Skocz do zawartości

Minibitwa : Scena 3D: Discworld Jaras & klicek


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

oo fak !! :)

*******

widac ze wymiatacie!!

klicek majasterszty!!, jestes moim idolem !! rewelk

jaras--> ********, naprawde swietna robota, mam pytanko lewitujaca wyspe recznie modelowales??(przesowales vertexy??),szacunek ty tez jestes moim idolem :D

konkurencja nie spac oni juz koncza a wy dopiero skrzyneczke macie ;)[joke]

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 280
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mrkrzysiek - Dzieki bardzo

Georgas- Ciesze sie ze sie podoba :)

Vorek - Dzieki postaram sie je zrobic narazie jeszcze nie ruszylem bo to nie taka latwa sprawa ladnie to wymodelowac jakby sie zdawalo hehe trzeba posiedziec wiecej niz 10 min

hindus - No ja mysle ze sciagasz :D

Pionier- Siateczka juz jest w drodze specjalnie dla Ciebie :)

misiekhc - Pogon kogo trzeba :))

Jonasz_Real- hehehehe

nielot007 - Dzieki *zarumienil sie* :))

 

No i maly updejt podetalowalem worek dorobilem owieczke, no i kapelusza niestety jeszcze nie ruszylem :((

 

boh5.jpg

boh6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrkrzysiek - thx znowu mi bardzo milo :)

MaGuu - Fajnie ze sie podoba modelik :) co do pracy to nie nie pracuje podobno duze firmy podcinaja skrzydla ;)))

Łukasz Jaskólski - dzieki milo nam :)

Leru- Wiadomo :D

mkk3a - dzieki poprawie napewno

Jonasz_Real hmmmmmmmmmm :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dłubię przy mieście. Ktoś musi odwalać tą czarną robotę ;) Będzie to mniej więcej w tym stylu

nielot007- najpierw od góry narysowałem splajna z zarysem wyspy, potem go wyextrudowałem z kilkoma przekrojami a potem już ręcznie chlastałem i przesuwałem vertexy

miasto3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Jarek teraz to zaszalales z detalem masakra tak ma byc :D

 

no i ja przed spaniem wrzucam male co nieco :)

 

skrzynia1.jpg

siatka :

 

siat2.jpg

 

Narazie jeszcze skrzynia bez tych detali tzn lini miedzy deseczkami no i chyba wypadalo by troche powyginac blache ?

 

Vorek dopomoz i daj znac czy lepiej powyginac czy zostawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne, tylko mam jedną uwagę, mam wrażenie jakby w skrzynce były małe ludziki. Jakby te nogi nie były własnością tej skrzyni i są troszkę za chudziutkie. Rozmiesc je w taki sposób, jak masz na szkicu, albo tak jak ma stonoga. I bedzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vorek dopomoz i daj znac czy lepiej powyginac czy zostawic :)

 

hehe

no Bagaż swoje przeszedł, można by nieco powyginać, ale nie za mocno. Ślady czasu i walki zostawiłbym bardziej na teksturkę :)

 

Jaras - no to zaszalałeś, super modelik :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz_Real - spoczko sie zrobi jeszcze to narazie zrobilem tak zeby mozna bylo wrzucic render na forum hehe :]

 

Vorek - Dzieki za refki na samym wstepie :) spoczko troszke powyginam

 

MrKrzysiek - dzieki :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PAIN- dzięki ale nie przesadzaj , bo na razie jest dużo niedoróbek :)

Vorek - dziekuję również za świetne referki !!

Jonasz - na każdym obrazku jaki mamy wszystko jest inaczej, raz nogi są tak a raz inaczej, zresztą wszystko się różni diametralnie począwszy od twarzy Rincewinda która na każdym koncepcie jest inna , dlatego robimy swoją , kolejną interpretację tego tematu. Wrzucam przy okazji pierwsze przymiarki do textur miasta. Będzie jeszcze dużo przybrudzania. render- mental , czas 04:47 - chyba zrobię mały przelot po tym mieście (jak je skończę) bo fajnie i szybko się to liczy :D

miasto7.jpg

a tu troszkę zagęściłem miasto poprzez użycie magicznej opcji Ctrl+C ;)

miasto9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nareszcie zaczynacie załapywać o co chodzi w naszym koncepcie ;)

to nie są 2 różne stille tylko 2 różne światy i nasz Rincewind właśnie zabiera swojego baranka i odchodzi zbulwersowany :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę przestrzeń fazową linni czasowych i wszechświatów Świata Dysku oraz to że dziwnym przypadkiem Rincewind w jednej z książek nagle znajduje się w samolocie, o ile dobrze pamiętam British Airways, takie potraktowanie tematu jest jak najbardziej na miejscu. Terry nie pisze o smokach i zamkach, Terry pisze o tym że coś istnieje jeżeli ludzie w to wierzą, pisze o narracji która kieruje swiatem. W świecie kierowanym przez narrację wszystko jest możliwe :)

 

Scenka piękna, trzymam kciuki za ciąg dalszy i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaras- Ja się nie chcę wtrącać, tak tylko wyrażam swoje zdanie ;).

 

Vorek- Też czytałem i bardzo lubię ten świat ;). No jakiej historii by tu nie dopisywać dla mnie to jest coś jak "Aliens vs. Superman". Nic na to nie poradzę ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham - wyrażasz swoje zdanie ale przy okazji lekko się naśmiewasz z nas ;) poza tym to jest tylko mały fragment tego "miasta" , ono nie będzie wyglądało jak wzięte żywcem z Aliena :) będą fragmenty bardziej nowoczesne a będą też bardziej industrialne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bigleb, Gotham dajcie jakies rafki miast ze swiata dysku bo my naprawde nie wiemy jak one maja wygladac :(

Robimy tak jak Jarek napisalal wczesniej 2 swiaty co bylo naszym zaloezniem od samego poczatku, ale jezeli macie refki ze swiata dysku to bardzo dziekuje z gory bo na googlach sa tylko same obrazki 200x200 samego bahatera nic wiecej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było mówić że szukacie też refek miasta, coś się da zrobić :D

 

Gotham - doskonale rozumiem Twój punkt widzenia i ine zamierzam się kłócić :). Mi się poprostu spodobała taka nieco inna koncepcja, oderwana trochę od tematu. Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądało jako całość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żadnym razie się nie naśmiewam, oboje trzymacie poziom :).

 

A co do konceptu, najbardziej "nie czuję" otoczenia ze względu na jego zupełnie standardową konstrukcję, jak to BL określił- Alienową. Spodziewałem się chociaż jakiejś stylizacji-deformacji, bardziej kreskówkowej kolorystyki...

 

A co do konceptów to zawsze można zatrudnić googlaka hasłem w stylu: "discworld 2 screenshots", czy czymś w ten deseń, pamiętam że giera miała parę bardzo fajnych teł, może ktoś się pokusił o ich dokumentację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, na skutek tak mocnych nacisków zmieniamy koncepcje miasta.

Przy tamtym prace nie zaszły jeszcze aż tak daleko żeby było czego żałować, jedynie co to można żałować tego że zamiast jakiejś nowej wizji tego świata powstanie standardowy obrazek Discworldowy ;)

Załączam obrazki jakie znalazłem, jakby ktoś miał coś w tym stylu i większej rozdziałce to polecamy się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, źle główkujesz:)

To że jakiś Bigle czy Gotham mają jakieś wąty, oznacza nic, bo jeśli do swojej wizji jesteście naprawdę głęboko przekonani to ma szanse powodzenia.

Tyle że:

1. Ten industrial się z postaciami poprostu gryzie, coś jak kanapka z szynką posypana cukrem:)

2. Nie koniecznie musicie realizować wyglądu miasta z gry czy okładek Kirbiego, Wypada jednak pewną charakterystyke świata, który nie jest s-f zachować, to właśnie że są tam cywilizacje technicznie rozwinięte słabo bo rządzą nimi magia i leniwi, archaiczni bogowie.

Można zrobić rude smurfy w zielonych cylindrach, tyle że wtedy będą już skrzatami:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to właśnie chodzi że nie jesteśmy głęboko przekonani ! :( Discworld był (i jest) dla nas całkiem nieznany- można powiedzieć że błądzimy w nim jak dzieci we mgle ;) , dopiero fakt że stał się on tematem bitwy zmusił nas do powierzchownego zapoznania się z nim ... ale skoro słyszymy porównania do "kaszanki w torcie" albo "kanapki z szynką posypanej cukrem" to coś w tym chyba musi być ??? nie jesteście zresztą jedyni w tym co mówicie i dlatego postanowiłem zmienić koncepcję póki jest czas, poza tym takie domki i bajkowy krajobraz to bardzo wdzięczny temat - na pewno bardziej niż industrial city ;) no i na koniec nie zgadzam się ze zdaniem "jakiś tam Gotham i Bigle":) dzięki i pozdrawiam

p.s. taka bajkowa wizja miasta naprawdę mi się podoba :) i uwierz mi że gdybym od samego poczatku był przekonany do naszej wizji w 100% to zrobilibyśmy to :) ... ale sam miałem wątpliwości

EDIT- załączam pierwszy render wejscie3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrkrzysiek - render jest troszkę podrysowany żeby właśnie uzyskać ten efekt, traktuję to aktualnie jako próby

nielot007- thx, miło mi :)

załączam 1 obiekty - "zamek" i "sklep" , jeszcze musze popracować nad oknami (których obecnie nie ma), dachami i roślinnością - w ogóle nad wszystkim ;)

zamek.jpg

sklep.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MF- obrazek będzie w rozdziałce ok. 2000x na ileś tam i dla bezpieczeństwa robię z dopracowanym detalem. Poza tym te obiekty pewnie się kiedyś tam przydadzą . Wrzucam ostatni domek - nie będę Was zamęczał każdym skończonym obiektem ;) pokażę później już całe miasto. thx

domek2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta pofalowana połac dachu troche mi nie pasi z tą teksturą dachówki... troche nieprzekonywująco to wygląda. moze jakis displacement?

 

nie wiem jak inni, ale ja nie potrafie wyobrazic sobie muru pruskiego z drewnem innym, niż brązowe.

 

poza tym bardzo fajne ;)

tak trzymaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności