Napisano 31 Lipiec 200618 l Witam, chcę zrobić realistyczną? głowę 3d, ale po 3h pracy! Wyszło takie coś :) Raczej potwór :) Niewiem, niegdy nie mogę zrobić dobrej głowy w 3d :( A to już chyba 6 z tego co pamiętam. PS dlaczego videotutek o modelowaniu głowy w wingsie nie działa?? Jak się modeluje dobre głowy??
Napisano 31 Lipiec 200618 l http://forums.ego-farms.com/index.php?topic=83.0 Tu jest bardzo fajny tutek jak zrobic głowę, niestety nie w wingsie tylko w maxie. Semper Fi.
Napisano 31 Lipiec 200618 l muszisz zobaczyc jak wyglądają siatki głow i edge loopy, bardzo pomocna sprawa bo wiesz jak rozłozyc face`y, narazie glowa nie przypomina ludzkiej a tym bardziej realistycznej. Pokaz siatke moze da sie jeszcze cos z niego zrobic ;)
Napisano 31 Lipiec 200618 l uncle--> ale ktory?? :D pokaz siatke tak z ciekawosci:) a ja polecam serie video tutow klicka!! ktore niedawno nakrecil tzw byla tam taka czasc jak modelowac glowe :) ale tez dobry tutek na 3dtotal jest (chyba najslynniejszy) i najwazniejsza sprawa to ogladanie siatek ja ich chyba z 10000 obejzalem :) a napewno obejze jeszcze raz tyle :) musisz cwiczyc jak mowisz ze to twoja szosta glowa to znaczy ze sie nie przykladasz nie sluchasz sie "tutkow" nie ogladasz siatek tak jak maja wygladac jednym slowem chcesz odrazu miec super realistyczna glowe a tak nie bedzie :) pozdro
Napisano 31 Lipiec 200618 l nielot007 święte słowa zgadzam się w 100% Patry a na twoim miejscu na razie skupił bym się na opanowaniu samego modelowania, bo skaczesz strasznie, najpierw auto robiłeś, potem za wizke się wziąłeś, teraz głowa a postępów ja jakoś nie dostrzegam, więc ćwicz na jakiś prostszych rzeczach i opanuj dobrze technikę modelowania
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor Siatka Mam pytanko, czy siatka głowy ma zawsze wyglądać prawie tak samo??
Napisano 31 Lipiec 200618 l To zależy od ciebie. Ta siatka nie jest dobra, ale można z niej wiecej wycisnąc. Jakąś tam namiastkę edgeloopów ma... przeglądaj siatki i zobacz, czym różnią się od twojej.
Napisano 31 Lipiec 200618 l Tak na przyszłość pamietaj ze im blizej siebie sa edge ty wiekszy kant powstanie po dodaniu msmootha
Napisano 31 Lipiec 200618 l Siatka nosa akurat nie jest zła u ciebie. Wystarczy jedynie poprzesuwać wierzchołki, aby uzyskać dobry kształt. Najlepiej załatw sobie referkę, bo tą główkę, to chyba z głowy modelowałeś.
Napisano 31 Lipiec 200618 l WitaM!! taki mini tutek specjalnie dla ciebie :D przynajmniej przypomnialem sobe jak sie nos modeluje bo dawno tego nie robilem :) oczywiscie to jest tylko taki podstawoay model mozna sie tym bawic dluuugi czas :) choc moze jakies masty mnie zjada ze tak sie nosa nie robi i siatka do dupy ;( sam sie ucze wiec wiem jak sie przydaja tutki :) sorki ze tak dlugo ale myszke mam do dupy :( czas--> 14min 38sec size--> 7534Kb link--> http://rapidshare.de/files/27668564/mini_tut_nose.wmv.html pozdro
Napisano 31 Lipiec 200618 l nieźle nielot :) z ciekawości sam ściagne i zobacze, może sie czegoś naucze :D
Napisano 31 Lipiec 200618 l patry znowu zaczynasz bez przemyślenia konceptu i przygotowania sie do modelu (printy, zdjecia, lustro) a GG rozgrzane do czerwoności
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor No dzięki nielot, nie mogę ściągnąć ale może potem się uda :) I mam takie 2 pytanka 1) Moglibyście przesłać linki do przynajmniej 2 dobrych, realistycznych głów z siatkami?? 2) Zastanawiam się nad paint deformingiem, czy jest lepszy od tradycyjnego przesuwania verteksów i najważniejsze - czy jest łatwiejszy??
Napisano 1 Sierpień 200618 l http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=108412 http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&o=&tid=16686&pg=2
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor Zaczołem od nowa, oto efekty (tylko 1h pracy) Powiedzcie co jest źle to na pewno poprawię :) PS gdzie znaleźć zdjęcia głów?? :)
Napisano 1 Sierpień 200618 l WitaM!! chlopie luknij na to http://www.bunk.cistron.nl/plaatjes/poly_regions.jpg chyba teraz widzisz co masz zle :) pozdro
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor Znowu od nowa, bo poprzednia była do niczego :) Ale teraz już będę dopieszczał tylko tą, którąteraz wam pokazuje :) Czy siatka nosa jest dobra?? Bo już chyba 40min nad nią siedzę i nic z tego nie wynika :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l Nos niczym u pewnego swiatowej slawy skoczka narciarskiego... ;P (Bez urazy)
Napisano 4 Sierpień 200618 l fajowe, takie mroczne, siatka nosa jest dobra tylko pod nosem jest cos nie tak, pozdr
Napisano 4 Sierpień 200618 l a to wgłębienie na czole celowe czy kijem beseballowym został rąbnięty?? Pozatym nos strasznie dziwny
Napisano 4 Sierpień 200618 l Znowu od nowa, bo poprzednia była do niczego :) ta i prawdopodobnie następna też będzie do niczego... siatka nosa nie jest dobra, nie widzisz że to nie wygląda jak nos??? czemu olałeś link od nielota o siatce? videotutek o nosie zresztą też...
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor Maste Kiełbaster, bo nie mogę tego ściągnąć (a dlaczego to ja nie wiem)
Napisano 4 Sierpień 200618 l sluchaj mastera wkoncu master z niego :D siatka nosa nie jest dobra i pamietaj aby nie robic duzej ilosc edgesow obok siebie bo bedzie brzydki kant jaki u cebie w kazdej glowie jest :) daje jeszcze raz ten link luknij naprawde warto ;) http://www.bunk.cistron.nl/plaatjes/poly_regions.jpg i polecam zapprzyjaznienie sie z watkiem(ami) na cgtalku o topology sa w w modelingu :) i nie tylko tam poogladasz mase siatek zobaczysz jak to powinno wygladac :) pozdro
Napisano 4 Sierpień 200618 l patry jako ze sobie szukam roznych siatek znalazlem to http://img248.imageshack.us/my.php?image=nosestarter7pa.jpg siatka nosa :) poleacm tez te watki: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=108412&page=42&pp=50 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=38469
Napisano 4 Sierpień 200618 l patry - zrób sobie tutka o boxmodelingu głowy, jest w dzieale tutoriale do maxa na max3d.pl. Tłumaczył go chyba illy i ma z 8 stron. Looknij na ten tutek i zobacz jak mniej więcej siatka powinna wyglądaąć i jak się ją tworzy.
Napisano 5 Sierpień 200618 l Autor UPDATE Teraz nos jest chyba dobry?? :) A oczy dobre?? (chodzi mi o siatke, bo wiem, że do realizmu jeszcze dużo brakuje)
Napisano 6 Sierpień 200618 l pare tematów wyżej, czy niżej masz topologię siatki, pozatym już Ci ktoś wrzucał ładną topologię, więc chyba nie problem na nią spojrzeć i zobaczyć, że oczy nie potrzebują 5 chamferów
Napisano 7 Sierpień 200618 l Autor Master Kiełbaster to dobrze czy źle?? :) Piotrek popracowałem trochę nad oczodołami i oto efekty I siatka Jeśli jest coś jeszcze źle to powiedzcie, zaznaczcie i od razu napiszcie co mniej więcej trzeba zrobić, żeby było lepiej, bo już szykuję sie na usta :)
Napisano 9 Sierpień 200618 l Autor Hmmm.. brak komentów oznacza, że głowa jest b. dobra i nic nie trzeba poprawiać?? Ok, update
Napisano 9 Sierpień 200618 l racja piekna glowa patry idz do pixar'a ;) zosatniesz ich najlepszym modellerem 3d ;) robiles choc jeden tutorial??o modelowaniu glowy
Napisano 9 Sierpień 200618 l Autor Tak, przerobiłem tutorial o boxmodellingu głowy. Wiem przecierz, że głowa nei jest super i mógłbyś wskazać gdzie i co poprawić?
Napisano 9 Sierpień 200618 l Usta mają złą siatkę, policzków i łuków brwiowych nie ma wogóle, między oczami zła siatka, żuchwa też zła. Dół nosa OK :P
Napisano 9 Sierpień 200618 l powiedz szczeze nie widzisz gdzie masz zle (chodzi o siatke ) dostales swietne materialy (strony) z siatkami wystarczyloby tam zajzec i juz bys widzial gdzie masz zle po pierwsze unikaj trojaktow i pieciokatow tzw moga sie gdzies tam znalesc ale tak aby nie robily bugow nie zostawiaj wolnych vertexow a uciebie jest ich masa przy ustach i staraj sie zageszczac siatke rownomiernie :) ok ja bym to widzial mniejwiecej tak pozdro
Napisano 9 Sierpień 200618 l Autor Ok siatke spróbuje poprawić tak jak mi pokazałeś. Ale jeśli chodzi o model (a nie o siatke) to co i gdzie jest źle??
Napisano 9 Sierpień 200618 l Moznaby tam ciachnąć jeszcze jedną linię, aby pozbyć się tych dwóch olbrzymich pięciokątów ;p patry - podstawa to dobra siateczka - później można dowoli przesuwaś vertexy.
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor Apdejt Jeśli nie będziecie mieć niec przeciwko temu, to zacznę robić ucho.
Napisano 10 Sierpień 200618 l niee nie ma co nie kumasz chyba proporcji twarzy wes wylookaj rozne siatki z cgtalk
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor niee nie ma co nie kumasz chyba proporcji twarzy Mógłbyś powiedzieć gdzie proporcje są złe??
Napisano 10 Sierpień 200618 l musisz popracować jescze troche ale to co widziałeś wcześniej to była moja 2 głowa no ale narazie jest spoko powodzenia w dalszej pracy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto