Skocz do zawartości

Postać 3D: dragon rider (WIP)


Matys

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No to ja ci powiem coi mysle:wiekszy leb ( ze 2 razy) szyja albo dluzsza albo krotsza, to zalezy od pomyslu, ale ta nie pasuje mi, zad (dupsko) wraz z ogonem bardziej wysportowany i szczuplejszy, na ogonie jakies wypustki proponuje, skrzydelka za male, no chytyba ze nie masz zamiaru dac mu mozliwosci latania. rozbuduj mu klate piersiowa, skroc tylnie nogi albo zegnij tak zeby dupsko bylo blizej ziemi. mozesz takze umasywnic barki:)

Milo mi jezeli ci jakos pomoglem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstepie dziekuje wszystkim za naprawde cenne uwagi teraz wiem na czym sie supic i co jeszcze dopracowac. Najbardziej mieszane uczucia mam wlasnie co do lba bo z profilu wyglada jeszcze jakos znosnie (moze wydaje sie wtedy za maly ale wiekszy bedzie sprawial wrazenie nienaturalnego z innych ujec). Natomiast zgadzm sie w 100% z sokołem za smoczek ma helm na glowie :D i bede to poprawial starajac sie zachowac ogolny ksztalt. Co do samych tylnich konczyn to popracuje jeszcze nad nimi ale chyba nie bede zmienial ich rozmiarow, raczej bede sie staral poprawiac laczenie z tulowiem zobaczymy jak wyjdzie, jesli nadal to bedzie dziwnie wygladac to wezme sie za poprawianie samych wymiarow. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny update

zaczynam robic powoli jezdzca to oczywiscie dopiero poczatek, i zaznaczam ze nie chodzi mi tutaj o dokladnie odwzorowanie anatomi czlowieka bo prawdopodobnie bedzie mial on wieksze dlonie i dziwny kark ale to jeszcze wyjdzie w praniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kark dziwny, jeśli kark ma być większy niż normalnie, to bym go jeszcze bardziej uwydatniła/zgarbiła ludka, albo dodała także w innych miejscach cech nieludzkich.

nogi ciut za krutkie.

a tak to ładny model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm wiem że w koncepcie masz zamiar zrobić większe dłonie ale jeśli dodasz do tego jeszcze rękawice (jeśli bedzie) to wyjdzie że dłoń to 1/3 całej ręki. Dłonie mi sie nie podobają, reszta modelu super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania - bede jeszcze to dopracowywal (glowe i kark) ale propozycje calkiem ciekawe zobacze jak to bedzie wygladac i cos mu sie wyklepie na tym karku.

 

hkropinski - masz racje bede jeszcze to poprawial bo z ta glowa chodza mi takie dziwne koncepty po glowie (O_o) wiec tam jeszcze wiele do zrobienia :)

 

Lopss - dlonie sa calkowicie do poprawy narazie sa tak zeby byly, ale sa za wielkie masz racie wyglada to teraz dosc smiesznie.

 

Nasuwa mi sie jedna konkluzja - zabrac sie do poprawiania :)

dziekuje za wasze uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prawda moim zdaniem nie jest to regula, jesli robie jakies odstepstwa od anatomii czlowieka to w pewnym stopniu zawsze to bedzie wygladac dziwnie. Poza tym biorac pod wuage same wzgledy techniczne (siatka) to czasami poprostu takie odstepstwa sa nie do poprawienia i trzeba siatke budowac od nowa o czym sam sie przekonalem.

Ale stronka jest bardzo ciekawa przewija sie dosc czesto w watkach gdzie choc troche jest poruszana anatomia czlowieka.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Gad przyjemny, tylko ogon ma troszkę za mało detalu.

Model człowieczka wydaje się być dość proporcjonalny, ale wychodowałeś jakąś dziwną odmianę człowieka - wyrosły mu nowe mięśnie :) Widać to szczególnie w okolicach tułowia i kolan.. no i te żyły na szyi... za dużo tam detalu w porównaniu do reszty ciała - trzeba było załatwić to teksturką..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm

khazell - staralem sie zrobic to co proponowales (tak na szybko) ale to co mi wychodzilo nie wygladalo ciekawie i nawet nie zanosilo sie na to ze cokolwiek z tego bedzie poprostu musial bym zmieniac za wiele w calej postaci :/ chcialem to zrobic bo wydawalo mi sie ze to nada jakiegos charakteru kolesiowi, no niestety nic z tego nie wyszlo.

M@Ti - gada chwolowo zostawilem ale oczywiscie masz racje. Co do kolesia to tez masz wiele racji ale chyba mi sie nie chce tego poprawiac narazie ide spac jutro nad tym pomysle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo podoba mi sie twoja postac. Sadze ze powinna byc nieco szersza w biodrach , teraz troche dziwnie to wyglada. A co do karku to faktycznie troche za duzy. Jesli niechcesz go zmniejszac to mysle ze pomogloby zrobienie drugiego naramiennieka, najlepiej innego, nieco wiekszego, bardziej rozbudowanego niz ten po lewej:> Pozdrawiam.

 

edit. Nie sadzisz ze troche dziwnie wyszly Ci nogi na poziomie kolan? najbardziej widac to na renderach postaci z boku, chodzi o wewnetrzna czesc kolan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tamb - witaj. Ciekawe spostrzezenia niektore z nich poprawilem innych mi sie naprawde nie chcialo ale tak szczerze mowiac wychwyciles prawie wszystko co staralem sie ukryc lub przemilczec. dzieki i powodzenia w osobistych porjektach ;)

update: poza paromoa szczegolikami to koles bedzie tak wygladal, chce go juz konczyc bo schodzi mi sie troszke z tym lolkiem (mimo iz wiele jszcze w nim trzeba poprawic ). mialem jeszcze pare pomyslow ale moze kiedys go podrasuje w zbrushu bo chyba teraz bez tego to ani rusz. Narazie zostawiam tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekawy ringa postaci i ich poz (smoczka i jeźdźca). Bardzo mnie ta kwestia ciekawi w tym projekcie. A co do modelu to niezły jest podoba mi sie i smoczek i jego "właściciel". No i oczywiście jak na dragon rider'a przydało by mu sie jakieś gustowne uzbrojenie :) ale napewno o tym wiesz więc co ja bede ci pisać czego on potrzebuje a czego niepotrzebuje....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mortom - dzieki ciesze sie ze pracka Ci sie podoba :) co do ustawienia postaci to bede chcial ja zanimowac i zrobic jakas animke. Miedzy innymi robie ten model zeby troszke poduczyc sie w zbrushu. Ale nie odwaze sie zpostowac czegokolwiek z zbrusha bo to byla by masakra :D co do zbrojki to chyba nie bede kombonowal zabardzo bo od poczatku mialem jakis koncept i bede sie go trzymal. ale oczywiscie mnie cholernie korci zeby takiego kolesia zrobic pozdrawiam

 

maly update

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahhahahha lol powiadasz "vinyl" Ci sie podoba :D ...btw Mortom gratz wlasnego potworka naprawde fajnie wyglada, czegos takiego bym nie wymyslil!! Mortom ,- szacuneczek ;)

maly update narazie robie pas i mieczyk na plecach, pozniej dokoncze mapowanie i to chyba bedzie na tyle z kolesiem. Chetnie poznam wasze opinje, co poprawic i co wam sie nie podoba bo pozniej pewnie do niego juz nie wroce. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postać niby wszystko ładnie i w ogóle ale jakoś dziwnie wygląda przyjrzyj się klatce chyba powinna być bardziej wypukła w górnej części albo brzuch trochę bardziej wklęsły

smok ja bym mu tylko szyje jakąś bardziej zrobił bo odnoszę wrażenie jak by on nie dał rady tej głowy utrzymać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lopss- hehe masz racje buty sa chyby najslabsze z tego wszystkiego bo tak naprawde nie mialem pojecia jak je zrobic, to byla taka lekka improwizacja :D

 

mrkrzysiek - hmmm patrzac teraz na ten update mam wrazenie ze suty ma troche za nisko moze to daltego, bo jesli mialo by to wynikac z anatomii to raczej powinno byc wszystko dobrze aczkolwiek zawsze moze byc lepiej, jeszcze na to lukne. Co do smoka to zaraz sie za niego zabiore bo chce troszke odpoczac od tego kolesia wiec z ta szyja tez jeszcze powalcze.

W kazdym razie wielkie dzieki panowie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawilem troszke smoka, i teraz nie wiem jak sie zabrac za skrzydla bo z animacja mialem naprawde bardzo malo doczynienia. Moge wymodelowac rozlozone skrzydla ale nie wiem jak je pozniej zlozyc zeby to wygladalo (planowalem poprostu zrobic odpowiedniego bipa i bawic sie z tym ale nigdy tego nie robilem...). Jesli ktos wie jak to dobrze zrobic albo wie gdzie mozna do tego znalesc jakies tutoriale to byl bym naprawde bardzo wdzieczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladny smok, jesli chcesz zrobic skrzydla, to prawie gotowe z kontrolerami (gotowe bedzie w ciagu tygodnia) jest low low poly demon na:

 

 

http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/

plik sie nazywa chyba demon_kontrolery.max czy jakos tak

 

jakby nei bylo widac, odswierz pare razy, a za tydzien beda juz kompletne kontrolki i plachty skrzydel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Infero - hmm brazowy powiadasz, zrobie co bede mogl ;)

 

mort - dzieki ze nabijasz mi posty :D. kurcze chetnie bym powiekszyl te skrzydelka bo zeczywiscie zeby podniesc taka kupe miesa trzeba troche powierzchni kwadratowej natomiast srednio to wyglada jak te skrzydla sa zlozone bo przeslaniaja praktycznie wszystko :/ no nic postaram sie to jeszcze jakos zoptymalizowac. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gedeon - :) dzieki stary man nadzieje ze nie spiep... tego smoczka i dociagne jakos do konca

 

Infero - z tymi nogami miales racje powiekszylem je troszke. ze skrzydlami jeszcze sie wstrzymam aczkolwiek oczywiscie wymagaja jeszcze poprawek

 

vany84 - tak beda dokladniejesze ;P

 

 

dobra wstepnie wyglada to tak... ------->(zalacznik)

jeszce w cholere poprawek samej mapy i mapowania. mam nadzieje ze w weekend udam mie sie to skonczyc tego smoczka bo ostatnio w tyg nie mialem zbyt wiele czasu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności