiadają konkretne. Big plus za to, że postać ładnie wyważona. Ani chodzący szkielet, ani "pulpecik". A trochę tapety na twarz rzeczywiście może zmienić charakter- jakies fiolety, intensywne czerwienie na usta, czy coś. No ale to już twój koncept więc sie nie mieszam :)
_michal Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 thx za komenty :) Co do drapieżności to chyba macie trochę racji, spróbuję coś z tym zrobić być może Pain - detale będą, ale nie za dużo, nie chcę jej przeładowac szczegółami, ale coś tam domaluję na tych skrzydełkach, to dopiero kolorki są, żyłki będa, alpha też trochę doda. r2d2 - pewnie da się wycudowac, ale ze mnie texture artist jest kiepski :) w zasadzie to jest pierwsza texturka która mi się nawet podoba :) skorupek - thx! szkieleciki mnie nie kręcą, nadmuchane balony też nie, cieszą się że udało mi się taki styl uzyskać.
kurt_hectic Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 fajny model, szczegolnie twarz > ma rysy wiec jest "jakas". ps. nie pisz, ze to jest spidzik, bo nie jest.
_michal Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 thx wiesz, to jest spidzik. Przynajmniej model, bo powstał dość szybko, texturka faktycznie już raczej nie.
Gość Marioza Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 no i całkiem dobrze sie zapowiada, oczy według mnie spoko nadają jakiegos innego klimatu, zawsze mozna makijazyk szczelic i wtedy postać stanie sie "ostrzejsza", a z tym kiepskim texture artist to nieprzesadzaj ;), pamiętam Twoją kobietę-rycerza, sama postać była swietna i textura też
_michal Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 Thx mario don, wiesz, jakoś się w texturach nie czuję i uważam że nie wychodzą mi zbyt dobrze, ale z tej nawet jestem zadowolony, tym bardziej że każdy pixel był namalowany tabletem, jedyne miejsce gdzie użyłem fotki to jest brzuch, ale i tak z tej forki nic nie zostało. Cała reszta jest namalowana ręcznie, bez używania żadnych zewnętrznych źródeł (no trochę podpatrywałem jak b1ll maluje swoje twarze). Miałem wrzucić już zrigowaną wersję, mam nawet szkielet i wstęp do weightmapki, ale chory jestem i już mi się nie chciało bawić. Jeszcze ją upozuję, może pobawię się makijażem, ale to już prawie tyle, czas na następną postać. Wrzucę za parę dni (hehe) pozę.
arcade Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 jeah :D fajnie idzie, ale nie zostawiaj tego tak i pomęcz jeszcze teksturki :) szczególnie te skrzydła są za bardzo rozmyte i przydał by się im jakiś detal lepszy (żyłkownia itp) Ogólnie jest bardzo fajnie :) Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia :)
_michal Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 hyhy, żyłki na skrzydełkach są, ale widocznie za duże opacity im dałem ;)
Gość Marioza Napisano 1 Marzec 2006 Napisano 1 Marzec 2006 pani elfka prezentuje sie coraz lepjej, warto by pomeczyc skrzydelka jakąs fakturkje na nie wrzucic czy coś, moze jeszcze dla calej postaci tu i ówdzie jakis dodatkowy kolor dadać
dcm_Marecheq Napisano 3 Marzec 2006 Napisano 3 Marzec 2006 No i pedicure zrobić ;-) __________________ powiedział co wiedział
_michal Napisano 4 Marzec 2006 Autor Napisano 4 Marzec 2006 texturki jeszcze nie ruszałem, ale za to rig skończyłem :) Dzięki wszystkim za komentarze. MF - thx! mario don - co do fakturki to nie wiem, mogłaby zaburzyć moją minimalistyczną wizję tej pani :) dcm_Marecheq - w żadnym wypadku. Sukuby nie zniżają się do takich zabiegów ;)
trident Napisano 4 Marzec 2006 Napisano 4 Marzec 2006 barzdzo fajne, jedynie ramiona troche "kwadratowe", kokardke gorsetu widział bym z duższymi sznureczkami (ale to jest malutki szczeguł), kości na skrzydłach powinny być bardziej kontrastowe w stosunku do "błony" i moim zdaniem bedzie gites.. a poza tym fajna bielizna pzdr
Gość Marioza Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 wygląda fajowo, poza świetna, pasuje, skrzydła teraz wyglądają jakos lepiej nawet nie potrzeba tej faktury, jedyna uwaga to dałbyś jej po jednym lopie na tych ramionach, bo aż żal ze takie świetny modelik i ma kwadratowe raminona
_michal Napisano 6 Marzec 2006 Autor Napisano 6 Marzec 2006 Ramionka poprawione :) czas na następny modelik, jak coś będzie to pokażę, dzięki wszystkim za komentarze.
Gość Marioza Napisano 7 Marzec 2006 Napisano 7 Marzec 2006 no i duzo lepiej z tym ramionkami, jestem usatysfakcjonowany :D
zaki79 Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 Bardzo ładny modelik Empeck -tylko ta "jebiel" tła strasznie wali po oczach ;-)
Tores Napisano 9 Marzec 2006 Napisano 9 Marzec 2006 No pięknie wyszła. Z chęcią zobaczyłbym ją w jakiejś animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się