Napisano 10 Maj 200618 l Witam!! oo fak !! :) ******* widac ze wymiatacie!! klicek majasterszty!!, jestes moim idolem !! rewelk jaras--> ********, naprawde swietna robota, mam pytanko lewitujaca wyspe recznie modelowales??(przesowales vertexy??),szacunek ty tez jestes moim idolem :D konkurencja nie spac oni juz koncza a wy dopiero skrzyneczke macie ;)[joke] pozdrawiam
Napisano 10 Maj 200618 l Autor mrkrzysiek - Dzieki bardzo Georgas- Ciesze sie ze sie podoba :) Vorek - Dzieki postaram sie je zrobic narazie jeszcze nie ruszylem bo to nie taka latwa sprawa ladnie to wymodelowac jakby sie zdawalo hehe trzeba posiedziec wiecej niz 10 min hindus - No ja mysle ze sciagasz :D Pionier- Siateczka juz jest w drodze specjalnie dla Ciebie :) misiekhc - Pogon kogo trzeba :)) Jonasz_Real- hehehehe nielot007 - Dzieki *zarumienil sie* :)) No i maly updejt podetalowalem worek dorobilem owieczke, no i kapelusza niestety jeszcze nie ruszylem :((
Napisano 10 Maj 200618 l O M G ! Klicek mam nadzieje ze pracujesz gdzies w jakiejść WIELKIEJ firmie jako modeller, bo jeśli nie to się marnuje przeogromny talent! Pogratulowac tylko :)
Napisano 10 Maj 200618 l ale bajeranckie ;) moze zaciesnij mu nieco pasek, bo wygląda jakby zaraz miał sie zsunąć.
Napisano 10 Maj 200618 l Pasek jest okej, bo chłopak musi byc na luzie :]. Hmm, Klicek czy zastanawiałes się po co mu tak naprawdę owieczka ? :D
Napisano 10 Maj 200618 l Autor mrkrzysiek - thx znowu mi bardzo milo :) MaGuu - Fajnie ze sie podoba modelik :) co do pracy to nie nie pracuje podobno duze firmy podcinaja skrzydla ;))) Łukasz Jaskólski - dzieki milo nam :) Leru- Wiadomo :D mkk3a - dzieki poprawie napewno Jonasz_Real hmmmmmmmmmm :D:D
Napisano 10 Maj 200618 l a ja dłubię przy mieście. Ktoś musi odwalać tą czarną robotę ;) Będzie to mniej więcej w tym stylu nielot007- najpierw od góry narysowałem splajna z zarysem wyspy, potem go wyextrudowałem z kilkoma przekrojami a potem już ręcznie chlastałem i przesuwałem vertexy
Napisano 11 Maj 200618 l Autor No Jarek teraz to zaszalales z detalem masakra tak ma byc :D no i ja przed spaniem wrzucam male co nieco :) siatka : Narazie jeszcze skrzynia bez tych detali tzn lini miedzy deseczkami no i chyba wypadalo by troche powyginac blache ? Vorek dopomoz i daj znac czy lepiej powyginac czy zostawic :)
Napisano 11 Maj 200618 l Bardzo ładne, tylko mam jedną uwagę, mam wrażenie jakby w skrzynce były małe ludziki. Jakby te nogi nie były własnością tej skrzyni i są troszkę za chudziutkie. Rozmiesc je w taki sposób, jak masz na szkicu, albo tak jak ma stonoga. I bedzie git.
Napisano 11 Maj 200618 l Vorek dopomoz i daj znac czy lepiej powyginac czy zostawic :) hehe no Bagaż swoje przeszedł, można by nieco powyginać, ale nie za mocno. Ślady czasu i walki zostawiłbym bardziej na teksturkę :) Jaras - no to zaszalałeś, super modelik :) Pozdrawiam
Napisano 11 Maj 200618 l jaras - piękne detale jak tak będzie wyglądać cała wyspa to jest super KLICEK - jak zwykle pięknie
Napisano 11 Maj 200618 l Autor Jonasz_Real - spoczko sie zrobi jeszcze to narazie zrobilem tak zeby mozna bylo wrzucic render na forum hehe :] Vorek - Dzieki za refki na samym wstepie :) spoczko troszke powyginam MrKrzysiek - dzieki :]
Napisano 11 Maj 200618 l Ej no panowie... no bez takich ... zwalcie coś w końcu (!) bo brak mi pretekstów żeby chociaż troche po Was pojeździć ;D. Sprawiacie że te forum staje się nudne - tylko same "och" i "ach"
Napisano 11 Maj 200618 l PAIN- dzięki ale nie przesadzaj , bo na razie jest dużo niedoróbek :) Vorek - dziekuję również za świetne referki !! Jonasz - na każdym obrazku jaki mamy wszystko jest inaczej, raz nogi są tak a raz inaczej, zresztą wszystko się różni diametralnie począwszy od twarzy Rincewinda która na każdym koncepcie jest inna , dlatego robimy swoją , kolejną interpretację tego tematu. Wrzucam przy okazji pierwsze przymiarki do textur miasta. Będzie jeszcze dużo przybrudzania. render- mental , czas 04:47 - chyba zrobię mały przelot po tym mieście (jak je skończę) bo fajnie i szybko się to liczy :D a tu troszkę zagęściłem miasto poprzez użycie magicznej opcji Ctrl+C ;)
Napisano 12 Maj 200618 l jaras - pięknie to wygląda modele szczegółowe, texturki też piękne, szybko wam idzie :)
Napisano 12 Maj 200618 l Bigle- czepiasz się, przecież na pierwszy rzut oka widać że to dwa różne stille.
Napisano 12 Maj 200618 l no nareszcie zaczynacie załapywać o co chodzi w naszym koncepcie ;) to nie są 2 różne stille tylko 2 różne światy i nasz Rincewind właśnie zabiera swojego baranka i odchodzi zbulwersowany :P
Napisano 12 Maj 200618 l Biorąc pod uwagę przestrzeń fazową linni czasowych i wszechświatów Świata Dysku oraz to że dziwnym przypadkiem Rincewind w jednej z książek nagle znajduje się w samolocie, o ile dobrze pamiętam British Airways, takie potraktowanie tematu jest jak najbardziej na miejscu. Terry nie pisze o smokach i zamkach, Terry pisze o tym że coś istnieje jeżeli ludzie w to wierzą, pisze o narracji która kieruje swiatem. W świecie kierowanym przez narrację wszystko jest możliwe :) Scenka piękna, trzymam kciuki za ciąg dalszy i pozdrawiam
Napisano 12 Maj 200618 l Jaras- Ja się nie chcę wtrącać, tak tylko wyrażam swoje zdanie ;). Vorek- Też czytałem i bardzo lubię ten świat ;). No jakiej historii by tu nie dopisywać dla mnie to jest coś jak "Aliens vs. Superman". Nic na to nie poradzę ;).
Napisano 12 Maj 200618 l Gotham - wyrażasz swoje zdanie ale przy okazji lekko się naśmiewasz z nas ;) poza tym to jest tylko mały fragment tego "miasta" , ono nie będzie wyglądało jak wzięte żywcem z Aliena :) będą fragmenty bardziej nowoczesne a będą też bardziej industrialne.
Napisano 12 Maj 200618 l Autor Bigleb, Gotham dajcie jakies rafki miast ze swiata dysku bo my naprawde nie wiemy jak one maja wygladac :( Robimy tak jak Jarek napisalal wczesniej 2 swiaty co bylo naszym zaloezniem od samego poczatku, ale jezeli macie refki ze swiata dysku to bardzo dziekuje z gory bo na googlach sa tylko same obrazki 200x200 samego bahatera nic wiecej :)
Napisano 12 Maj 200618 l było mówić że szukacie też refek miasta, coś się da zrobić :D Gotham - doskonale rozumiem Twój punkt widzenia i ine zamierzam się kłócić :). Mi się poprostu spodobała taka nieco inna koncepcja, oderwana trochę od tematu. Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądało jako całość :)
Napisano 12 Maj 200618 l http://www.lspace.org/ftp/images/misc/eric-and-rincewind.jpg http://www.lspace.org/art/related-art.html Szukajcie za rysunkami pana Josha kirby'ego btw. Rincewind ucieka niezależnie od stanu emocjonalnego, można by powiedzieć nawet że to imię to definicja ucieczki:)
Napisano 12 Maj 200618 l Autor Dzieki Biegleb, nie wiem co na to Jarek na takie domki troche by to zbuzylo nasze zalozenia wczesniejsze hehe tak czy siak dzieki
Napisano 12 Maj 200618 l W żadnym razie się nie naśmiewam, oboje trzymacie poziom :). A co do konceptu, najbardziej "nie czuję" otoczenia ze względu na jego zupełnie standardową konstrukcję, jak to BL określił- Alienową. Spodziewałem się chociaż jakiejś stylizacji-deformacji, bardziej kreskówkowej kolorystyki... A co do konceptów to zawsze można zatrudnić googlaka hasłem w stylu: "discworld 2 screenshots", czy czymś w ten deseń, pamiętam że giera miała parę bardzo fajnych teł, może ktoś się pokusił o ich dokumentację...
Napisano 13 Maj 200618 l no dobra, na skutek tak mocnych nacisków zmieniamy koncepcje miasta. Przy tamtym prace nie zaszły jeszcze aż tak daleko żeby było czego żałować, jedynie co to można żałować tego że zamiast jakiejś nowej wizji tego świata powstanie standardowy obrazek Discworldowy ;) Załączam obrazki jakie znalazłem, jakby ktoś miał coś w tym stylu i większej rozdziałce to polecamy się :)
Napisano 13 Maj 200618 l Stary, źle główkujesz:) To że jakiś Bigle czy Gotham mają jakieś wąty, oznacza nic, bo jeśli do swojej wizji jesteście naprawdę głęboko przekonani to ma szanse powodzenia. Tyle że: 1. Ten industrial się z postaciami poprostu gryzie, coś jak kanapka z szynką posypana cukrem:) 2. Nie koniecznie musicie realizować wyglądu miasta z gry czy okładek Kirbiego, Wypada jednak pewną charakterystyke świata, który nie jest s-f zachować, to właśnie że są tam cywilizacje technicznie rozwinięte słabo bo rządzą nimi magia i leniwi, archaiczni bogowie. Można zrobić rude smurfy w zielonych cylindrach, tyle że wtedy będą już skrzatami:)
Napisano 13 Maj 200618 l o to właśnie chodzi że nie jesteśmy głęboko przekonani ! :( Discworld był (i jest) dla nas całkiem nieznany- można powiedzieć że błądzimy w nim jak dzieci we mgle ;) , dopiero fakt że stał się on tematem bitwy zmusił nas do powierzchownego zapoznania się z nim ... ale skoro słyszymy porównania do "kaszanki w torcie" albo "kanapki z szynką posypanej cukrem" to coś w tym chyba musi być ??? nie jesteście zresztą jedyni w tym co mówicie i dlatego postanowiłem zmienić koncepcję póki jest czas, poza tym takie domki i bajkowy krajobraz to bardzo wdzięczny temat - na pewno bardziej niż industrial city ;) no i na koniec nie zgadzam się ze zdaniem "jakiś tam Gotham i Bigle":) dzięki i pozdrawiam p.s. taka bajkowa wizja miasta naprawdę mi się podoba :) i uwierz mi że gdybym od samego poczatku był przekonany do naszej wizji w 100% to zrobilibyśmy to :) ... ale sam miałem wątpliwości EDIT- załączam pierwszy render
Napisano 13 Maj 200618 l jaras no chyba taka wersja miasta będzie lepiej pasować, bardzo fajny początek render wygląda jak by był narysowany przez co wygląda bajkowo
Napisano 14 Maj 200618 l mrkrzysiek - render jest troszkę podrysowany żeby właśnie uzyskać ten efekt, traktuję to aktualnie jako próby nielot007- thx, miło mi :) załączam 1 obiekty - "zamek" i "sklep" , jeszcze musze popracować nad oknami (których obecnie nie ma), dachami i roślinnością - w ogóle nad wszystkim ;)
Napisano 14 Maj 200618 l Witam!! wypas wszczegolnosci sklepik :) moglbys pokazac siateczki tych budyneczkow ?? :) pozdro
Napisano 14 Maj 200618 l bosh jaras taki HC jak zwykle :) fabryka budynków jeden za drugim :P Powodzenia w dalszej pracy :) cya ! :)
Napisano 14 Maj 200618 l thx, oto siateczka, mogłaby być jeszcze bardziej oszczędna ale nie zależy mi na tym ;) nie mam limitów
Napisano 14 Maj 200618 l Pięknie panowie :). Tylko obawiam się, że detal zginie w scenie :)... Pozdrawiam, Tomek.
Napisano 14 Maj 200618 l MF- obrazek będzie w rozdziałce ok. 2000x na ileś tam i dla bezpieczeństwa robię z dopracowanym detalem. Poza tym te obiekty pewnie się kiedyś tam przydadzą . Wrzucam ostatni domek - nie będę Was zamęczał każdym skończonym obiektem ;) pokażę później już całe miasto. thx
Napisano 14 Maj 200618 l ta pofalowana połac dachu troche mi nie pasi z tą teksturą dachówki... troche nieprzekonywująco to wygląda. moze jakis displacement? nie wiem jak inni, ale ja nie potrafie wyobrazic sobie muru pruskiego z drewnem innym, niż brązowe. poza tym bardzo fajne ;) tak trzymaj
Napisano 15 Maj 200618 l Autor hej zrobilem mlynek do mini miasta nie wiem ile poly ale dosc malo , bedzie ich troche tam w tle
Napisano 15 Maj 200618 l Jaras - przyprudz dolną teksturkę, moze mchem. Klicek - Zróznicuj teksturki, chodzi mi o łopatki, of course jesli Ci sie chce :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto