Napisano 27 Czerwiec 200618 l haha fajowo wyszła ta owca :D szkoda ze nie ma wytatułowanego actimela było by jeszcze lepiej ;) ;)
Napisano 27 Czerwiec 200618 l a faktycznie , mam worek i toporek ;)) przy okazji wrzuce mały test z dodatkowymi roślinkami nad którymi aktualnie pracuję
Napisano 28 Czerwiec 200618 l Witam!! rewelka, textury powalaja :) widze ze klicek ma teraz chwie wytchnienia skoro ty robisz textury :) roslinki tez super ;) jedyne co mi nie pasi to to ze nie czuc tego ze on stoi na ziemi :) ale to taki szczegol :) swietnie jedziecie porownojac wasza pierwsza wspolna prace z ta to jest wielka roznica na plus offcourse :) szacunek pozdro
Napisano 3 Lipiec 200618 l nielot- thx, te wszystkie szczególy będą dopracowane na końcu początek skrzynki i texturka dekla
Napisano 4 Lipiec 200618 l ładne roślinki i skrzynia też niczego sobie fajnie ci wychodzą te textury:)
Napisano 6 Lipiec 200618 l mrkrzysiek - thx wrzucam apdejt. Dorabiam jeszcze wiszący most, kamyki i jakieś egzotyczne roślinki i powoli trza to kończyć
Napisano 6 Lipiec 200618 l haha 4 puszki Actimela :D załóżmy że jestem kłamcą i to co powiem teraz będzie kłamstwem: Jak bym Ci powiedział że zajebiste to bym skłamał czy powiedział prawdę? Pozdrawiam.
Napisano 6 Lipiec 200618 l świetna robota tylko oświetlenie jakieś dziwne, zbyt szybko się kończy cień faceta.
Napisano 7 Lipiec 200618 l Ania dobrze zauważyła oświetlenie jeszcze trzeba trochę poprawić, jakoś postać troszkę za jasna jest a cien tak wygłada przez trawe chyba
Napisano 7 Lipiec 200618 l Wszyscy tak chwalą to ja napiszę co mi nie leży. W scence nie czuć głębi, ta latająca wyspa rónie dobrze mogła by być tapetą na ścianie przed którą stoi Rincu. Brak zróżnicowania poszczególnych planów zarówno pod zwględem kolorystycznym jak i oświetlenia, wszystko nieco się zlewa. Z takich detali to jeszcze przydało by się nieco urozmaicić ten słupek na którym zatknięta jest czacha (jakieś sęki, mech itp.) No Bagażowi trochę więcej detalu dać, niech się bidula nacieszy ;] Poza tym, świetna robotai czkeam na ciąg dalszy Pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 200618 l Qrde a teraz tak sobie patrze...modeliki same w sobie milutkie...jako osobne czesci...całościowo jakoś pracka mi nie lezy...hm, jakby za mało "plastyczna" bez urazy panowie bo kawałek niezłej roboty odwalacie ale tutaj jakoś tak...Tylny plan widać tak samo dobrze jak pierwszy...przydałby sie jakis dof moze? A gdybym był jakimś pederasta maniakiem czepiajacym sie kazdego włoska ze "nie w ta strone" to bym powiedział ze cienie na płotku, rzucane przez slupek z czaszka i skrzynke sa cokolwiek nie z tej bajki ;) ale nie powiem bo w sumie nie przeszkadza w odbiorze :P Pozdrawiam Ps: zajebiście te aktimelki przemyciliście :) uwielbiam takie smaczki
Napisano 8 Lipiec 200618 l heh, dopiero teraz widzę aktimelki, fajne. spróbójcie wziąźć trochę saturacji z planu tylnego. edit: taka propozycja, nie obraźcie się blur na tylni + bardziej szarawy (może trochę za bardzo) + pierwszy plan bardziej pomaranczowy
Napisano 18 Lipiec 200618 l Modelki jak widze z Wipa super są. Ale, materiały i światło leżą. Bumpy za mocne wyglądają jakby nie działało na nie żadne skylight(bump na skrzyni i na skałach w tle), także na twarzy dziwnie się światło rozchodzi(mega hard shadow;)). Wygląda jakby połowa sceny była taka bajkowo cartoonowa a druga realistyczna. Ogólnie daje wrażenie jakby było zrenderowane w jakimś silniku gry
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor to nas z crashowales widze :) hehe spoko wzielismy sobie do serca i poprawiamy caly pierwszy plan
Napisano 19 Lipiec 200618 l Ja tez mogę cos zaproponowac, ehh skoda ze nie mam tabletu. Poprawiłem w wielu miejscach. troszkę sztuczniawo wyglądał. Na waszym zdjęciu nie wiadomo jaka to była pora dnia, a tak widac lekki zachodzik słońca i na zamku tez powinno byc takie podobne światełko, nie myslisz? Chyba o czyms zapomnieliście ..:P Tak lepiej wygląda, moim zdaniem... Duzo poprawiałem, az skoda tutaj wymieniac jesli chcesz zebym to wyrzucił , to zrobię to...wystarczy poprosic
Napisano 19 Lipiec 200618 l osobiście nie mam nic naprzeciwko experymentom z obrazkiem, zawsze to ciekawie zobaczyć czyjąś propozycję. Dzięki za trud. Mamy już mały plan modernizacji ale na razie odstawiamy to na kilkanaście dni żeby złapać dystans ( a tak naprawdę dlatego że wyjeżdzam na mini-urlop ;)
Napisano 19 Lipiec 200618 l Dużo popoprawiałeś ale musiałem jeden obrazek na drugi zobaczyć żeby dostrzec różnice:)
Napisano 19 Lipiec 200618 l wrzucę przed wyjazdem ostatnią wersję z poprawionymi cieniami. Po powrocie zrobię od nowa drogę - będzie taka bardziej "wiejska" piasek, patyczki, kamyczki, może jakieś błotko i kałuża - sugestie i referki mile widziane - jak ktoś ma coś nt temat to proszę wrzucać edit- zmobilizowałem się i zrobiłem jeszcze koncept który chodził mi po głowie (taka luźna propozycja) , czyli: poszerzyłem kadr, zmieniłem (roboczo) texture drogi i dodałem drzewo - na razie poskładane na szybko ze zdjęć
Napisano 19 Lipiec 200618 l ou yeah! nabiera rumieńców :) świetne posunięcie IMHO z tym nasyceniem kolorów i drzewkiem Dalej jednak ne pasuje mi bladość i jednolitość nieba. Może więcej chmur ostro kłębistych + jakieś znaczne przyciemnienie w dolnej części nieba (ew górnej ;) )? Może jakieś kwiatki w trawie ? ;)
Napisano 19 Lipiec 200618 l dziwnie wygląda że drzewo i słupek z czaszką są równoległe i do siebie podobne, wiem że to czepiarstwo ale to pierwsze co mi podpadło.
Napisano 19 Lipiec 200618 l Aniu , to drzewko jest roboczo zmiksowane ze zdjęć i tego samego słupka od czaszki :) docelowo zrobimy wszystko w 3d ale na razie szukamy dokładnej koncepcji żeby nie robić czegoś niepotrzebnie
Napisano 20 Lipiec 200618 l no mi się drzewko podoba jak je zrobicie w 3d będzie się fajnie komponować z reszta, Leru dobrze mówi z tym niebem jest zbyt jednolite ale jest coraz lepie i co najważniejsze ciągle do przodu:)
Napisano 20 Lipiec 200618 l Drzewko wyszło genialnie ! Super bajkowy klimat, trawka troszke zeszpecona tymi zdjeciami ale jak poprawicie to bedzie bajer :D Pozdrawiam i powodzenia !
Napisano 20 Lipiec 200618 l hcpiter3d - cały 1 plan idzie do wymiany , textury ziemi itp, trawy też (jakie zdjęcia masz na myśli ? trawy i roślinki są 3d , jedyne wykorzystane zdjęcie to liście na drzewie) mrkrzysiek- na razie nie wiadomo czy będzie drzewko bo mamy jeszcze inny wariant
Napisano 20 Lipiec 200618 l Jaras mi chodzi o tą zółtą trawe taką zblurowaną wygląda jak wymieszana ze zdjęciem ale drzewko musi zostać bo wymiata :D
Napisano 20 Lipiec 200618 l aaaa to prawda, mówisz o tym koncepcie :) btw- textura drogi też pójdzie do wymiany
Napisano 20 Lipiec 200618 l sczerze powiedziawszy ten drugi obrazek z drzewkiem i zmieniona trawa podoba mi sie duzo bardziej, jest poprostu dla mnie bardziej naturalny, ja bym wywalil ten pal z czaszka i dal tam jescze jedno mniejsze drzewko albo krzaczek, byc moze z jakimis dziwnymi owocami...,to powinno nadac pracy troszke wiecej glembi, faktycznie niebo jest zbyt jednolite, no i niewiem czy ten kolor nieba do konca trafiony, zagospodarujcie jakos ten obszar po lewej, dajcie tam jakis domek, chatke albo cos innego..., ta druga propozycja jak dla mnie jest juz troche przebajerowana, ta droga tam gdzie jest ten zamek raczej nie moze tak biec, poprostu linia choryzontu jest gdzie indziej
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor Hej Dzieki bardzo za wszystkie pomocne rady , krytyke i wszystko wszystko :) Nazbieralo sie ladnych kilka stron tego dlatego dziekuje kazdemu z was z osobna :) DZIEEEEKUJEEEEEEE MŁAAA :* tutaj macie linka do tematu w galeri prac ukonczonych: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=422161#post422161 pozdrawiam
Napisano 15 Sierpień 200618 l Mła też dziękuje :) prackę musieliśmy już skończyć bo czekają inne a nabyte doświadczenie z pewnością wykorzystamy przy innych produkcjach :) dzięki wszystkim za rady i pomoc :*
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto