Skocz do zawartości

postać3d: sukub-spidzik


_michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pazurki powinny być bardziej widoczne i uszy ma dłuższe na koncepcie. A tak to fajna lala. Zastanawiam się tylko jakie są teraz wymagania odnośnie lowpoly bo 8000 trisów to już niemało chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usta faktycznie mógłbym troszkę mniejsze zrobić, ale z bliska wyglądają trochę lepiej :)

 

Talia to kwestia preferencji osobistych ;)

 

8000k to powoli standard się robi, zwłaszcza w grach które są w produkcji, za rok - dwa to nikogo dziwić nie będzie. Z tym że nie będę normali robić, bo mi się nie chce ;) Spróbuję się jeszcze z klasycznym texturowaniem. Niestety texture artist ze mnie żaden :/

 

Pazurki wydłużę, uszu nie, bo mi się takie podobają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem czy można bezmyślnie dodawać detal do każdego obiektu? chociaż pewnie tak ;) ja zakochałem się w normalach jak tylko zrobiłem pierwszy model tąże techniką, chociaż fakt, że są one przydatne głównie przy postaciach, imo ofcoz

super modelik, ciągnij texturkę, dasz radę ;d trzymam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i nie ma sie co czepiać, solidny modelik, podoba mi się, jedynie co to moze bym szyję trochę wydłużył dodałoby to całej postaci smuklejszy wygląd, tak mi się wydaje : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wygląda zbyt niewinnie a Sukuba powinna być uwodzicielsko drapieżna :d. Skrzydłom przydałby się jakis detal w postaci np. sieci żył et catera. Model jest na prawde spoko (no może do oczu bym się przyczepił [chyba za duże :p]) natomiast brakuje mi tego charakterku który powinna mieć taka postać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mam pytań. Wg mnie bardzo fajny model a i teksturki się zapowiadają konkretne. Big plus za to, że postać ładnie wyważona. Ani chodzący szkielet, ani "pulpecik". A trochę tapety na twarz rzeczywiście może zmienić charakter- jakies fiolety, intensywne czerwienie na usta, czy coś. No ale to już twój koncept więc sie nie mieszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx za komenty :)

 

Co do drapieżności to chyba macie trochę racji, spróbuję coś z tym zrobić być może

 

Pain - detale będą, ale nie za dużo, nie chcę jej przeładowac szczegółami, ale coś tam domaluję na tych skrzydełkach, to dopiero kolorki są, żyłki będa, alpha też trochę doda.

 

r2d2 - pewnie da się wycudowac, ale ze mnie texture artist jest kiepski :) w zasadzie to jest pierwsza texturka która mi się nawet podoba :)

 

skorupek - thx! szkieleciki mnie nie kręcą, nadmuchane balony też nie, cieszą się że udało mi się taki styl uzyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i całkiem dobrze sie zapowiada, oczy według mnie spoko nadają jakiegos innego klimatu, zawsze mozna makijazyk szczelic i wtedy postać stanie sie "ostrzejsza", a z tym kiepskim texture artist to nieprzesadzaj ;), pamiętam Twoją kobietę-rycerza, sama postać była swietna i textura też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx mario don, wiesz, jakoś się w texturach nie czuję i uważam że nie wychodzą mi zbyt dobrze, ale z tej nawet jestem zadowolony, tym bardziej że każdy pixel był namalowany tabletem, jedyne miejsce gdzie użyłem fotki to jest brzuch, ale i tak z tej forki nic nie zostało. Cała reszta jest namalowana ręcznie, bez używania żadnych zewnętrznych źródeł (no trochę podpatrywałem jak b1ll maluje swoje twarze).

 

sukub75co.jpg

 

Miałem wrzucić już zrigowaną wersję, mam nawet szkielet i wstęp do weightmapki, ale chory jestem i już mi się nie chciało bawić. Jeszcze ją upozuję, może pobawię się makijażem, ale to już prawie tyle, czas na następną postać. Wrzucę za parę dni (hehe) pozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeah :D

fajnie idzie, ale nie zostawiaj tego tak i pomęcz jeszcze teksturki :) szczególnie te skrzydła są za bardzo rozmyte i przydał by się im jakiś detal lepszy (żyłkownia itp)

Ogólnie jest bardzo fajnie :)

 

Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

pani elfka prezentuje sie coraz lepjej, warto by pomeczyc skrzydelka jakąs fakturkje na nie wrzucic czy coś, moze jeszcze dla calej postaci tu i ówdzie jakis dodatkowy kolor dadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

texturki jeszcze nie ruszałem, ale za to rig skończyłem :) Dzięki wszystkim za komentarze.

 

MF - thx!

 

mario don - co do fakturki to nie wiem, mogłaby zaburzyć moją minimalistyczną wizję tej pani :)

 

dcm_Marecheq - w żadnym wypadku. Sukuby nie zniżają się do takich zabiegów ;)

 

sukub6rs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barzdzo fajne, jedynie ramiona troche "kwadratowe", kokardke gorsetu widział bym z duższymi sznureczkami (ale to jest malutki szczeguł), kości na skrzydłach powinny być bardziej kontrastowe w stosunku do "błony" i moim zdaniem bedzie gites.. a poza tym fajna bielizna

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

wygląda fajowo, poza świetna, pasuje, skrzydła teraz wyglądają jakos lepiej nawet nie potrzeba tej faktury, jedyna uwaga to dałbyś jej po jednym lopie na tych ramionach, bo aż żal ze takie świetny modelik i ma kwadratowe raminona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności