Matys Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Witam to jest mogel nad ktorym obecnie sie mecze (no moze nie dokonca takie to meczace ) ;) . Model nie jest jeszcze oczywiscie skonczony wrecz przeciwnie caly czas go poprawiam wiec wszelkie rady i uwagi mile widziane. pozdrawiam http://img230.imageshack.us/img230/9454/48io.jpg
FF Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Jak dla mnie za bardzo przypakowane przednie łapy. Powinny być racza małe a smok powinien stać na tylny. Ale to juz twoja wizja. A tak poza tym to mi sie podoba.
kubi Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Przednie łapy jak przednie, tylko tylne może masywniejsze by były lepsze.
Matys Napisano 8 Marzec 2006 Autor Napisano 8 Marzec 2006 update: poprawilem ulozenie siodla bo przedtem mi jakos nie pasowalo. Staralem sie rowniez poprawic ogolny zarys smoczka.
deshu Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 No to ja ci powiem coi mysle:wiekszy leb ( ze 2 razy) szyja albo dluzsza albo krotsza, to zalezy od pomyslu, ale ta nie pasuje mi, zad (dupsko) wraz z ogonem bardziej wysportowany i szczuplejszy, na ogonie jakies wypustki proponuje, skrzydelka za male, no chytyba ze nie masz zamiaru dac mu mozliwosci latania. rozbuduj mu klate piersiowa, skroc tylnie nogi albo zegnij tak zeby dupsko bylo blizej ziemi. mozesz takze umasywnic barki:) Milo mi jezeli ci jakos pomoglem.
Owen Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 Witam, podoba mi sie ciekawy koncept smoka, ale fakt tylnie lapy powinny byc wieksze, bo przeciez z nich sie wybija do lotu.
sokół Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 ladne, ladne, ale ten leb wyglada jakby to byl jakis helm nalozony :P
Aust Napisano 8 Marzec 2006 Napisano 8 Marzec 2006 Łepek właśnie jest najlepszy, wogule smok super tylko strasznie małe ma te tylnie nogi, wygląda przez to troche jak karymatura smoka.
Matys Napisano 9 Marzec 2006 Autor Napisano 9 Marzec 2006 Na wstepie dziekuje wszystkim za naprawde cenne uwagi teraz wiem na czym sie supic i co jeszcze dopracowac. Najbardziej mieszane uczucia mam wlasnie co do lba bo z profilu wyglada jeszcze jakos znosnie (moze wydaje sie wtedy za maly ale wiekszy bedzie sprawial wrazenie nienaturalnego z innych ujec). Natomiast zgadzm sie w 100% z sokołem za smoczek ma helm na glowie :D i bede to poprawial starajac sie zachowac ogolny ksztalt. Co do samych tylnich konczyn to popracuje jeszcze nad nimi ale chyba nie bede zmienial ich rozmiarow, raczej bede sie staral poprawiac laczenie z tulowiem zobaczymy jak wyjdzie, jesli nadal to bedzie dziwnie wygladac to wezme sie za poprawianie samych wymiarow. pozdrawiam
Matys Napisano 9 Marzec 2006 Autor Napisano 9 Marzec 2006 dzis nie mialem wiele czasu wiec niewiele zrobilem ale powiekszylem glowe i zmienilem troszke tylnie lapy.
Dr. eA Napisano 11 Marzec 2006 Napisano 11 Marzec 2006 Witam. Troszke dluga i cienka szyja jak na tak masywne cialo. Ogon jak u dinozaura. Ale to kwestia gustu. Ogolnie bardzo ladne wykonanie, czekam na jezdzca:)
Matys Napisano 15 Marzec 2006 Autor Napisano 15 Marzec 2006 kolejny update zaczynam robic powoli jezdzca to oczywiscie dopiero poczatek, i zaznaczam ze nie chodzi mi tutaj o dokladnie odwzorowanie anatomi czlowieka bo prawdopodobnie bedzie mial on wieksze dlonie i dziwny kark ale to jeszcze wyjdzie w praniu :)
Czorny Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 ja powiem tyle ze swietnie tylko do palcow sie przyczepie czemu czwarty pazor jest od zewnatrz u smoka (przednie lapy) ??;p
Matys Napisano 15 Marzec 2006 Autor Napisano 15 Marzec 2006 a czemu nie ? ja nie widzalem jeszcze prawdziwego smoka wiec nie wiem zabardzo ;P dobra ostatni update dzisiaj moze w weekend troszke przyspiesze bo jak do tej pory to powoli to idzie.
hkropinski Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 ogolnie jest ciekawie, glowa jest jednak troche zbyt mala, pozdr
Ania Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 kark dziwny, jeśli kark ma być większy niż normalnie, to bym go jeszcze bardziej uwydatniła/zgarbiła ludka, albo dodała także w innych miejscach cech nieludzkich. nogi ciut za krutkie. a tak to ładny model
Lopss Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 Hmm wiem że w koncepcie masz zamiar zrobić większe dłonie ale jeśli dodasz do tego jeszcze rękawice (jeśli bedzie) to wyjdzie że dłoń to 1/3 całej ręki. Dłonie mi sie nie podobają, reszta modelu super.
Matys Napisano 16 Marzec 2006 Autor Napisano 16 Marzec 2006 Ania - bede jeszcze to dopracowywal (glowe i kark) ale propozycje calkiem ciekawe zobacze jak to bedzie wygladac i cos mu sie wyklepie na tym karku. hkropinski - masz racje bede jeszcze to poprawial bo z ta glowa chodza mi takie dziwne koncepty po glowie (O_o) wiec tam jeszcze wiele do zrobienia :) Lopss - dlonie sa calkowicie do poprawy narazie sa tak zeby byly, ale sa za wielkie masz racie wyglada to teraz dosc smiesznie. Nasuwa mi sie jedna konkluzja - zabrac sie do poprawiania :) dziekuje za wasze uwagi.
ttaaddeekk Napisano 16 Marzec 2006 Napisano 16 Marzec 2006 zawsze robisz najpierw anatomie ludzka a potem deformacje bo wyjdzie krzywo http://www.human-anatomy-for-artist.com/free/free_samples.htm pozdrawiam
Matys Napisano 16 Marzec 2006 Autor Napisano 16 Marzec 2006 nie prawda moim zdaniem nie jest to regula, jesli robie jakies odstepstwa od anatomii czlowieka to w pewnym stopniu zawsze to bedzie wygladac dziwnie. Poza tym biorac pod wuage same wzgledy techniczne (siatka) to czasami poprostu takie odstepstwa sa nie do poprawienia i trzeba siatke budowac od nowa o czym sam sie przekonalem. Ale stronka jest bardzo ciekawa przewija sie dosc czesto w watkach gdzie choc troche jest poruszana anatomia czlowieka. pozdrawiam.
khazell Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 cześć.jak robisz taki uwydatniony kark to może głowę nieco do przodu mu wysuń z lekko pochylonym podbródkiem w stronę szyji. żeby uzyskać taki efekt zlania karku z głową (tzw. szyita)
Gość User190 Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Gad przyjemny, tylko ogon ma troszkę za mało detalu. Model człowieczka wydaje się być dość proporcjonalny, ale wychodowałeś jakąś dziwną odmianę człowieka - wyrosły mu nowe mięśnie :) Widać to szczególnie w okolicach tułowia i kolan.. no i te żyły na szyi... za dużo tam detalu w porównaniu do reszty ciała - trzeba było załatwić to teksturką..
Matys Napisano 18 Marzec 2006 Autor Napisano 18 Marzec 2006 Hmm khazell - staralem sie zrobic to co proponowales (tak na szybko) ale to co mi wychodzilo nie wygladalo ciekawie i nawet nie zanosilo sie na to ze cokolwiek z tego bedzie poprostu musial bym zmieniac za wiele w calej postaci :/ chcialem to zrobic bo wydawalo mi sie ze to nada jakiegos charakteru kolesiowi, no niestety nic z tego nie wyszlo. M@Ti - gada chwolowo zostawilem ale oczywiscie masz racje. Co do kolesia to tez masz wiele racji ale chyba mi sie nie chce tego poprawiac narazie ide spac jutro nad tym pomysle ;)
tamb Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Witam, bardzo podoba mi sie twoja postac. Sadze ze powinna byc nieco szersza w biodrach , teraz troche dziwnie to wyglada. A co do karku to faktycznie troche za duzy. Jesli niechcesz go zmniejszac to mysle ze pomogloby zrobienie drugiego naramiennieka, najlepiej innego, nieco wiekszego, bardziej rozbudowanego niz ten po lewej:> Pozdrawiam. edit. Nie sadzisz ze troche dziwnie wyszly Ci nogi na poziomie kolan? najbardziej widac to na renderach postaci z boku, chodzi o wewnetrzna czesc kolan.
Matys Napisano 19 Marzec 2006 Autor Napisano 19 Marzec 2006 tamb - witaj. Ciekawe spostrzezenia niektore z nich poprawilem innych mi sie naprawde nie chcialo ale tak szczerze mowiac wychwyciles prawie wszystko co staralem sie ukryc lub przemilczec. dzieki i powodzenia w osobistych porjektach ;) update: poza paromoa szczegolikami to koles bedzie tak wygladal, chce go juz konczyc bo schodzi mi sie troszke z tym lolkiem (mimo iz wiele jszcze w nim trzeba poprawic ). mialem jeszcze pare pomyslow ale moze kiedys go podrasuje w zbrushu bo chyba teraz bez tego to ani rusz. Narazie zostawiam tak.
Mortom Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 Ja jestem ciekawy ringa postaci i ich poz (smoczka i jeźdźca). Bardzo mnie ta kwestia ciekawi w tym projekcie. A co do modelu to niezły jest podoba mi sie i smoczek i jego "właściciel". No i oczywiście jak na dragon rider'a przydało by mu sie jakieś gustowne uzbrojenie :) ale napewno o tym wiesz więc co ja bede ci pisać czego on potrzebuje a czego niepotrzebuje.... Pozdrawiam
Matys Napisano 20 Marzec 2006 Autor Napisano 20 Marzec 2006 Mortom - dzieki ciesze sie ze pracka Ci sie podoba :) co do ustawienia postaci to bede chcial ja zanimowac i zrobic jakas animke. Miedzy innymi robie ten model zeby troszke poduczyc sie w zbrushu. Ale nie odwaze sie zpostowac czegokolwiek z zbrusha bo to byla by masakra :D co do zbrojki to chyba nie bede kombonowal zabardzo bo od poczatku mialem jakis koncept i bede sie go trzymal. ale oczywiscie mnie cholernie korci zeby takiego kolesia zrobic pozdrawiam maly update
Mortom Napisano 20 Marzec 2006 Napisano 20 Marzec 2006 No no winszuje fajny vinyl na "nadwoziu". czekam na dalszy rozwój wydażeń na scenie (czyt. czekam na vinyl na smoczku) :)
Matys Napisano 21 Marzec 2006 Autor Napisano 21 Marzec 2006 hahahhahahha lol powiadasz "vinyl" Ci sie podoba :D ...btw Mortom gratz wlasnego potworka naprawde fajnie wyglada, czegos takiego bym nie wymyslil!! Mortom ,- szacuneczek ;) maly update narazie robie pas i mieczyk na plecach, pozniej dokoncze mapowanie i to chyba bedzie na tyle z kolesiem. Chetnie poznam wasze opinje, co poprawic i co wam sie nie podoba bo pozniej pewnie do niego juz nie wroce. pozdrawiam.
Lopss Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 mi sie podoba, co prawda buty ma troche jak z filmu "face off" (tam we wiezieniu chodzili w takich elektromagnetycznych ;) ale podoba mi sie
mrkrzysiek Napisano 22 Marzec 2006 Napisano 22 Marzec 2006 postać niby wszystko ładnie i w ogóle ale jakoś dziwnie wygląda przyjrzyj się klatce chyba powinna być bardziej wypukła w górnej części albo brzuch trochę bardziej wklęsły smok ja bym mu tylko szyje jakąś bardziej zrobił bo odnoszę wrażenie jak by on nie dał rady tej głowy utrzymać
Matys Napisano 23 Marzec 2006 Autor Napisano 23 Marzec 2006 Lopss- hehe masz racje buty sa chyby najslabsze z tego wszystkiego bo tak naprawde nie mialem pojecia jak je zrobic, to byla taka lekka improwizacja :D mrkrzysiek - hmmm patrzac teraz na ten update mam wrazenie ze suty ma troche za nisko moze to daltego, bo jesli mialo by to wynikac z anatomii to raczej powinno byc wszystko dobrze aczkolwiek zawsze moze byc lepiej, jeszcze na to lukne. Co do smoka to zaraz sie za niego zabiore bo chce troszke odpoczac od tego kolesia wiec z ta szyja tez jeszcze powalcze. W kazdym razie wielkie dzieki panowie ;)
Matys Napisano 23 Marzec 2006 Autor Napisano 23 Marzec 2006 Poprawilem troszke smoka, i teraz nie wiem jak sie zabrac za skrzydla bo z animacja mialem naprawde bardzo malo doczynienia. Moge wymodelowac rozlozone skrzydla ale nie wiem jak je pozniej zlozyc zeby to wygladalo (planowalem poprostu zrobic odpowiedniego bipa i bawic sie z tym ale nigdy tego nie robilem...). Jesli ktos wie jak to dobrze zrobic albo wie gdzie mozna do tego znalesc jakies tutoriale to byl bym naprawde bardzo wdzieczny za pomoc.
vv3k70r Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 ladny smok, jesli chcesz zrobic skrzydla, to prawie gotowe z kontrolerami (gotowe bedzie w ciagu tygodnia) jest low low poly demon na: http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/ plik sie nazywa chyba demon_kontrolery.max czy jakos tak jakby nei bylo widac, odswierz pare razy, a za tydzien beda juz kompletne kontrolki i plachty skrzydel
Matys Napisano 23 Marzec 2006 Autor Napisano 23 Marzec 2006 takie skrzydelka na szybko nie wem czy mu pasuja?
mort Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 dłuższe (na rozpiętości..) ale ładne...i zrób mniej masywnąbłonę bo wygląda jakby miała mu złamać skrzydła. Piękny smok tak btw :) pozdro!
mort Napisano 23 Marzec 2006 Napisano 23 Marzec 2006 dłuższe (na rozpiętości..) ale ładne...i zrób mniej masywnąbłonę bo wygląda jakby miała mu złamać skrzydła. Piękny smok tak btw :) pozdro!
Matys Napisano 24 Marzec 2006 Autor Napisano 24 Marzec 2006 Infero - hmm brazowy powiadasz, zrobie co bede mogl ;) mort - dzieki ze nabijasz mi posty :D. kurcze chetnie bym powiekszyl te skrzydelka bo zeczywiscie zeby podniesc taka kupe miesa trzeba troche powierzchni kwadratowej natomiast srednio to wyglada jak te skrzydla sa zlozone bo przeslaniaja praktycznie wszystko :/ no nic postaram sie to jeszcze jakos zoptymalizowac. pozdrawiam
Matys Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 taki roboczy update. nie wiem czy kolorystycznie bedzie pasowalo :/
Infero Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 Takie skrzydła będą NAJFAJNIEJSZE :) wersja z wcięciami i bez Zrób coś w tym stylu
Gedeon Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 Bardzo ładny projekcik. Smok jest super. Bardzo ładne skrzydła i ogólnie pysk. Ładne ukształtowanie mięśni poszczególnych części ciała. Zrób jeszcze jakiś łądny klimacik...
Gedeon Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 Bardzo ładna pracka. Wszstko takie realistyczne a w szczególności mięśnie poszczególnych partii ciała. Skrzydła są ok ale ja bym je bardziej zagiał szczególnie wtedy, gdy smok jest na ziemi.
Infero Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 F**ck. Spóźniłem się :) Pokaż smoka jak składa skrzydla w harmonijkę.
vany84 Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 rozumiem ze mapy na skrzydlach i ogonie beda troche dokladne. narazie wygladaja na maxymalnie rozciagniete jak by im UVmap brakowalo? ale po za tym mapka i model przyjemnie graja
Infero Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 Wydłuż ogon, koniecznie !! Tylnie stopy powinny być bardziej mięsiaste i większe... są za małe w stosunku do przednich... Można prosić o widok z góry??
Matys Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 Gedeon - :) dzieki stary man nadzieje ze nie spiep... tego smoczka i dociagne jakos do konca Infero - z tymi nogami miales racje powiekszylem je troszke. ze skrzydlami jeszcze sie wstrzymam aczkolwiek oczywiscie wymagaja jeszcze poprawek vany84 - tak beda dokladniejesze ;P dobra wstepnie wyglada to tak... ------->(zalacznik) jeszce w cholere poprawek samej mapy i mapowania. mam nadzieje ze w weekend udam mie sie to skonczyc tego smoczka bo ostatnio w tyg nie mialem zbyt wiele czasu :]
vv3k70r Napisano 1 Kwiecień 2006 Napisano 1 Kwiecień 2006 smok jest wspaniale zrobiony a ze smokow nie bylo to anatomie ma jaka ma i na ten temat moja opinie znasz i miejmy nadzieje ze nie wylezie to przy planowanej animacji :)
Matys Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 nie no tak naprawde nie wiem jak to wyjdzie najwyzej bede bluzgal cala noc :D ale na animacji tak mi nie zalezy wiec moze to jakos bedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się