Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To na dole to woda?

 

Jeśli chodzi o rendering to nawet całkeim przyjemny. Fajne oświetlenie, aczkolwiek kolor nieba chyba niezbyt pasuje do sceny.

 

Ogólnie bardzo ładnie.

 

Co za renderer?

Napisano

no tak ten render jest prawie bez obrobki w ps-ie 99% to czysty render.

jesli chodzi o niebo to to jest hdri :]

jesli chodzi o wode to 10 powie ze nie taka natepnych 10 ze jest okey.

 

jesli chodzi o sciany to na orginalnej fotce tez tak odbijaja :]

Napisano
jesli chodzi o niebo to to jest hdri :]

 

co nie znaczy że jest dobre :) możesz użyć mapy hdri do odbić, wyrenderować alphę i niebo dorobic w ps, gwarantuję że wyjdzie lepiej.

 

Pozdrawiam

Napisano

po pierwsze i najwazniejsze: wywal ten badziewny podpis, jest straszny. Co do nieba zgadzam sie w 100% z Vorkiem, a jak tego nie skonczyles to daj do wipa, to jest galeria, wiec zakladam, ze jest skonczone. Poza tym z minusow: ciut za duzy jak dla mnie reflect na betonie, ale to raczej kwestia gustu. No i AA Ci wysiadl w kilku miejscach (laczenia betonu), zaloze sie, ze uzyles adaptive subdivision, a mogles dac adaptive qmc i by Ci linie nie zniknely w polowie. Mogles to troche bardziej chyba jednak podpicowac w photoshopie tez. Tyle czepialstwa.

 

Tak, to bardzo mily, bardzo ladnie oswietlony i wyrenderowany obrazek, gdyby nie kilka rzeczy, o ktorych juz pisalem bylby na prawde bardzo ekstra, a tak jest tylko fajny. Ale jest i o to chodzi.

Napisano

Bardzo przyjemna scenka!Co do nieba to chłopaki mają racje, nie pasuje nie lepiej wsadzić gradient, twoje nie, bo jest za bardzo rozmazane woda jest super, możesz dać przepis na nią?!Pozdrawiam.

Napisano

jak dla mnie woda ok hehee... reszta tez trzyma poziom.:)..

tylko ta sciana oswietlnona za ciemna jakas...pewnie przez duze odbicia.. co do nieba sie zgadzam z reszta.. pozdrowienia

Napisano

Mały upgrade:

małe zmiany:

- bump na betonie

-troszke zmniejszone odbicie na betonie

- zmienione swiatlo

- woda

- textura kamieni

- gradient jako tlo

 

 

dzien_resize.JPG

Napisano

piotrek: troche sie z tym meczylem ale trudno dopracowac wode do poziomu taki jaki naprawde chcialbym uzyskac. moze jeszcze kiedys siade nad ta scenka. poprawialem ja na szybkosci.

 

Ps. dodaje jeszcze ujecie nocne ktore mi sie srednio podoba.

chyba za duzo chcialem i skiepscilem. Ale moze kiedys znajde jeszcze na to czas. I rowniez poprawie.

 

ujecie nocne :/

 

nocne2_resize.JPG

  • Confused 1
Napisano

skoro lampy sa pod woda to przydałaby sie kaustyka ładna, teraz to troche nienaturalnie wygląda. Ogólnie fajne to to, jesli chcesz jeszcze eksperymetowac to pobaw się niebieskimi neonami pod wodą

Napisano

ta woda wcale nie musi być tak pofalowana, znacznie ładniej wyglądała by czysta tafla wody z bardzo lekkim bumpem tylko dla pomarszczenia tego co jest pod taflą ;]

 

na forum chaosów ktos kiedys dał świetny przepis na taką wode, jeśli znajdziesz to warto sie tym zainteresować.

Napisano

Wersja dzienna teraz znacznie lepiej wyglada, wlasciwie wszystkie zmiany wszyly na dobre. Ciut wiekszy kontrast i przepalenie nieba chyba jeszcze lepiej zrobily, ale i tak wyglada to bardzo ok.

 

Nocna wersja jest jednak gorsza, faktycznie przydalaby sie kaustyka, jakies ladne IESy oswietlajace sciany i wyrazniejsze swiatla pod woda + wolumetryka pod woda (patrz obrazek, ktory zamiescil kome). Niebo za filoletowe i boczne szyby moglyby troche bardziej odbijac. Ale w sumie i tak jest niezle, choc dzienna wersja znacznie lepsza.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności