Jump to content

Inny Świat: F l y h i g h w a y


Recommended Posts

Chciałbym spróbowac czegos nowego, pójsc w kierunku Mattepainting'u.

Obraz przedstawia londyński pejżaz po trzeciej wojnie światowej, ruina na ziemi uniemożliwia dalszy rozwoj miasta.

Całe życie tętni na niebie.

 

flyhighway3ffbg0.jpg

 

Szkice:

Leru, bedę pamiętał o wydawnictwie :)

i pozdrawiam wszystkich.

 

flyhighway8yx.jpg

 

i motorek

 

bikebx0qt.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam

Musiałem dokonac małych zmian. :D

Wstawiłem dwie teksturki.

Big Bena troszeskę zrujnuję. Utrzymam w całosc w ciepłych tonacjach. W pomarańczowych i zielonych barwach. Taka mniejwięcej wizja. Zobaczę...co dalej. Domaluje cos jeszcze w scenie, bo troszeskę jest pustawo. Jak widac będzie mnóstwo detali do pomalowania. I like it...:p

 

flyhighway026ib.jpg

 

I linie perspektywiczne, chyba są okej.

 

flyhighway02linie1ky.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie ma to jak updajt :) Dodałem trochę zwalonego gruzu, metalu. Musiałem przyciemnic chmury. Czemu, ? Bo tak jest zdecydowanie lepiej :D

No czemu krytykujecie, Omen jestes tam? Ty mi najbardziej pomogłesz w wczesniejszej bitwie. :)

 

flyhighway047he.jpg

Link to comment
Share on other sites

Boze...ten i ten jego zboczony detal znowu ;) jedziesz jedziesz...a niebo to bedzie takie zielonkawe? bo o ile do zieleni nic nie mam to jakos akurat ten odcień w tej pracce srednio moim zdaniem lezy...no ale poczekamy zobaczymy. Pozdrawiam i powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

dobrze to wyglada. tylko zestawienie kolorw nieba jakos nie bardzo mi sie widzi. Bedziesz sie trzymal tych kolorów?

Link to comment
Share on other sites

Jestem jestem ;] W gorach na weekend bylem :P No wiec chaos bardzo interesujacy ale zestawienie kolorkow juz nie. No nie podoba mi sie i tyle - ale to takie moje zdanie. Teraz calosc sprawia bardzo ciezkie wrazenie - mimo swojej rachitycznej konstrukcji. Ja bym to rozjasnil, zmienil zupelnie palete kolorow na mniej brudna (moze jakis zachodzik slonca? niekoniecznie czerwony :D) a poza tym trzymal bym sie tego zakreconego pomyslu - jakies swieze to :]

 

Moze pod koniec tygodnia uda mi sie samemu dolaczyc do zabawy - wiec powinienem sie czesciej na forum pojawiac ;)

Link to comment
Share on other sites

Zapowiada sie naprawde fajnie, podoba mi sie zrójnowane miasto w tle, lubie takie klimaty, a zielone niebo jakoś słabo mi pasuje(oczywiście ja sie nie znam) powidzenia w tej bitwie, będe trzymał w kciuki. Posdr 600v

Link to comment
Share on other sites

Witam, długo nic tutaj nie wrzucałem. Z kilku powodów: np. treningu do maratonu. Uzyskałem świetny czas 3h:47m. Kto z was mnie pokona :D

Oki bierzmy się do roboty.

jmtm00 - dzieki za coment, detale u mnie jak zwykle znajdziesz. Postaram namalowac jak możliwie realistycznie. O ile moje umiejętności, i wasze porady mi pozwolą.

_Kreska_ - Chyba jednak zmienię te kolorki. Bo za dużo było zamieszania w tej kwestii.

OmenN2501 - Zachodzik słońca, mniej brudny. Poprawione. Czy klient teraz jest zadowolony? :]

Razor - He he, dzięki. Nie sądziłem ze mam jakis styl. Dopiero jest na etapie raczkowania. Nawet, jeśli miałbym go nazywac "moim" stylem to nie takim jakim bym chciał. :P

Brycia - dzieki

filoos - dzieki

Imię Moje - Dzięki, świetny pomysł, myslałem juz o takim triku. Tylko w wersji zachodem słońca już nie będzie pasowała.

Ale nie wykluczone, że wrócę do poprzedniej wersji.

_kuba_ - czepiac jest warto, ale czekac już jest nie warto :P

LeonDeCycjusz - Hmm, czy ja wiem czy te kolory są trafne, ja już sam nie wiem.

Poniżej podaję kolejny updejt. Dodałem rozerwanego dworca centralnego, trochę złomu, rur. Nie wiem jak wy, ale średnio mi się podoba ta pracka. Chętnie usłyszę jakies głosy w tej sprawie.

 

flyhighway053kz.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

tez mi sie teraz bardziej podobaja, ale jak patrze na te poprzednie... hm, cos w nich jest, moze oryginalnosc? te obecne takie obaltane juz sa :)

Link to comment
Share on other sites

Witam

Klicek - dzieki

giorgione - thq, chyba sie z Tobą zgodzę :]

Ciosek - dzieki, to czarne napewno rozjasnie. Ale narazie pokaze fragment pociągu.

_Kuba_ - dzieki

Szu - spoko, spoko, nie pogubie sie. ;]

Edytor - he he, dzieki. "Pocztowka z Londynu" ładny byłby nawet tytuł :]

Omam - thq, na całosc, przyjdzie poczekac.

_Kreska_ - thq

sammael_at - dzieki.

Wrzucam fragment obrazka, pejzazu jeszcze nie chciałbym pokazywac. :)

Czy moze byc? Bo wydaje mi sie, że pogubiłem sie w perspektywie pojazdu. Taki troche nie przemyslany. Jak wam sie nie spodoba, to chetnie go zmienię.

 

trainship5cu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajny pojazd, niezły detal ma ;)

Co do perspektywy to może faktycznie, przód wygląda na troche bardziej skręcony w porównaniu z torem (szyną) i resztą pojazdu.

Link to comment
Share on other sites

calosc bardzo fajna, miejscami rzeczywiscie troche gubi perspektywe chyba lewa strona ? ale pewny nie jestem dopoki calosci nie wrzucisz :D

 

dobra robota czasu coraz mniej wiec owocnej pracy zycze :D

Link to comment
Share on other sites

no teraz jest dobrze z perspektywą, a ten budynek wymiata, ekstra szczegół!

nie mogę się doczekać całości ;)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Klicek - dzieki

obo - spoko, wytrzymaj :P dzisiaj wieczorem na pewno cos wrzucę.

MCMiriam - No, o oczywiście ze ten budynek to refka, nie ma co ukrywac. Juz pisałem o tym wczesniej. Odpowiednio je stonowałem i bede ja podmalowywał . Zeby wtopic w tło.

Link to comment
Share on other sites

Klicek - dzieki

No, o oczywiście ze ten budynek to refka, nie ma co ukrywac. Juz pisałem o tym wczesniej. Odpowiednio je stonowałem i bede ja podmalowywał . Zeby wtopic w tło.

 

Sorki, ale nie czytałem całego poscika // moja wina, moja wina //

Ale i tak mi się podoba :)

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie ty i azakiel prowadzicie, fajny ten detal, tylko ten, jeśli to są jakieś silniki odrzutowe czy coś to dobrze żeby odrzucały w tym samym kierunku chyba, jeśli to światło to już się nie wtrącam

Link to comment
Share on other sites

No juz nabiera jakiegos kształtu.

Bassia - thq, dobrze Ci sie wydaje, to są silniki :) jakos zapomniałem przypisac mu warstwę z palnikiem.

Ciosek - dzieki, chyba go nie skończę do konca nominacji. Ale staram się.

Wrzucam aktualizacje. Poprawiłem srodkową autostradę, posąg, metropolie.

I tak, mam tutaj dwie wersje, z jednym kolesiem i dwoma typkami. W jednym popełnia morderstwo. Nie wiem czy pozostac przy jednym ludziku, czy przy tym dwoma.

 

flyhighway062ah.jpg

 

light8xt.jpg

 

heavy9nk.jpg

 

fly2ly.jpg

Link to comment
Share on other sites

No stary naprawde szalejesz!!! Bardzo ładnie! Klimat jest niesamowity.

Mi się podoba wersja z posłaniem kulki, tak jak KLICKOWI...

 

Pozdro

 

Ps. Częste uploady mile widziane ;)

Link to comment
Share on other sites

witam

pracaka daje rade jak narazie to mój faworyt w bitwie, jest tu wszystko czego spodziewłem po tej bitwie.

genialny detal tego rozwalonego zadaszenia po lewej stronie kolejka tez wypasik. kurcze nie moge sie doczekac ostatecznej wersji.

powodzenia w dalszej pracy, trzymam kciuki.

 

ps. jak dyplom poszedł ?

Link to comment
Share on other sites

Heyka

Uff, czasu juz nie wiele, codzienne daje aktualizacje.

Klicek - dzieki, a myslałem ze wszystkim sie spodoba pierwsza wersja "delikatniejsza". No dobrze pozostanę przy nim.

Omen2501 - dzieki, miło jest słyszec. :p Skoda ze twoja pracka sie kurzy. Bo koncept był ciekawy.

obo - dzieki, Codziennie bede uploadował. Jak pan sobie życzy. :]

Piun - witam, witam, miło cie tu widziec. Dyplom miałem sie bronic pod koniec maja, ale sie nie wyrobiłem. Wiec przeniosłem sobie na drugi termin, pazdziernik. Dzieki, ze pytasz. :]

Okej , rozjasniłem niebo, stonowałem rujny, billboard, nie wiem co tam jeszcze i jakies małe stateczki domalowałem. Mase rzeczy, skoda to wszystko pisac.

Miłego ogladania i krytykowania of course.

 

prevka072uj.jpg

 

I fragmenty:

 

highway6rh.jpg

 

temple9cd.jpg

Link to comment
Share on other sites

wiesz jonasz tak sobie to wszystko oblukałem, minimalizowałem i przywracałem stronke i za każdym razem pierwsze co sie rzuca w oczy to ten bilbord żólto czerwony i zieleń za nim - wydaje mi sie że w tym miejscu są troche zbyt jaskrawe kolory, nie pasują do klimatu. No chyba że to tylko fragmert i pojawi się więcej koloru na całości wtedy OK.

Link to comment
Share on other sites

Ostro to pozakręcałęś ;), wnioskuje o to by przedłużyć termin zakończenia prac.

Dużo detalu :)))

Bo w przeciwnym wypadku chyba się nie wyrobisz. // a chciałbym zobaczyć całość :),

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy