KLICEK Napisano 23 Maj 2006 Autor Napisano 23 Maj 2006 MrKrzysiek dzieki za zainteresowanie watkiem :) thx maly upd z mojej strony bucik poddetalowany :
jaras Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 Klicek ?? Ty już wiesz co ;) to ja też dam apdejt - dorobiłem ludzi i zwierzątka
Leru Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 o jaaaaa dajcie człowiekowi spać spokojnie ;) (wiedząc, że ma tyle do nadrobienia ;) )
Lis Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 hindus- jeżeli mówisz poważnie :) to po bitwie mogę nagrać tutka z texturowaniem Ja też poproszę :-)
KLICEK Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 Ok poprawilem buciki zamapowalem itp , obszylem do okola juz mam gotowe obydwa no i co najwazniejsze podeslalem do Jarka na malowanie i render wiec niebawem powinny byc juz gotowe :
mrkrzysiek Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 jaras na tej wyspie jedynego czego mi brakuje to jakiś flag i chorągwi na zamku KLICEK no super po prostu nic więcej nie przychodzi mi do głowy:)
nielot007 Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Witam!! ja tez sie przylaczam do prosby o tutek odnosnie texurowania i mam kolejna tym azem do klicka :) a mianowicie ile zajelo ci unwrapowanie tego ucika ??(jak dobrze widze w wingsie robiona unwrpapka??) latwiej sie robi takie unwrpki w wingsie czy maxie?? gdzie wygodniej moglbys zrobic video tutka jak wymodelowac takiego ucika i zrobic unwrpa :) aha i pokaz(jak mozesz) siatke tego buta :) pozdro
Jonasz_Real Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Jaras, zabrakło mi księzniczki na oknie z dłuuuuugimm warkoczem. :D Klicek nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości, powiem krótko szalejesz. :D Nielot - oczywiście lepiej rozkładac siaty w wingsie, wiem o tym bo sam sie przekonałem. Bardzo szybko sie rozkłada. Byłem pod wrazeniem. Przecież Ci pokazał rozłożoną siatkę. Ludziska nie męczie ich o ciągłe pokazywanie siaty. Bo to nie ma sensu. Klicek pokaz mu siatę szwów. :D Nie mówię to złosciwie. Po prostu darujmy takie prośby ;) Hej !
jaras Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Jonasz - dont łory ;) ewryfink is ander kontrol ;) księżniczka jest juz zrobiona od kilku dni tylko ją texturuję i coś nie mogę skończyć ;) ale i tak dzięki za pomysł nielot007 - Co do mapowania w wingsie to Jonasz ma rację
KLICEK Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 Nielot moje mapowanie ogranicza sie do klikniecia "unfold" rotfl tutaj masz mojego starego wideotutka : http://www.mm.pl/~klicor/mapping.rmvb do odtowrzenia bedziesz potrzzebowal programu real alternate jezeli jeszcze go nie masz ... tutaj siatka buta, nic specjalnego :
Hindus Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 tutaj siatka buta, nic specjalnego : czub ;) Jaras - pewnie że poważnie - jak skończycie to czekam na tuta ;) btw extra robota przy tym miasteczku.
Pionier Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 hm z Waszego topica to zawsze sie czlowiek czegos nauczy :) jak bede umial modelowac to i z mojego zacznac sie uczyc hehe :) slicznie panowie :) pozdrawiam 1
nielot007 Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 jak bede umial modelowac to i z mojego zacznac sie uczyc hehe :) eeeee to najwidoczniej juz umiesz skoro pol forum sie uczy z twoich wipow (wtym i ja) tylko dawaj wiecej siatek nu nu nu :D jonasz--> hehe moglem napisac zebysc nie pisali ze jest na unwrapce :) ale nie chcialo mi sie i jak widac lenistwo szkodzi :D chodzili miii wlasnie to jak too wyglada w 3d :) dzieki klicku za siaty :) a jesli chodzi o unwrapa w wingsie to naprawde jest taki prosty?? musze luknac :) pozdro edit o!! ja zobaczylem sobie pokrotce tego tuta i widze ze w 15min mozna cala postac z mapowac :) kurde klicus( ;) ) dzieki wielkie za tuta napewno sie przyda ide testoowac na mojej glowce :D
KLICEK Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 Dzieki Dzieki wielkie Dzieki chlopaki zagladajcie czesciej do tego watku, bo cos mi mowi ze dopiero teraz zacznie sie wiecej dziac, jest coraz ciezej bo coraz blizej konca hehe :] No ja od siebie dorzucam pelerynke ktora udalo mi sie jakos tam zrobic nie jest zbyt detaliczna, ale wiekszosc poszarpan zostanie dodanych poprzez mapke, jezeli nie wypali to bede musial podmodelowac , wrzucam do tego rozlozony unwarp , siatke + szachownice , smacznego :
mrkrzysiek Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 Płaszcz wygląda bardzo ładnie taki poszarpany :) KLICEK nie kasuj tego tutka bo mi neo zwolniła:( i ściągnę go dopiero 1 czerwca
Hindus Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 o jakim tutku gadacie - cos nowego ? btw - pozytywny płaszcz.
nielot007 Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 Witam!! klicku :) obejzalem twojego tutka jest super ale mi tak nie wychodzi :( (sorki ze w waszym watku swoje wywody pisze(pozniej do ciebie zagadam na gg albo pm) nie wiem czmu ale wydaje mi sie ze robie tak jak ty ale wychodzi mi jakies dziwne unwarap :( a jesli chodzi o pelerynke to ile robiles jej unwrapa?? :D(teraz to jest moja obsesja) pozdro
KLICEK Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 Nielot007 hehe domyslam sie ze Ci nie wychodzi za pierwszym razem, chodzi o to ze po pierwsze wyborazasz sobie glowe jako kwadrat na 100 % w szkole z kartonu robiliscie bryly przestrzenne ? :P dziala to na tej samej zasadzie rozcinasz tak siatke aby po rozlozeniu byla ona 2d a po zlozeniu 3d :) Wiec jezeli robisz naciecie to step 1 ) odcinasz do okola szyje dzieki temu po uvalce otrzymujesz oderowanie glowy od ciala step 2) rozcinasz glowe od tylu az do luku prwiowego step3 ) rozcinasz od obojczyka do brody step 4) prawy przycisk i direct + prawy przycisk + unfolding masz rozlozona siatke step5 ) jedna czesc glowy bedzie mniejsza niz 2ga poniewaz wings ma troche zle zaimplementowany unfold ktory powinien rozkladac siatke od srodka (tam gdzie nie ma przeciecia ) a on rozklada siatke od przeciecia do przeciecia przez co jedna czesc jest mniejsza, zeby sie tego pozbyc wchodzi w vertex zaznaczamy kilka srodkowych lini vertexow ktore przechodza od czola az do brody (mniej wiecej tak jak na obrazku nizej czym dokladniej to zrobisz tym lepiej sie zrobi siatka ) prawy przycisk i unfold na tych vertexach, w tym momecie glowa powinna sie prawie idealnie rozlozyc step6 ) zaznaczasz ta ufalke prawy przycisk -> remap uv - > strech optimalisation (taki dziwaczny niby relax) ktory ustawi wszystko tak zeby Ci sie texturka nie rozciagala nigdzie step 7 : file - > export to obj step 8 : klikasz 2 razy na 3dsmax8.exe step9 : file -> import obj step 10 : naciskasz "m" wybierasz pierwszy wolny slot i w kanale diff robisz mapke cheker i dajesz tailing na 10x10 albo 20x20 czym wiekszy tym wieksza ilosc kwadracikow nakladasz na obiekt klikasz na szow map i wiuport step 11 : wchodzisz w liste modyfiaktrow i wybierasz unwarp uv i ew poprawiasz miejsca ktore wymagaja pracy 3dsmax ma troche lepszy relax Mapke pelerynki robilem dosc dlugo bo szukalem przez 15 min miejsca gdzie nie zaznaczylem edga na zielono i caly czas nie mogl mi rozdzielic pelerynki na 2 czesci :D:D:D:D:D:D:D:D potem dokladnie robilem takie stepsy az uzyskalem zadowalajcy efekt to najszybsza metoda jaka znam , nie no jeszcze w zb jest szybsza kliknac na uv tile ale wtedy rozdziela Ci uvalke na pojedyncze polygony ;d
KLICEK Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 Ok jezeli ktos nadal po przeczytaniu tego wyzej nie zalapal ocb to mam cos dla nich, sora za jakosc ale przywracalem windowsa i mi sie pozminialy ustwienia ktorych niesprawdzilem przed nagrywaniem a 2gi raz mi sie juz niechcialo (len jeden) link do tego wideotutoriala : Zajmuje 5 mb czyli o 3 za duzo !!!! :( acha no i tutek trwa cale 2 min http://www.mm.pl/~klicor/unw.avi 1
Jonasz_Real Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Dziwne, że nikt jeszcze do tej pory Ci nie podziękował za dobrego videotutka. To ja Ci podziękuje. Chętnie dałbym Ci jeszcze dodatkowych punktów, ale jakos nie można. :/ Pozdro
mrkrzysiek Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 KLICEK dzięki za tutki chyba trzeba się przestawić na Wings'a
Kris_R Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Pyszniutko :) Aż miło tak wpaść i popatrzeć... dużo pozytywnej energii!!
