Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chcę zrobić realistyczną? głowę 3d, ale po 3h pracy! Wyszło takie coś :)

 

glowaaaaaaba0.jpg

 

Raczej potwór :)

 

Niewiem, niegdy nie mogę zrobić dobrej głowy w 3d :(

A to już chyba 6 z tego co pamiętam.

 

PS dlaczego videotutek o modelowaniu głowy w wingsie nie działa??

Jak się modeluje dobre głowy??

  • Odpowiedzi 93
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

muszisz zobaczyc jak wyglądają siatki głow i edge loopy, bardzo pomocna sprawa bo wiesz jak rozłozyc face`y, narazie glowa nie przypomina ludzkiej a tym bardziej realistycznej.

Pokaz siatke moze da sie jeszcze cos z niego zrobic ;)

Napisano

uncle--> ale ktory?? :D

pokaz siatke tak z ciekawosci:)

a ja polecam serie video tutow klicka!! ktore niedawno nakrecil tzw byla tam taka czasc jak modelowac glowe :)

ale tez dobry tutek na 3dtotal jest (chyba najslynniejszy)

i najwazniejsza sprawa to ogladanie siatek ja ich chyba z 10000 obejzalem :) a napewno obejze jeszcze raz tyle :)

musisz cwiczyc jak mowisz ze to twoja szosta glowa to znaczy ze sie nie przykladasz nie sluchasz sie "tutkow" nie ogladasz siatek tak jak maja wygladac jednym slowem chcesz odrazu miec super realistyczna glowe a tak nie bedzie :)

pozdro

Napisano

nielot007 święte słowa zgadzam się w 100%

 

Patry a na twoim miejscu na razie skupił bym się na opanowaniu samego modelowania, bo skaczesz strasznie, najpierw auto robiłeś, potem za wizke się wziąłeś, teraz głowa a postępów ja jakoś nie dostrzegam, więc ćwicz na jakiś prostszych rzeczach i opanuj dobrze technikę modelowania

Napisano

To zależy od ciebie.

Ta siatka nie jest dobra, ale można z niej wiecej wycisnąc.

 

Jakąś tam namiastkę edgeloopów ma...

przeglądaj siatki i zobacz, czym różnią się od twojej.

Napisano

Siatka nosa akurat nie jest zła u ciebie.

Wystarczy jedynie poprzesuwać wierzchołki, aby uzyskać dobry kształt.

Najlepiej załatw sobie referkę, bo tą główkę, to chyba z głowy modelowałeś.

Napisano

WitaM!!

taki mini tutek specjalnie dla ciebie :D przynajmniej przypomnialem sobe jak sie nos modeluje bo dawno tego nie robilem :) oczywiscie to jest tylko taki podstawoay model mozna sie tym bawic dluuugi czas :)

choc moze jakies masty mnie zjada ze tak sie nosa nie robi i siatka do dupy ;(

sam sie ucze wiec wiem jak sie przydaja tutki :)

sorki ze tak dlugo ale myszke mam do dupy :(

czas--> 14min 38sec

size--> 7534Kb

link--> http://rapidshare.de/files/27668564/mini_tut_nose.wmv.html

nosesc7.jpg

pozdro

  • Like 2
Napisano

No dzięki nielot, nie mogę ściągnąć ale może potem się uda :)

 

I mam takie 2 pytanka

1) Moglibyście przesłać linki do przynajmniej 2 dobrych, realistycznych głów z siatkami??

2) Zastanawiam się nad paint deformingiem, czy jest lepszy od tradycyjnego przesuwania verteksów i najważniejsze - czy jest łatwiejszy??

Napisano

Zaczołem od nowa, oto efekty (tylko 1h pracy)

 

glowa11pb6.jpg

 

glowaasiatkauv6.jpg

 

Powiedzcie co jest źle to na pewno poprawię :)

 

PS gdzie znaleźć zdjęcia głów?? :)

Napisano

Znowu od nowa, bo poprzednia była do niczego :)

Ale teraz już będę dopieszczał tylko tą, którąteraz wam pokazuje :)

 

glowa1ok2.jpg

 

glowa1siatkazr0.jpg

 

Czy siatka nosa jest dobra?? Bo już chyba 40min nad nią siedzę i nic z tego nie wynika :)

Napisano
Znowu od nowa, bo poprzednia była do niczego :)

ta i prawdopodobnie następna też będzie do niczego... siatka nosa nie jest dobra, nie widzisz że to nie wygląda jak nos??? czemu olałeś link od nielota o siatce? videotutek o nosie zresztą też...

Napisano

sluchaj mastera wkoncu master z niego :D

siatka nosa nie jest dobra i pamietaj aby nie robic duzej ilosc edgesow obok siebie bo bedzie brzydki kant jaki u cebie w kazdej glowie jest :)

daje jeszcze raz ten link luknij naprawde warto ;)

http://www.bunk.cistron.nl/plaatjes/poly_regions.jpg

 

i polecam zapprzyjaznienie sie z watkiem(ami) na cgtalku o topology sa w w modelingu :) i nie tylko tam poogladasz mase siatek zobaczysz jak to powinno wygladac :)

pozdro

Napisano

patry - zrób sobie tutka o boxmodelingu głowy, jest w dzieale tutoriale do maxa na max3d.pl. Tłumaczył go chyba illy i ma z 8 stron.

Looknij na ten tutek i zobacz jak mniej więcej siatka powinna wyglądaąć i jak się ją tworzy.

Napisano

pare tematów wyżej, czy niżej masz topologię siatki, pozatym już Ci ktoś wrzucał ładną topologię, więc chyba nie problem na nią spojrzeć i zobaczyć, że oczy nie potrzebują 5 chamferów

Napisano

Master Kiełbaster to dobrze czy źle?? :)

 

Piotrek popracowałem trochę nad oczodołami i oto efekty

 

glowa4ee3.jpg

 

I siatka

 

glowa4siatkatd6.jpg

 

Jeśli jest coś jeszcze źle to powiedzcie, zaznaczcie i od razu napiszcie co mniej więcej trzeba zrobić, żeby było lepiej, bo już szykuję sie na usta :)

Napisano

Tak, przerobiłem tutorial o boxmodellingu głowy.

Wiem przecierz, że głowa nei jest super i mógłbyś wskazać gdzie i co poprawić?

Napisano

powiedz szczeze nie widzisz gdzie masz zle (chodzi o siatke ) dostales swietne materialy (strony) z siatkami wystarczyloby tam zajzec i juz bys widzial gdzie masz zle po pierwsze unikaj trojaktow i pieciokatow tzw moga sie gdzies tam znalesc ale tak aby nie robily bugow nie zostawiaj wolnych vertexow a uciebie jest ich masa przy ustach i staraj sie zageszczac siatke rownomiernie :)

ok ja bym to widzial mniejwiecej tak

glowa5siatkaoj6nf3.th.jpg

 

pozdro

Napisano

Moznaby tam ciachnąć jeszcze jedną linię, aby pozbyć się tych dwóch olbrzymich pięciokątów ;p

 

patry - podstawa to dobra siateczka - później można dowoli przesuwaś vertexy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności