Napisano 28 Marzec 200618 l Mam zamiar go zrobic tak, by stylem byl pomiedzy muscle car'em i lowriderem. Myślicie ze powinienem poszerzyc mu nadkola? pzdr.
Napisano 28 Marzec 200618 l Mysle, ze wygiecia na nadkola dodadza mu charakteru, ale te felusy to mi sie nie podobaja :) Ogolem modelik bardzo ladny.
Napisano 28 Marzec 200618 l Autor znacie jakies stronki z referami felg. bo jak samemu wymyslam to takie wychodza
Napisano 28 Marzec 200618 l Referek nie mam, ale widzialbym w nim cos w tym stylu Pierwsza od lewej mi sie podoba do takich lowriderow.
Napisano 28 Marzec 200618 l Autor >>>MinC dzieki z natchnienie jak tylko bede mial czas zabieram sie do modelowania >>>Javor a dokladniej? ze ma malo szczegolow?
Napisano 28 Marzec 200618 l Aż się prosi o felgę ze szprychami jak dla mnie :) Wlot powietrza ma coś skaszanione, ale to chyba wina światła - wygląda jakby od środka świecił. Blacha (zderzak?) przy zagięciu w górę wygląda dziwnie - chętnie zobaczę wire. A ogólnie to moje ukochane autka są. Typowe amerykańce :) więc z przyjemnością sobie popatrzę jeszcze...
Napisano 28 Marzec 200618 l o pieknie, impala teraz challenger... moje klimaty nadkola iMO sa dobre nie widze sensu ich poszerzać (nie przepadam za stylem DUB, preferuje raczej tuning z epoki) tak samo koła, zwiększ profil opony, bo felgi by się już dawno pokrzywiły;] apropos felg, poszukaj firmy cragar, oni robią fele do takich własnie bryczek. peace p.s. zmien wlot powietrza bo ten kompletnie nie pasuje:/
Napisano 28 Marzec 200618 l Powitać. Ciesze sie że ktoś podioł taki temat bardzo lubie te furki nie ma to jak amerykańskie mięśniaki :] Ale prosze: po 1 zmień te felgi bo znajde i zamorduje za kalanie swiętosci po 2 nie wiem jak to widzisz bo albo mieśniak albo nisko podłogowiec pośredni bedzie bez charakteru nie mówiąc, piszac raczej już o tym że 1 wyklucza 2 Przemyśl to jeszcze Są spore niedociagniecia musisz jeszcze go podłubać, a teraz pytanie co to za szkic tam w tyle antena ???? kiepsko wyglada. no i cień zdecydowanie nie abla
Napisano 28 Marzec 200618 l hmm - a to jest charger -- czy chellenger ?? mi to na chellengera wyglada :) niezle -- ale wiecej szczegolow bym w nim widzial -- i wlot zmien bo ten cosik nie teges -- ale fajnie ze klimatyczna bryczka sie szykuje -- 3mam kciuki za update :D
Napisano 28 Marzec 200618 l proponowal szersze oponki tak jak na tym zdjeciu od dareg'a:) i jesli lowrider to oczywiscie z jakims bialym dodatkiem:):) a modelik rewelacja:) i dzieki za natchnienie :) mam ochote wymodelowac ford'a mustanga:) jeszcze nie wiem jaki rocznik w zaleznosci od tego jakie znajde blueprinty:)
Napisano 28 Marzec 200618 l nom... wiec stanelo na moim ;) challenger :D --- > charger w najfajniejszej wersji mial chowane przednie swiatla -- i fajoski czarny grill -- w bulicie fajnie sciaga sie z mustangiem :) Jeszcze raz powodzenia w pracy -- i skoro to challenger np R/T hemi-- czyli moje ulubione autko ("znikajacy punkt"-- polecam) - to musisz sie bardzo postarac zeby wyszedl bosko... bede tutaj zagladal i ma byc suuuper ;) :D dobrze dareg ze pogladowo zapodales ludziskom fotki :) ehhh... az milo popatrzec na takie dziela sztuki :))
Napisano 28 Marzec 200618 l dobrze dareg ze pogladowo zapodales ludziskom fotki :) ehhh... az milo popatrzec na takie dziela sztuki :)) dlatego z przyjemnością ich szukałem:D szkoda, że nie hemicuda '72, ale ważne że HEMI;]
Napisano 28 Marzec 200618 l no -- tez niezla maszynka -- fajne miala skrzela zaraz za nadkolami... az milo sie gada o takich autkach -- teraz to wszyscy robia same japonskie wiertarki -- a to sa najbardziej toporne auta z moca pochodzaca nie z techniki lecz z pojemnosci :) piekna sprawa P.S mam nadizeje ze zostales odpowiednio zmotywowany do dalszej pracy -- ciazy na tobie wielka odpowiedzialnosc ale jak skonczysz i nie zrobisz na samochodzie zbednych vinyli, neonow itp -- to bedzie fajny modelik :)
Napisano 28 Marzec 200618 l Uuuu model fajny :D .... challenger. Ale ale... Pierwsze ale -> dubzy do tego auta kompletnie nie pasują. A o szprychach to juz nawet nie mysl. Zrob/Proponuję zrobić normalne koleczka i laczki jak są w oryginale. Maska się siakoś dziwnie prezentuje że tak powiem. Podziałaj podziałaj. P.S. Dzieki za ten topic, dzieki bo wrocila mi chęc na dokończenie mej rivierki :D.
Napisano 29 Marzec 200618 l jesli masz malo zdjec -- to proponuje obadac te :) --- wersja cabrio -- ale detale identyczne :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHALLENGER-R-T-1970-CONVERTIBLE-440-6-PACK_W0QQitemZ4608505174QQcategoryZ6198QQrdZ1QQcmdZViewItem
Napisano 31 Marzec 200618 l Wydaje sie jakby troche przód lewitował, ale to chyba wina rendera, masz chyba tylko skylighta lepiej daj normalne światła
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor Nie mam netu w domu i dopiero po dwóch dniach udalo mi się do niego dorwać. No i mnie zatkalo. 1 Jeezu ile odpowiedzi!? 2 eee na blueprintach bylo charger napisane ;) 3 A ja nie moglem znalezc zdjec tego modelu chargera hehe. A teraz update. Dodalem kilka szczegolow zmienilem wlot na masce(jeszcze nad nim popracuje). Za felgi się jeszcze nie zabrałem, ale mam zamiar je zmienić, oj tak. Teraz trochę odpowiedzi. 1 Renderowane mental ray'em GI + FG (oba na standardowych ustawieniach) +HDRI, i to chyba dla tego taki dziwne rozświetlenie we wlocie. 2 Zrezygnuje z lowridera i bedzie porządny muscle(mam nadzieję). 3 Nie wiedziałem ze na moich barkach spoczywa tak wielka odpowiedzialność, muszę się postarac albo mnie zlinczują 4Hmmm jakie by tu mu dać otoczenie hmmmm? I pytanie. Wiem ze można zrobić DoF'a w photoshopie, wie ktos jak?
Napisano 31 Marzec 200618 l Najpierw musisz maxem zrobic mape głębi, potem w photoshopie jest taki efekt jak "smart blur" (o ile sobie dobrze przypominam), tam za mape rozmazania bierzesz mape głębi z maxa i voila, DOF gotowy :)
Napisano 31 Marzec 200618 l Pewnie zostane zbesztany, ale osobiscie nie podoba mi się lakier a dokładniej te przesadzone hdri nadwozia. Zmień pls teo koła bo bardzo psują auto.... powodzenia :)
Napisano 31 Marzec 200618 l A tak ode mnie : czemu on wisi? :) Ogólnie modelowanie dobre. Tylko, tak jak Ardeni -> HDRI i koła :/
Napisano 2 Kwiecień 200618 l Autor Mam problem, bo mental podzczas renderingu zaczal robic bugi-czarne kwadraty postaram sie w najblizszym czasie wrzucic obrazki. Kola beda zmienione, a w ogole to ma on stac w scenie takze bedzie bez hdri.
Napisano 2 Kwiecień 200618 l mental nie lubi pewnego rodzaju faloffów na materiałach raytrace to powód twoich problemów, chyba ze stosujesz glare ...
Napisano 4 Kwiecień 200618 l Autor zobacze z fallofami. co do dofa to jak renderuje z depth zo mi robi czarny obrazek.
Napisano 6 Kwiecień 200618 l Autor Zmieniłem wszystkie fallofy na fresnel i wciaz sa bledy nie mam przy sobie obrazkow ale wyglada to mniej wiecej tak jakby ktos w paincie narysowal kwadraty czarnym kwadratowym pędzlem... chyba musze jednak obrazek wrzucic :(
Napisano 6 Kwiecień 200618 l ogolnie to bedziesz musial nadac jakas grubosc szybom -jak w realu bo refrakcja lipna jest :) - fajny samochod wybrales...choc powinienes sobie sporo fot zobaczyc i np obejrzec film pt "Znikajacy punkt"
Napisano 7 Kwiecień 200618 l SoAd-jesli to co pokazales to sie tam w renderze dzieje naprawde, to jest kilak opcji: -cos dociaza procek, i wysypuje ramke (te kilka ramek co skladaja sie na ciaglosc obrazu w grafice); -kopie Ci sie sterownik wyswietlania; -najbardzie prawdopodobne, modul uzywane przez Ciebei do renderu ma rozsypana funkcje zliczania wartosci swiatla dla piksela w extremach, ten problem juz kiedys byl (chodzilo o zliczanie wartosci z filtrowania na granicy obiektow, wychodzil punkt bialy lub czarny w srodku kola powstalego z obrotu trojkatow, w samym srodku gdzie wierzcholki trojkatow zajmowaly wspolny pixel) rozwiazanie: wyslij plik do kumpla i zrenderuj u niego, jesli u niego jest dobrze, czeka CIe reinstal, zacznij od modulu renderujacego, pozniej program jesli tamto nei pomorze, na kocu sam wiesz, granatem w hdd, tylko sprobuj jeszcze wlaczyc sterowniki softwareowe znaim to wszystko zrobisz,
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Autor Uff wreszcie udalo mi się pokonać Mentala. Nie wiem dla czego, ale trzeba bylo zmienic materialy tylnych lamp :-/
Napisano 10 Kwiecień 200618 l fajny modelik:):) ale jak mialbym sie na sile do czegos przyczepic to przyczepilbym sie do anteny:P nie wiem jak jest w oryginale ale to mocowanie wydaje sie jakies .. hmm.. no nie wiem.. dziwne:P
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Tak to prawda, ten samochód lata :), ale gdyby nie to, to ten drugi render świetny.
Napisano 10 Kwiecień 200618 l j.w, model fruwa, lakierek calkiem w oko ;) ale przyczepie sie do felg, one poprostu nie pasuja do tego samochodu ( widziales kiedys muscle cara na niskoprofilowkach ? bo ja nie ) do tego sa zbyt "nowoczesne" jak na to auto. mocowanie antenki wydaje sie byc plaskie i wogole takie jakies dziwne. ale samo autko calkiem calkiem, pracuj dalej ;) pozdrawiam !
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Autor to ze lata to wina opon, a felgi takie zostana i basta. opony jeszcze poprawię
Napisano 11 Kwiecień 200618 l fajny modelik:):) ale jak mialbym sie na sile do czegos przyczepic to przyczepilbym sie do anteny:P nie wiem jak jest w oryginale ale to mocowanie wydaje sie jakies .. hmm.. no nie wiem.. dziwne:P faktycznie :) coś z nią nie tak. Tu masz linka do fotki gdzie widać jak powinna ona być http://www.seriouswheels.com/1960-1969/1968-Dodge-Super-Bee-Red-FA.htm no i tutaj masz kilka fotek www.lhmopars.com/visitors_rides-e-bodies.htm
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Autor Dzieki siwy_bosie. W zasadzie zostaly mi: -antenka -kierunkowskazy -male swiatla we front bumperze -opony I to juz chyba wszystko(jesli o niczym nie zapomnialem), Jak to zrobię zabieram się za scenkę do niego bo muszę teksturowanie poćwiczyć, a właściwie to się nauczyć :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto