Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak narazie wygląda fajnie;)

Jedyne co mi sie nie podoba to to ,że te dziąsła i zęby wyglądają strasznie płasko

PS. można prosić o siateczkę bez wygładzenia?

pzdr

Napisano
w czym dlubiesz?

3dstudio: splines + surfaces, dopiero niedawno skonwertowałem do edit.ply żeby zrobić ząbki:)

Jedyne co mi sie nie podoba to to ,że te dziąsła i zęby wyglądają strasznie płasko

Hm...przemyślę sprawę, ale zdawało mi się, że wystarczająco je uwypukliłem.

PS. można prosić o siateczkę bez wygładzenia?

Oto ona:

40vd1.jpg

52mr1.jpg

65be.jpg

To samo, co nie?:P

Gość User190
Napisano

Może to tylko wrażenie, ale twarz jest chyba bardzo płaska - pokaż rzucik z boku :)

Napisano

ale ja prosiłem siatkę bez wygładzeć xD ;) (ocz joke.. wszystko git(choć moze troche mogła by być bardziej oszczędna, zwłaszcza okolice nosa) )

 

(+)nom tak samo myślę jak m@ti ... wygląda jka by z patelni dostał .heh (no chyba że ten kot tak ma.. )

powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

@ M@Ti, krzyhhh - macie absolutną rację... pewnie dlatego jak się mu tak przyglądałem to bardziej buldoga przypominał... Bosz... nie wiem jak aj to teraz poprawie z tak gęstą siatką...

 

Widoczek z boku i moja główna referka, do której za bardzo się przykleiłem i zapomniałem o tej patelni...:(

79ss1.jpg

 

 

Edit: moja referka jest w moim avatarze przecież:D

Gość User190
Napisano

rysowane 2d ma to do siebie, że jako referka kiepsko się sprawdza, bo rysownik nie dba o to, żeby było bardzo poprawne fizycznie, tylko ma wyglądać ładnie :) olej konwenase - modyfikatorem ją trochę zagnij, a później pójdzie z górki :)

Gość User190
Napisano

Po co?? Zagnij mordkę ładnie modyfikatorem tak, jak napisałem i będzie nieźle :)

Napisano

no dokladnie bend w zupelnosci wystarczy, szkoda sil zeby tyle poprawiac, bo widze ze gesto troche masz. Heh pamietam jak dawno temu rysowalem sobie tego kotka;]

Napisano

Dorobiłem troszkę twarzy i uszy (które mają być niesymetryczne, więc jeszcze potraktuje jedno jakimś modyfikatorem). Wygiąłem mu twarz, ale więcej raczej nie dam rady... Bo jak ciągnę bardziej, to zęby zaczynają mu wychodzić i wygląda kretyńsko.

 

119ak.jpg

133mb.jpg

 

Edit:

Aha...i taka sprawa...

Bo nie mam zamiaru wracać do głowy, chcę już z niej zrobic jeden obiekt i asymetrię jakąś zastosować. Czyli poprostu się zabrać za szyję i w ogóle za cały tułów. Także jeśli teraz komuś się nie podoba główka to niech krzyczy, że coś mu się nie zgadza, bo potem nie chcę słyszeć komentarzy

"wszystko fajne, ale głowa nijaka"

Napisano

mi sie troche nie podoba glowa wyglada jak by szyja nie miala byc na miejscu szyi a poprostu isc jak u dzdzownicy do tylu, takie wrazenie za malo naturalnie zaokraglona, bardziej jest jak plazkorzezba niz rzezba, powodzonka i czekam na updaty... :)

Napisano

@Kuciel - tylko wrażenie. Od tyłu poprostu jeszcze nie wykończona jest:) Zresztą tył jest najmniej ważny...tylko przednie rendery dla mnie mają znaczenie (chyba, że nagle coś mi sie zmieni?).

Napisano

@nielot007, mentaller - nie, nie jest to po smooth'cie żadnym:) Taka gęsta jest właśnie:P Czemu? Hm...sam nie wiem:) To moje początki, kombinuję co i jak:)

Napisano

XaoC sorki ale nie wieze :D

tam gdzie zaznaczylem wyraznie widac ze to ms :D

pokaz screena z viewportu maxa aby bylo widac ze nie ma zadnych meshsmoothow :)

pozdro

 

edti

sorki ale zapomnialem dac obrazek :D

Napisano

eeeeeeee ja tez obstawialem ze to MS...heheh chyba ze zmieniony potem znowu na mesha to nie bedzie widac ze MS potraktowane :) ogolnie bardzo fajna buzka chociaz siata gesta jak smietana wysoko procentowa :)

Napisano

@nielot007 - patrz pierwsza strona, krzyhhh też chciał bez smootha, to mu zapodałem:D:D:D

 

@rowr - co do śmietany...to im tłustsza tym lepsza:) Gardzę 12%:D

 

Jutro zabieram się dalej za robotę...teraz niestety nie, bo właśnie się dowiedziałem, że jutro mam egz na prawko:/ Jakieś testy by się przydały:) hihi

Napisano

nielot007 - specjalnie dla ciebie:

144jk.jpg

Siatka jest taka gęsta właśnie, a meshsmootha nie było ale turbosmooth (ale co za roznica?:D). Nie wyobrażam sobie żebym miał to robić bez smootha:)Poprostu zaznaczyłem isoline display:)

Napisano
Model narazie wygląda świetnie.Gęsta siatka...jak dorobisz reszte będzie ci troche mulic kompa:). To do animacji czy do stila?
Ostatnio patrzyłem i było jakoś....200tys face'ów i już mi muli:)

A cel pracy jest nieokreślony... Sam nie wiem co z nim zrobić jak skończę (o ile, bo jak narazie to godzin wiele w to nie włożyłem, ale wiekszość tych wakacji poświęcam Wieczornym Kółkom Różańcowym, a z rana mam kacora i nie chce mi się nic...:/)

Napisano

serwus :)

faktycznie, tamten obazek przedstawia siate po MS. I jesli masz w storsie modyfikacji tylko mesha (lub poly) to oznacza, ze niechciacy sklepales sobie stos modysikacji.

Pomijajac kwestie MS, to modelik wyglada calkiem przyjemnie :)) !

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Witam:)

 

Taki tyci, tyci, tyci update aż głupio mi go dawać:P Ale bardziej chodzi o inną kwestie... Nie mam pomysłu na wymodelowanie tułowia...:/ chodzi o to jak zrobić, aby te żeberka... Zero pomysłu, jedna referka ( cheshirecatmcgee8hy.th.jpg ). Będę naparwdę wdzięczny za jakieś podpowiedzi:)

 

154bi.jpg

Napisano

Sam nie wiem... Pierwszego dnia jak siadłem to zrobiłem większość, czyli tyle ile jest na pierwszym poscie. Potem coraz wolniej mi szło z racji wakacji:D Dziś postanowiłem nie iść na żadne piwo i coś wykrzesać. Może jeszcze dam update z zarysami klatki.

 

A propos klatki...wymyśliłem to tak: najpierw wymodeluję żebra poprzez edycję cylindra. Chciałem splines + surface, ale to by kosztowało mnie za dużo nerwów z tymi vertexami:/ Gdy żebra są gotowe to moge cap wszystkie dziury między kościami. Daje mi to gwarancję, że żebra będą wypukłe i dosyć "niekrzywe"

Napisano

Hejka Xaoc świetna praca a co do twojego problemu z refelkami, to niejaki krzyhhh w poście jedenastym dał to:

cat9cc.jpg

Więc może da i więcej skontaktuj się z nim na priv czy jakoś. Co do żeberek to on je takie ma bo to bardzo wychudzony kiciuś... Kości obciągnięte skórą i taki efekt powinieneś próbować osiągnąć.

pozdro.

Napisano

fajny kotek, świetny wyraz na twarzy.

zrobiłabym może uszy mniej symetryczne, jedno poszarpane inaczej od drugiego. ale to pewnie zrobisz pod koniec.

Napisano

@mkk3a - dzięki za referkę tą jedna z boku. Bo muszę przyznać, że tył głowy wygląda śmiesznie. Bardziej nastawiłem się na przednie rendery.

Sprzęt? Ojoj:) AMD 1,8GHz, GeeForce 5200, 256MBRAM:P Także szaleć nie mogę:P O aminacji to tylko pomarzyć:P

 

@Ania - jedno ucho potraktowałem modyfikatorem, ale myślę że zrobię od nowa. Całość będzie taka długa i chuda, a te uszy nie pasują... Sterczące i ostre muszą być bardziej:)

 

@hkropinski - już uwypukliłem dostatecznie (modyfikator FFD 10x10x10)...raczej nie dam rady bardziej bo twarz zaczyna wtedy wyglądać śmiesznie jakby dostał downa... Myślę że odpowiednia texturka załatwi sprawę (ta...texturki...w rzuciu jeszcze nie mapowałem niczego:D)

 

Dzieki za komentarze:) Nie spodziewałem się takich pozytywnych szczerze mówiąc, bo sporo błędów mam. Ale to pewnie tylko ja zdaję sobie z nich sprawe bo są ukryte - czyli tam gdzie nie przewidywałem renderów to dawałem sobie spokój:) hih

Napisano

a korzystasz z directx czy opengl?

na opegl zaczyna mi przycinac przy 200-300 tys tris, a na direccie mam doskonałą płynnosc na full screenie przy 3,6mln tris (wiecej nie probowałem, bo brak ramu troche zwiesza kompa - 512ddr)

Napisano

@mkk3a - OpenGL. Direct3D nawet nie włączam:) Tam zawiecha jest taka, że nie da się pracować, a na viewportach to widać mgłe jedynie:) Jest to ciekawa sprawa, bo w swojej robocie (nie jest związana z grafiką, ale dużo czasu w niej miałem) miałem kompa z takich samych części, jedynie miał 512RAM. Wtedy działałem na Direct3D i było lepiej niż na tym samym przy OpenGL...także nie wiem na czym sprawa polega...ale mniejsza z tym:P Poprostu będę detach'ował obiekty (łapy, głowę, tułów)

Napisano

Update mały.

Daję już bez siatki bo czas renderu jest zbyt duży. Zresztą jest ogromna masa face'ów co upośledza z lekka mego kompa:P Samą klatkę robiłem tak samo długo co twarzyczkę:P Nawet nie wiem po co z tyłu ten kręgosłup pryminywny zrobiłem skoro tylne rendery raczej odrzucam:/

16lh3.jpg

17iu6.jpg

18mq0.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności