XaoC Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 Witam:) American McGee's Alice: Cheshire Cat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 hehe... swietne!! :) Zabki najladniejsze, no i dlatego ten usmiech jest taki powalajacy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 naprawde fajne, w czym dlubiesz? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 hehe bardzo fajna pracka bardzo ładnie to wygląda powodzenia w dalszej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 Jak narazie wygląda fajnie;) Jedyne co mi sie nie podoba to to ,że te dziąsła i zęby wyglądają strasznie płasko PS. można prosić o siateczkę bez wygładzenia? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 2 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2006 w czym dlubiesz? 3dstudio: splines + surfaces, dopiero niedawno skonwertowałem do edit.ply żeby zrobić ząbki:) Jedyne co mi sie nie podoba to to ,że te dziąsła i zęby wyglądają strasznie płasko Hm...przemyślę sprawę, ale zdawało mi się, że wystarczająco je uwypukliłem. PS. można prosić o siateczkę bez wygładzenia? Oto ona: To samo, co nie?:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 Może to tylko wrażenie, ale twarz jest chyba bardzo płaska - pokaż rzucik z boku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 ale ja prosiłem siatkę bez wygładzeć xD ;) (ocz joke.. wszystko git(choć moze troche mogła by być bardziej oszczędna, zwłaszcza okolice nosa) ) (+)nom tak samo myślę jak m@ti ... wygląda jka by z patelni dostał .heh (no chyba że ten kot tak ma.. ) powodzenia w dalszej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 2 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2006 @ M@Ti, krzyhhh - macie absolutną rację... pewnie dlatego jak się mu tak przyglądałem to bardziej buldoga przypominał... Bosz... nie wiem jak aj to teraz poprawie z tak gęstą siatką... Widoczek z boku i moja główna referka, do której za bardzo się przykleiłem i zapomniałem o tej patelni...:( Edit: moja referka jest w moim avatarze przecież:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 rysowane 2d ma to do siebie, że jako referka kiepsko się sprawdza, bo rysownik nie dba o to, żeby było bardzo poprawne fizycznie, tylko ma wyglądać ładnie :) olej konwenase - modyfikatorem ją trochę zagnij, a później pójdzie z górki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 takie małe porównanie radził bym wrócić do poziomu spline.. bo za dużo do poprawy (ale można spróbować w poly vartexami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 Po co?? Zagnij mordkę ładnie modyfikatorem tak, jak napisałem i będzie nieźle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 no dokladnie bend w zupelnosci wystarczy, szkoda sil zeby tyle poprawiac, bo widze ze gesto troche masz. Heh pamietam jak dawno temu rysowalem sobie tego kotka;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 hehe tez go kiedys robilem ..chyba nawet na bitwe: "Living dead" :) powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-=S3B=- Napisano 2 Lipiec 2006 Share Napisano 2 Lipiec 2006 Jak na razie bardzo ladnie wyglada. Moze faktycznie nieco za plasko... ale jest ladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2006 Dorobiłem troszkę twarzy i uszy (które mają być niesymetryczne, więc jeszcze potraktuje jedno jakimś modyfikatorem). Wygiąłem mu twarz, ale więcej raczej nie dam rady... Bo jak ciągnę bardziej, to zęby zaczynają mu wychodzić i wygląda kretyńsko. Edit: Aha...i taka sprawa... Bo nie mam zamiaru wracać do głowy, chcę już z niej zrobic jeden obiekt i asymetrię jakąś zastosować. Czyli poprostu się zabrać za szyję i w ogóle za cały tułów. Także jeśli teraz komuś się nie podoba główka to niech krzyczy, że coś mu się nie zgadza, bo potem nie chcę słyszeć komentarzy "wszystko fajne, ale głowa nijaka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 5 Lipiec 2006 Share Napisano 5 Lipiec 2006 mi sie troche nie podoba glowa wyglada jak by szyja nie miala byc na miejscu szyi a poprostu isc jak u dzdzownicy do tylu, takie wrazenie za malo naturalnie zaokraglona, bardziej jest jak plazkorzezba niz rzezba, powodzonka i czekam na updaty... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2006 @Kuciel - tylko wrażenie. Od tyłu poprostu jeszcze nie wykończona jest:) Zresztą tył jest najmniej ważny...tylko przednie rendery dla mnie mają znaczenie (chyba, że nagle coś mi sie zmieni?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 5 Lipiec 2006 Share Napisano 5 Lipiec 2006 nie za gęsto z siatką ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 5 Lipiec 2006 Share Napisano 5 Lipiec 2006 mentaller--> to jest chyba po meshsmooth :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2006 @nielot007, mentaller - nie, nie jest to po smooth'cie żadnym:) Taka gęsta jest właśnie:P Czemu? Hm...sam nie wiem:) To moje początki, kombinuję co i jak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Lipiec 2006 Share Napisano 6 Lipiec 2006 XaoC sorki ale nie wieze :D tam gdzie zaznaczylem wyraznie widac ze to ms :D pokaz screena z viewportu maxa aby bylo widac ze nie ma zadnych meshsmoothow :) pozdro edti sorki ale zapomnialem dac obrazek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 6 Lipiec 2006 Share Napisano 6 Lipiec 2006 eeeeeeee ja tez obstawialem ze to MS...heheh chyba ze zmieniony potem znowu na mesha to nie bedzie widac ze MS potraktowane :) ogolnie bardzo fajna buzka chociaz siata gesta jak smietana wysoko procentowa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 6 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2006 @nielot007 - patrz pierwsza strona, krzyhhh też chciał bez smootha, to mu zapodałem:D:D:D @rowr - co do śmietany...to im tłustsza tym lepsza:) Gardzę 12%:D Jutro zabieram się dalej za robotę...teraz niestety nie, bo właśnie się dowiedziałem, że jutro mam egz na prawko:/ Jakieś testy by się przydały:) hihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Lipiec 2006 Share Napisano 6 Lipiec 2006 xaoc no wlasnie i sie rozni od tej co pokazales teraz tam miales takie kwadratowe przejsci(te co zaznaczylem) a tutaj sa gladziutkie :) nie wierze LD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 6 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2006 nielot007 - specjalnie dla ciebie: Siatka jest taka gęsta właśnie, a meshsmootha nie było ale turbosmooth (ale co za roznica?:D). Nie wyobrażam sobie żebym miał to robić bez smootha:)Poprostu zaznaczyłem isoline display:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 Model narazie wygląda świetnie.Gęsta siatka...jak dorobisz reszte będzie ci troche mulic kompa:). To do animacji czy do stila? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 8 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2006 Model narazie wygląda świetnie.Gęsta siatka...jak dorobisz reszte będzie ci troche mulic kompa:). To do animacji czy do stila?Ostatnio patrzyłem i było jakoś....200tys face'ów i już mi muli:) A cel pracy jest nieokreślony... Sam nie wiem co z nim zrobić jak skończę (o ile, bo jak narazie to godzin wiele w to nie włożyłem, ale wiekszość tych wakacji poświęcam Wieczornym Kółkom Różańcowym, a z rana mam kacora i nie chce mi się nic...:/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 9 Lipiec 2006 Share Napisano 9 Lipiec 2006 serwus :) faktycznie, tamten obazek przedstawia siate po MS. I jesli masz w storsie modyfikacji tylko mesha (lub poly) to oznacza, ze niechciacy sklepales sobie stos modysikacji. Pomijajac kwestie MS, to modelik wyglada calkiem przyjemnie :)) ! pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2006 Witam:) Taki tyci, tyci, tyci update aż głupio mi go dawać:P Ale bardziej chodzi o inną kwestie... Nie mam pomysłu na wymodelowanie tułowia...:/ chodzi o to jak zrobić, aby te żeberka... Zero pomysłu, jedna referka ( ). Będę naparwdę wdzięczny za jakieś podpowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 swietna praca a ile ci zajelo zrobienie tego kota :)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2006 Sam nie wiem... Pierwszego dnia jak siadłem to zrobiłem większość, czyli tyle ile jest na pierwszym poscie. Potem coraz wolniej mi szło z racji wakacji:D Dziś postanowiłem nie iść na żadne piwo i coś wykrzesać. Może jeszcze dam update z zarysami klatki. A propos klatki...wymyśliłem to tak: najpierw wymodeluję żebra poprzez edycję cylindra. Chciałem splines + surface, ale to by kosztowało mnie za dużo nerwów z tymi vertexami:/ Gdy żebra są gotowe to moge cap wszystkie dziury między kościami. Daje mi to gwarancję, że żebra będą wypukłe i dosyć "niekrzywe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aust Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 Hejka Xaoc świetna praca a co do twojego problemu z refelkami, to niejaki krzyhhh w poście jedenastym dał to: Więc może da i więcej skontaktuj się z nim na priv czy jakoś. Co do żeberek to on je takie ma bo to bardzo wychudzony kiciuś... Kości obciągnięte skórą i taki efekt powinieneś próbować osiągnąć. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 200 000 tris??? jakim cudem? to troche duzo :P jaką masz grafe ze juz Ci muli kompa? nieco zmienilbym proporcje twarzy. tu masz fajną referke: http://www.velvetpawcreations.com/AliceCheshireCatpurplebg2.jpg a tu profil i reszta ciała: http://www.voodoomaniacs.de/images/content/index/vm_monthly_special/08_2005/alice_mcgee_cat_side.gif http://www.toymania.com/news/images/0503_towercat.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 fajny kotek, świetny wyraz na twarzy. zrobiłabym może uszy mniej symetryczne, jedno poszarpane inaczej od drugiego. ale to pewnie zrobisz pod koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 no fajnie idzie, ale zaczij troche uwypuklac bo plasko jest, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2006 @mkk3a - dzięki za referkę tą jedna z boku. Bo muszę przyznać, że tył głowy wygląda śmiesznie. Bardziej nastawiłem się na przednie rendery. Sprzęt? Ojoj:) AMD 1,8GHz, GeeForce 5200, 256MBRAM:P Także szaleć nie mogę:P O aminacji to tylko pomarzyć:P @Ania - jedno ucho potraktowałem modyfikatorem, ale myślę że zrobię od nowa. Całość będzie taka długa i chuda, a te uszy nie pasują... Sterczące i ostre muszą być bardziej:) @hkropinski - już uwypukliłem dostatecznie (modyfikator FFD 10x10x10)...raczej nie dam rady bardziej bo twarz zaczyna wtedy wyglądać śmiesznie jakby dostał downa... Myślę że odpowiednia texturka załatwi sprawę (ta...texturki...w rzuciu jeszcze nie mapowałem niczego:D) Dzieki za komentarze:) Nie spodziewałem się takich pozytywnych szczerze mówiąc, bo sporo błędów mam. Ale to pewnie tylko ja zdaję sobie z nich sprawe bo są ukryte - czyli tam gdzie nie przewidywałem renderów to dawałem sobie spokój:) hih Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 a korzystasz z directx czy opengl? na opegl zaczyna mi przycinac przy 200-300 tys tris, a na direccie mam doskonałą płynnosc na full screenie przy 3,6mln tris (wiecej nie probowałem, bo brak ramu troche zwiesza kompa - 512ddr) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2006 @mkk3a - OpenGL. Direct3D nawet nie włączam:) Tam zawiecha jest taka, że nie da się pracować, a na viewportach to widać mgłe jedynie:) Jest to ciekawa sprawa, bo w swojej robocie (nie jest związana z grafiką, ale dużo czasu w niej miałem) miałem kompa z takich samych części, jedynie miał 512RAM. Wtedy działałem na Direct3D i było lepiej niż na tym samym przy OpenGL...także nie wiem na czym sprawa polega...ale mniejsza z tym:P Poprostu będę detach'ował obiekty (łapy, głowę, tułów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 A tak przy okazji co to jest ten Spline +Surface nigdy go nie uzywalem :/ ma ktos moze tutka do tego jak sie to uzywa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2006 Update mały. Daję już bez siatki bo czas renderu jest zbyt duży. Zresztą jest ogromna masa face'ów co upośledza z lekka mego kompa:P Samą klatkę robiłem tak samo długo co twarzyczkę:P Nawet nie wiem po co z tyłu ten kręgosłup pryminywny zrobiłem skoro tylne rendery raczej odrzucam:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się