PAINbringer Napisano 21 Marzec 2006 Share Napisano 21 Marzec 2006 Witam Tego jegomościa zrobiłem już jakis czas temu, żeby mieć co do porfolio wrzucić. Powiedzcie co o tym myślicie. polycount: 4k1 tri normal map, diffuse i specular Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 21 Marzec 2006 Share Napisano 21 Marzec 2006 w zbrushu robione co?? ") bardzo sympatyczna bestyjka wyszła. Muskulatura też przyjemna - jedyne coi mnie dręczy w tej postaci to monotonny klolor skóry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 21 Marzec 2006 Share Napisano 21 Marzec 2006 mi to bardziej jakiegos golema przypomina chodzi o ta skóre, ale ogoolnie lux;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 21 Marzec 2006 Share Napisano 21 Marzec 2006 pierwsze z czym mi się skojarzyło to Unreal Engine 3;] pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaki79 Napisano 21 Marzec 2006 Share Napisano 21 Marzec 2006 hej Pain! ładniutki modelik, troszeczkę proporcje ma moim zdaniem nie takie jak trzeba -tak czy śmak ładniutki :) -malowanko też w ZB? pozdrawiam !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 21 Marzec 2006 Autor Share Napisano 21 Marzec 2006 Siatka 3dsmax i ZBrush a textra w Photoshop. Co do teksturki to fakt, chyba za bardzo na speeda ją potraktowałem :p Zarzucam jeszcze mesha: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 22 Marzec 2006 Autor Share Napisano 22 Marzec 2006 Wrzucam kilka jeszcze materiałów dotyczących modelu. Siatka obrabiana w ZBrushu: Importowana do maxa: Widok normal map z widoczną siatką: Zrobiłem wiele testów z oświetleniem aby sprawdzić czy normal mapy działają prawidłowo (kliknij w obraz poniżej żeby zobaczyć więcej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Marzec 2006 Share Napisano 22 Marzec 2006 na 90% wziales przyklad z tego fajnego, owlosionego, dwuglowego modelu z cgtalku. model jest fajny, a textura 1 kolorowa> czyli nie fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owen Napisano 22 Marzec 2006 Share Napisano 22 Marzec 2006 WOW!!! strasznie mi sie podoba :], troche jak by z kamienia byl, ale nie musi byc przeciez identyczny jak w wladcy, pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 22 Marzec 2006 Autor Share Napisano 22 Marzec 2006 na 90% wziales przyklad z tego fajnego, owlosionego, dwuglowego modelu z cgtalku (...) Odniesienie miałęm z Lotr'a + swoja inwencja i niczego więcej nie potrzebowałem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 22 Marzec 2006 Share Napisano 22 Marzec 2006 siemka :) Bardzo fajny modelik, chwali Ci się :) bez wątpienia jedna z najlepszych normali jakie do tej pory widziałem na tym forum :D Niestety widać że mocno spieszyłeś się robiąc ten model i zostawiłeś bardzo niefajne niedociągnięcia - na takich stopach nie miałby szans ustać :D, a sama teksturka nie jest za dobra :/ No ale ogólnie modelik bardzo fajny - powdzenia dalej :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mrw1980 Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Ekstra modelik - ale może minimalnie przesadziłeś z tym Zbrushem miejscami wygląda rzeczywiście jak kamień.No ale i tak robi wrażenie.Mnie osobiscie najbardziej geba trola się podoba.Co do tekstury to widze że wdużej mierze ograniczyłes sie do cavity mapy i troche kolorków - jak ma byc do portfolio to bym nad nią troche jeszcze posiedział.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 23 Marzec 2006 Autor Share Napisano 23 Marzec 2006 ziomuś => No niestety nie chciało mi się siedzieć już nad tym. Jestem leniwy z natury... chociaż i pracowity zarazem, ale jedynie z wyboru lub z jego braku :) Mrw1980 => Ten jego typ urody i cery to pewnie spowodowany nieświeżym mordorskim powietrzem i tym, iż nie używał w dzieciństwie mleczka Nivea do każdej kąpieli ;] Ide spać zamim jeszcze jakieś głupoty napisze ;D Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Co ma model Lee wspolnego z tym orkogrem? Misie podobac:P Jedynie bym odszedl od tego fioletu na texturze (moze wina swiatla, ale watpie) i zmienilbym w brazowo-szaro-zgnilazielen. Mam nadzieje ze lapiesz o co mi komon :D 3msie bro i mam nadzieje ze wszystko u Ciebie ok. postaram sie w najblizszym czasie odezwac jak tylko bede mial dostep do mojego gadulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 Bardzo ladny model , mi sie podoba poprawcowalbym jeszcze nad texturka bo teraz sprawia wrazenie kamiennego posagu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amok Napisano 23 Marzec 2006 Share Napisano 23 Marzec 2006 chodzi mi o to że zbrush wyświetla genialnie normalmapy , max natomiast bardzo średnio tak jakby nie odczytywał pełnej informacji w kanale bump, wyglądają płasko , te wyglądają bardzo ok , .... czy są tu jakieś rendery z maxa , ? czy zbrusha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 Musisz wylaczyc antyaliasing w renderer aby dobrze wygladaly, i aby nie stracic detalu przy konwersji do NM dobrze jest uzywac projectora w maxie, gdyz smazenie z ZB traci na detalu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 ja tak od paru dni sie przygladam temu modelowi bo cos mi nie pasi ale nie mogłem tego do konca uchwycic co, poza oczywistą sprawą czyli texturą coloru ktora jest jednolita, szmatka na kroczu ma tez podobna barwę przez co calosc sie zlewa kolorystycznie, no ale ja nie otym, nie pasuje mi ogolnie ten normal, cos tak za duzo tych wrzerow jest i są chyba miejscami za głęboki, ginie i zlewa sie tez zarys wszstykich miesni czy tez zwisów tłuszczowych są słabo podkreslone, poza tym twarz ma sympatyczną kojazy mi sie z ET :D a juz napewno nie ma tu zadnego podbienstawa do dwugłowego stwora johna woo z cgtalku jesli chodzilo wogóle o jego pracke, ogoleni sam model jest do przodu , fajny stwór, trzyma się kupy, warto by jesli nie przy normalach i modelu hi, to posiedziec przy texturze coloru, tak mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 24 Marzec 2006 Autor Share Napisano 24 Marzec 2006 Update: Zmieniłem troche texture i minimalnie siatke, co o tym myślicie? (...)czy są tu jakieś rendery z maxa , ? czy zbrusha ? To są rendery z 3dsmaxa. NM była wypiekana w ZBrushu. chodzi mi o to że zbrush wyświetla genialnie normalmapy , max natomiast bardzo średnio tak jakby nie odczytywał pełnej informacji w kanale bump, wyglądają płasko(...) A na pewno na kanał BUMP dałeś shader NORMAL BUMP? Bo bez niego nm traktuje jako zwykłego bumpa w skali szarości. Musisz wylaczyc antyaliasing w renderer aby dobrze wygladaly, i aby nie stracic detalu przy konwersji do NM dobrze jest uzywac projectora w maxie, gdyz smazenie z ZB traci na detalu. Max niestety jest do kitu pod względem obsługi siatek wysokopoligonowych(chociaż wiele pomogło wprowadzenie nowego buforowania siatek statycznych), no chyba że ma się do dyspozycji jakiś na prawde porządny komputer. Ja takowego nie mam wiec jeden z tych z screenów który pokazałem powyżej - ten z maxa, to szczyt jego możliwości na moim kompie (400kTri). Gdybym importował do niego kompletną siatke to nie byłoby mowy o zrobieniu czegokolwiek bo musiałem czekać minutami na jakąkolwiek reakcje przy każdym działaniu (tak dla ścisłości to ta siatka ma 1M1 trójkątów). W ZBrushu natomiast nie było żadnego najmnijeszego problemu, kilka kliknięć i nm zrobiona :) PS: Dzięki wszystkim za komentarze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
himek Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 faaajooski :) mi sie podoba :) jedyne co to to oczko ktore wyglada jak guzik ze szmacianej laleczki ;) -- super -- :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 no teraz wyglada duzo lepjej i groźniej :), poza tym wyszedł Ci chyba nie zamieżony efekt, poza 1 z lewej, wygląda jakby by mu kuśka z pod fartucha wyszła :D, a napisz jeszcze jeśli możesz jakiej wielkosci zrobiles textury i ile ? ps. nie traktuj przypadkiem moich wypowiedzi jako złośliwosci czy cokolwiek w tym stylu, a no i oczywiscie gratulacje jesteś na front page'u, czyli to mojej gderanie o tym i owym w poprzednim poscie jest moze bezpodstawne, bo fakt faktem nie mogę się przekonac do tych normali głownie z poziomu gracza ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 modele robi si ena mozliwosci sprzetu :) ten tu wyglada bardzo ladnie, mam jedno zastrzezenie, dotyczy wszystkich modeli- dlaczego eunuch? czy kazdy stwor musi byc wykastrowany i nosci gacie? jak robicie laski to zawsze maja te no :) parametry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 24 Marzec 2006 Autor Share Napisano 24 Marzec 2006 (...)nie traktuj przypadkiem moich wypowiedzi jako złośliwosci czy cokolwiek w tym stylu(..) Spoko :).Heh no co prawda nie wiem co to jest ta kuśka :) ale na pewno wszystkie wartościowe uwagi/wrzuty traktuje oczywiście jako coś co prawdopodobnie może pomóc mi dostrzegać więcej błędów i co za tym idzie robić to lepiej, za co jestem wdzięczny. Do tego przecież jest te forum :) Całe ciało jest oteksturowane teksturą 1024/1024 na wszystkie kanały + 256/256 na pas. (...)mam jedno zastrzezenie, dotyczy wszystkich modeli- dlaczego eunuch? czy kazdy stwor musi byc wykastrowany i nosci gacie? jak robicie laski to zawsze maja te no :) parametry :) Hehehe no bo po prostu ... zabrakłoby mi mesha na głowe XD Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 nie no po zmianie tekstury jest dużo lepiej :) Możesz mi powiedzieć jak renderujesz normale? To są zrzuty z ekranu maxa czy też rendery? Jakich shaderów używasz itp. Mogło by mi to się przydać :) Gratuluję rekomendacji Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 24 Marzec 2006 Share Napisano 24 Marzec 2006 jak na dzisiejsze standardy... wspaniale :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 26 Marzec 2006 Autor Share Napisano 26 Marzec 2006 (...)Możesz mi powiedzieć jak renderujesz normale? To są zrzuty z ekranu maxa czy też rendery?(...) To są standardowe rendery scanline'a ze zwykłym światłem punktowym (kilka źródeł). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 Ja chce sie naumiec normal map :(.....nice :D Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 Osobiście dałbym mu troche większą płachtę z przodu. Świetna pracka tylko te bruzdy na skórze czasem troche przypadkowe co sprawia wrażenie skały. Nowa teksturka znacznie to poprawiła i jest git. Jeśli lewe oko nie jest jaśniejsze a to co widać na renderze to światło odbite od źrenicy to szacunek. Ciekawe czy w realtime da sie tak zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 26 Marzec 2006 Autor Share Napisano 26 Marzec 2006 (...)Jeśli lewe oko nie jest jaśniejsze a to co widać na renderze to światło odbite od źrenicy to szacunek. Ciekawe czy w realtime da sie tak zrobić. Jasne jeżeli tutaj widzisz że zadziałało to ten sam efekt będzie na frame'ie w realtime. To nic skomplikowanego, zrobiłem to na meshu - ot taka stara indiańska sztuczka ;] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość spawacz Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 wywal tą ścierke i będzie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 Pain znikam z maxa. Nie bede tutaj juz postowac bo albo nie zapisuje moich postow albo ktos mi je wywala. Wiesz gdzie mnie znalezc jakby co. 3dsie all. (sorki ze w twoim watku, ale glownie o Ciebie mi chodzilo :] ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owen Napisano 5 Kwiecień 2006 Share Napisano 5 Kwiecień 2006 no z ta nową textura rewelacyjnie wyglada, swietna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nargi1 Napisano 5 Kwiecień 2006 Share Napisano 5 Kwiecień 2006 Owen: maly archeolog z ciebie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzU Napisano 21 Kwiecień 2006 Share Napisano 21 Kwiecień 2006 wow! a wiec i w naszym kraju ludzie potrafia tworzyc tak wspaniale modele. moze rzeczywiscie bardziej wyglada jak kamienna rzeżba, jak gargulce na katedrach, ale i tak musialem podnosic szczeke z podlogi. ciekaw jestem, czy normal mapy rzeczywiscie tak prosto sie robi, jak powiadasz. "kilka machniec"... niczym olowkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się