misiekhc Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 sproboj zroibc zeby ten but sie mniej swiecil, przeciez to tak starta skora ze nie beidze tak blyszczala , podejrzewam ze efekt bezie lepszy jeszcze, pozdr
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 W końcu miałem mozliwość przejrzenia tego wątku na spokojne, jedyne co powiem to to że całość jest wyrąbana w kosmos, zrobiliscie kawał zajebistej roboty, wszystko jest pikne i sliczne, mimo ze nie gustuje w klimatach fantasy to wykonanie jak dla mnie jest pro, nic dodać nic ująć, życzę powodzenia na dalszych etapach i trzymam kciuki :)
jaras Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 misiekhc- ok, tak zrobię, dzięki mario don- dzięks :* zestawiam na razie to co mamy żeby zobaczyć co się z tego wyłania- z tego co widze aktualnie to :czaszka mniejsza musi być, kruk będzie bardziej widoczny jak będzie miał textury - na razie jest "na roboczo", no i ta lewa strona zostaje do zagospodarowania- na łące chcemy dodać kwiatki i motylki. Chętnie posłuchamy co o tym myślicie ? - może jakieś pomysły ?
Hatred Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 nie no Leru idz juz pobawic sie w swojej lazience kaczuszka :) nie masz szans :) hhihi panowie na jakims hipernapendzie chyba robicie :D bajerqancko wychodzi wszystko, absolutnie :) moze tylko roboczemu krukowi jakiegos fura dodajcie, albo cos wiecej bo biedny taki :)
Jonasz_Real Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Spoko, obrazek daje rade. :) Płotek jest za czysty, przybrudz go trochę, moze mchem. A nie chcielibyście połączyc te wyspy długim mostem. Niech widac ze stamtąd wraca. Zapytam z ciekawostki, czy to fur z 8, a może masz taką zieleninę pod domem :D
Gość Marioza Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 no włąsnie ja tez przyłącze się do pytania, skąd ta trawa, czym takie coś mozna osiągnąć i czy długo się to renderuję?
misiekhc Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 po lewej stronie zrobcie kamien na ziemi tkai wiekszy ale nie za duzy i an nim posadzcie smierc szczurow smierc szczurow to szkielet szczura w czarnej szacie z mala kosa, jako ze w czesto wystepowal smierc szczurow z gadajacym krukiem, to by pasowalo nawet mozna by spekulowac, ze czytaliscie ktoras z ksazek pratchetta :D pdrzuce wam niedlugo jakeis referki szczura EDYT: a i mozecie kontynuowac to miast za plecami ronca i puscic troche dalej w lewo z ajego ramie kawalek , zel zeby mze nei wychodzilo z kadru
Hindus Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 nie podoba mi się niebieski kolor nieba :( reszta cool. NAjlepiej to bym zobaczyłteraz siatke chodz pewnie to tło z wyspą to kompozycja prawda ? Ogólnei bardzo przyjazny wątek - można sie czegoś dowiedzieć - szkoda że leruszek z miskiem tak sie ociągają ;) - tak do was mówie :D
Vorek Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Już jarasowi pisałem o szczurku swego czasu ;] Miasto w tle prezentuje się pięknie, można by już w poście zróżnicować nieco kolory budynków (nieco odejść od bieli ) Kiedy zobaczymy oteksturowanego Rinca ? :] Pozdrawiam
jaras Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 no nie wiem czy zdążymy do 10 czerwca z tym wszystkim ? ;) :D głaz ze szczurkiem byłby chyba ok, zobaczymy. Trawa to oczywiście hairfx z maxa8 z kombinacją różnych ustawień -załączam jeden zrzut do wglądu + pomniejszoną texturkę ziemi
misiekhc Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 spoko jak nie zdazycie do 10 to przedluzymy termin, dla nas to nei problem poczekac na was kilak dni :D:D:D:D:D::D:D
KLICEK Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 [...]Kiedy zobaczymy oteksturowanego Rinca ? :] [...] Z nim jest chwilowy problem z mojej winy , bo nie mam kompa na ktorym go robilem , a komp ktorego dostalem z serwisu ma przepalony ram ;) ram juz zamowilem i czekam na niego spokojnie. A do textur jeszcze dluga droga bo trzeba mu przebudowac morde, poprawic ubrania i inne takie bzdety ktore sa mocno widoczne. wiec mysle ze akurat jakos na dniach powinienem to wszystko zrobic :)
jaras Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 misiek - dzięki ;) co do płotka to chcemy zrobić go z nieokorowanych desek - efekt na załączonym obrazku - na razie wymęczyliśmy patyczek - jest to zwykła texturka + displejs
Vorek Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Jak zobaczyłem ten patyczek to doszło do mnie czego mi tu cały czas brakuje. Za czysto jest, można by nieco bardziej podbrudzić gdzieniegdzie. Bardzo miło disp wyszedł, daj zbliżenie :] Pozdrawiam
Gość Marioza Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 nie chcę robić głupich wpisów ale jednym słowem masakra w pozytywnym znaczeniu : )
Obywatel Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Cześć tytany pracy :-) To co pokazujecie robi wrażenie! Jeżeli można to chciałbym coś doradzić. Jarasie – w gruncie rzeczy patyk wygląda bardzo przyzwoicie, ale jeśli możesz to dokonaj małego testu – w slot ‘displacement’ wstaw tą samą mapę, tylko odpowiednio zblurowaną, a do ‘bump’ wrzuć aktualny displacement. Mapa displacement odpowiada właściwie za geometrię, a nie za chropowatość powierzchni. Stąd przydałaby się pewna ‘ciągłość’ tego obiektu, bo mimo wszystko displace próbuje stworzyć tą chropowatą powierzchnię przy pomocy poligonów, co w jakimś tam stopniu zakłóca odbiór. Spróbuj plz, a jak się nie spodoba to nie bij :-)
misiekhc Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 moim zdaniem ten patyk jest za bardzo chropowaty, minimalnie bym zmniejszyl wartosc displacea (chociaz bo oddaleniu chyba to nei bedize az tak widoczne moze), ja nie robilbym tak jak obywatel pisze bo krawedzie wtedy beda oble i nagle beidze sie zaczynala chropowatosc robic bumpowa i podejrezwam, ze moze to nieciekawie wygladac, ale sprobowac zawsze mozna, pozdro
nielot007 Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Witam!! ******* wkosmos jest ten patyczek :D mozesz pokazac "goly" model (patyk) ?? pozdro
jaras Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Vorek - będzie brudzenie itp ale to na końcu nielot007- patyk jest prosty :) tzn. lekko krzywy ;) Obywatel- próbowałem robić jak pisałeś ale czas rendera wydłużył się 4 krotnie (i to bez GI i aa) a efekt nie był tak dobry. Nie chciało mi się czekać tak długo na cały render, kora w tej wersji wygląda na suchą i o to nam chodziło.Ta kora zresztą będzie miejscami odłupana i będzie dodany mech. Zobaczymy jak będzie się prezentować wszystko do kupy ;) dzięki.
misiekhc Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 jaras od strony wewnetzniej nie rob tkaiego samego materialu jak od zewnetrznej, mowiac jezykiem krawca podszyj ja od wewnatrz czyms:)
KLICEK Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 misiek super pomysl :) ale qrcze to pelerynka tylko taka, takie cos sie podszywa ? qrcze no to nam teraz ladnie zrobiles :) mi sie pomysl z podszyciem podoba :)
arcade Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 heh, ale ten wątek uryliście, ledwo go znalazłem :P no ale obczaiłem cały i jak zawsze jestem pod dużym wrażeniem. powodzenia dalej, będę zaglądał.
mrkrzysiek Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 bardzo ładny kijek no praca nabiera kolorów fajny płaszcz
Vorek Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Logo Platige na płaszczu ? ;] Chyba prace nad mordką ruszyły z tego co widzę, wygląda łagodniej :) Pozdrawiam
Pionier Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 jak tam jest logo PI to wrzuc jarku jeszcze {E} hehe ;d patyk ladnie wyszedl, takie 'proste' a wyglada dobrze plaszczyk juz trzyma bajeczny klimat ;) ogolnie + pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się