Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 120
  • Wyświetleń 18,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Robię co mogę- widać za cienki jestem. Zadarza się w tym wieku

no cienki jestes ;) ;)

 

srodkowa na dole jakos najbardzej mi pasoje :

Napisano

wydaje mi sie ze nie ma sesu wskazywac kolorow nie widzac calej scenki ale rzeczywiscie jesli brac pod uwage sama postac to ostatnia propozucja jest najsesowniejsza aczkolwiek poradzil bym Ci to rozrysowac ... cieniasie ;-)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komplementy chłopaki, odwdzięczę się z pewnością :)

 

Ornamenty na "liście" korony docelowo wycinane ażurowo w błyszczącej blasze z rytymi i złoconymi ozdobami. Na liściach na zmianę smoki i feniksy - - tu akurat listek ze smokiem- na dobrą sprawę to trochę pracy w greyscale'u i będzie z niego gotowa bumpmapa.

Napisano
  • Autor

Plus minus tak będą wyglądać liście z feniksami. Biorę się za bumpmapy.

Napisano

przedostatni zestaw ;> , a liście czy te metalowe płytki ładnie rozrysowane. Dobre materiały i będzie wyglądac. Powodzenia.

Napisano

Skąd bierzesz te cosiki z feniksami i smokami? sam robisz czy skads sciagsz?

Napisano
  • Autor

Zaczynam dzielić materiały, po raz pierwszy chyba pracując z tak "ciężkim" modelem- zwykle robiłem to na etapie low poly a tu- bach- 30K. W każdym razie bez "paint selection" popełniłbym chyba samobójstwo.

Napisano

Ładnie...może lepiej na przysłosc pokazuj większe renderingi :) Bedzie tak dla nas najlepiej ;)

Zastanawiam sie ciągle jak bedzie wyglądała ta cała sceneria. Czy masz juz rozrysowaną scenę.?

Pozdrawiam

Napisano

warkocz bym przechyliła na drugą stronę, ponieważ wygląda jakby przybiegła z lewej a warkocz wieje z prawej.

 

ładny model, tylko szyja coś skrzywiona i za długa.

Napisano
  • Autor

Jonasz_Real- tak, mam pomysł na scenę- postać będzie tradycyjnie "lecieć" nad falami, z kwiatem w jednej ręce i chyba mieczem w drugiej- nie jestem jeszcze pewien. Jak znajdę moment to coś tam narysuję, póki co dłubię detale.

 

Ania- trochę nie tak z "przybiegnięciem" bo postać "wiruje"- na screenach z low poly widać to lepiej. W każdym razie- może masz rację, jak skończę to całe nakrycie głowy na które trzeba mi trochę miejsca to przyjrzę się dokładniej szyi.

 

Trochę podmalowałem twarz- trzeba będzie dać mocniejszy makijaż oczu i łuków brwiowych no i podłubać przy wybłyszczeniach skóry.

Napisano
  • Autor

Jedna z moich inspiracji - to akurat japoński rysunek ale ma wszystkie elementy które chciałbym pokazać (chociaż w inny sposób). Chyba póki co może tu wisieć zamiast szkicu :)

Napisano

Bardzo ładny obrazek, czy będziesz dążył do takiego przedstawienia, mam na myśli czy to będzie taki typowy "drzeworyt" ?

Napisano
  • Autor

Dzięki za dobre słowo. Jonasz- nie, raczej nie, to byłaby strata "potencjału" 3d. Akurat tym razem chcę "przełamać się" i dać tyle detali ile się da- zawsze mam z tym problem i robię za proste sceny, może tym razem się uda.

Napisano
  • Autor

Z twarzą chyba już (oprócz oczu). Pora na rękawy koszulki.

Napisano
  • Autor

Jak dwie osoby mówią Ci że jesteś pijany nie kłóć się tylko idź spać. Pewnie macie rację co do szyi- nie będę się kłócił i zostawię taką jaka jest :).

 

Rękawy zaczęte i trochę zmieniona kolorystyka.

Napisano

Witam, masta RK: ], swietnie Ci to idzie zreszta jak zawsze, nie jestem tylko przekonny do tego materialu, narazie niewyglada zbyt zwiewnie, wydaje sie byc to jakis bardzo gruby material bo nie ma naglych ostrych zalomow, czekam ne te duperele, hehehe bedziesz mial sie z tym na ostro, hehe duzo tego i moim zdaniem strasznie upierdliwe szczegoliki: ]. pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Piotrek- a wiesz- możliwe. To chyba nic złego ?

 

Zabrałem się za "wisiorek" na szyi. W załączniku bumpmapa tych dwu pierdółek nad dyskiem (mało co je widać). Brakuje jeszcze czerwonych frędzli no i jakiegoś sznurka na którym toto będzie wisiało.

Napisano

niezle zaczyna wygladac, moze juz czas zacząć myśleć nad resztą scenki? Masz jakiś pomysł? A wracając do postaci to moze zrobiłbyś jej ciut szersze rękawy? chodzi mi o coś takiego:

http://www.gamesarefun.com/games/ps3/vf5/a/7.jpg

Napisano

O VirtualFighter:D do dzis mnie paluchy bola:D

Jak dla mnie postac ma dziwna twarz taka cube'owata za bardzo;)

Textura ubranka chyba w niskiej res bo wydaje sie troche rozmyta, patrzac na rekawy nie czuje sie hmmm grawitacji/fizyki powinny zwisac na rekach;)

Powodzenia

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze. Wytłumaczę się z "uporczywości"- to nie tak że nie czytam/słucham uwag, po prostu mam jakiś tam pomysł na tą scenę- lepszy lub gorszy ale mój- i staram się go trzymać. Jeśli potem będę miał do kogoś pretensje to do siebie a nie "bo wy doradziliście mi tak a tak a ja chciałem inaczej i to pewnie dlatego nie dostałem nominacji". Jak wszystko będę zawdzięczał prowadzeniu za rączkę i uwagom innych to z jakiegokolwiek rozwoju i kreatywności nici.

 

Co do rękawów- mam zamiar dać je raczej długie (tak jak w scenie tańca w "Domu Latających Sztyletów") a nie szerokie. Sceneria- jasne, coś tam mi kołacze- fale, smok, feniks itd ale chciałbym najpierw dograć postać żeby mieć ustawione gówne akcenty kolorów.

Napisano
  • Autor

No dobra, nie ma co się opitalać, pora kończyć z tym koksem bo termin się kończy i potem wstyd będzie że nie zdążyłem. Myślałem o tym jak zagospodarować scenę i złożone z modeli low poly wygląda toto tak:

Napisano

Hejka...co do kadru to w sumie spoko tylko ten ksieżyc tak dla równowagi proponowałbym umieścić z prawej strony, bo kompozycja ciezka z lewej sie robi. Ale takto jak najbardziej Oka. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc (zwłaszcza z księżycem). To tylko pierwszy "fotomontaż" więc nie ma się co spinać- wszystko jeszcze da się naprawić... albo zepsuć.

Napisano

węża bym inaczej wygięła, przyznam że nie wiem dokładnie jak, ale tak jak jest teraz to kompozycja niezbyt ciekawa

Napisano
  • Autor

Łeb przed rigiem i obróbką w SharpConstrukcie- low poly mesh i wersja wygładzona.

Napisano
  • Autor

Już już... trochę sie dłubię z shaderami chmur, wody i dymu żeby to jakoś wyszło. Kompozycja wiele się nie zmieni więc chyba mogę pokazać (jedyna rzecz która była malowana to makijaż, reszta to procedurale wliczając chmury i morze). Przemodelowałem postać, wywaliłem stare materiały itd itd... Mam nielichą zagwozdkę z dodaniem piany na szczyt fali na której stoi bogini i paroma duperelami które pokażą się na morzu ale jakoś to pcham. Przecież nie odpuszczę bitwy, neh ? :D

Napisano

Ciekawa perspektywa, ale za bardzo widać morze a za mało panią i jej węża (powinienes bardzies wyeksponowac swoje modeliki), chyba że dodasz cos jeszcze. Zmienilbym jeszcze mordke (szczegolnie oczy) tego rozkosznego stworzonka, bo jest za malo przerazajaca :), a pani powinna ujazmic prawdziwa bestie:). Bede obserwowac pracke i zycze powodzonka.

Napisano

Musisz popracowac nad falą, bo ona mi nie przypomina. Daj wzbudzone morze. Dodaj jeszcze dolny kadr. Nie ucinaj to co ma pod nogami.

Smok jest fajny. Panna jest troszkę jak woskowa świeca. Cos jakby ją prześwitywało. Nie wiem, może to jest taki zamiar.

Napisano
  • Autor

Masz rację co do wody- prawdę mówiąc zastanawiam się czy jej nie zmienić (27 wyjeżdżam na tydzień także albo skończę do czwartku albo... zbita). Próbuję ułożyć taśmy rękawów (póki co rysunkowo).

Napisano

księżyc lepiej gdyby był bielszy, teraz wygląda lekko szarawy, mógłbyś też przysłonić go taką podłużną chmurką

 

bogini wygląda bardziej na 2d niż 3d, woda do tego nie pasuje, też bym ją jakoś spłaszczyła żeby była w podobnym stylu.

 

ogólnie ładnie.

Napisano

ej, ta Bogini to taka juz zostanie? to nie jest model 3d, prawda? :D fale na morzu straaasznie kluja w oczy, nie ladny bump/noise czy czego tam jeszcze uzywasz. powodzenia :D

Napisano
  • Autor

Aniu- pewnie masz rację, z wodą mam straszny problem. Dzięki za komentarz.

Napisano
  • Autor

Dodana część diademu i taśmy- dolna jest ok ale górna skaszaniona, do poprawki. Nie wiem po jakiego grzyba tak się męczyłem z ażurowymi smokami na koronie skoro widać z tego tylko plamki...

Napisano

ja bym dodał jeszcze jakiś ląd, wyspe w oddali. Ciekawiej by wyszło, tak to tylko woda :/

Napisano

ładnie wyszlo, mozna prosić o wiekszą rozdzielczość?

Napisano
  • Autor

Maczuga- jeszcze nie skończone, nie lubię wyciągać wszystkiego z rękawa na raz ;)

 

Kreska- cieszę się jeśli może się podobać. Wrzucę dużą rozdziałkę finalnej wersji, póki co szkoda miejsca.

Napisano

nic nie szkoda, dawaj dawaj, 2 tygodnie mamy czekac?

Napisano
  • Autor

Dzięki stary, to bardzo miłe- niestety, przez najbliższy tydzień będę kłócił się z klientami więc póki co to ostatni update. Po powrocie zabieram się za zbliżenie twarzy, feniksa, wulkan i inne duperele. Nie wiem czy będzie się to działo jeszcze w ramach bitwy, w każdym razie dziękuję wszystkim za miłą (jak zawsze) zabawę i do zobaczenia w kolejnym odcinku ;).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności