Napisano 28 Lipiec 200618 l Prosze o komentarze. Oczywiscie nie prosze o ocene architektury bo to nie moja działka raczej na temat renderu.
Napisano 28 Lipiec 200618 l To na dole to woda? Jeśli chodzi o rendering to nawet całkeim przyjemny. Fajne oświetlenie, aczkolwiek kolor nieba chyba niezbyt pasuje do sceny. Ogólnie bardzo ładnie. Co za renderer?
Napisano 28 Lipiec 200618 l mi render się podoba, tylko ten materiał ściany niby jest matowy a dalej są na nim odbicia
Napisano 28 Lipiec 200618 l Autor no tak ten render jest prawie bez obrobki w ps-ie 99% to czysty render. jesli chodzi o niebo to to jest hdri :] jesli chodzi o wode to 10 powie ze nie taka natepnych 10 ze jest okey. jesli chodzi o sciany to na orginalnej fotce tez tak odbijaja :]
Napisano 28 Lipiec 200618 l niebo rozmyte .. raczej na nie a woda .. ja jestem z tej dziesiątki co "że jest okey" :P Pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200618 l jesli chodzi o niebo to to jest hdri :] co nie znaczy że jest dobre :) możesz użyć mapy hdri do odbić, wyrenderować alphę i niebo dorobic w ps, gwarantuję że wyjdzie lepiej. Pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200618 l Autor nie powiedzialem ze jest dobre :] wiem wiem nie musisz mnie Vorek uczyc ale narazie nie mialem czasu na to :]
Napisano 28 Lipiec 200618 l pokaż referkę ;]. według mnie ciemno tutaj jest, ale to moje subiektywne odczucie. renderek nice. pochwal się w czym renderowane :P
Napisano 28 Lipiec 200618 l a mi dla odmiany woda się podoba, poprosze o dokładny przepis bo potrzebuje do bitwy co do reszty podoba mi się cała scena
Napisano 28 Lipiec 200618 l po pierwsze i najwazniejsze: wywal ten badziewny podpis, jest straszny. Co do nieba zgadzam sie w 100% z Vorkiem, a jak tego nie skonczyles to daj do wipa, to jest galeria, wiec zakladam, ze jest skonczone. Poza tym z minusow: ciut za duzy jak dla mnie reflect na betonie, ale to raczej kwestia gustu. No i AA Ci wysiadl w kilku miejscach (laczenia betonu), zaloze sie, ze uzyles adaptive subdivision, a mogles dac adaptive qmc i by Ci linie nie zniknely w polowie. Mogles to troche bardziej chyba jednak podpicowac w photoshopie tez. Tyle czepialstwa. Tak, to bardzo mily, bardzo ladnie oswietlony i wyrenderowany obrazek, gdyby nie kilka rzeczy, o ktorych juz pisalem bylby na prawde bardzo ekstra, a tak jest tylko fajny. Ale jest i o to chodzi.
Napisano 28 Lipiec 200618 l jak dla mnie to bardzo ladne tylko woda sprawia wrazenie zbyt glebokiej...
Napisano 28 Lipiec 200618 l nawet fajnie wyszło, ale na wodzie ten noise jest taki sztuczny i wogole wywalił bym wode i posadził trawke displejsem, do betonu by pasowała :)
Napisano 28 Lipiec 200618 l to armani? w oryginale ma bardzo jasny matowy beton. ładne ale można jeszcze lepsze efekty wiciągnąć z tego obiektu :)
Napisano 28 Lipiec 200618 l bardzo ładnie ale troche mdłe ;] kilka sek. post produkcji i masz zdjęcie. jesli nie chcesz to wywale :>
Napisano 29 Lipiec 200618 l woda jest conajmniej dziwna, troszke zbyt regularne fale jak dla mnie, wygląda dość nienaturalnie ...
Napisano 29 Lipiec 200618 l Bardzo przyjemna scenka!Co do nieba to chłopaki mają racje, nie pasuje nie lepiej wsadzić gradient, twoje nie, bo jest za bardzo rozmazane woda jest super, możesz dać przepis na nią?!Pozdrawiam.
Napisano 29 Lipiec 200618 l Nie wzorowales sie czasem na takiej jednej scenie ze strony http://www.raph.com ??? Twoja praca jest bardzo podobna :)))
Napisano 29 Lipiec 200618 l jak dla mnie woda ok hehee... reszta tez trzyma poziom.:).. tylko ta sciana oswietlnona za ciemna jakas...pewnie przez duze odbicia.. co do nieba sie zgadzam z reszta.. pozdrowienia
Napisano 30 Lipiec 200618 l nie wiem czemu ale przypomniał mi sie HL2 jak zobaczyłem twoją scene:) Bardzo mi sie podoba:) Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor Mały upgrade: małe zmiany: - bump na betonie -troszke zmniejszone odbicie na betonie - zmienione swiatlo - woda - textura kamieni - gradient jako tlo
Napisano 1 Sierpień 200618 l Teraz znacznie lepiej. Niebo jeszcze odrobinkę rozjaśniłbym. Trochę dziwnie wyglądają te zniekształcone odbicia w wodzie, ale to już czepialstwo :)
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor piotrek: troche sie z tym meczylem ale trudno dopracowac wode do poziomu taki jaki naprawde chcialbym uzyskac. moze jeszcze kiedys siade nad ta scenka. poprawialem ja na szybkosci. Ps. dodaje jeszcze ujecie nocne ktore mi sie srednio podoba. chyba za duzo chcialem i skiepscilem. Ale moze kiedys znajde jeszcze na to czas. I rowniez poprawie. ujecie nocne :/
Napisano 2 Sierpień 200618 l skoro lampy sa pod woda to przydałaby sie kaustyka ładna, teraz to troche nienaturalnie wygląda. Ogólnie fajne to to, jesli chcesz jeszcze eksperymetowac to pobaw się niebieskimi neonami pod wodą
Napisano 2 Sierpień 200618 l ta woda wcale nie musi być tak pofalowana, znacznie ładniej wyglądała by czysta tafla wody z bardzo lekkim bumpem tylko dla pomarszczenia tego co jest pod taflą ;] na forum chaosów ktos kiedys dał świetny przepis na taką wode, jeśli znajdziesz to warto sie tym zainteresować.
Napisano 2 Sierpień 200618 l Wersja dzienna teraz znacznie lepiej wyglada, wlasciwie wszystkie zmiany wszyly na dobre. Ciut wiekszy kontrast i przepalenie nieba chyba jeszcze lepiej zrobily, ale i tak wyglada to bardzo ok. Nocna wersja jest jednak gorsza, faktycznie przydalaby sie kaustyka, jakies ladne IESy oswietlajace sciany i wyrazniejsze swiatla pod woda + wolumetryka pod woda (patrz obrazek, ktory zamiescil kome). Niebo za filoletowe i boczne szyby moglyby troche bardziej odbijac. Ale w sumie i tak jest niezle, choc dzienna wersja znacznie lepsza.
Napisano 2 Sierpień 200618 l Autor nO TYLKO PYTANIE JAK ZROBIC TAKIE LADNE SWIATELKO BO MECZE SIE I MECZE !!!!
Napisano 6 Sierpień 200618 l hmm... ladnie to wyglada ale gdzies juz to widzialem. koncept az zludnie podobny http://alfredolender.w.interia.pl/542.JPG to nie moje ale wiedzialem ze juz cos takiego widzialem